SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lelijk ding die niks met sport heeft. Wegwezen.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al is die Rivkah ook niks met haar mannenkapsel.
Zet er dan in elk geval nog een lekker wijf neer, bij het normale Journaal lukt ze dat wel.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lelijk ding die niks met sport heeft. Wegwezen.
Ik mis Wattimena en een (groot) deel van de avond.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:05 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen is best een prima dagje (als ik thuiskom na Wattimena v Barnard lol)
Er zijn mensen die kijken nog steeds Studio Voetbal.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet erg veel zelfhaat hebben om naar die flauwekul te kijken.
Beweer je nu met droge ogen dat Dionne Stax niks met (het) nieuws heeft?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zet er dan in elk geval nog een lekker wijf neer, bij het normale Journaal lukt ze dat wel.
Vrijdag heb ik een verjaardag in de namiddag. Redelijk content mee want dat wordt pas leuk in de avond.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis Wattimena en een (groot) deel van de avond.
Watti vs Barnard is alleen al leuk om die kop van Wattimena te zien die zich rot ergert aan die vetklep.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:05 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen is best een prima dagje (als ik thuiskom na Wattimena v Barnard lol)
Er zijn veel mensen die in slaap zijn gevallen bij het programma ervoor*quote:Op woensdag 19 december 2018 19:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er zijn mensen die kijken nog steeds Studio Voetbal.
Dat zijn de mensen die verbijsterd concluderen: er zijn mensen die nog steeds darts kijken.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Denk het niet, ze wilde met mij niks nieuws proberen.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Beweer je nu met droge ogen dat Dionne Stax niks met (het) nieuws heeft?
xDquote:Op woensdag 19 december 2018 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het niet, ze wilde met mij niks nieuws proberen.
Ohjee moet je de KRING in?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik een verjaardag in de namiddag. Redelijk content mee want dat wordt pas leuk in de avond.
Vrijdagmiddag mis ik ook, geen ramp. Zaterdagavond mis ik ook maar dat is ook niet heel boeiend zo op het oog.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik een verjaardag in de namiddag. Redelijk content mee want dat wordt pas leuk in de avond.
Kringverjaardag, ja.quote:
DRT groeit ieder jaar.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die verbijsterd concluderen: er zijn mensen die nog steeds darts kijken.
Die zien er prima uit vandaagquote:Op woensdag 19 december 2018 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ben alleen benieuwd naar de kwarktassen van Dione. SOW KOEKOEK
En daarna gaan we het allemaal gedurende drie verschrikkelijke dagen missen.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
Zondagmiddag mis ik ook maar dat is ook aids zie ik.
Als ik Ajax kijk let ik alleen daarop, en ga ik niet mijn aandacht verleggen naar iets anders.quote:
De hele tweede ronde vind ik vooralsnog niet echt eyecatching. Clayton/Bergh v Bunting/Humphries is de enige clash waarvan ik denk 'dat kan knetteren'.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag mis ik ook, geen ramp. Zaterdagavond mis ik ook maar dat is ook niet heel boeiend zo op het oog.
Het is tegen Roda joh.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik Ajax kijk let ik alleen daarop, en ga ik niet mijn aandacht verleggen naar iets anders.
Aldus de #1 op de DRT-rankingquote:Op woensdag 19 december 2018 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik Ajax kijk let ik alleen daarop, en ga ik niet mijn aandacht verleggen naar iets anders.
Bidden mag, een kaartje sturen kan ook altijd.quote:
Eens. Kan alleen maar meevallen voorlopig. Al zal Sjak wel wat verwachten van MVG-Hopp.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De hele tweede ronde vind ik vooralsnog niet echt eyecatching. Clayton/Bergh v Bunting/Humphries is de enige clash waarvan ik denk 'dat kan knetteren'.
Dat doen ze ook wel als jij op halve kracht kijkt hoor.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat Ajax die beker weer eens wint.
Als ik eenmaal actief ben hou ik mezelf ook niet in, maar soms moet je even afstand nemen.quote:
Heb jij nog dat top 10 gemiddeldes overzicht wat jij wel eens post?quote:Op woensdag 19 december 2018 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bidden mag, een kaartje sturen kan ook altijd.
Ja maar ik wil genieten van elk moment dat Ajax goed draait, voor je het weet zitten we over een paar jaar naar (leuk woordentrio) het gehandicaptenvoetbal van John Heitinga te kijken.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doen ze ook wel als jij op halve kracht kijkt hoor.
Bejaarden die in slaap zijn gevallen.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2018 19:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb jij nog dat top 10 gemiddeldes overzicht wat jij wel eens post?
analist heitingagodquote:Op woensdag 19 december 2018 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil genieten van elk moment dat Ajax goed draait, voor je het weet zitten we over een paar jaar naar (leuk woordentrio) het gehandicaptenvoetbal van John Heitinga te kijken.
Zit wat in, al hoop ik niet dat ze ooit bij Sjon uitkomen.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil genieten van elk moment dat Ajax goed draait, voor je het weet zitten we over een paar jaar naar (leuk woordentrio) het gehandicaptenvoetbal van John Heitinga te kijken.
Ik zie De Boer ook nog wel eens terugkeren.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit wat in, al hoop ik niet dat ze ooit bij Sjon uitkomen.
quote:Op woensdag 19 december 2018 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie De Boer ook nog wel eens terugkeren.
Ik denk niet dat ze dat nog aandurven, maar misschien ben ik heel naïef.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie De Boer ook nog wel eens terugkeren.
Het is voor een neefje van me. Zo netjes ben ik ook wel weer.quote:
Oude vriend, ze hebben er al wel eens naar gehint dat hij wel weer welkom is.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat nog aandurven, maar misschien ben ik heel naïef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |