SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Oh, wat was die nederlaag tegen Brian Dawson (quote:Op woensdag 19 december 2018 15:34 schreef KennyPowers het volgende:
BDO
2013: First round (lost to Jan Dekker 2–3)
2014: First round (lost to Martin Atkins 0–3)
2015: First round (lost to Brian Dawson 0–3)
2016: First round (lost to Richard Veenstra 2–3)
PDC
2017: First round (lost to Jelle Klaasen 1–3)
2019: First round (lost to Noel Malicdem 2–3)
BDO-caller.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:38 schreef Nober het volgende:
Wie zit er naast Dirk, aan de andere kant dus niet Koert.
Dat is Victor Reinierquote:Op woensdag 19 december 2018 15:38 schreef Nober het volgende:
Wie zit er naast Dirk, aan de andere kant dus niet Koert.
quote:Op woensdag 19 december 2018 15:40 schreef Tagliano het volgende:
Hopen op een snelle partij met uitschakeling van Dolan, juist
deze is echt?quote:Op woensdag 19 december 2018 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
Het is een schande dat de Graaf onnodig van Malicdem heeft verloren in ronde 1 van dit WK. Malicdem had nog nooit op een groot podium gespeeld en daarom moest de Graaf van hem winnen. Door deze nederlaag moet de Graaf jammer genoeg waarschijnlijk weer naar Q school #rtl7darts
Ik zou het niet pikken als ik die Amerikaan was.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:41 schreef BB-King het volgende:
Hey Dolan heeft het openingsnummer van die Amerikaan gepikt!
Gemeenquote:Op woensdag 19 december 2018 15:42 schreef wimderon het volgende:
Cullen siddert en beeft bij de gedachte aan Brendan. Het levert hem dermate veel stress op dat hij wellicht wat haren zal verlie... (oh nee hij heeft al kaal haar)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gemiddeldes van R1. Zoek uw favoriet.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Wat een fokking heerlijke vernedering was datquote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
Humpfries heb ik gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gemiddeldes van R1. Zoek uw favoriet.![]()
Ik heb bijzonder weinig zin in Benito vs Long.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
Q Boris Koltsov 79,19
PT26 Jeffrey de Graaf 78,52
Q Yuanjun Liu 78,45
Q Geert Nentjes 78,03
Q Nitin Kumar 77,75
Q Anastasia Dobromyslova 77,32
Q Jim Long 75,33
PT13 Mickey Mansell 74,45
Q Craig Ross 71,47
Oke Hans, dank je !quote:Op woensdag 19 december 2018 15:43 schreef Caland het volgende:
Het is een schande dat de Graaf onnodig van Malicdem heeft verloren in ronde 1 van dit WK. Malicdem had nog nooit op een groot podium gespeeld en daarom moest de Graaf van hem winnen. Door deze nederlaag moet de Graaf jammer genoeg waarschijnlijk weer naar Q school #rtl7darts
quote:Op woensdag 19 december 2018 15:43 schreef Caland het volgende:
Samen met Newton de vuilnisbak in mieterenquote:
Vertel.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ohja Cullen tegen Cadby zorgde toen ook voor een Stijn meltdown.
Stijn zat op de hypetrain van de altijd vervelende Cadby en toen ging Cullen ineens goed gooien en dat bracht WOEDE.quote:
Raakt hij de dubbel, mist de regie hem.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn zat op de hypetrain van de altijd vervelende Cadby en toen ging Cullen ineens goed gooien en dat bracht WOEDE.
Vandaag nog geweest.quote:
'Engeland, waar leg dat dan?'quote:Op woensdag 19 december 2018 15:54 schreef Szura het volgende:
Jammer dat tokkie Dirk niet aan het aardrijkskundespel mee kan doen
Onmogelijk. Alle aanbiedingen zijn daar altijd uitverkocht.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Iets waarvan de tweede gratis was, gok ik.
Dat zou Genieto zijn.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Finale Dolan - Van de Pas mogelijk?
Klein dorpquote:Op woensdag 19 december 2018 15:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Onmogelijk. Alle aanbiedingen zijn daar altijd uitverkocht.
Dat is erger dan Dott-Ebdon als snookerfinalequote:Op woensdag 19 december 2018 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Walgelijke kamperwinkel, alle gangpaden ook helemaal volgebouwd met extra stellinkjesquote:Op woensdag 19 december 2018 15:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klein dorp![]()
Hoewel de rijen wel ellendig zijn en de indeling is gierend kut waardoor de rijen van twee kassa's in elkaar staan. Avonturen hier hoor.
Welke wereld mot deze kaart dan voorstelluh?quote:Op woensdag 19 december 2018 15:54 schreef Szura het volgende:
Jammer dat tokkie Dirk niet aan het aardrijkskundespel mee kan doen
Onmogelijk.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is erger dan Dott-Ebdon als snookerfinale
Dus later vraagt iemand ze wanneer hij haar ten huwelijk heeft gevraagd. Moeten ze zeggen: ja tijdens een wedstrijd van Brendan Dolantwitter:livedarts twitterde op woensdag 19-12-2018 om 15:56:42We have a proposal at the palace! ?It's all happening... #WHDarts https://t.co/ca1G4CnT1C reageer retweet
Samen met de Action wel veruit mijn minst favoriete winkel om te komen, maar ja, spul als tandpasta enzo ga ik niet veel duurder kopen voor extra winkelcomfortquote:Op woensdag 19 december 2018 15:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Walgelijke kamperwinkel, alle gangpaden ook helemaal volgebouwd met extra stellinkjes.
Mooie vrouwquote:Op woensdag 19 december 2018 15:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dus later vraagt iemand ze wanneer hij haar ten huwelijk heeft gevraagd. Moeten ze zeggen: ja tijdens een wedstrijd van Brendan Dolantwitter:livedarts twitterde op woensdag 19-12-2018 om 15:56:42We have a proposal at the palace! ?It's all happening... #WHDarts https://t.co/ca1G4CnT1C reageer retweet
Primaquote:
Op die manier weet die gast telkenmale een grote daling op de rankings tegen te houdenquote:
GVD ook dat nog. En ook nog 170.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit gaat heel erg fout. Zo gaat Dolan nog een tijdje hoog in ranking blijven
Genot?quote:Op woensdag 19 december 2018 16:01 schreef Szura het volgende:
Hee genot, ik ben ingeloot voor de Elfstedentocht op het fietsje
quote:Op woensdag 19 december 2018 16:01 schreef Szura het volgende:
Daar kun je elk jaar zo aan meedoen joh.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:01 schreef Szura het volgende:
Dat is een typhuseind toch???quote:Op woensdag 19 december 2018 16:01 schreef Szura het volgende:
elk jaar veel te veel inschrijvingenquote:Op woensdag 19 december 2018 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar kun je elk jaar zo aan meedoen joh.
En elk jaar kun je gewoon zo meedoen. Vrienden van mij doen dat altijd.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:02 schreef Szura het volgende:
[..]
elk jaar veel te veel inschrijvingen
235quote:
Ja maar ik mot dat kruisje wel hebbenquote:Op woensdag 19 december 2018 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En elk jaar kun je gewoon zo meedoen. Vrienden van mij doen dat altijd.
Even wachten tot de ijstijd zijn intrede doetquote:Op woensdag 19 december 2018 16:03 schreef Szura het volgende:
[..]
235
Ga hem volgend jaar ook lopen, dat is twee weken daarvoor, 207 km. Daarna alleen nog ff fatsoenlijk leren schaatsen om ook het derde kruisje te kunnen halen.
Ja das ook wel een dingetjequote:Op woensdag 19 december 2018 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Even wachten tot de ijstijd zijn intrede doet
Dat wordt dan lastig ja.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja maar ik mot dat kruisje wel hebben
Nooit meer, climate changequote:Op woensdag 19 december 2018 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Even wachten tot de ijstijd zijn intrede doet
Ik heb gisteravond gedart.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een sportieve lui hier allemaal.
Laat ze maar lullen, Cullen!quote:Op woensdag 19 december 2018 16:08 schreef MC-Morgan het volgende:
Cullen gooit als een gehandicapte De Graaf
Competitie waarin je 4 singels, 4 koppels 1 teamgame en een sologame moet gooien ja. Vorig jaar begonnen op het onderste niveau en dat was echt gehandicaptendarts.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh het is echt competitie en niet gewoon halflam in de kroeg.
Hoeveel frikandelbroodjes heb je vandaag al naar binnen gewerkt?quote:Op woensdag 19 december 2018 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een sportieve lui hier allemaal.
Dat heb ik echt al heel lang niet meer gegeten, die frikandelbroodjes met oude saus.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel frikandelbroodjes heb je vandaag al naar binnen gewerkt?
Wat gooi jij gemiddeld dan?quote:Op woensdag 19 december 2018 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Competitie waarin je 4 singels, 4 koppels 1 teamgame en een sologame moet gooien ja. Vorig jaar begonnen op het onderste niveau en dat was echt gehandicaptendarts.
Houd je ook gemiddeldes bij?quote:Op woensdag 19 december 2018 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Competitie waarin je 4 singels, 4 koppels 1 teamgame en een sologame moet gooien ja. Vorig jaar begonnen op het onderste niveau en dat was echt gehandicaptendarts.
Beetje meer oefenenquote:Op woensdag 19 december 2018 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
55-60 of zo. Maat van mij koppel ik altijd mee, die gooit wel 80 gem.
neequote:Op woensdag 19 december 2018 16:15 schreef Tagliano het volgende:
Je hebt gewoon kans dat Benito in de kwartfinale staat he
King moet je ook gewoon opdoekenquote:Op woensdag 19 december 2018 16:16 schreef Slobeend het volgende:
Coat of King in de kwartfinale, een andere naam uit dat gedeelte tolereer ik niet.
Niet alleen vandaag.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is dat toch met alle bagger op de dubbels vandaag
Daar zit niemand inquote:Op woensdag 19 december 2018 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
Wij feliciteren de voorzitter van de Dolen-fanclub met dit resultaat.
wimderon vindt dit geen leuke opmerking.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
ik ben fan van dolan!quote:Op woensdag 19 december 2018 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
Alcinas is ook een godquote:Op woensdag 19 december 2018 16:16 schreef Slobeend het volgende:
Coat of King in de kwartfinale, een andere naam uit dat gedeelte tolereer ik niet.
Cullen in de top 16 is echt schandalig. Kut speler.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:20 schreef El-Stinho het volgende:
17 Raymond van Barneveld 89,57
PT30 Ross Smith 88,69
PT20 Vincent van der Voort 87,81
Q Darius Labanauskas 86,81
13 Darren Webster 85,48
14 Joe Cullen 85,16
Webster eigenlijk ook lachwekkend.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Cullen in de top 16 is echt schandalig. Kut speler.
Ik gun Kim wel een aantal rondjes.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Hopelijk gaat hamster er meteen uit
Mwah. Die heeft echt een constante 95+ periode op tv gehad met uitschieters richting de 100+. 2 jaar terug op het WK was hij echt goed volgens mij. Wel eens dat er beter zijn buiten de top 16quote:Op woensdag 19 december 2018 16:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Webster eigenlijk ook lachwekkend.
Jij linksquote:Op woensdag 19 december 2018 16:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
ik ben fan van dolan!
maar dat is puur wegens dolan-stripjes, anders had ik hem ook kut gevonden hoor
Het zou niet heel gek zijn om te veronderstellen dat de namen tussen 10 en 16 wat sneller moeite hebben om de verwachtingen rond hun naam waar te maken.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mwah. Die heeft echt een constante 95+ periode op tv gehad met uitschieters richting de 100+. 2 jaar terug op het WK was hij echt goed volgens mij.
Dolan-stripjes zijn helemaal niet leuk.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
ik ben fan van dolan!
maar dat is puur wegens dolan-stripjes, anders had ik hem ook kut gevonden hoor
LLLLL, goede streak wel van Kimquote:Op woensdag 19 december 2018 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun Kim wel een aantal rondjes.
Nu al een meltdownquote:Op woensdag 19 december 2018 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ongelofelijk dat Cullen met 3-0 van de trage klootzak Dolan heeft verloren in ronde 2 van dit WK. Dolan mag wat mij betreft zijn gooihand breken want hij zorgt ervoor dat de sympathiekste Engelse darter die ik ken volgend jaar waarschijnlijk niet mag debuteren in de PL #rtl7darts
quote:Op woensdag 19 december 2018 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
Hoewel Larsson ook wel mag moet winnen.
gooby pls y u do disquote:Op woensdag 19 december 2018 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dolan-stripjes zijn helemaal niet leuk.
Woestquote:Op woensdag 19 december 2018 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ongelofelijk dat Cullen met 3-0 van de trage klootzak Dolan heeft verloren in ronde 2 van dit WK. Dolan mag wat mij betreft zijn gooihand breken want hij zorgt ervoor dat de sympathiekste Engelse darter die ik ken volgend jaar waarschijnlijk niet mag debuteren in de PL #rtl7darts
word.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wordt er spontaan een beetje gay van
Ik vond er gister niet veel mis mee.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
De dood en dood en dood en doodsaaie Larsson. Ik juich voor Kim.
Wat is er saaier aan Larsson dan aan die Kim?quote:Op woensdag 19 december 2018 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
De dood en dood en dood en doodsaaie Larsson. Ik juich voor Kim.
Gewoon zo'n doos met 36 snacks, van alles wat joh.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens.
Ik weet nog niet wat ik ga eten vanavond.
Voelen allemaal een bepaalde druk.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zou niet heel gek zijn om te veronderstellen dat de namen tussen 10 en 16 wat sneller moeite hebben om de verwachtingen rond hun naam waar te maken.
Zijn van te hoog niveau voor hardcore Dirkie.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:25 schreef macca728 het volgende:
Grappen van Koert worden niet begrepen
Ik gooi wat vlees in de pan, doe er een zak wokgroenten bij, flesje woksaus, wat rijst en gaan.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens.
Ik weet nog niet wat ik ga eten vanavond.
Hier trap ik niet in.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voelen allemaal een bepaalde druk.
En, hoe is het afgelopen?quote:Op woensdag 19 december 2018 13:49 schreef Mani89 het volgende:
Geert op het WK de bekroning op mijn HYPE.
Hopelijk druipt The Ferret vrijdag ook af door de druk.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voelen allemaal een bepaalde druk.
Tijdens het dartsen heb ik zin in vies vet vreten.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gooi wat vlees in de pan, doe er een zak wokgroenten bij, flesje woksaus, wat rijst en gaan.
Met Porter is in ieder geval uitermate tevreden met het nieuwe format.quote:Op woensdag 19 december 2018 15:28 schreef Slobeend het volgende:
Hearn als je meeleest: Kappen met deze shit!
Vinny heeft nog wel wat frituurvet voor je.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tijdens het dartsen heb ik zin in vies vet vreten.
quote:Op woensdag 19 december 2018 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon zo'n doos met 36 snacks, van alles wat joh.
Leuke UI Pascanusquote:Op woensdag 19 december 2018 16:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Vinny heeft nog wel wat frituurvet voor je.
De bitterballen en frikandellen zijn echt smerig in zo'n mixzak.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon zo'n doos met 36 snacks, van alles wat joh.
Snap jij nou dat Mani zo'n liefhebber is van Doggy Dawson?quote:Op woensdag 19 december 2018 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, wat was die nederlaag tegen Brian Dawson (![]()
![]()
) erg.
Die bamischijfjes ook.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
De bitterballen en frikandellen zijn echt smerig in zo'n mixzak.
Ja ok, maar die kun je sowieso niet los krijgen ofzo. Je kunt wel lekkerdere bitterballen krijgen en een kwaliteitsfrikandel in stukken snijden.quote:
Op het werk zijn ze altijd wel lekker dus ik had opdracht gegeven om wat te halen. Heeft ze spul gehaald voor in de air-fryer.quote:Op woensdag 19 december 2018 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn sowieso mensonter0nd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |