SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar. Wel schandalig duur meestal in de horeka.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja ok, maar die kun je sowieso niet los krijgen ofzo. Je kunt wel lekkerdere bitterballen krijgen en een kwaliteitsfrikandel in stukken snijden.
Prima, maar Hamster schroeit.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:40 schreef skysherrif het volgende:
Was even boodschappen doen, hoe speelt de 2e Zweed van vandaag?
Nog wat voor de frituur ingeslagen?quote:Op woensdag 19 december 2018 16:40 schreef skysherrif het volgende:
Was even boodschappen doen, hoe speelt de 2e Zweed van vandaag?
quote:Op woensdag 19 december 2018 16:41 schreef de_boswachter het volgende:
Stelling:
Larsson is een knappe jongen
Knap niet, maar zeker geen lelijke man inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:41 schreef de_boswachter het volgende:
Stelling:
Larsson is een knappe jongen
De meeste vrouwen zouden denk ik wel voor hem kiezen ipv Vincent, inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Knap niet, maar zeker geen lelijke man inderdaad.
Ontbijtje voor morgenochtendquote:Op woensdag 19 december 2018 16:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nog wat voor de frituur ingeslagen?
Ik lijd in stilte.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:43 schreef skysherrif het volgende:
Kim staat 111 gemiddeld te gooien
Is dat niet lekker uit de airfryer dan? Heb daar nog nooit spul uit gehad.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op het werk zijn ze altijd wel lekker dus ik had opdracht gegeven om wat te halen. Heeft ze spul gehaald voor in de air-fryer.![]()
Niks is lekker uit de airfryer. Kutding.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat niet lekker uit de airfryer dan? Heb daar nog nooit spul uit gehad.
Airfryer spul is uit de Airfryer prima. Maar gewoon niet geschikt voor in de vetkist. Andersom ook niet trouwensquote:Op woensdag 19 december 2018 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat niet lekker uit de airfryer dan? Heb daar nog nooit spul uit gehad.
Gezellig druk op het podium.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:47 schreef wimderon het volgende:
Hebben jullie thuis een links- of rechtshandig dartbord?
Dit.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks is lekker uit de airfryer. Kutding.
quote:Op woensdag 19 december 2018 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks is lekker uit de airfryer. Kutding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Hij heeft waarschijnlijk een tijdje geleden dit kalenderjaar als verloren beschouwd en alle moed voor 2019 verzameld?quote:Op woensdag 19 december 2018 16:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Waar haalt Kim deze werken vandaan (lol)
Wij hebben een gasBBQ.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:51 schreef heywoodu het volgende:
Airfryen ipv gewoon frituren is als zeggen dat je gaat barbecuen en dan zo'n elektrisch kutding aansteken ipv gewoon kolen.
quote:Op woensdag 19 december 2018 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Raar, ik hoorde mensen erover dat het toch wel prima was.
Vrouwen zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:51 schreef Doevelaer het volgende:
Je kunt nog zo'n hekel hebben aan Kim, maar dit is toch genieten?
#nogdrienachtjesslapenquote:Op woensdag 19 december 2018 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zou dit gifje wel waarderen ja.
Hier gaat de kolenBBQ toch met enige regelmaat even aan in de zomer.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij hebben een gasBBQ.
Die we elke zomer maar één keer gebruiken (lol).
Oke.quote:
Dat valt voor de liefhebber niet te ontkennen nee.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:51 schreef Doevelaer het volgende:
Je kunt nog zo'n hekel hebben aan Kim, maar dit is toch genieten?
Scorend de beste na Kim vanmiddag volgens mijquote:Op woensdag 19 december 2018 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
Larsson is stiekem best een prima darter.
Dolan, maar scheelt niet alles.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Scorend de beste na Kim vanmiddag volgens mij
Mijn ouders houden er niet van, en ik ben zelf ook te lui om dat vlees continu in de gaten te houden terwijl ik stokbrood met satésaus in mijn muil wil douwen.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier gaat de kolenBBQ toch met enige regelmaat even aan in de zomer.
Wat ben jij voor dartsfan?quote:Op woensdag 19 december 2018 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was er bijna wel ingetrapt.
Vooral omdat we geen frituurpan meer hebben.
Wij zitten dan aan zo'n picknicktafel buiten en daar staat de BBQ op drie meter afstand ofzo, prima te doenquote:Op woensdag 19 december 2018 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ouders houden er niet van, en ik ben zelf ook te lui om dat vlees continu in de gaten te houden terwijl ik stokbrood met satésaus in mijn muil wil douwen.
Köttbullar met currysaus, godverrrrrrrrrdomme wat lekkerquote:Op woensdag 19 december 2018 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze week bij Hamsteren geschroeide Zweedse gehaktballen
Matige wedstrijd van Huybrechts.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
103,21 gemiddeld met 9 uit 21. Dat is vergelijkbaar met de prestatie van Gurney. Ik ga staan en applaudisseer.
quote:Op woensdag 19 december 2018 16:57 schreef Doevelaer het volgende:
103,59, die kan die in z'n wangzakken steken
Of Flodder.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Snelle wedstrijden, dus straks Bean
Dit is foutieve informatie.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
McDonalds om 0500 snachts met een stuk in je kraag kan behoorlijk romantisch zijn.
Klinkt als een IKEA-produkt, de Håmsteren.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze week bij Hamsteren geschroeide Zweedse gehaktballen
quote:Op woensdag 19 december 2018 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Matige wedstrijd van Huybrechts.
Je moet gewoon geluk hebben dat er iemand is die steevast voor iedereen vlees wil bereiden.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wij zitten dan aan zo'n picknicktafel buiten en daar staat de BBQ op drie meter afstand ofzo, prima te doen
Alpha mannetjes die per se de hele avond bij de BBQ willen staanquote:Op woensdag 19 december 2018 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je moet gewoon geluk hebben dat er iemand is die steevast voor iedereen vlees wil bereiden.
Wat zijn jouw gedachten bij een Dolan v Dekker?quote:Op woensdag 19 december 2018 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je moet gewoon geluk hebben dat er iemand is die steevast voor iedereen vlees wil bereiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
rondewim exposed.twitter:michelmulders twitterde op woensdag 19-12-2018 om 16:28:02De voorzitter van de @BrendanDolan180 fanclub is super blij!!!! Wat een toernooi tot nu toe! #rtl7darts #WHDarts https://t.co/cr8KL5K0Q0 reageer retweet
We hebben tot nu toe vijf 100+ averages tegenover zeven over de 32 wedstrijden in deze fase vorig jaar.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles onder de 110 gemiddeld is matig.
Ik ook.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alpha mannetjes die per se de hele avond bij de BBQ willen staanIk eet het liever.
quote:Op woensdag 19 december 2018 17:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zijn jouw gedachten bij een Dolan v Dekker?Jammer dat er iemand moet verliezen, gaat hard tegen onzacht worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn Roda JC fansquote:Op woensdag 19 december 2018 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
rondewim exposed.twitter:michelmulders twitterde op woensdag 19-12-2018 om 16:28:02De voorzitter van de @BrendanDolan180 fanclub is super blij!!!! Wat een toernooi tot nu toe! #rtl7darts #WHDarts https://t.co/cr8KL5K0Q0 reageer retweet
0-8quote:Op woensdag 19 december 2018 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan een zware avond tegemoet.
Je hebt nog een hele Kerst om dit dilemma uit te spelen.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jammer dat er iemand moet verliezen, gaat hard tegen onzacht worden.
Er heeft in de tweede ronde maar één iemand goed gegooid en dat was Labanauskas.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We hebben tot nu toe vijf 100+ averages tegenover zeven over de 32 wedstrijden in deze fase vorig jaar.
quote:Op woensdag 19 december 2018 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een nepfan.twitter:michelmulders twitterde op zondag 17-04-2011 om 14:19:08@onedart180 Big victory Peter! Good luck in your next match against Brendan Dolan! reageer retweet
deze is primaquote:Op woensdag 19 december 2018 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op wie hoop je bij aardrijkskunde?
Vier wisselingen ofzo is genoeg.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze niet teveel wisselen. Zal wel 0-3 worden of zo. Ik volg Roda niet echt.
Dani de Wit en Ekkelenkamp?quote:Op woensdag 19 december 2018 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vier wisselingen ofzo is genoeg.
Ook als niet-Rus lijkt me.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Jezus, dat weet je toch wel als Rus.
Ik niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van een Filipijn kan ik het nog begrijpen bedoel ik.
Inderdaadquote:
Ja, ze was ook nog eens naakt.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mis ik nou Dobro bij het aardrijkskunde???
Jij?quote:Op woensdag 19 december 2018 17:13 schreef wimderon het volgende:
Wat vinden jullie van het streepje in het haar van Marco Meijer?
Benito heeft het ook altijd. (is voor jongens van 16 nog leuk misschien)quote:Op woensdag 19 december 2018 17:13 schreef wimderon het volgende:
En mocrosquote:Op woensdag 19 december 2018 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Benito heeft het ook altijd. (is voor jongens van 16 nog leuk misschien)
Van Gerwen is de enige die eerlijk is.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:14 schreef Szura het volgende:
Wanneer gaat een van die gasten nou eens roepen dat de Nederlander vieshard zal worden ingemaakt?
Lamprouquote:Op woensdag 19 december 2018 17:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Benieuwd of Gravenberch danwel Sink speelt
Goed zoquote:Op woensdag 19 december 2018 17:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Net zo infantiel als nageltjes lakken in verschillende kleuren.
Past niet echt bij z’n leeftijd hé. Meer iets voor een 18-jarige.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:13 schreef wimderon het volgende:
Sink ziet hij meer als middenvelder toch?quote:Op woensdag 19 december 2018 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lamprou
Kristensen - De Ligt - Wöber - Sinkgraven
v/d Beek - Schöne - Frenkie
Neres - Dolberg - Labyad
Dit wellicht.
twitter:rtl7darts twitterde op woensdag 19-12-2018 om 11:56:18De OORLOGVOERING is begonnen! Jacques Nieuwlaat vs Koert Westerman. De wedstrijd der wedstrijden. Je ziet het morgen..#rtl7darts @JJNieuwlaat @KoertWesterman https://t.co/o1OjleNggz reageer retweet
Geen idee.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sink ziet hij meer als middenvelder toch?
Ik denk dat Tadic graag wil spelen, in de rust Gravenberch/de wit er misschien bij.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lamprou
Kristensen - De Ligt - Wöber - Sinkgraven
v/d Beek - Schöne - Frenkie
Neres - Dolberg - Labyad
Dit wellicht.
Dit wordt net zoiets als een voetballende Emile Schelvis.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:15 schreef wimderon het volgende:
Dit wordt EEJPIES.twitter:rtl7darts twitterde op woensdag 19-12-2018 om 11:56:18De OORLOGVOERING is begonnen! Jacques Nieuwlaat vs Koert Westerman. De wedstrijd der wedstrijden. Je ziet het morgen..#rtl7darts @JJNieuwlaat @KoertWesterman https://t.co/o1OjleNggz reageer retweet
Tadic mag Utrecht wel vernederen.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat Tadic graag wil spelen, in de rust Gravenberch/de wit er misschien bij.
Speelt enorm matig de laatste tijd helaas.quote:
Elke keer vallen je weer nieuwe dingen op in dit programma.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze aflevering komt me enigszins bekend voor.
Je kunt het ook combineren.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit wordt net zoiets als een voetballende Emile Schelvis.
Doet rapper Sjors ook met zijn "vriendinnen"quote:
Zyek. Speelt. Niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
Hoop wel dat zyek speelt eigenlijk.
Geen idee hoe fit hij is.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
Aan zn insta te zien niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom denk je dat hij anders in paniek is?quote:Op woensdag 19 december 2018 17:21 schreef De_Kraam het volgende:
Er staat helemaal niks op dat papiertje.
quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 13-12-2018 om 23:55:15Het is wel erg vreemd dat Whitlock in een tweet zei dat hij er naar uitkeek om volgend jaar in de PL te spelen. De PDC heeft hem dus vertelt dat hij in de PL mag spelen terwijl dat tegen de regels is. Als Whitlock daadwerkelijk de PL mag spelen dan is de PDC corrupt #rtl7darts reageer retweet
Whitlock gaat schroeien.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 13-12-2018 om 23:55:15Het is wel erg vreemd dat Whitlock in een tweet zei dat hij er naar uitkeek om volgend jaar in de PL te spelen. De PDC heeft hem dus vertelt dat hij in de PL mag spelen terwijl dat tegen de regels is. Als Whitlock daadwerkelijk de PL mag spelen dan is de PDC corrupt #rtl7darts reageer retweet
Zouden we dan onder tafel liggen van deze sketch? Dacht het niet hč.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:28 schreef Zorro het volgende:
Hij kan toch gewoon 1 verdiepinkje de trap nemen en dan ongestoord omkleden? Moeilijk gedoe altijd.
Oh dus dit is niet echt?quote:Op woensdag 19 december 2018 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zouden we dan onder tafel liggen van deze sketch? Dacht het niet hč.
In een ander tweetje wenste hij mensen dood die eventueel Wade of Whitlock in de PL wilde plaatsen.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op donderdag 13-12-2018 om 23:55:15Het is wel erg vreemd dat Whitlock in een tweet zei dat hij er naar uitkeek om volgend jaar in de PL te spelen. De PDC heeft hem dus vertelt dat hij in de PL mag spelen terwijl dat tegen de regels is. Als Whitlock daadwerkelijk de PL mag spelen dan is de PDC corrupt #rtl7darts reageer retweet
Zal even de baas inlichten.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
nou ik kijk ook gewoon lekker mr bean op werk!
quote:Op woensdag 19 december 2018 17:35 schreef TserrofEnoch het volgende:
Voor Mr. Bean pas ik. No Way José.
Bean had gewoon een chick.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:42 schreef De_Kraam het volgende:
kerstkaarten naar jezelf sturen omdat je helemaal alleen bent
Wat had jij verwacht dan joh droplul.quote:
Een beter gemiddelde dan Sjeffrie.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat had jij verwacht dan joh droplul.
Die film gaat echt heel erg kut wordenquote:Op woensdag 19 december 2018 17:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Waar de fuck is Disney mee bezig? Dit kan toch niet.
Leuk voor je!quote:Op woensdag 19 december 2018 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een beter gemiddelde dan Sjeffrie.
?quote:Op woensdag 19 december 2018 17:55 schreef skysherrif het volgende:
Will smith in youtube rewind![]()
de memes zijn wel mooi
Jij dacht, die lul is er niet dus kan ik hem even finaal door gehaktmolen halen. Er is niks anders op deze aardbol dat ik meer haat dan "Doggy" Dawson. Waarvan AKTE.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Snap jij nou dat Mani zo'n liefhebber is van Doggy Dawson?
joetoep rewind is pure aidsquote:Op woensdag 19 december 2018 17:55 schreef skysherrif het volgende:
Will smith in youtube rewind![]()
de memes zijn wel mooi
Ik volg alleen SuperCarlinBrothers.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je niet een klein beetje de YT community volgt is dat lastig uit te leggen.
quote:
Wie had je dan gewild?quote:Op woensdag 19 december 2018 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar zie haar niet als Jasmine.
Heel erg boos.quote:Op woensdag 19 december 2018 17:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij dacht, die lul is er niet dus kan ik hem even finaal door gehaktmolen halen. Er is niks anders op deze aardbol dat ik meer haat dan "Doggy" Dawson. Waarvan AKTE.
'Genie' komt af van de 'Djinn'.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
Een zwarte genie, geloof je het zelf.
Per pijl?quote:Op woensdag 19 december 2018 18:05 schreef heywoodu het volgende:
Even 28.90 geschroeid over drie legs inclusief dubbels.
Probeer het volgende keer met je ogen dicht.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:05 schreef heywoodu het volgende:
Doe mij maar een Djinn tonic.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:07 schreef TserrofEnoch het volgende:
'Genie' komt af van de 'Djinn'.
Wat moeten we met deze informatie Johan?quote:Op woensdag 19 december 2018 18:07 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
In de Islam zijn djinns wezens van vuur (zonder rook). Engelen zijn wezens van licht. Djinns zijn een beetje te vergelijken met daemons in de oude Griekse opvatting. Islam kent dus eigenlijk geen demonen, maar wel djinns. Deze kunnen kwaadaardig zijn, zoals demonen. Maar er zijn ook goedaardige djinns, of neutrale djinns. De goed-kwaad-dichotomie die je bij het christendom aantreft valt hierdoor niet te vertalen naar de Islam als het aankomt op deze bovennatuurlijke wezens.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:07 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
In de Islam zijn djinns wezens van vuur (zonder rook). Engelen zijn wezens van licht. Djinns zijn een beetje te vergelijken met daemons in de oude Griekse opvatting. Islam kent dus eigenlijk geen demonen, maar wel djinns. Deze kunnen kwaadaardig zijn, zoals demonen. Maar er zijn ook goedaardige djinns, of neutrale djinns. De goed-kwaad-dichotomie die je bij het christendom aantreft valt hierdoor niet te vertalen naar de Islam als het aankomt op deze bovennatuurlijke wezens.
Niets persé. Een aanvulling in je kennis. Kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat moeten we met deze informatie Johan?
quote:
Kim gooide goed.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:43 schreef Coco. het volgende:
Goedenavond, nog iets opvallends gebeurd bij het darts?
Is dit je coming out als vrouw?quote:Op woensdag 19 december 2018 18:05 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb anders al flink wat hoogtepunten gehad dit WKquote:Op woensdag 19 december 2018 17:16 schreef skysherrif het volgende:
Jammer dat ik moet leren, Bean is toch een beetje het hoogtepunt van het WK.
Even rustig aan doen met Kim. Met deze worp kan het zomaar zaterdag weer ellende zijn.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Chisnall - Kimmie kan wel leuk worden
DRT ON TOURquote:Op woensdag 19 december 2018 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan jullie ook allemaal het NOC*NSF Sportgala kijken vanavond?
Een mooie Arabische meidquote:Op woensdag 19 december 2018 18:01 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wie had je dan gewild?
Zijn de twee eigenlijk Arabisch, denk het niet.
Jasmine ziet er daar Indisch uit. En Alladin ziet er uit als een Latino.
Mia Khalifa zou goed de re-make kunnen maken in de versie van 'Noord-Hollywood'.
Je moet erg veel zelfhaat hebben om naar die flauwekul te kijken.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Walgelijk evenement.quote:Op woensdag 19 december 2018 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap het geilen op die Dione de Graaff echt niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ben alleen benieuwd naar de kwarktassen van Dione. SOW KOEKOEK
Ze heeft wel bijzonder dikke memmen.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap het geilen op die Dione de Graaff echt niet.
Ze ziet eruit als een voorleesmoeder.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze heeft wel bijzonder dikke memmen.
Voorleesmoeders kunnen best leuk zijn.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als een voorleesmoeder.
Niet in mijn ervaring.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorleesmoeders kunnen best leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |