SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. What can change the nature of a man?
Deze of de AANSLAGquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik stel voor dat 18 december vanaf nu een dag van nationale rouw is
Laat Willem-Alexander er maar een krans leggen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik stel voor dat 18 december vanaf nu een dag van nationale rouw is
Dat boeit toch niemand.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Eigenlijk kan dit echt niet de pl in. Wordt te pijnlijk.
Toch wel even terug dat ik deze hoeveelheid spanning voelde voor een dubbeltjequote:Op dinsdag 18 december 2018 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook treurige momenten maakt het spelletje mooi.
Eens.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch wel even terug dat ik deze hoeveelheid spanning voelde voor een dubbeltje
Hij gaat zich nog één keer opladen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
Jeeezus wat erg dit wauw.
Echt ongelooflijk dat zijn carrière zo moet eindigen tegen zo'n nobody. Wat een enorme tragedie.
Ja dit is het laatste wat wij hebben gezien van deze legende
Dat doet die nietquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
InterviewGENOT JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
#zeghetmaarquote:Op maandag 17 december 2018 23:27 schreef Tagliano het volgende:
Interview vooraf: "Ik ben gewoon fit"
Deze post halen we achteraf even terug
Hij gaat zich niet plaatsen Johannesquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij gaat zich nog één keer opladen.
En dan gaat hij er volgend jaar weer in de eerste ronde uit.
Kutkleindochterquote:
Om kans te maken zal hij zich verkleden als vrouw.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij gaat zich niet plaatsen Johannes
Jamie fucking Lewis in de halve finale.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:40 schreef BB-King het volgende:
Phil Taylor nam afscheid met een finaleplaats. Toch wel andere koek.
Taylor nam dus ook gewoon afscheid met een nederlaag tegen een nobuddie.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:40 schreef BB-King het volgende:
Phil Taylor nam afscheid met een finaleplaats. Toch wel andere koek.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:41 schreef fetX het volgende:
Wat een kutdarter. Wat een ongelooflijk kutdarter. En niks anders.
pakte wel nog indrukwekkende matchplaytitelquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Taylor nam dus ook gewoon afscheid met een nederlaag tegen een nobuddie.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:42 schreef maan_man het volgende:
Gaat deze man een Premier League ticket krijgen?
Dat vind ik heerlijk, dat wij mensen daar spanning bij kunnen voelen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch wel even terug dat ik deze hoeveelheid spanning voelde voor een dubbeltje
Het spel (de sport?) is prachtig, maar dit is echt lelijk. Heel, heel lelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook treurige momenten maakt het spelletje mooi.
Verloren van een debutant inderdaad. Matig, slecht.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Taylor nam dus ook gewoon afscheid met een nederlaag tegen een nobuddie.
Jub. Al vraag ik me af of hij het zelf nog wilquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:42 schreef maan_man het volgende:
Gaat deze man een Premier League ticket krijgen?
Rationeel gaat het ook helemaal nergens over inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik heerlijk, dat wij mensen daar spanning bij kunnen voelen.
Aftakelen hoort bij het leven.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het spel (de sport?) is prachtig, maar dit is echt lelijk. Heel, heel lelijk.
Maar goed, het is loon naar werken dit.
Flikker op. Dit was een zaadpot. RvB was NOG slegter dan die lul uit Litouwen, die in de volgende ronde toch weer staat waar hij hoort, nummer 300+ van de wereld. Om te kotsen. Waardeloos waardeloos waardeloos. Ik weet niet eens waar ik nu kwaaier op ben.quote:
Ik hoop dat DARTS WAREHOUSE een setje van Unicorn voor ons heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:42 schreef Pino112 het volgende:
Komt gewoon door Target. Sindsdien is het kut.
Iedereen gooit kut met target, waarom trappen spelers er nog in?quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:42 schreef Pino112 het volgende:
Komt gewoon door Target. Sindsdien is het kut.
madquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flikker op. Dit was een zaadpot. RvB was NOG slegter dan die lul uit Litouwen, die in de volgende ronde toch weer staat waar hij hoort, nummer 300+ van de wereld. Om te kotsen. Waardeloos waardeloos waardeloos. Ik weet niet eens waar ik nu kwaaier op ben.
Meltdown.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flikker op. Dit was een zaadpot. RvB was NOG slegter dan die lul uit Litouwen, die in de volgende ronde toch weer staat waar hij hoort, nummer 300+ van de wereld. Om te kotsen. Waardeloos waardeloos waardeloos. Ik weet niet eens waar ik nu kwaaier op ben.
Geld?quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Iedereen gooit kut met target, waarom trappen spelers er nog in?
heb je gedronkenquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziedendquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is die Lewis weer een beetje in vorm?quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:44 schreef Tagliano het volgende:
Betekent wel dat we goed kans maken op een ouderwetse MvG-Loewis
quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:45 schreef Tagliano het volgende:
Verdomme, dit is bijna letterlijk die post van Vriezzer
Gaat steeds weer een beetje beterquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is die Lewis weer een beetje in vorm?
okquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:45 schreef Mani89 het volgende:
EGKOWAEGWEOGKWSSO{EGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWOKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWOKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWOKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWOKWOPEGKWOEPGKWO{EGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWOKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGO{EGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWOKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGO{EGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWOKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGO{EGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWOKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEG
Hoi Mani.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:45 schreef Mani89 het volgende:
EGKOWAEGWEOGKWSSO{EGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWOKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWOKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWOKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWOKWOPEGKWOEPGKWO{EGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWOKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGO{EGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWOKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGO{EGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWOKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGO{EGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEGPOWKEGWOPEGKWOKWSEO{GKWSOE{GKWSE{OPHGKWO{PEHKWESR{PHGKESRP{HWEGIJWEIGPOWJEG
Is hij ook al afgevallen?quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gaat steeds weer een beetje beter
Vloertoernooien gooienquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:45 schreef Dr_Flash het volgende:
enig idee hoe hij nog op het WK van volgend jaar terecht moet komen?
Klopt, het is zoals ik al zei gewoon loon naar werken dit. Barney wordt minder en heeft er feitelijk niks aan gedaan om dat tegen te houden, dus dit is het resultaat.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aftakelen hoort bij het leven.
Hij heeft een maagoperatie achter de rug dacht ik maar daar weten de kenners nog meer overquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:45 schreef Mani89 het volgende:
Volgend jaar nog een kans.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, het is zoals ik al zei gewoon loon naar werken dit. Barney wordt minder en heeft er feitelijk niks aan gedaan om dat tegen te houden, dus dit is het resultaat.
Maar man wat zou dit een lelijk, deprimerend einde zijn als dit dus echt het einde is.
Heeft hij echt geen lenzen in?quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:46 schreef BB-King het volgende:
Slecht zicht, niet helder zien.
Had je bril opgedaan maar neen, dan vind je jezelf niet knap.
Nu met extra verdrietquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:47 schreef Doevelaer het volgende:
Het verdriet van een wereldkampioen banner
Hij zegt alleen maar waarheden. MVG god.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:46 schreef El-Stinho het volgende:
Van Gerwen gaat er met de hakbijl in.
beste schreeuwcombi ooitquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:47 schreef Geelman het volgende:
MvG gaat Jan Dekker als teammaat kiezen
Van der Voort, die won al eens met Barney toch?quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:47 schreef Geelman het volgende:
Zou kijkenquote:
Ja het NK frikandellenvretenquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Van der Voort, die won al eens met Barney toch?
Op zich is het zo wel drama genoeg.quote:
Van der Voort heeft rugklachtenquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Van der Voort, die won al eens met Barney toch?
Mikey voor de scores, Dubbeldekker maakt het afquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:47 schreef Geelman het volgende:
Mensen met een mening heb je niet zoveel.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:49 schreef skysherrif het volgende:
MvG neemt ook geen blad voor de mond
Maar MvG arrogant dit dat.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen met een mening heb je niet zoveel.
Dat snap ik, hij liet zijn stoel zakkenquote:
Waarom zeg je altijd 'naar' als er 'na' moet staan?quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Hij gaat echt niet naar 5 jaar ineens de vloer op, lol
Goede vriend Vincent van der Voortquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:49 schreef Tagliano het volgende:
Met wie gaat MvG de World Cup gooien
Als hij geen PL krijgt zie ik hem dat misschien nog wel doenquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Hij gaat echt niet naar 5 jaar ineens de vloer op, lol
Het is vooraf te bedenken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:45 schreef Tagliano het volgende:
Verdomme, dit is bijna letterlijk die post van Vriezzer
Fat vinnie natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:49 schreef Tagliano het volgende:
Met wie gaat MvG de World Cup gooien
op naar het target gebouwquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:50 schreef De_Kraam het volgende:
Michael van Gerwen DESTROYS Barney with FACTS and LOGIC
Ja, en het is vast ook zijn laatste poptreden op TV. Denk dat ie ook een dikke lul trekt naar de premmeliek. Helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:49 schreef Tjacka het volgende:
De Ronaldo van het darten verliest in zijn laatste wedstrijd van FC Talinn.
Wat treurig zeg.
Maar Big Ben staat hoger op de rankingquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Goede vriend Vincent van der Voort
Nou, dat lijkt me vrij sterk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:50 schreef BB-King het volgende:
Labanauskas wordt in ieder geval Litouws sportman van het jaar.
Geen ideequote:Op dinsdag 18 december 2018 00:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zeg je altijd 'naar' als er 'na' moet staan?
Wordt het tijd voor een actie tegen Target?quote:
Ja, beetje onder de radar lekker pijltjes gooien en in vorm komenquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij geen PL krijgt zie ik hem dat misschien nog wel doen
En toen kwam Koert in beeld.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:51 schreef skysherrif het volgende:
Vincent is de lelijkste man die ik op tv heb gezien.
Als ie echt nog een WK wil doen moet ie sws de PL skippenquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en het is vast ook zijn laatste poptreden op TV. Denk dat ie ook een dikke lul trekt naar de premmeliek. Helemaal klaar mee.
Die tering the original komt er NIET in.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:51 schreef KennyPowers het volgende:
Erg mooi dat de sympathieke Labanauskas met 3-2 van van Barneveld heeft gewonnen in de tweede ronde van dit WK. Ik heb veel respect voor wat RvB heeft betekent voor het Nederlandse darten maar ik vind dat hij door deze nederlaag geen PL plek voor volgend jaar verdient
Hoe kan hij nu een PL krijgen na zo'n jaar en zo'n wanprestatie vandaag?quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij geen PL krijgt zie ik hem dat misschien nog wel doen
Diep in de nacht.quote:
hoe gaat ie dan ooit nog op het WK komen? Op een wildcard hopen of zo?quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als ie echt nog een WK wil doen moet ie sws de PL skippen
Dit hele jaar was gewoon een wanprestatie.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kan hij nu een PL krijgen na zo'n jaar en zo'n wanprestatie vandaag?
Zelfs om zo'n legende een afscheid te gunnen, het is ongeloofwaardig naar de kijker.
Omdat geld.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kan hij nu een PL krijgen na zo'n jaar en zo'n wanprestatie vandaag?
Zelfs om zo'n legende een afscheid te gunnen, het is ongeloofwaardig naar de kijker.
Neerlands hoop.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik word een beetje misselijk van het hoofd van Vincent.
Als Big Ben Nederland vertegenwoordigt ga ik emigrerenquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar Big Ben staat hoger op de ranking
Dat doet boriszgod vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |