Ik gooi wat vlees in de pan, doe er een zak wokgroenten bij, flesje woksaus, wat rijst en gaan.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens.
Ik weet nog niet wat ik ga eten vanavond.
Hier trap ik niet in.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voelen allemaal een bepaalde druk.
En, hoe is het afgelopen?quote:Op woensdag 19 december 2018 13:49 schreef Mani89 het volgende:
Geert op het WK de bekroning op mijn HYPE.
Hopelijk druipt The Ferret vrijdag ook af door de druk.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voelen allemaal een bepaalde druk.
Tijdens het dartsen heb ik zin in vies vet vreten.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gooi wat vlees in de pan, doe er een zak wokgroenten bij, flesje woksaus, wat rijst en gaan.
Met Porter is in ieder geval uitermate tevreden met het nieuwe format.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:28 schreef Slobeend het volgende:
Hearn als je meeleest: Kappen met deze shit!
Vinny heeft nog wel wat frituurvet voor je.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tijdens het dartsen heb ik zin in vies vet vreten.
quote:Op woensdag 19 december 2018 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon zo'n doos met 36 snacks, van alles wat joh.
Leuke UI Pascanusquote:Op woensdag 19 december 2018 16:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Vinny heeft nog wel wat frituurvet voor je.
De bitterballen en frikandellen zijn echt smerig in zo'n mixzak.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon zo'n doos met 36 snacks, van alles wat joh.
Snap jij nou dat Mani zo'n liefhebber is van Doggy Dawson?quote:Op woensdag 19 december 2018 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, wat was die nederlaag tegen Brian Dawson (![]()
![]()
) erg.
Die bamischijfjes ook.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
De bitterballen en frikandellen zijn echt smerig in zo'n mixzak.
Ja ok, maar die kun je sowieso niet los krijgen ofzo. Je kunt wel lekkerdere bitterballen krijgen en een kwaliteitsfrikandel in stukken snijden.quote:
Op het werk zijn ze altijd wel lekker dus ik had opdracht gegeven om wat te halen. Heeft ze spul gehaald voor in de air-fryer.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn sowieso mensonter0nd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |