Nou, dat lijkt me vrij sterk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:50 schreef BB-King het volgende:
Labanauskas wordt in ieder geval Litouws sportman van het jaar.
Geen ideequote:Op dinsdag 18 december 2018 00:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zeg je altijd 'naar' als er 'na' moet staan?
Wordt het tijd voor een actie tegen Target?quote:
Ja, beetje onder de radar lekker pijltjes gooien en in vorm komenquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij geen PL krijgt zie ik hem dat misschien nog wel doen
En toen kwam Koert in beeld.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:51 schreef skysherrif het volgende:
Vincent is de lelijkste man die ik op tv heb gezien.
Als ie echt nog een WK wil doen moet ie sws de PL skippenquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en het is vast ook zijn laatste poptreden op TV. Denk dat ie ook een dikke lul trekt naar de premmeliek. Helemaal klaar mee.
Die tering the original komt er NIET in.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:51 schreef KennyPowers het volgende:
Erg mooi dat de sympathieke Labanauskas met 3-2 van van Barneveld heeft gewonnen in de tweede ronde van dit WK. Ik heb veel respect voor wat RvB heeft betekent voor het Nederlandse darten maar ik vind dat hij door deze nederlaag geen PL plek voor volgend jaar verdient
Hoe kan hij nu een PL krijgen na zo'n jaar en zo'n wanprestatie vandaag?quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij geen PL krijgt zie ik hem dat misschien nog wel doen
Diep in de nacht.quote:
hoe gaat ie dan ooit nog op het WK komen? Op een wildcard hopen of zo?quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als ie echt nog een WK wil doen moet ie sws de PL skippen
Dit hele jaar was gewoon een wanprestatie.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kan hij nu een PL krijgen na zo'n jaar en zo'n wanprestatie vandaag?
Zelfs om zo'n legende een afscheid te gunnen, het is ongeloofwaardig naar de kijker.
Omdat geld.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kan hij nu een PL krijgen na zo'n jaar en zo'n wanprestatie vandaag?
Zelfs om zo'n legende een afscheid te gunnen, het is ongeloofwaardig naar de kijker.
Neerlands hoop.quote:Op dinsdag 18 december 2018 00:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik word een beetje misselijk van het hoofd van Vincent.
Als Big Ben Nederland vertegenwoordigt ga ik emigrerenquote:Op dinsdag 18 december 2018 00:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar Big Ben staat hoger op de ranking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |