SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te ingewikkeld voor ons sterfelingen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende: [..] Eigenlijk is darts een te ingewikkelde sport.
Alleen voor Koffieplanter.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
17.30 River Plate - Al Ain voor de liefhebbers
Dat valt wel mee. Lijkt alleen zo door de eerste ronde. Labanauskas v Van Barneveld was een heel matig tweede ronde duel.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:58 schreef LordVoldermort het volgende:
De gemiddeldes lijkrn echt stukken lager dan vorig jaar
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of schakelden ze per ongeluk naar topless darters.
Co is thuis een hartige kaastaart aan het maken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:00 schreef De_Kraam het volgende:
Waarom zat Zjak weer aan tafel? Wilde Raya niet komen?
Bezuinigingen bij RTL7.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:00 schreef De_Kraam het volgende:
Waarom zat Zjak weer aan tafel? Wilde Raya niet komen?
Mexicanen kijken massaal naar PSV.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kijkt zelfs Mexicaans voetbal.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Co is thuis een hartige kaastaart aan het maken.
Iedereen in Mexico-City loopt rond in een PSV-outfit.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mexicanen kijken massaal naar PSV.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen in Mexico-City loopt rond in een PSV-outfit.
Laínez gaat gelyncht worden wegens verraad.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hep op reddit gestaan.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grote schermen in Mexico tijdens Ajax-PSV, rellen breken uit daar onderling.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Laínez gaat gelyncht worden wegens verraad.
Normaal gooit hij ook in een vast ritme, wat per wedstrijd verschilt, maar nu loopt hij constant tempowisselingen te doen. Vrees dat dit de kant van Vincaids op gaat.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Webster speelt abnormaal slecht
Klopt idd. Die 1e ronde is zo slecht soms maar is eigenlijk voorrondequote:Op dinsdag 18 december 2018 16:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Lijkt alleen zo door de eerste ronde. Labanauskas v Van Barneveld was een heel matig tweede ronde duel.
Ja, van de Megapool.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:05 schreef spleeh het volgende:
Komt Ratajski ook altijd met een plastic tas naar de vloertoernooien?
In darts kan dat elk moment omdraaien.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
Al hoewel vooral Webster heel slecht is.
Mag ik dit een Ziggy antwoord vinden?quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In darts kan dat elk moment omdraaien.
Nouja Vincent snoert niet echt, maar Webster is dronken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben heel lafjes voor Webster gegaan terwijl ik overal zei dat Vincent mondjes gaat snoeren.
PT4 Jeffrey de Zwaan 106,09quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klopt idd. Die 1e ronde is zo slecht soms maar is eigenlijk voorronde
Dat zei ik een post later ja.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nouja Vincent snoert niet echt, maar Webster is dronken.
Dan ben je bij de BDO op je plek.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik mis wel de tijden dat ze de meelevende familieleden van de darters in beeld namen in plaats van random dronken mensen.
Dat mag je vinden, maar ook niet vinden.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik dit een Ziggy antwoord vinden?
Als je de grote maar ontwijkt valt het wel mee inderdaad.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar merk ik allemaal weinig van in de subreddits waar ik lees.
Ma Hankeyquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik mis wel de tijden dat ze de meelevende familieleden van de darters in beeld namen in plaats van random dronken mensen.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar ook niet vinden.
r/soccer zit net zoveel met memes als VBL.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als je de grote maar ontwijkt valt het wel mee inderdaad.
Sylvia die steeds in beeld kwam om even Ray toe te schreeuwenquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Idd knotsgek.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Laatste 4 wedstrijden wonnen de 'ongeplaatste' spelers en een 5e lijkt daar bij te komen.
Knotsgek WK
Dat had Ray gisteren wel kunnen gebruiken. Met de steun van Syl en de kids was hij nu nog in het toernooi.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sylvia die steeds in beeld kwam om even Ray toe te schreeuwen![]()
Ik ken een tandarts die dit ook deed.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
Die Yannick is wel koekoek hoor. Zitten in zijn tweets zelfs verkapte doodsbedreigingen bij.
Valt mij wel op dat het lijkt alsof iedereen slecht tegen elkaar gooit en goed idem. Nooit 100 om 84 ofzo.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PT4 Jeffrey de Zwaan 106,09
2 Rob Cross 102,93
1 Michael van Gerwen 102,59
PT8 Josh Payne 98,49
PT1 Danny Noppert 97,35
12 Dave Chisnall 95,58
4 Gary Anderson 94,92
3 Peter Wright 94,7
32 Max Hopp 93,51
PT28 Alan Tabern 93,45
PT22 Toni Alcinas 93,11
Q Cody Harris 92,52
Q Kevin Burness 92,35
28 Jamie Lewis 92,32
17 Raymond van Barneveld 89,57
Q Darius Labanauskas 86,81
Slechts twee gemiddeldes onder de 90 valt ontzettend mee. Al zeg ik dit in de wetenschap dat er donderdag en vrijdag bakken aids over ons wordt uitgestort.
Kap eens met die act. Door figuren die dat lezen stopt hij niet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
Die Yannick is wel koekoek hoor. Zitten in zijn tweets zelfs verkapte doodsbedreigingen bij.
Sylviagodinquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Intensiteit, denk ik. Het is lastiger om een hoog niveau te halen tegen een slechte tegenstander dan een slecht niveau te halen tegen een goede tegenstander. Als je in de tweede ronde zit, tenminste.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat het lijkt alsof iedereen slecht tegen elkaar gooit en goed idem. Nooit 100 om 84 ofzo.
Op dartswedstrijden op deze wijze reageren?quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken een tandarts die dit ook deed.
Over Pipe en Whitlockquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ja, met 85 gemiddeld.quote:
Dart Davy ook?quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:13 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie dat klaassen boven barney staat, nu nog een verschil van 3 duizend maar dat gaat oplopen.
Met een beetje geluk krijgen we vuurwerk tijdens de world cup.![]()
![]()
Als er iemand altijd sympathiek is dan is het Whitlock welquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Over Pipe en Whitlock
"Ik hoop dat Whitlock zn armen breekt''
'Hopelijk blesseert iemand Pipe's hand vandaag'
Van Gerwen gaat niet met Klaassen gooien.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:13 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie dat klaassen boven barney staat, nu nog een verschil van 3 duizend maar dat gaat oplopen.
![]()
Of MVG houdt op met zich eigen aanstellen?quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:13 schreef TjjWester het volgende:
![]()
Michael gaat nooit van z'n leven met Klaasen dartenquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:13 schreef TjjWester het volgende:
![]()
Wattimena.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:13 schreef TjjWester het volgende:
![]()
D17quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat niet een vraag in een van die spelletjes? Een D19 finish?
Donny wel.quote:
Donny en Klaas-Jan doen dat bij Ajax vaak volgens mij ja.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Donny wel.
Tijdens een meet & greet wordt Van de Beek gevraagd wat hij zou doen als hij geen voetballer zou zijn: ''Dan zou ik gaan darten. Ik kijk dat veel en kijk graag met mijn vrienden naar darten.''
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Donny en Klaas-Jan doen dat bij Ajax vaak volgens mij ja.
Boos.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kap eens met die act. Door figuren die dat lezen stopt hij niet.
Hij heeft weinig keuze, volgens de regels hebben de twee beste recht. Zelfs voor huybrechts is geen uitzondering gemaakt.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Gerwen gaat niet met Klaassen gooien.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft weinig keuze, volgens de regels hebben de twee beste recht. Zelfs voor huybrechts is geen uitzondering gemaakt.
Enige andere manier is om te bedanken, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Het is al eerder gebeurd en ook toen stond Jelle K niet aan de ochequote:Op dinsdag 18 december 2018 17:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft weinig keuze, volgens de regels hebben de twee beste recht. Zelfs voor huybrechts is geen uitzondering gemaakt.
Mij aan die kerel uit Flodder in Amerika die alle bitterballen uitkotst tegen de spiegel.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
Webster doet me altijd aan die boef van Home alone denken.
Dat gaat MvG echt wel doen als ie gedwongen wordt met Klaasen te gooien.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat nieuwtje talentje kan niet bij het bord.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze het ook leren aan die Latijns-Amerikanen.
Stukje cultuur boh.
Maar het gaat helemaal niet op ranking.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Aan Ronny heb nu echt niets meer. vd Bergh en Kim kunnen het volgens mij best vindenquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is al eerder gebeurd en ook toen stond Jelle K niet aan de oche
Daarnaast is het een invitatietoernooi
Waarvan akte verder.quote:Yeah, Vengaboys used to be quite big over here. They're still doing some concerts around New Year's Eve/carnival or in the summer disco events
De regel is dat de twee beste van het land mogen meedoen, daarom moest huybrechts ook spelen met van de bergh en niet met zijn broer.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is al eerder gebeurd en ook toen stond Jelle K niet aan de oche
Daarnaast is het een invitatietoernooi
quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
Webster doet me altijd aan die boef van Home alone denken.
De enige wedstrijd waar ik nog serieus zin in heb in de eerste ronde is Clayton v Van den Bergh.quote:
Dat ben ik met je eens al was dat niet echt m'n puntquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef spleeh het volgende:
[..]
Aan Ronny heb nu echt niets meer. vd Bergh en Kim kunnen het volgens mij best vinden
NEEquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef TjjWester het volgende:
De regel is dat de twee beste van het land mogen meedoen,
Kim heeft geen graftakketeringhekel aan Dimitri.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De regel is dat de twee beste van het land mogen meedoen, daarom moest huybrechts ook spelen met van de bergh en niet met zijn broer.
Ziek meldenquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Allemaal zogenaamde dartskenners en dan heeft niemand dat goedquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
Webster laagste gemiddelde van de sessie. Iedereen 0 punten in de nostradamus.
Goed stukje onderzoeksjournalistiek.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef heywoodu het volgende:
Nog even aan een Pool gevraagd over Vengaboys in Polen
[..]
Waarvan akte verder.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef heywoodu het volgende:
Nog even aan een Pool gevraagd over Vengaboys in Polen
[..]
Waarvan akte verder.
Het uitgangspuntquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De regel is dat de twee beste van het land mogen meedoen, daarom moest huybrechts ook spelen met van de bergh en niet met zijn broer.
Dit is gewoon niet waar. Stop er maar mee.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Maar dat is de regel helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is net als met de toto, dat winnen ook altijd mensen die er totaal geen verstand van hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal zogenaamde dartskenners en dan heeft niemand dat goedBegint een beetje zielig te worden.
Nee.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb ik nog wat moois gemist?
Mijquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb ik nog wat moois gemist?
Hij kan gewoon beslissen om niet te willen spelen, geen smoes voor nodig.quote:
Gelukkig ben ik daar altijd ranzig slecht inquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is net als met de toto, dat winnen ook altijd mensen die er totaal geen verstand van hebben.
De Eredivisie toto wel, in die CL editie ga ik best goed.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik daar altijd ranzig slecht in.
Maar dat is een mogelijke tweede ronde.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De enige wedstrijd waar ik nog serieus zin in heb in de eerste ronde is Clayton v Van den Bergh.
Hopelijk heeft Kim Dana weer meegenomenquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar dat is een mogelijke tweede ronde.
Dat is de regel wel, huybrechts is tegen ze zin in gedwongen om met iemand te spelen die hij liever niet had. Het mag waar zijn dat ze het goed kunnen vinden maar het was niet zijn voorkeur.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar dat is de regel helemaal niet.
Prachtigquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[Reclame]
Hebben jullie dit prachtige filmdocument al gezien?
Jij doet aan matchfixing.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Eredivisie toto wel, in die CL editie ga ik best goed.
Dat is de regel niet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is de regel wel, huybrechts is tegen ze zin in gedwongen om met iemand te spelen die hij liever niet had. Het mag waar zijn dat ze het goed kunnen vinden maar het was niet zijn voorkeur.
Voor nederland gelden precies dezelfde regels.
Neeeheeequote:Op dinsdag 18 december 2018 17:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is de regel wel, huybrechts is tegen ze zin in gedwongen om met iemand te spelen die hij liever niet had. Het mag waar zijn dat ze het goed kunnen vinden maar het was niet zijn voorkeur.
Maar dat is de regel niet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zit je nou lollig te doen of heb je niet door dat 10 mensen tegen je zeggen dat die regel helemaal niet bestaat?quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Toch hartstikke blij dat hij door isquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Niet verwacht dat Webster-VVDV de minste pot werd vanmiddag
Yup kwam al in beeld met kindquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Kim Dana weer meegenomen
Kots gewoon eens minder bagger uit, sensationele randmongool die je bent. Allemaal kansloze vragen stellen die je met een klik op Google vindt, vijf uur doorgaan met doen alsof iets wel zo is terwijl het niet zo is.quote:
Ik zie tien trollen. Voor iedereen gelden dezelfde regels.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zit je nou lollig te doen of heb je niet door dat 10 mensen tegen je zeggen dat die regel helemaal niet bestaat?
En weer hap jijquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zit je nou lollig te doen of heb je niet door dat 10 mensen tegen je zeggen dat die regel helemaal niet bestaat?
Schitterende productie weer, traantje weggepinkt.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[Reclame]
Hebben jullie dit prachtige filmdocument al gezien?
Het had maar een paar seconden nodigquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen als je het niet droog hebt weten te houden
Sowquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kots gewoon eens minder bagger uit, sensationele randmongool die je bent. Allemaal kansloze vragen stellen die je met een klik op Google vindt, vijf uur doorgaan met doen alsof iets wel zo is terwijl het niet zo is.
De middagsessie eist zijn tol.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kots gewoon eens minder bagger uit, sensationele randmongool die je bent. Allemaal kansloze vragen stellen die je met een klik op Google vindt, vijf uur doorgaan met doen alsof iets wel zo is terwijl het niet zo is.
Kijk eens twee posts boven je.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
82 gemiddeld, hij was heel slecht.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, Ricky evans eruit
Was webster nu zo slecht of Vincent nu zo goed?
Ik zit vaak bij alle wedstrijden er één doelpuntje naast (lol).quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon PSV alles laten verliezen en Ajax alles laten winnen, dan kom je een heel eind.
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had volgens mij ook niet overdreven veel winnaars goed maar vooral veel wedstrijden. Puur geluk ja.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit vaak bij alle wedstrijden er één doelpuntje naast (lol).
Balletje binnenkant buitenkant paal, lekker hoor.
Ziedendquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie 85.48.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
82 gemiddeld, hij was heel slecht.
Heel vaak haal ik wel 1 punt maar zelden de 4 punten, achja.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had volgens mij ook niet overdreven veel winnaars goed maar vooral veel wedstrijden. Puur geluk ja.
Webstertje was beroerd.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, Ricky evans eruit
Was webster nu zo slecht of Vincent nu zo goed?
Rustaaaagquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:27 schreef RensAjacied het volgende:
Hallo ik ben er ook
Vincent al geweest?
We hebben alles gemist vriendquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:27 schreef RensAjacied het volgende:
Hallo ik ben er ook
Vincent al geweest?
quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Welke bandwagons zijn er nog over?quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:27 schreef El-Stinho het volgende:
Constatering: de hypes/doorgebroken spelers in het afgelopen jaar hebben moeite op dit WK met uitzondering van de pech van Jeff.
Maar bewijst dit niet een beetje dat het inderdaad om de top 2 gaat?quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef TserrofEnoch het volgende:
'The participating teams were the top countries in the PDC Order of Merit at the end of October after the World Grand Prix. Each nation's top ranked player was then joined by the second highest player of that country. For seeding the average rank of both was used.'
Die zijn dus gewoon niet zo goed.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:27 schreef El-Stinho het volgende:
Constatering: de hypes/doorgebroken spelers in het afgelopen jaar hebben moeite op dit WK met uitzondering van de pech van Jeff.
Matties for leev jwzquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:27 schreef heywoodu het volgende:
Vincent is close met Michael van Gerwen?
3-0 voor Vincent.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme hele middag gemist
Uitslag?
quote:
Toen was het stil, lafaardquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Van den Bergh-bandwagon, die vrijdagavond tegen de man in vorm Clayton speelt. De diarree sijpelt al langs de benen naar beneden hier.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke bandwagons zijn er nog over?
Dat is jouw zienswijze. Anderson kwam in zijn eerste WK bij de PDC nog de eerste ronde door en werd in de tweede ronde met 4-0 naar huis gestuurd door Baxter. Ik noem maar wat.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zijn dus gewoon niet zo goed.
Mooi eiland welquote:
Genot.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Van den Bergh-bandwagon, die vrijdagavond tegen de man in vorm Clayton speelt. De diarree sijpelt al langs de benen naar beneden hier.
Dit bewijst inderdaad dat de nummer twee gewoon recht heeft op deelname en dat mvg niet op eigen houtje mag bepalen met wie hij wilt spelen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Maar bewijst dit niet een beetje dat het inderdaad om de top 2 gaat?
Uiteraard zouden ze er in gevallen wel vanaf kunnen wijken aangezen het invitatie is etc.
Webster was wel heel erg slecht.quote:
Febolgiëquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |