Barnie.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Weg met die dooie. Na Wright toch wel de grootste sensatie dit.
Idem dito. Nu Vinny winnen en ik heb alles fout deze middag.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:35 schreef MC-Morgan het volgende:
Alles fout bij het voorspellen genot
Barney?quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Weg met die dooie. Na Wright toch wel de grootste sensatie dit.
Twee Pro Tour-events winnen in een weekend is uitstekend.quote:
En het WK vorig jaar tegen Wilson.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:38 schreef El-Stinho het volgende:
Ratajski kan niet echt goed tegen een favorietenrol lijkt het. Op Q-School kwam hij er ook al niet door, terwijl hij op de GSoD en PC Finals lastige lotingen had maar het daar wel goed deed.
Ja, maar die loting was ook wel een beetje fortuinlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twee Pro Tour-events winnen in een weekend is uitstekend.
Niet meer dan 90 gemiddeld. Het is geen bijzondere darterquote:Op dinsdag 18 december 2018 16:38 schreef Grifte het volgende:
Benieuwd of Portela er nog wat van kan. Vorig jaar tegen Wright gooide die best aardig.
OMG wat verschrikkelijk dom weer.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:39 schreef El-Stinho het volgende:
Niet zo heel slim van Marcel om naar de ranking van Ratajski te kijken als hij dit jaar zonder Tourkaart rondliep.
Dat klopt, maar twee dagen achter elkaar is niet veel mensen gegeven. Desondanks verwijs ik naar mijn post over zijn moeite met favorietenrollen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar die loting was ook wel een beetje fortuinlijk.
Vond jij dat een grotere stunt gezien zijn vorm dan Wright en Ratataquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |