SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Dat geldt voor 94.9% van de dartersquote:Op maandag 17 december 2018 20:15 schreef Vriezzer het volgende:
Als Vincent eens 15 kilo af zou vallen, ziet het er al een stuk beter uit.
quote:Op maandag 17 december 2018 20:17 schreef Doevelaer het volgende:
NANANANANANANNANANA VAN DER VOORT VAN DER VOORT VINCENT VAN DER VOORT
Haalde de halve finale van de Winmau World Masters in 2009, won de Aziatische ranking.quote:
WE hebben hoop dus.quote:Op maandag 17 december 2018 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Haalde de halve finale van de Winmau World Masters in 2009, won de Aziatische ranking.
Misschien ís hij wel een vrouw.quote:
Met 85 gemiddeld.quote:Op maandag 17 december 2018 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Haalde de halve finale van de Winmau World Masters in 2009, won de Aziatische ranking.
Kutfilm was hetquote:Op maandag 17 december 2018 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb mijn bescheiden mening over de 2e film van Fantastic beast in het desbetreffende topic gedeponeerd JR.
Je liet mij net denken dat Alexis Sanchez inderdaad nog bestaat.quote:Op maandag 17 december 2018 20:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Wie is die Alexis Sánchez lookalike
Ik houd me vast aan elk hoogtepunt.quote:
Ik ga meteen kijken.quote:Op maandag 17 december 2018 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb mijn bescheiden mening over de 2e film van Fantastic beast in het desbetreffende topic gedeponeerd JR.
Haha rot op ventquote:Op maandag 17 december 2018 20:19 schreef Poepz0r het volgende:
VdVoortgod hopelijk kwart/halve finale. Zon goede speler
Geeft stootquote:Op maandag 17 december 2018 20:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ie n Franse broer had
Kantel je scherm even.quote:Op maandag 17 december 2018 20:20 schreef Doevelaer het volgende:
Huh, Vincent lijkt zo wel iets dunner
Volgens mij is m'n tv stuk
Dacht dat er nog maar één kwam.quote:Op maandag 17 december 2018 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima film, uitstekend mee vermaakt en kijk uit naar de volgende delen.
Dus wat je zei over dat niet alles de uitdieping kreeg, dat zal dan wel meer gebeuren.quote:
Hoort ook gewoon top 20 te staan natuurlijk. Is niet minder dan een Chisnall of iets dergelijks.quote:Op maandag 17 december 2018 20:21 schreef Vriezzer het volgende:
Toch wel mooi hoe VdV wordt toegezonden altijd. Geen enkele speler van gelijk niveau heeft dat.
Geen nieuws is goed nieuws in dezenquote:Op maandag 17 december 2018 20:22 schreef Smoofie het volgende:
Niemand die mij een rug update kan geven voor vinnie?
Dat was bij die HP films ook wel zo maar dan heb je de boeken als steun.quote:Op maandag 17 december 2018 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus wat je zei over dat niet alles de uitdieping kreeg, dat zal dan wel meer gebeuren.
Zoals met Nagini o.a.
Hashimoto toen hij nog leefde.quote:Op maandag 17 december 2018 20:21 schreef Vriezzer het volgende:
Toch wel mooi hoe VdV wordt toegezonden altijd. Geen enkele speler van gelijk niveau heeft dat.
Ze zien we beiden zoveel energieker uit toen. Vooral Vincent .quote:Op maandag 17 december 2018 20:20 schreef heywoodu het volgende:
Weer wat geleerd: Suljovic speelde in 2002 al op Lakeside
Gister gezien, prima filmquote:Op maandag 17 december 2018 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus wat je zei over dat niet alles de uitdieping kreeg, dat zal dan wel meer gebeuren.
Zoals met Nagini o.a.
Lekker zo, achter zijn rug om.quote:Op maandag 17 december 2018 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen nieuws is goed nieuws in dezen
Tot hij zo achter komt
Denk dat dit een prima film is om over tien jaar te kijken als alles uit is in een FB-marathonquote:Op maandag 17 december 2018 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was bij die HP films ook wel zo maar dan heb je de boeken als steun.
Goedzo, wij willen bloedmooie Dobro zienquote:
Die zie ik liever op het podium waar ze lekker druk bezig is met 3 grote piemels koekoekquote:Op maandag 17 december 2018 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goedzo, wij willen bloedmooie Dobro zien
Die is toch lang niet meer zo mooi als eerst?quote:Op maandag 17 december 2018 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is het beste wel van af imo.quote:Op maandag 17 december 2018 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet ie ook schilderen?quote:Op maandag 17 december 2018 20:24 schreef wimderon het volgende:
Ik juich tevens voor een hoog gemiddelde van Včncān.
Was ook wel lang geleden dat ik die eerste film keek. Maar dat denk ik ook ja. Het is in ieder geval stukken beter dan The Hobbit. Alleen die manier van toveren zint mij ook niet helemaal.quote:Op maandag 17 december 2018 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat dit een prima film is om over tien jaar te kijken als alles uit is in een FB-marathon.
Price lacht hieromquote:Op maandag 17 december 2018 20:24 schreef Caland het volgende:
Dat ventje is veel te dun om een goede darter te kunnen zijn
Matige smaakquote:Op maandag 17 december 2018 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ze er inmiddels uit ziet?quote:Op maandag 17 december 2018 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
poepgodquote:Op maandag 17 december 2018 20:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zie ik liever op het podium waar ze lekker druk bezig is met 3 grote piemels koekoek
Nee af en toe is het wel teveel een CGI-fest, maar dat komt meer door de regisseur die dat al deed in de HP-films.quote:Op maandag 17 december 2018 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was ook wel lang geleden dat ik die eerste film keek. Maar dat denk ik ook ja. Het is in ieder geval stukken beter dan The Hobbit. Alleen die manier van toveren zint mij ook niet helemaal.
Wat een genot was datquote:
THICCquote:Op maandag 17 december 2018 20:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ze er inmiddels uit ziet?
Ik had hem vaak als poppetje in Warcraft 3quote:
dat niet, maar nog steeds stukken beter om aan te gluren dan Vinniequote:Op maandag 17 december 2018 20:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die is toch lang niet meer zo mooi als eerst?
Een bak frituurvet is beter om aan te gluren dan Vinniequote:Op maandag 17 december 2018 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat niet, maar nog steeds stukken beter om aan te gluren dan Vinnie
WANT AMSTERDAM IS POEP OP DE STOEPquote:Op maandag 17 december 2018 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is tijd voor nieuwe liedjes
Kan toch moeilijk ineens eoa gruwelijke duivelin zijn met 3 tanden en een wrat met haren erop. Toch?quote:Op maandag 17 december 2018 20:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ze er inmiddels uit ziet?
Nu ben je af.quote:Op maandag 17 december 2018 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Shit ik heb gereageerd op bianconeri.
Katee Owen is hetquote:Op maandag 17 december 2018 20:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee. Voor een euro of 100 doen ze alles joh
Nu nog op PSVCL en klaasweetalles en je avond is compleetquote:Op maandag 17 december 2018 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Shit ik heb gereageerd op bianconeri.
Ggmm is ook zo'n zuiger.quote:Op maandag 17 december 2018 20:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Nu nog op PSVCL en klaasweetalles en je avond is compleet
Is een en dezelfde persoon Hansquote:Op maandag 17 december 2018 20:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook al gedaan vandaag.quote:Op maandag 17 december 2018 20:30 schreef Szura het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2018 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan toch moeilijk ineens eoa gruwelijke duivelin zijn met 3 tanden en een wrat met haren erop. Toch?
Is dat die gozer die de codes van Danny had verduisterd om hem te gijzelen?quote:
quote:Op maandag 17 december 2018 20:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Dobro wordt een bbw
Jr en ik genieten
Nee.quote:Op maandag 17 december 2018 20:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Getekende Bridgetwenkbrauwengenot.
Alsof dat het ergste is. Dit is een postuur waar voormalig keelgrijper A. Lewis jaloers op is man.quote:Op maandag 17 december 2018 20:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dobro is een heerlijk wijffie. Ik heb nog een anekdote over haar indien dat gewenst is hier.quote:Op maandag 17 december 2018 20:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Dobro wordt een bbw
Jr en ik genieten
Ja.quote:Op maandag 17 december 2018 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dobro is een heerlijk wijffie. Ik heb nog een anekdote over haar indien dat gewenst is hier.
We houden hier enkel van fictiequote:Op maandag 17 december 2018 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dobro is een heerlijk wijffie. Ik heb nog een anekdote over haar indien dat gewenst is hier.
Indien vuig...jaquote:Op maandag 17 december 2018 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Poepz0r anekdotes altijd +1. Eigenlijk waarvoor we op dit forum zitten.quote:Op maandag 17 december 2018 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En een zwembandje. Ik zou r niet uit bed schoppen hoorquote:Op maandag 17 december 2018 20:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker als het richting been #metoo verhaal gaat.quote:Op maandag 17 december 2018 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom we bestaan bedoel jequote:Op maandag 17 december 2018 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Poepz0r anekdotes altijd +1. Eigenlijk waarvoor we op dit forum zitten.
Da's wel waar.quote:Op maandag 17 december 2018 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Anchorman zijn is een vak.quote:Op maandag 17 december 2018 20:34 schreef franklop het volgende:
Toch knap dat Koert wel altijd op tijd terug is in de zaal.
Dat doet de regie toch gewoon.quote:Op maandag 17 december 2018 20:34 schreef franklop het volgende:
Toch knap dat Koert wel altijd op tijd terug is in de zaal.
Ik heb maar 2 dartsanekdotesquote:Op maandag 17 december 2018 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een rare act van jullie.quote:Op maandag 17 december 2018 20:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Dobro wordt een bbw
Jr en ik genieten
+1quote:Op maandag 17 december 2018 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Marcel zit dan nog halverwege een verhaal of vraag.quote:Op maandag 17 december 2018 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doet de regie toch gewoon.
Scarface.quote:Op maandag 17 december 2018 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie vind je een geslaagde act op FOK! ?
Pino112?quote:
Kunnen ze toch gewoon al naar de zaal toe of die idioot afkappen.quote:Op maandag 17 december 2018 20:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Marcel zit dan nog halverwege een verhaal of vraag.
ja, een vak wat RTL7 kennelijk geen donder kan schelen.quote:
En Zjak zelfquote:Op maandag 17 december 2018 20:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Gooien tegen de vrouw van Zjak toch?
Kijk eens aan ouwe dibbes, jij geluk dat ik een goede bui ben.quote:Op maandag 17 december 2018 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik teer op mijn PL-avond in Newcastle-anekdote.quote:
Ik kan er wel om lachen.quote:Op maandag 17 december 2018 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is drukker bezig met Ajax dan met PSV. Wat sneu zeg
Bedoel je niet bij een Febo?quote:Op maandag 17 december 2018 20:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En Zjak zelf
En tegen raya bij de opening van een supermarkt
hesgoal is met nederlands commetaarquote:Op maandag 17 december 2018 20:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Unibet stream werkt niet
Heeft iemand een goedwerkende stream voor mij?
Iwaniusquote:Op maandag 17 december 2018 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie vind je een geslaagde act op FOK! ?
Co lijkt me wel een figuur daarvoor. Die heeft over alles een mening klaar.quote:Op maandag 17 december 2018 20:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk eens aan ouwe dibbes, jij geluk dat ik een goede bui ben.
Ik was jarenlang official(schrijver) voor het Nederlands Team (rond 2006). Ging met het team bestaande uit Stompe, Robben etc mee naar de Springcup, Six Nations etc.
Toen was daar de Springcup in de Koningshof in Veldhoven waar ene Tony Martin ook aanwezig was. Komt daar zijn nieuwe vriendin binnen (of dat werd zijn nieuwe vriendin laten we zeggen) > Dobro godin.
ENORME strakke jeans met rood/oranje naaldhakken erop en een zeer THICCCC ass. Gaat ze naast Stompe zitten en die zegt; Zooo hallo jij komt de zon brengen op deze regenachtige dag ()
Hoor je haar in gebrekkig Engels/Russisch iets roepen van Thank you but im not interestedHet was enorm CRINGE maar ontzettend grappig als je erbij was
Dit dusquote:Op maandag 17 december 2018 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft wel goed het PSV-topic om zeep geholpen.
quote:Op maandag 17 december 2018 20:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was jarenlang official(schrijver) voor het Nederlands Team (rond 2006). Ging met het team bestaande uit Stompe, Robben etc mee naar de Springcup, Six Nations etc.
Toen was daar de Springcup in de Koningshof in Veldhoven waar ene Tony Martin ook aanwezig was. Komt daar zijn nieuwe vriendin binnen (of dat werd zijn nieuwe vriendin laten we zeggen) > Dobro godin.
ENORME strakke jeans met rood/oranje naaldhakken erop en een zeer THICCCC ass. Gaat ze naast Stompe zitten en die zegt; Zooo hallo jij komt de zon brengen op deze regenachtige dag ()
Hoor je haar in gebrekkig Engels/Russisch iets roepen van Thank you but im not interestedHet was enorm CRINGE maar ontzettend grappig als je erbij was
Schijnt in een huis bezig te zijn.quote:Op maandag 17 december 2018 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is aardig afwezig of niet? Was wel een topvent.
Dankquote:Op maandag 17 december 2018 20:36 schreef spleeh het volgende:
[..]
hesgoal is met nederlands commetaar
Ontzettende lieve vent. Veel te sympathiek en makkelijk te bedonderen ook wel. Die moet je eens zien met een paar sappies opquote:Op maandag 17 december 2018 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Co lijkt me wel een figuur daarvoor. Die heeft over alles een mening klaar.
Prima anekdote, ga zo voortquote:Op maandag 17 december 2018 20:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |