Die zie ik liever op het podium waar ze lekker druk bezig is met 3 grote piemels koekoekquote:Op maandag 17 december 2018 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goedzo, wij willen bloedmooie Dobro zien
Die is toch lang niet meer zo mooi als eerst?quote:Op maandag 17 december 2018 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is het beste wel van af imo.quote:Op maandag 17 december 2018 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet ie ook schilderen?quote:Op maandag 17 december 2018 20:24 schreef wimderon het volgende:
Ik juich tevens voor een hoog gemiddelde van Vèncàn.
Was ook wel lang geleden dat ik die eerste film keek. Maar dat denk ik ook ja. Het is in ieder geval stukken beter dan The Hobbit. Alleen die manier van toveren zint mij ook niet helemaal.quote:Op maandag 17 december 2018 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat dit een prima film is om over tien jaar te kijken als alles uit is in een FB-marathon.
Price lacht hieromquote:Op maandag 17 december 2018 20:24 schreef Caland het volgende:
Dat ventje is veel te dun om een goede darter te kunnen zijn
Matige smaakquote:Op maandag 17 december 2018 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ze er inmiddels uit ziet?quote:Op maandag 17 december 2018 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
poepgodquote:Op maandag 17 december 2018 20:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zie ik liever op het podium waar ze lekker druk bezig is met 3 grote piemels koekoek
Nee af en toe is het wel teveel een CGI-fest, maar dat komt meer door de regisseur die dat al deed in de HP-films.quote:Op maandag 17 december 2018 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was ook wel lang geleden dat ik die eerste film keek. Maar dat denk ik ook ja. Het is in ieder geval stukken beter dan The Hobbit. Alleen die manier van toveren zint mij ook niet helemaal.
Wat een genot was datquote:
THICCquote:Op maandag 17 december 2018 20:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ze er inmiddels uit ziet?
Ik had hem vaak als poppetje in Warcraft 3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |