presentquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:36 schreef Arth_NL het volgende:
Zit Fassie83 ook op Fok?![]()
Zo ja, wil je nog een tijd afspreken om Ultra Friends te worden?
Niet echt.quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
present
Maakt mij niet zo veel uit. heb jij een voorkeur?
Primaquote:Op woensdag 9 januari 2019 16:44 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Niet echt.Morgen rond 13:00? Dan heb ik pauze en kan ik gelijk wat cadeautjes verzamelen.
Ja je hebt pokemon lets go eevee of pichachu nodigquote:Op woensdag 9 januari 2019 16:42 schreef realbase het volgende:
ik heb wel een switch... maar geen pokemon spellen op de switch (of hoeft dat niet?)
Morgenochtend om 11 uur in de herkansing dan maar?quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:12 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Godver, ik ben het helemaal vergeten !!!
Ik heb een agenda afspraak gemaakt maar geen melding gekregen....
Heb je nog een lucky egg over toevallig dat we het morgen doen ?
Is goed, ik heb nu ook nog een wekker er voor gezetquote:Op woensdag 9 januari 2019 20:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Morgenochtend om 11 uur in de herkansing dan maar?
Te moeilijk om te programmeren denk ik met alle variaties die Ditto kan aannemen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 22:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarom kun je eigenlijk niet met Ditto vechten in battles?
Er zijn twijfels over of deze er nog in zit. Bij ons in discord (volgens mij 500 man) heft niemand er 1 shiny gevangen in 2019. Zelfde geldt voor Shiny Misdreavusquote:Op woensdag 9 januari 2019 21:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Klopt het dat shiny Magnemite uit het spel werd gehaald? Of is dat een fabeltje?
Shiny Misdreavus heb ik recent nog voorbij zien komen:quote:Op donderdag 10 januari 2019 07:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Er zijn twijfels over of deze er nog in zit. Bij ons in discord (volgens mij 500 man) heft niemand er 1 shiny gevangen in 2019. Zelfde geldt voor Shiny Misdreavus
Heb nu een bespreking, deze duurt een uurquote:Op woensdag 9 januari 2019 16:44 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Niet echt.Morgen rond 13:00? Dan heb ik pauze en kan ik gelijk wat cadeautjes verzamelen.
Waarom niet wachten tot zaterdag tijdens community day?quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Heb nu een bespreking, deze duurt een uur
Is dit de jouwe?quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:11 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Shiny Misdreavus heb ik recent nog voorbij zien komen:
[ afbeelding ]
Shit sorry... zag je bericht niet en je cadeau Is al geopend.quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Heb nu een bespreking, deze duurt een uur
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:25 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Shit sorry... zag je bericht niet en je cadeau Is al geopend.Wellicht dat je na het openen van de app meteen een ei kunt inzetten, dat het dan nog werkt?
Mijn Pokemonlotgenoot.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Suicune gevangen als breakthrough... zucht
Oh ja, die zal ik morgen ook wel weer krijgen voor de vijfde keer.....quote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Had 'm ookquote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:18 schreef Guppyfriend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |