SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lelijk ding die niks met sport heeft. Wegwezen.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al is die Rivkah ook niks met haar mannenkapsel.
Zet er dan in elk geval nog een lekker wijf neer, bij het normale Journaal lukt ze dat wel.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lelijk ding die niks met sport heeft. Wegwezen.
Ik mis Wattimena en een (groot) deel van de avond.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:05 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen is best een prima dagje (als ik thuiskom na Wattimena v Barnard lol)
Er zijn mensen die kijken nog steeds Studio Voetbal.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet erg veel zelfhaat hebben om naar die flauwekul te kijken.
Beweer je nu met droge ogen dat Dionne Stax niks met (het) nieuws heeft?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zet er dan in elk geval nog een lekker wijf neer, bij het normale Journaal lukt ze dat wel.
Vrijdag heb ik een verjaardag in de namiddag. Redelijk content mee want dat wordt pas leuk in de avond.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis Wattimena en een (groot) deel van de avond.
Watti vs Barnard is alleen al leuk om die kop van Wattimena te zien die zich rot ergert aan die vetklep.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:05 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen is best een prima dagje (als ik thuiskom na Wattimena v Barnard lol)
Er zijn veel mensen die in slaap zijn gevallen bij het programma ervoor*quote:Op woensdag 19 december 2018 19:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er zijn mensen die kijken nog steeds Studio Voetbal.
Dat zijn de mensen die verbijsterd concluderen: er zijn mensen die nog steeds darts kijken.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Denk het niet, ze wilde met mij niks nieuws proberen.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Beweer je nu met droge ogen dat Dionne Stax niks met (het) nieuws heeft?
xDquote:Op woensdag 19 december 2018 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het niet, ze wilde met mij niks nieuws proberen.
Ohjee moet je de KRING in?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik een verjaardag in de namiddag. Redelijk content mee want dat wordt pas leuk in de avond.
Vrijdagmiddag mis ik ook, geen ramp. Zaterdagavond mis ik ook maar dat is ook niet heel boeiend zo op het oog.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik een verjaardag in de namiddag. Redelijk content mee want dat wordt pas leuk in de avond.
Kringverjaardag, ja.quote:
DRT groeit ieder jaar.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die verbijsterd concluderen: er zijn mensen die nog steeds darts kijken.
Die zien er prima uit vandaagquote:Op woensdag 19 december 2018 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ben alleen benieuwd naar de kwarktassen van Dione. SOW KOEKOEK
En daarna gaan we het allemaal gedurende drie verschrikkelijke dagen missen.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
Zondagmiddag mis ik ook maar dat is ook aids zie ik.
Als ik Ajax kijk let ik alleen daarop, en ga ik niet mijn aandacht verleggen naar iets anders.quote:
De hele tweede ronde vind ik vooralsnog niet echt eyecatching. Clayton/Bergh v Bunting/Humphries is de enige clash waarvan ik denk 'dat kan knetteren'.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag mis ik ook, geen ramp. Zaterdagavond mis ik ook maar dat is ook niet heel boeiend zo op het oog.
Het is tegen Roda joh.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik Ajax kijk let ik alleen daarop, en ga ik niet mijn aandacht verleggen naar iets anders.
Aldus de #1 op de DRT-rankingquote:Op woensdag 19 december 2018 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik Ajax kijk let ik alleen daarop, en ga ik niet mijn aandacht verleggen naar iets anders.
Bidden mag, een kaartje sturen kan ook altijd.quote:
Eens. Kan alleen maar meevallen voorlopig. Al zal Sjak wel wat verwachten van MVG-Hopp.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De hele tweede ronde vind ik vooralsnog niet echt eyecatching. Clayton/Bergh v Bunting/Humphries is de enige clash waarvan ik denk 'dat kan knetteren'.
Dat doen ze ook wel als jij op halve kracht kijkt hoor.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat Ajax die beker weer eens wint.
Als ik eenmaal actief ben hou ik mezelf ook niet in, maar soms moet je even afstand nemen.quote:
Heb jij nog dat top 10 gemiddeldes overzicht wat jij wel eens post?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bidden mag, een kaartje sturen kan ook altijd.
Ja maar ik wil genieten van elk moment dat Ajax goed draait, voor je het weet zitten we over een paar jaar naar (leuk woordentrio) het gehandicaptenvoetbal van John Heitinga te kijken.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doen ze ook wel als jij op halve kracht kijkt hoor.
Bejaarden die in slaap zijn gevallen.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2018 19:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb jij nog dat top 10 gemiddeldes overzicht wat jij wel eens post?
analist heitingagodquote:Op woensdag 19 december 2018 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil genieten van elk moment dat Ajax goed draait, voor je het weet zitten we over een paar jaar naar (leuk woordentrio) het gehandicaptenvoetbal van John Heitinga te kijken.
Zit wat in, al hoop ik niet dat ze ooit bij Sjon uitkomen.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil genieten van elk moment dat Ajax goed draait, voor je het weet zitten we over een paar jaar naar (leuk woordentrio) het gehandicaptenvoetbal van John Heitinga te kijken.
Ik zie De Boer ook nog wel eens terugkeren.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit wat in, al hoop ik niet dat ze ooit bij Sjon uitkomen.
quote:Op woensdag 19 december 2018 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie De Boer ook nog wel eens terugkeren.
Ik denk niet dat ze dat nog aandurven, maar misschien ben ik heel naïef.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie De Boer ook nog wel eens terugkeren.
Het is voor een neefje van me. Zo netjes ben ik ook wel weer.quote:
Oude vriend, ze hebben er al wel eens naar gehint dat hij wel weer welkom is.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat nog aandurven, maar misschien ben ik heel naïef.
Neefjesverjaardagenquote:Op woensdag 19 december 2018 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is voor een neefje van me. Zo netjes ben ik ook wel weer.
Wie bedoel je dat lekker was?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wraprolletjes met zalm zijn wel genot.
Je hebt nu wel een voorstelling van Kim gemist.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vandaag bij de slager grilworst met stukjes jonge kaas erin gekocht, dat vond ik heel erg lekker. Daarom had ik een leuke dag vandaag. Ook heb ik frikandelbroodje gekocht en een chocoladecroissantje bij bakker van maanen, dat was ook leuk. Ik heb een leuke dag gehad.
Die heb ik niet gemist, ik was om 4 uur thuis.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt nu wel een voorstelling van Kim gemist.
Goed om te horen vriend! We kijken uit naar je nieuwe avonturen.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vandaag bij de slager grilworst met stukjes jonge kaas erin gekocht, dat vond ik heel erg lekker. Daarom had ik een leuke dag vandaag. Ook heb ik frikandelbroodje gekocht en een chocoladecroissantje bij bakker van maanen, dat was ook leuk. Ik heb een leuke dag gehad.
Wat vond je er van?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heb ik niet gemist, ik was om 4 uur thuis.
Aan welke vorm van geestverruimende middelen zit jij?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:24 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wie bedoel je dat lekker was?
De actrice of had je het over Mia?
En je hebt nu dus bevestigd dat die actrice Arabisch was, of niet?
Vragen vragen
Bakker Van Maanengenotquote:Op woensdag 19 december 2018 19:24 schreef Mani89 het volgende:
Verhalen in de klas genot.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik reageer nog op iets van de vorige topic. Die kon ik toen niet plaatsen.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan welke vorm van geestverruimende middelen zit jij?
Ik kan mij alleen Dana herinneren met dat schattige kindje.quote:
Maar daar valt nog steeds geen kaas uit te snijden.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:26 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik reageer nog op iets van de vorige topic. Die kon ik toen niet plaatsen.
Pedofiel.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan mij alleen Dana herinneren met dat schattige kindje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op woensdag 19 december 2018 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pedofiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Mani koopt daarom ook stukjes kaas, scheelt snijwerk.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar daar valt nog steeds geen kaas uit te snijden.
Hopelijk gaan die over de sportschool.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Goed om te horen vriend! We kijken uit naar je nieuwe avonturen.
Jij weegt zelf 200 kilo smerig zwijn dat je bent.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk gaan die over de sportschool.
#vetklep
Thinking Of A Place staat in de Top.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:28 schreef Mani89 het volgende:
Vinden jullie dit kunnen? Dat El-Stijno mij een pedofiel noemt? Nee? Rapporteer dan deze post.
[..]
Dat las ik al een paar dagen terug ja, erg fijn. Maar ongetwijfeld AFKAPAIDSquote:Op woensdag 19 december 2018 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Thinking Of A Place staat in de Top.
Naomi Scottquote:Op woensdag 19 december 2018 19:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Mani koopt daarom ook stukjes kaas, scheelt snijwerk.
Maar goed je had het over een vrouw en iets van lekker en Arabisch.
Ging dat over Mia Khalifa of de actrice van Aladdin?
Heb het maar opgezocht. De actice van Aladdin was dus een mixje van Engels & Indisch.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Mani koopt daarom ook stukjes kaas, scheelt snijwerk.
Maar goed je had het over een vrouw en iets van lekker en Arabisch.
Ging dat over Mia Khalifa of de actrice van Aladdin?
Het derde nummer tussen 9 en 10 's ochtends op 28 december. Of sta je dan op de werkplaats?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat las ik al een paar dagen terug ja, erg fijn. Maar ongetwijfeld AFKAPAIDS
Aids? Ons Kimmeke stond gewoon 115 te speren op een gegeven momentquote:Op woensdag 19 december 2018 19:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Enorm veel zin vanavond. De aids van vanmiddag overgeslagen om er fit in te gaan.
Jij kende haar al langer? Ik lees net dat haar eerdere andere grote rol in Power Rangers was.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naomi Scott
Die niet Arabisch is.
De onwetendheid.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:32 schreef LordVoldermort het volgende:
\De aids van vanmiddag overgeslagen\
Dan sta ik op de werkplaats ja, maar dan zet ik em stiekem aan en pak ik mijn telefoon er bij.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het derde nummer tussen 9 en 10 's ochtends op 28 december. Of sta je dan op de werkplaats?
Op zich is winst Dolan wel een verrassing natuurlijk. Partij zelf was uiteraard saaiquote:Op woensdag 19 december 2018 19:34 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Toch wel 3 saaie potten. En daarna Kimmy met godenspel.
MacaulayGODquote:
Niet heel erg, maar wist al langer dat ze gecast was ja.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:33 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Jij kende haar al langer? Ik lees net dat haar eerdere andere grote rol in Power Rangers was.
Omdat ze geen arabier was?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet heel erg, maar wist al langer dat ze gecast was ja.
En dat daar OPHEF over was.
Dat is niet verboden.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aids? Ons Kimmeke stond gewoon 115 te speren op een gegeven moment
Ze wilden echte Arabische acteurs, en nu werd het gespeeld door een Britse en die Jafar door een halve NEDERLANDER.quote:
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan sta ik op de werkplaats ja, maar dan zet ik em stiekem aan en pak ik mijn telefoon er bij.
En GREEN EYES VAN COLDPLAY STAAT ER OOK IN![]()
![]()
Dat is mijn favoriete Coldplay liedje.quote:
Leuk.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriete Coldplay liedje.
Ik gun je de ruimte om iets leuk te vinden?quote:
Stop daar eens mee.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik gun je de ruimte om iets leuk te vinden?
Die acteur van Jafar (Marwan Kenzari) is toch gewoon een Nederlands staatsburger maar is toch 100% Tunesisch qua afkomst?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze wilden echte Arabische acteurs, en nu werd het gespeeld door een Britse en die Jafar door een halve NEDERLANDER.
Zolang we ermee kunnen pochen is hij Nederlander, als hij iemand opblaast is hij een asielzoeker.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Die acteur van Jafar (Marwan Kenzari) is toch gewoon een Nederlands staatsburger maar is toch 100% Tunesisch qua afkomst?
3-0 Smithquote:Op woensdag 19 december 2018 19:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik zie Meulenkamp nog wel stunten op een goeie dag.
Nee, dat niet. TOAP is eentoniger.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind je die beter dan Under the Pressure
Holding On vind ik de tweede mooiste op het moment.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind je die beter dan Under the Pressure
Ben ik het wel eens NIETquote:Op woensdag 19 december 2018 19:48 schreef Coco. het volgende:
Zijn jullie wel eens een idioot op de weg?
Hahaquote:Op woensdag 19 december 2018 19:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Smith met zijn A game wel, maar altijd afwachtenquote:
Ik heb wel een keer gehad bij het wisselen van rijstrook dat er iemand in mijn dode hoek zat die gewoon niet te zien wasquote:Op woensdag 19 december 2018 19:48 schreef Coco. het volgende:
Dit riep jij ook bij Ratata, Barney en Wright.quote:
Dan heb je niet goed gekekenquote:Op woensdag 19 december 2018 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer gehad bij het wisselen van rijstrook dat er iemand in mijn dode hoek zat die gewoon niet te zien was
Wel goed afgelopen uiteraard
Eerst de Ted Evetts-hype, nu dit weer. Je bent niet bang om voor lul te staan in ieder geval.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:45 schreef LordVoldermort het volgende:
Binnen buiten schouderquote:
Nee.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:48 schreef Coco. het volgende:
ik heb geen autoquote:Op woensdag 19 december 2018 19:48 schreef Coco. het volgende:
Haten op Superteddquote:Op woensdag 19 december 2018 19:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Eerst de Ted Evetts-hype, nu dit weer. Je bent niet bang om voor lul te staan in ieder geval.
Aan de andere kant, mensen die schouderen op de snelweg vertrouw ik nietquote:Op woensdag 19 december 2018 19:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Binnen buiten schouder
Ik ben de eerste die op tafel gaat dansen als dit gebeurt, maar nee.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Haten op SuperteddMorgen jantje aan Lewis.
In ieder geval goed voor Ted dat hij een toerkaart heeft. In de laatste PC-cyclussen deed hij het niet verkeerd.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:58 schreef Mani89 het volgende:
SuperTed hype is nog steeds levend stelletje zuurpruimen.
Hij heeft qua gezicht eeuwige jongheid.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:58 schreef Mani89 het volgende:
SuperTed hype is nog steeds levend stelletje zuurpruimen.
Daarvoor deed hij alleen mee aan menstruatiecyclussen.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In ieder geval goed voor Ted dat hij een toerkaart heeft. In de laatste PC-cyclussen deed hij het niet verkeerd.
Onze gifbeker moet tot op de bodem leeg vrees ikquote:Op woensdag 19 december 2018 20:04 schreef El-Stinho het volgende:
Koert moet zeker weer dingen doen voor de beker.
Ditquote:
Richie Burnett snuift liever wat anders.quote:
Daarom staat ie ook niet hierquote:Op woensdag 19 december 2018 20:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Richie Burnett snuift liever wat anders.
Sow!quote:Op woensdag 19 december 2018 19:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij weegt zelf 200 kilo smerig zwijn dat je bent.
quote:Op woensdag 19 december 2018 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
40.Noem een speler die op woensdag 19 december in actie komt en geen enkele set wint (of: niemand) Dolan
[ afbeelding ]
Wim maakt al gifjes sinds het internet bestaatquote:Op woensdag 19 december 2018 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, materiaal uit den ouden doosch
Ik had die Malidicemquote:Op woensdag 19 december 2018 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
40.Noem een speler die op woensdag 19 december in actie komt en geen enkele set wint (of: niemand) Dolan
[ afbeelding ]
Ik eerst ook maar gewijzigd. Die analist vraag heeft iedereen goed volgens mij.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik had die Malidicem
Overigens had ik de analist vraag (noem een analist tijdens de avondsessie), wel goed
Tom Petty niet waarderenquote:Op woensdag 19 december 2018 20:12 schreef T3hTommay het volgende:
OP DE BANKEN VOOR DAYDREAM BELIEVER JAAAAAAAA
Nee, dan is het zonder een STUK beter!quote:Op woensdag 19 december 2018 20:11 schreef heywoodu het volgende:
Met bril ziet Marcel er niet zo slim uit.
O'conner moet ik niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
Wilson v O'Connor is de keuze tussen aids of nierstenen. Ik maak geen keuze.
Als medisch onderlegd persoon zou ik kiezen voor nierstenen.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
Wilson v O'Connor is de keuze tussen aids of nierstenen. Ik maak geen keuze.
Bedankt, Poepz0rquote:Op woensdag 19 december 2018 20:14 schreef de_boswachter het volgende:
Sow koekoek! Wilson z’n vrouw is er zo eentje die met pinhakken op je ballen wil gaan staan.
#redhead
Dat is te beschaafd om poepz0r te zijnquote:
Jammy dodger, tot uw dienst. Whatever.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
It's the wat?Geen lethal biscuit meer?
doen ze altijd met zaadnummers. Zie ook Gurney, Darylquote:
Dat was hij toch vrij lang geleden?quote:Op woensdag 19 december 2018 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammy dodger, tot uw dienst. Whatever.
Ik heb afgelopen weekend met 8 oostblok chicks gedanst die we hadden ingehuurdquote:Op woensdag 19 december 2018 20:13 schreef Slobeend het volgende:
Wilson is je vader die niet kan dansen.
Hij heette eerst Jammy Dodger en veranderde het toen naar Lethal Biscuit. Nu weer terugveranderdquote:Op woensdag 19 december 2018 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammy dodger, tot uw dienst. Whatever.
Ach alle andere 300 posts in dit topic ook nietquote:Op woensdag 19 december 2018 20:15 schreef T3hTommay het volgende:
O'Connor lijkt op mijn mentor uit de tweede klas. Maar dat voegt voor de rest niks toe aan dit topic.
Binnen twee minuten zelfs een redelijk passend gifje van William O'Connor of all places klaar hebben staan is wel een beetje eng.quote:
Doen ze dat ook in Akenquote:Op woensdag 19 december 2018 20:14 schreef de_boswachter het volgende:
Sow koekoek! Wilson z’n vrouw is er zo eentje die met pinhakken op je ballen wil gaan staan.
#redhead
Van dit verhaal willen we meer horenquote:Op woensdag 19 december 2018 20:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend met 8 oostblok chicks gedanst die we hadden ingehuurd
Echt bijna alles is ook wel beter dan Lethal Biscuit.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij heette eerst Jammy Dodger en veranderde het toen naar Lethal Biscuit. Nu weer terugveranderd
Hoe onzeker ben je dan.
Hij heeft wat met koekjes denk ik.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was hij toch vrij lang geleden?
Goed punt, en ik moet op een of andere manier toch genoeg posten om zo hoog mogelijk op de Order of Merit te komen.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach alle andere 300 posts in dit topic ook niet
Z'n vorige 180-call was wel beter dan wat hij nu doetquote:
Shaggyquote:Op woensdag 19 december 2018 20:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt bijna alles is ook wel beter dan Lethal Biscuit.
Waren ze lekker?quote:Op woensdag 19 december 2018 20:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of deze anekdote qua niveau in de buurt kan komen van die ene user die zijn scharrel aan een Duits wielertalent gaf omdat hij hem tof vond.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Op vriendenweekend. Hadden een dansschool benaderd waar we 1 op 1 dansles kregen. Was helaas minder sensueel dan we van tevoren dachtenquote:Op woensdag 19 december 2018 20:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van dit verhaal willen we meer horen
Columbiafanquote:Op woensdag 19 december 2018 20:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of deze anekdote qua niveau in de buurt kan komen van die ene user die zijn scharrel aan een Duits wielertalent gaf omdat hij hem tof vond.
Was dat Columbiafan?quote:Op woensdag 19 december 2018 20:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of deze anekdote qua niveau in de buurt kan komen van die ene user die zijn scharrel aan een Duits wielertalent gaf omdat hij hem tof vond.
Was iedereen ziek?quote:Op woensdag 19 december 2018 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
Oh, wat was de Euro Tour waarin Oconner de finale haalde erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Weggepest door de R_R en mani's van deze wereld.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Columbiafan![]()
Pijnlijk afwezig deze winter
Was dat nou Nico Denz?quote:Op woensdag 19 december 2018 20:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Pics van look a likequote:Op woensdag 19 december 2018 20:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
1 was kapot lekker en 1 een beetje. De rest matig of niet
quote:Op woensdag 19 december 2018 20:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zijn zoon vroeg vanochtend of ie zou winnen vanavond
Hij antwoordde 'I Wilson'Je doet je naam eer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij leest niet mee hoor.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:18 schreef wimderon het volgende:
Dat 'bij de PDC' zeg je er nu pas voor het eerst bij Sjaak.
Als dat zo is heb ik echt een schurfthekel aan ze. Ik heb al de hele winter geen kijkmattie meer voor de helft van de wintersportenquote:Op woensdag 19 december 2018 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weggepest door de R_R en mani's van deze wereld.
Ha, dat denk jij.quote:
Alweer vlaquote:Op woensdag 19 december 2018 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Prima avondprogramma om ondertussen op het gemakje alpineskiën te kijken onder het genot van een schaaltje vla.
quote:Op woensdag 19 december 2018 20:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zijn zoon vroeg vanochtend of ie zou winnen vanavond
Hij antwoordde 'I Wilson'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met hagelslag.quote:
Idee klinkt op zich primaquote:Op woensdag 19 december 2018 20:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Op vriendenweekend. Hadden een dansschool benaderd waar we 1 op 1 dansles kregen. Was helaas minder sensueel dan we van tevoren dachten
Geen idee met wie ik haar kan vergelijken. En zit mobiel,weet niet hoe ik makkelijk foto kan plaatsen. Dus helaasquote:
Waarom benader je op een vriendenweekend een dansschool? WTF. Gay?!quote:Op woensdag 19 december 2018 20:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Op vriendenweekend. Hadden een dansschool benaderd waar we 1 op 1 dansles kregen. Was helaas minder sensueel dan we van tevoren dachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |