Dat nieuwtje talentje kan niet bij het bord.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze het ook leren aan die Latijns-Amerikanen.
Stukje cultuur boh.
Maar het gaat helemaal niet op ranking.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft weinig keuze, volgens de regels hebben de twee beste recht. Zelfs voor huybrechts is geen uitzondering gemaakt.
Enige andere manier is om te bedanken, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Aan Ronny heb nu echt niets meer. vd Bergh en Kim kunnen het volgens mij best vindenquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is al eerder gebeurd en ook toen stond Jelle K niet aan de oche
Daarnaast is het een invitatietoernooi
Waarvan akte verder.quote:Yeah, Vengaboys used to be quite big over here. They're still doing some concerts around New Year's Eve/carnival or in the summer disco events
De regel is dat de twee beste van het land mogen meedoen, daarom moest huybrechts ook spelen met van de bergh en niet met zijn broer.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is al eerder gebeurd en ook toen stond Jelle K niet aan de oche
Daarnaast is het een invitatietoernooi
quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
Webster doet me altijd aan die boef van Home alone denken.
De enige wedstrijd waar ik nog serieus zin in heb in de eerste ronde is Clayton v Van den Bergh.quote:
Dat ben ik met je eens al was dat niet echt m'n puntquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef spleeh het volgende:
[..]
Aan Ronny heb nu echt niets meer. vd Bergh en Kim kunnen het volgens mij best vinden
NEEquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef TjjWester het volgende:
De regel is dat de twee beste van het land mogen meedoen,
Kim heeft geen graftakketeringhekel aan Dimitri.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De regel is dat de twee beste van het land mogen meedoen, daarom moest huybrechts ook spelen met van de bergh en niet met zijn broer.
Ziek meldenquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft weinig keuze, volgens de regels hebben de twee beste recht. Zelfs voor huybrechts is geen uitzondering gemaakt.
Enige andere manier is om te bedanken, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Allemaal zogenaamde dartskenners en dan heeft niemand dat goedquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
Webster laagste gemiddelde van de sessie. Iedereen 0 punten in de nostradamus.
Goed stukje onderzoeksjournalistiek.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef heywoodu het volgende:
Nog even aan een Pool gevraagd over Vengaboys in Polen
[..]
Waarvan akte verder.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef heywoodu het volgende:
Nog even aan een Pool gevraagd over Vengaboys in Polen
[..]
Waarvan akte verder.
Het uitgangspuntquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De regel is dat de twee beste van het land mogen meedoen, daarom moest huybrechts ook spelen met van de bergh en niet met zijn broer.
Dit is gewoon niet waar. Stop er maar mee.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Maar dat is de regel helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is net als met de toto, dat winnen ook altijd mensen die er totaal geen verstand van hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal zogenaamde dartskenners en dan heeft niemand dat goedBegint een beetje zielig te worden.
Nee.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb ik nog wat moois gemist?
Mijquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb ik nog wat moois gemist?
Hij kan gewoon beslissen om niet te willen spelen, geen smoes voor nodig.quote:
Gelukkig ben ik daar altijd ranzig slecht inquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is net als met de toto, dat winnen ook altijd mensen die er totaal geen verstand van hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |