SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 3-1 ingevuld.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan baal ik van mijn aanpassing.
Unicorn iedere dag boven Target-aids.quote:
Wimgod.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:06 schreef Slobeend het volgende:
Wim zit weer lekker oude topics door te speuren.
Wat waren je overwegingen hierbij?quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb mijn 3-1 gewijzigd naar 3-0 vanmiddag.
Veel 3-0's steeds waar ik amper 3-0's had. En Ratajski maakte als ik hem zag spelen altijd een solide indruk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat waren je overwegingen hierbij?
Ja echt he, sodeju. Een oude Thornton.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:08 schreef T3hTommay het volgende:
Die man leek meer op Thornton van VDV, maar okee.
http://www.dartsdatabase.co.uk/Rankings.aspxquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:12 schreef TjjWester het volgende:
Is de virtuele geschoonde ranglijst ergens te vinden?
*klotedwergjequote:Op dinsdag 18 december 2018 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen de altijd irritante Webster.
Check.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
Asada moet nu wel ff een setje pakken.
Je bent toch niet dom? Van Barneveld was eerst 17e seed, verliest een halvefinaleplek van twee jaar terug en staat op die ranking 26e.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is niet de geschoonde ranglijst toch? Of zit ik totaal verkeerd te kijken?
Jawel.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is niet de geschoonde ranglijst toch? Of zit ik totaal verkeerd te kijken?
Unicornquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:15 schreef MC-Morgan het volgende:
Die borden blijven niet echt lang goed he.
Altijd Winmau kopen ja.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Unicorn![]()
Blij met m'n nieuwe Winmau bord, tenminste kwaliteit.
Ik hou d'r eerlijk gezegd wel van.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:18 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is "hou d'r van" eigenlijk voor stomme stopzin, hoor hem steeds vaker.
Rustig aan mongool, ik heb zelf het antwoord al ontdektquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent toch niet dom? Van Barneveld was eerst 17e seed en staat op die ranking 26e.
ja het viel me net opquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:18 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Jawel.
Barney staat daar ook al op #26
Ipv #17
Blade 5 Dual Core genot.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Unicorn![]()
Blij met m'n nieuwe Winmau bord, tenminste kwaliteit.
Ziedend.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Rustig aan mongool, ik heb zelf het antwoord al ontdekt
[..]
ja het viel me net op![]()
![]()
Viesmadquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
[..]
ja het viel me net op![]()
![]()
Winmau.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
Welk merk bord moet ik kopen jongens?
RTL7quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
Sowwwwquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Winmau blade 5.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
Winmau. Duidelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
eerder een hentai-pop.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
Asada is zo’n type met een 5 jarig meisje in de kelder
Hij moet nu beter gooien, zonder break verliest 'ie met 3-2.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ratata moet wel wat beter gaan gooien tegen Sjames.
Nee hij wist niet wat Stone (island) papier schaar was. Wat ik wel kan begrijpenquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:24 schreef TserrofEnoch het volgende:
Barney wist volgens Donny niet wat steen papier schaar was.
Dus Donny zit me gewoon te besodemieteren.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:25 schreef spleeh het volgende:
[..]
Nee hij wist niet wat Stone (island) papier schaar was. Wat ik wel kan begrijpen
Correct.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:24 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hij moet nu beter gooien, zonder break verliest 'ie met 3-2.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:24 schreef TserrofEnoch het volgende:
Barney wist volgens Donny niet wat steen papier schaar was.
Wat is daar vreemd aan?quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:26 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik meende hier ook gelezen te hebben dat Ratajski zou gaan schroeien dit WK,
Op basis van alleen vandaag, aha.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:27 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Gezien zijn resultaten, niet veel. Alleen valt het me vandaag niet echt mee.
Fa(s)t Vinnie gaat mondjes snoeren.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik vind het maar matigjes dit. Ron Meulenkamp wordt hoop ik het toppunt van de dag.
Ron Meulenkamp lijkt op een lesbienne.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik vind het maar matigjes dit. Ron Meulenkamp wordt hoop ik het toppunt van de dag.
Nog altijd 17 grams pijlen van Bulls. Ik switch nie meer nie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog altijd 17 grams pijlen van Bulls. Ik switch nie meer nie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DE set up is gevonden?
Zeker, nu nog de triple 20 vinden.quote:
Barnie.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Weg met die dooie. Na Wright toch wel de grootste sensatie dit.
Idem dito. Nu Vinny winnen en ik heb alles fout deze middag.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:35 schreef MC-Morgan het volgende:
Alles fout bij het voorspellen genot
Barney?quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Weg met die dooie. Na Wright toch wel de grootste sensatie dit.
Twee Pro Tour-events winnen in een weekend is uitstekend.quote:
En het WK vorig jaar tegen Wilson.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:38 schreef El-Stinho het volgende:
Ratajski kan niet echt goed tegen een favorietenrol lijkt het. Op Q-School kwam hij er ook al niet door, terwijl hij op de GSoD en PC Finals lastige lotingen had maar het daar wel goed deed.
Ja, maar die loting was ook wel een beetje fortuinlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twee Pro Tour-events winnen in een weekend is uitstekend.
Niet meer dan 90 gemiddeld. Het is geen bijzondere darterquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:38 schreef Grifte het volgende:
Benieuwd of Portela er nog wat van kan. Vorig jaar tegen Wright gooide die best aardig.
OMG wat verschrikkelijk dom weer.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:39 schreef El-Stinho het volgende:
Niet zo heel slim van Marcel om naar de ranking van Ratajski te kijken als hij dit jaar zonder Tourkaart rondliep.
Dat klopt, maar twee dagen achter elkaar is niet veel mensen gegeven. Desondanks verwijs ik naar mijn post over zijn moeite met favorietenrollen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar die loting was ook wel een beetje fortuinlijk.
Vond jij dat een grotere stunt gezien zijn vorm dan Wright en Ratataquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:40 schreef El-Stinho het volgende:
Ik sta volledig achter het klotedwergje.
Dan dit wel ja, niet dan Wright (die ook niet in beste vorm was)quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vond jij dat een grotere stunt gezien zijn vorm dan Wright en Ratata
Portela was wel een baasjequote:Op dinsdag 18 december 2018 16:38 schreef Grifte het volgende:
Benieuwd of Portela er nog wat van kan. Vorig jaar tegen Wright gooide die best aardig.
Wright had ook slechte vorm.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vond jij dat een grotere stunt gezien zijn vorm dan Wright en Ratata
Slechte vorm is overdreven. Een kwartfinale had ook dit jaar niet heel vreemd geweest vooraf.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wright had ook slechte vorm.
Ik had Ratata echt ver verwacht eigenlijk. Barney max 3e ronde.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan dit wel ja, niet dan Wright (die ook niet in beste vorm was)
Iedereen mag meedoen aan Q-school en degene die het best presteren winnen een tourkaart. Op basis van dagwinnaars en eindklassement na een paar dagen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:41 schreef Platinumgoat het volgende:
Even voor de leek, hoe worden die tourkaarten uitgedeeld? Op basis waarvan? En wat is het voordeel van zo'n ding?
Zijn kwart stelt opzich ook vrij weinig voor.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Slechte vorm is overdreven. Een kwartfinale had ook dit jaar niet heel vreemd geweest vooraf.
Thanks, en zonder die tourkaart ben je de lul?quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Iedereen mag meedoen aan Q-school en degene die het best presteren winnen een tourkaart. Op basis van dagwinnaars en eindklassement na een paar dagen.
Met ingang van 2015 worden er geen Tour Cards meer uitgereikt aan spelers van de BDO. De nieuwe verdeling van de Tour Cards is als volgt:quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:41 schreef Platinumgoat het volgende:
Even voor de leek, hoe worden die tourkaarten uitgedeeld? Op basis waarvan? En wat is het voordeel van zo'n ding?
Maakt alles een bult moeilijker.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:42 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Thanks, en zonder die tourkaart ben je de lul?
Vergeleken met febo nietquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wright had ook slechte vorm.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
Sieraden bij een man zouden ze moeten verbieden.
Top uitleg! Thanksquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met ingang van 2015 worden er geen Tour Cards meer uitgereikt aan spelers van de BDO. De nieuwe verdeling van de Tour Cards is als volgt:
de 64 beste spelers uit de PDC Order of Merit na het wereldkampioenschap (die aan ten minste 10 toernooien hebben meegedaan)
Tour Card-houders van de Qualifying School van het voorgaande jaar
de 4 Tour Card-houders met uitnodigingen van het voorgaande jaar (PDC Challenge Tour en PDC Development Tour)
de 2 hoogst gekwalificeerde spelers van de PDC Challenge Tour, een serie van toernooien voor spelers zonder Pro Tour Card
de 2 hoogst gekwalificeerde spelers van de PDC Development Tour, een serie van jeugdtoernooien
ten minste 16 gekwalificeerden van een vierdaagse Qualifying School (meer kaarten als niet alle kaarten via bovengenoemde methoden vergeven worden)
Voordeel is dat je 2 jaar aan verschillende (kwalifciatie) toernooien mee mag doen.
Daar hangt z'n pens doorgaans ook overheen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die riem was mij eigenlijk nooit eerder zo opgevallen
Wikipedia is een hele handige site.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
copy and paste? Of uit het hoofdje?
quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu King nog. Oprotten met die knakker.
Daar kijk je ook liever niet ... als man.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die riem was mij eigenlijk nooit eerder zo opgevallen
De meeste vrouwen ook niet hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daar kijk je ook liever niet ... als man.
40-45 cmquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is de lengte van die Webster eigenlijk?
Yannick?quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
Erg jammer dat Ratajski een 0-2 voorsprong heeft weggegeven tegen Asada op dit WK. Normaal gesproken zou ik Asada bijna altijd een overwinning gunnen maar niet tegen Ratajski. Ik hoop nu wel dat Asada van de arrogante klootzak Wade gaat winnen in ronde 2 van dit WK #rtl7darts
Bord heeft een beetje parkinsonquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:51 schreef T3hTommay het volgende:
Ze hadden het scorebord even gefixt, maar dat kon natuurlijk niet. Werkende scoreborden doen ze bij Sky niet aan.
SkribblGenot.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bord heeft een beetje parkinson
47 volgers, het is niet helemaal niks.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:52 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Heeft hij al meer volgers. Meende eerst dat hij maar barweinig volgers had.
Bier achterover keilenquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat gaan die darters eigenlijk doen in die reclame? Puur even naar achteren om een rondje te lopen?
Zonder scorebord is darts een chaotisch spel.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze proberen met de pijlen op 0 uit te komen.
Zuipen, naar de wc, ingooien soms.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat gaan die darters eigenlijk doen in die reclame? Puur even naar achteren om een rondje te lopen?
http://live.dartsdata.com/quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonder scorebord is darts een chaotisch spel.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat gaan die darters eigenlijk doen in die reclame? Puur even naar achteren om een rondje te lopen bestellen
Eigenlijk is darts een te ingewikkelde sport.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonder scorebord is darts een chaotisch spel.
Sjak act.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:56 schreef T3hTommay het volgende:
Gelukkig mogen we tussen deze spetterende middagsessie en de veelbelovende avondsessie genieten van Willem II - AFC.
Willem II loopt totaal niet. Stunt incoming.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:56 schreef T3hTommay het volgende:
Gelukkig mogen we tussen deze spetterende middagsessie en de veelbelovende avondsessie genieten van Willem II - AFC.
Bekervoetbal vandaag is pure aids.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:56 schreef T3hTommay het volgende:
Of schakelden ze per ongeluk naar topless darters.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
Vorig jaar filmden ze per ongeluk iemand bij lakeside die een vaas bier achterover sloeg in de pauze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |