Kots gewoon eens minder bagger uit, sensationele randmongool die je bent. Allemaal kansloze vragen stellen die je met een klik op Google vindt, vijf uur doorgaan met doen alsof iets wel zo is terwijl het niet zo is.quote:
Ik zie tien trollen. Voor iedereen gelden dezelfde regels.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zit je nou lollig te doen of heb je niet door dat 10 mensen tegen je zeggen dat die regel helemaal niet bestaat?
En weer hap jijquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zit je nou lollig te doen of heb je niet door dat 10 mensen tegen je zeggen dat die regel helemaal niet bestaat?
Schitterende productie weer, traantje weggepinkt.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[Reclame]
Hebben jullie dit prachtige filmdocument al gezien?
Het had maar een paar seconden nodigquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen als je het niet droog hebt weten te houden
Sowquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kots gewoon eens minder bagger uit, sensationele randmongool die je bent. Allemaal kansloze vragen stellen die je met een klik op Google vindt, vijf uur doorgaan met doen alsof iets wel zo is terwijl het niet zo is.
De middagsessie eist zijn tol.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kots gewoon eens minder bagger uit, sensationele randmongool die je bent. Allemaal kansloze vragen stellen die je met een klik op Google vindt, vijf uur doorgaan met doen alsof iets wel zo is terwijl het niet zo is.
Kijk eens twee posts boven je.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
82 gemiddeld, hij was heel slecht.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, Ricky evans eruit
Was webster nu zo slecht of Vincent nu zo goed?
Ik zit vaak bij alle wedstrijden er één doelpuntje naast (lol).quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon PSV alles laten verliezen en Ajax alles laten winnen, dan kom je een heel eind.
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had volgens mij ook niet overdreven veel winnaars goed maar vooral veel wedstrijden. Puur geluk ja.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit vaak bij alle wedstrijden er één doelpuntje naast (lol).
Balletje binnenkant buitenkant paal, lekker hoor.
Ziedendquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |