Ja maar ze had m laten verzenden dus iemand anders heeft waarschijnlijk die ogen uitgestoken.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar......Marieke gaat dus nu wel dat popje kopen blijkbaar??
Dit inderdaad......wie o wie?quote:Op woensdag 19 december 2018 20:44 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ja maar ze had m laten verzenden dus iemand anders heeft waarschijnlijk die ogen uitgestoken.
Wel toevallig dat diegene net wist dat zij die impuls aankoop ging doen.
Wat een tekst......quote:Op woensdag 19 december 2018 20:53 schreef miaeak het volgende:
"Na zolang dat Anton met linda is komt er ff iets uit het verleden hem achtervolgen verloren dochter Teefie daar gaat hun toekomst met iets uitgraven na het diepte hoogtepunt wat familie bouwhujs op zn kop zal staan een rare kerst met een vreemdeling die zo even binnen stormt best stom gedaan dit kon wel eerder gedaan worden uitgerekend kerst"
GTST courant weer. Deze had helemaal geen leestekens op z'n toetsenbord.
Haha ja jeetje met kerstquote:Op woensdag 19 december 2018 20:53 schreef miaeak het volgende:
"Na zolang dat Anton met linda is komt er ff iets uit het verleden hem achtervolgen verloren dochter Teefie daar gaat hun toekomst met iets uitgraven na het diepte hoogtepunt wat familie bouwhujs op zn kop zal staan een rare kerst met een vreemdeling die zo even binnen stormt best stom gedaan dit kon wel eerder gedaan worden uitgerekend kerst"
Ja uitgerekend kerst!! Vind het ook altijd zo vervelend dat als het net super spannend is ze er een paar weken uitgaan voor de zomer! Uitgerekend dan! (quote:
whhhuuuutt! Ik kan dit niet hendelen zonder leestekens (en sowieso heel deze zinsopbouw).quote:Op woensdag 19 december 2018 20:53 schreef miaeak het volgende:
Ja is echt gemeen!1!quote:Op woensdag 19 december 2018 21:21 schreef miaeak het volgende:
Ja uitgerekend kerst!! Vind het ook altijd zo vervelend dat als het net super spannend is ze er een paar weken uitgaan voor de zomer! Uitgerekend dan! ( )
Ik had het geloofwaardiger gevonden als ze waren gevallen over het feit dat ze de gehaktballen als rundvlees aanboden terwijl het halfom was. (Vanwege allergieën enzo). Dat kun je nog wel proeven lijkt me. Maar of het biologisch is of niet lijkt me niet hoorquote:Op woensdag 19 december 2018 21:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goede vraag over die gehaktballen inderdaad.....
Misschien via leverancier oid?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:22 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik had het geloofwaardiger gevonden als ze waren gevallen over het feit dat ze de gehaktballen als rundvlees aanhouden terwijl het halfom was. (Vanwege allergieën enzo). Dat kun je nog wel proeven lijkt me. Maar of het biologisch is of niet lijkt me niet hoor.
Welke leverancierquote:Op woensdag 19 december 2018 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien via leverancier oid?![]()
Want proeven kan inderdaad niet
Ja nouja misschien hebben ze hem bespioneerdquote:Op woensdag 19 december 2018 22:24 schreef miaeak het volgende:
[..]
Welke leverancier.
Jef had het vlees zelf naar binnen gesmokkeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door miaeak op 20-12-2018 10:42:33 ]
quote:Op donderdag 20 december 2018 10:18 schreef miaeak het volgende:
Dus nu hebben Rover en Jojo iets?
ROver had haar toch alleen gebruikt om Kimberly jarloers te maken?
Ik snap het niet meer.gesorast naar een puber?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |