SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Je snapt het verschil geloof ik niet helemaal tussen spel en resultaat.quote:Op maandag 17 december 2018 19:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet.
PSV is in de competitie nagenoeg onverslaanbaar en bakken er Europees niets van. Vorig seizoen was dat al.
Jaar dat jullie de finale van de EL haalden en de sterren van de hemel speelden werd nota bene Feyenoord van alle clubs kampioen
Komt wel goed dit seizoen.quote:Op maandag 17 december 2018 19:40 schreef Elan het volgende:
@JR ga eerst maar weer een keer een prijsje winnen als Ajax zijnde dan mag je weer meepraten met de grote jongens
Feyenoord verliest net met 0-2 van Fortuna, dit is lachwekkend.quote:Op maandag 17 december 2018 19:40 schreef Elan het volgende:
@JR ga eerst maar weer een keer een prijsje winnen als Ajax zijnde dan mag je weer meepraten met de grote jongens
Je weet dat het een paar weken afgelopen kan zijn he....quote:
Frenkie de Jong vs. Toornstra, nou ik ben al bang. Kunnen we nog afbellen?quote:Op maandag 17 december 2018 19:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je weet dat het een paar weken afgelopen kan zijn he....
eerst die wedstrijd in de kuip
en dan die wedstrijd tegen real
begin maart kan het seizoen voorbij zijn .....
Is prima Hans.quote:Op maandag 17 december 2018 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je snapt het verschil geloof ik niet helemaal tussen spel en resultaat.
Wedden dat al deze 3 dingen niet gaan gebeuren?quote:Op maandag 17 december 2018 19:43 schreef Elan het volgende:
Daarom eindigen die straks gewoon weer top 2 en winnen ze de CL waarschijnlijk nog ook en staat Ajax weer met lege handen
ik maak toornstra kapoet voordat die wedstrijd begintquote:Op maandag 17 december 2018 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frenkie de Jong vs. Toornstra, nou ik ben al bang. Kunnen we nog afbellen?
4 jaar geen prijs met 100 miljoen miljard op de bank dan ben je gewoon topclub onwaardig bezigquote:Op maandag 17 december 2018 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoop verder niet dat je Feyenoord bij de 'grote jongens' inschaalt.
Geloof er niks van Klaas.quote:Op maandag 17 december 2018 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik maak toornstra kapoet voordat die wedstrijd begint
Wedden dat Ajax er uit vliegt? Wat zetten we er op?quote:Op maandag 17 december 2018 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wedden dat al deze 3 dingen niet gaan gebeuren?
En toch voldoende perspectief voor de aankomende jarenquote:Op maandag 17 december 2018 19:44 schreef Elan het volgende:
[..]
4 jaar geen prijs met 100 miljoen miljard op de bank dan ben je gewoon topclub onwaardig bezig
Je doet dus drie uitspraken waar je allemaal niet achter staat?quote:Op maandag 17 december 2018 19:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Wedden dat Ajax er uit vliegt? Wat zetten we er op?
Dat stond niet in die quote.quote:Op maandag 17 december 2018 19:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Wedden dat Ajax er uit vliegt? Wat zetten we er op?
Jawel maar dat duurt wel erg lang voor een weddenschap.quote:Op maandag 17 december 2018 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je doet dus drie uitspraken waar je allemaal niet achter staat?
Alle 3 durf ik wel aan hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zet er dan iets op dat je denkt dat Real de CL wint, of dat Ajax geen prijs pakt.
Waarom moet er haast achter zitten?quote:Op maandag 17 december 2018 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel maar dat duurt wel erg lang voor een weddenschap.
Laten we eerlijk zijnquote:Op maandag 17 december 2018 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zet er dan iets op dat je denkt dat Real de CL wint, of dat Ajax geen prijs pakt.
Zet hem in het 'Eet je schoen op'-topic en we vergeten het niet.quote:Op maandag 17 december 2018 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel maar dat duurt wel erg lang voor een weddenschap.
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 17-12-2018 om 19:30:22He’s here! 🤵♥️#GoldenBoy2018 https://t.co/yI1UsW4vPU reageer retweet
Eens.quote:Op maandag 17 december 2018 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn
als ajax dit seizoen geen prijs pakt dan is dat wel een schande toch....
Die kans is een stuk groter dan dan dat Ajax een ronde verder komt.quote:Op maandag 17 december 2018 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2018 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kans is een stuk groter dan dan dat Ajax een ronde verder komt.
Jammer dat maximus zich zo aan het indekken is.
Zet er dan iets opquote:Op maandag 17 december 2018 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kans is een stuk groter dan dan dat Ajax een ronde verder komt.
Jammer dat maximus zich zo aan het indekken is.
Het is dan ook de enige club boven de rivieren die internationaal een lekker potje meebalt.quote:Op maandag 17 december 2018 19:48 schreef marp0 het volgende:
Prachtig die liefde voor Ajax die de kakkies hier hebben.
Ach Feyenoord heeft het internationaal ook niet slecht gedaan dit jaar.quote:Op maandag 17 december 2018 19:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is dan ook de enige club boven de rivieren die internationaal een lekker potje meebalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Feyenoord won de eerste Europese beker en wereldcup voor Nederland en de laatste Europese bekerquote:Op maandag 17 december 2018 19:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is dan ook de enige club boven de rivieren die internationaal een lekker potje meebalt.
Valt me tegen van je maat.quote:
Maar momenteel is Ajax de enige die huishoudt in Europa..quote:Op maandag 17 december 2018 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord won de eerste Europese beker en wereldcup voor Nederland en de laatste Europese beker
Dat zijn nog is internationale successen.....
Ik wilde er juist wel consequenties aan verbinden zwakzinnig stuk vreten. Jij doet 3 takes waar ik het allemaal niet mee eens ben, maar nee hoor 'het is pas in mei'.quote:Op maandag 17 december 2018 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt me tegen van je maat.
Eerst een heel betoog houden waarom Madrid verzwakt zou zijn maar daar puntje bij paaltje geen consequenties aan durven verbinden.
Kennelijk ben je toch niet zo stellig als je hier loopt te beweren.
Inderdaad, alsof Ajax zich dient in te dekken tegen dat soort pure middelmaat.quote:Op maandag 17 december 2018 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt me tegen van je maat.
Eerst een heel betoog houden waarom Madrid verzwakt zou zijn maar daar puntje bij paaltje geen consequenties aan durven verbinden.
Kennelijk ben je toch niet zo stellig als je hier loopt te beweren.
quote:Op maandag 17 december 2018 20:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof Ajax zich dient in te dekken tegen dat soort pure middelmaat.
Natuurlijk, als er een moment is om Real te pakken is het nu. Het moet in ieder geval beter kunnen dan de wedstrijden uit recente CL seizoenen, maar het moet wel echt flink mee zitten wil je er hier willen. Ondanks dat het niet lekker loopt hebben ze natuurlijk nog wel gewoon een elftal vol topspelers.quote:Op maandag 17 december 2018 20:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ajax maakt gewoon kans. Ajax is aan het pieken en Real is in tijden niet zo kwetsbaar geweest.
Kansen die Donny nodig heeft om te scoren in de CL ja.quote:Op maandag 17 december 2018 20:16 schreef Perrin het volgende:
Grootste gevaar blijft denk ik de omschakeling. Daar doet het pijn.
Dat en de hoeveelheid kansen die Ajax soms nodig heeft om te scoren.
Jij wilt een weddenschap waarin ik als inzet doe:quote:Op maandag 17 december 2018 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde er juist wel consequenties aan verbinden zwakzinnig stuk vreten. Jij doet 3 takes waar ik het allemaal niet mee eens ben, maar nee hoor 'het is pas in mei'.Waar zie je mij beweren dat Ajax Real gaat verslaan? Oh wacht, dat zei ik helemaal niet. 2 van de 3 stellingen gaan nota bene over Real zelf.
![]()
Real wordt 2e was je take Hans.quote:Op maandag 17 december 2018 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij wilt een weddenschap waarin ik als inzet doe:
- Ajax wint geen prijzen dit seizoen
- Ajax gaat niet door in de CL
- Real wint de CL
En daar wil jij tegenover stellen: Ajax gaat door in de CL ten koste van Real
Dat is niet helemaal eerlijk h makker.
Beetje alsof we roulette spelen en jij zegt zwart of rood waar ik het exacte cijfer moet raden waar het balletje terecht komt.
Als n van die dingen gaat gebeuren heb je al gewonnen h slimpie.quote:Op maandag 17 december 2018 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja snap je en wat was jouw tweede take precies?
Dat is echt heel raar.quote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als n van die dingen gaat gebeuren heb je al gewonnen h slimpie.
Dat is het initile concept, alleen je begrijpt het gewoon niet.quote:Op maandag 17 december 2018 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is echt heel raar.
Laten we gewoon bij het initile concept blijven.
Ik ben toch volkomen duidelijk in waar de weddenschap over zou moeten gaan? Waarom loop je zo te draaikonten?quote:Op maandag 17 december 2018 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is het initile concept, alleen je begrijpt het gewoon niet.Dit heeft geen zin zo.
doe maar even nietquote:Op maandag 17 december 2018 22:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als ik even verder kijk, dan zijn we volop mogelijkheden voor een plek in de halve finale. Je kan in de kwart zomaar de winnaar van Tottenham- Dortmund, Roma - Porto of Lyon - Barcelona loten.
Ja leuk. Laten we eerst maar eens kijken of we er na de thuis wedstrijd al niet 0-3 achter staan.quote:Op maandag 17 december 2018 22:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als ik even verder kijk, dan zijn we volop mogelijkheden voor een plek in de halve finale. Je kan in de kwart zomaar de winnaar van Tottenham- Dortmund, Roma - Porto of Lyon - Barcelona loten.
Royston 'fiftydrenth' Drenthequote:‘Eerlijk? Ik geloof dat Ajax kans maakt om de Champions League te winnen’
Royston Drenthe geeft Ajax een goede kans om de kwartfinales van de Champions League te bereiken. De routinier van Sparta Rotterdam speelde tussen 2007 en 2010 in totaal 46 keer voor Real Madrid, de club die maandagmiddag uit de koker kwam als tegenstander voor Ajax in de achtste finales. Een 'interessante loting', zegt Drenthe. "Omdat ik kansen zie voor Ajax."
De geboren Rotterdammer merkt op dat Ajax in goeden doen is en Real Madrid 'niet zo'. "Dit is voor Ajax het ideale moment om Real uit de Champions League te knikkeren", concludeert hij. Drenthe zegt als 'echte Rotterdammer' objectief naar andere clubs te kijken en ziet dat Ajax er goed voor staat. "Sterker: zij zijn de jongens die het voor 'ons' doen in Europa, zij laten het voor Nederland zien. Daar kun je alleen maar heel veel respect voor hebben."
Met de mix van 'jong en oud' zou Ajax het Real Madrid lastig kunnen maken, voorspelt Drenthe. Hij sluit zelfs niet uit dat de Amsterdammers nog een heel stuk verder komen in de Champions League. "Ik ga niet roepen dat Ajax de Champions League wint", benadrukt Drenthe. "Maar eerlijk? Ik geloof wel dat ze een kanshebber zijn, ja. Kijk, ik ben een jongen die kan genieten van fantastisch voetbal. Door welke club dat ook gespeeld wordt. En Ajax speelt gewoon fantastisch voetbal."
Emilio Butragueo, directeur public relations van Real, spreekt op de website van de Koninklijke respectvol over Ajax. "Ze hebben een fantastische speelstijl: ze zijn graag aan de bal en denken offensief, een beetje zoals wij doen. De strijd om de controle over de wedstrijd en over de bal kan een van de sleutels zijn om de wedstrijd te winnen. Ze zullen heel gemotiveerd zijn en wij moeten beseffen dat het lang geleden voor ze is dat ze zich plaatsten voor de knock-outfase. Zeker voor eigen publiek zijn ze erg sterk. Het wordt een grote uitdaging."
nuchter volkjequote:Op maandag 17 december 2018 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
We slaan hier in Nederland gelukkig ook nooit door in opportunisme, dat mag ik altijd wel.
Het valt natuurlijk ook niet mee als je je eigen ploegje ziet ploeteren tegen Fortuna Sittard of all places.quote:Op maandag 17 december 2018 22:36 schreef marp0 het volgende:
[..]
Royston 'fiftydrenth' Drenthe
Veelzeggend dat Drenthe wel normaal kan praten over Ajax en bepaalde personen hier gelijk koken van woede bij ieder succes van Ajax.
Drenthe is tegenwoordig Spartaan. Let nou eens op.quote:Op maandag 17 december 2018 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het valt natuurlijk ook niet mee als je je eigen ploegje ziet ploeteren tegen Fortuna Sittard of all places.
WE WORDEN WERELDKAMPIOENquote:Op maandag 17 december 2018 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
We slaan hier in Nederland gelukkig ook nooit door in opportunisme, dat mag ik altijd wel.
Ik leef van wedstrijd tot wedstrijd, voor nu telt alleen Roda JC.quote:Op maandag 17 december 2018 22:56 schreef Heeinz het volgende:
Is toch geweldig JR dat we gewoon Real Madrid gaan verslaan
Eerste wedstrijd sinds tijden die ik niet kan zien, kerstborrelquote:Op maandag 17 december 2018 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik leef van wedstrijd tot wedstrijd, voor nu telt alleen Roda JC.
Er waren tijden dat we blij waren een excuus te hebben om niet naar Ajax te hoeven te kijken.quote:Op maandag 17 december 2018 23:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd sinds tijden die ik niet kan zien, kerstborrel
Echt een baas is dat, ook een groter talent dan Frenkie als je het mij vraagtquote:Op maandag 17 december 2018 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Zo trots op De Ligt als ik al die reacties zie
Veel minder twijfel bij De Ligt of hij echt een grote carriere gaat hebben.quote:Op maandag 17 december 2018 23:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Echt een baas is dat, ook een groter talent dan Frenkie als je het mij vraagt
Bij een centrale verdediger zie je dat ook beter dan bij een type speler als de Jong in mijn ogen. Helpt voor de Jong ook niet dat hij een vrij lange tijd centraal achterin geplaatst is.quote:Op maandag 17 december 2018 23:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Veel minder twijfel bij De Ligt of hij echt een grote carriere gaat hebben.
Za Heracles Almelo Ajaxquote:Op dinsdag 18 december 2018 01:08 schreef Tjacka het volgende:
Welke wedstrijden hebben wij met Realgod
Ook ik zou het vrij treurig vinden ja. Kom op zeg. Dat Real is de nummer 4 van Spanje. Dat moet niet eens bijzonder zijn om van te winnen. Real gaat met een boven de 3 doelpuntenverschil terug naar Spanje worden gestuurd en doe de groeten aan Sinterklaas.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:08 schreef Adames het volgende:
[..]
het zou een schande zijn als we van die spanjolen verliezen
twitter:AFCAHeadlines twitterde op dinsdag 18-12-2018 om 01:14:52BREAKING: #DiegoLainez tekent voor 5 jaar bij #Ajax. De snelle vleugelspeler komt over van Club America. Transfersom 13.5 miljoen. reageer retweet
Gaat ons zeker punten kosten. gr. gr. Klaasweetalles en Scarface88quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Za Heracles Almelo Ajax
Wo Ajax - Real
Zo Ajax - NAC
Zo Ajax PEC
Di Real Ajax
Zo Ajax Fortuna
Valt niet tegen.
Vraagprijs 25.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:17 schreef skysherrif het volgende:
twitter:AFCAHeadlines twitterde op dinsdag 18-12-2018 om 01:14:52BREAKING: #DiegoLainez tekent voor 5 jaar bij #Ajax. De snelle vleugelspeler komt over van Club America. Transfersom 13.5 miljoen. reageer retweet
Was wel een geintje dit, afcaheadlines is een berucht fakenews acc.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:20 schreef Adames het volgende:
Verder ken ik die hele gozer niet, maar vast en zeker goed nieuws. Grote kans dat er tussen het aangekochte talent ook daadwerkelijk een goede speler zit.
Scarface zie ik eigenlijk niet eens hier. Die zit alleen de ergste posts van ajax network te plukken om dan hier tof te laten zien aan zijn vriendjes. Om te laten zien dat er mensen nog achterlijker zijn dan hij ofzo.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaat ons zeker punten kosten. gr. gr. Klaasweetalles en Scarface88
ja joh ik hou dat hele twitter niet meer bij.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was wel een geintje dit, afcaheadlines is een berucht fakenews acc.
raar account trouwens. ziet niet eens fakenews uit, alleen wel infrequent actief.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was wel een geintje dit, afcaheadlines is een berucht fakenews acc.
We kunnen tegenwoordig jr in hetzelfde lijstje plaatsen. Die denkt namelijk dat een voetballer goed is als iemand dat op reddit heeft gezegd.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Scarface zie ik eigenlijk niet eens hier. Die zit alleen de ergste posts van ajax network te plukken om dan hier tof te laten zien aan zijn vriendjes. Om te laten zien dat er mensen nog achterlijker zijn dan hij ofzo.
ach die snap ik wel.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We kunnen tegenwoordig jr in hetzelfde lijstje plaatsen. Die denkt namelijk dat een voetballer goed is als iemand dat op reddit heeft gezegd.
Ja.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat je de underdog wil blijven?
GehandicaptenwedstrijdenGENOT.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Za Heracles Almelo Ajax
Wo Ajax - Real
Zo Ajax - NAC
Zo Ajax PEC
Di Real Ajax
Zo Ajax Fortuna
Valt niet tegen.
Ah zijn de schoolvakanties weer begonnen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:17 schreef skysherrif het volgende:
Jij bent niet zo slim.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We kunnen tegenwoordig jr in hetzelfde lijstje plaatsen. Die denkt namelijk dat een voetballer goed is als iemand dat op reddit heeft gezegd.
Ah die zijn ook weer actief. Wat leuk.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:17 schreef skysherrif het volgende:
quote:“Laten we hopen dat na het kampioenschap ook mijn volgende wens uitkomt. En dat is spelen voor Ajax”, reageerde het toptalent in de Mexicaanse media.
Baas.quote:Maandag werd Lainez door Univision gelinkt aan Ajax, terwijl ook AS Roma interesse had getoond. De voorkeur van Lainez gaat echter uit naar Ajax.
Hadden wel de transfer van ziyech goed.quote:Op dinsdag 18 december 2018 01:17 schreef skysherrif het volgende:
quote:Update 18 december 7.04 uur - ‘Ajax en Magalln akkoord over langdurig contract’
De overstap van Lisandro Magalln van Boca Juniors naar Ajax bevindt zich in een afrondende fase. Eerder bereikten beide clubs al een akkoord over een transfersom van acht miljoen euro, die middels bonussen kan oplopen tot maximaal negen miljoen euro. Volgens De Telegraaf is ook de verdediger akkoord met Ajax. Hij zou een mondelinge overeenstemming hebben bereikt over een contract tot medio 2023. Het is vooralsnog onbekend wanneer Magalln zich bij Ajax meldt, maar naar verwachting gaat hij mee op trainingskamp naar Florida.
lolquote:Op dinsdag 18 december 2018 08:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat een transfers ineens. Zou er misschien een uitgaande winterse transfer aan zitten te komen?
Orejuela naar Feyenoord.quote:Op dinsdag 18 december 2018 08:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat een transfers ineens. Zou er misschien een uitgaande winterse transfer aan zitten te komen?
En Cerny en Johnson hebben we ook nog. Het is alleen de vraag wie van de drie (Band) het gaan redden in de basis.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:56 schreef TheJanitor het volgende:
Die Lainez lijkt wel een spelertje dat goed bij ons past. Benieuwd wat ze van plan zijn volgend jaar. Ziyech zie ik wel gaan, maar dan hebben we nog Tadic, Neres en Bande voor de vleugels.
Nee, waarom?quote:Op maandag 17 december 2018 00:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ben jij soms erik aka puuropkarakter op twitter?
Cerny en Johnsen moet je doorselecteren, die missen het niveau.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:06 schreef marp0 het volgende:
[..]
En Cerny en Johnson hebben we ook nog. Het is alleen de vraag wie van de drie (Band) het gaan redden in de basis.
Ja omdat ie ook voor ajax is maar aanwezig was bij Fc Groningenquote:Op dinsdag 18 december 2018 11:36 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Nee, waarom?
edit:
Oh heb het even opgezocht jaik snap je vermoeden maar dat ben ik niet.
5 jaar ook echt. Contract tot een winterstop?quote:Op dinsdag 18 december 2018 07:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ah die zijn ook weer actief. Wat leuk.
Ik heb daar nog veel vrienden wonen uit mijn studietijd die mij hadden uitgenodigd om deze kraker bij te wonen, nou ik heb het geweten en het was de reis absoluut niet waard.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja omdat ie ook voor ajax is maar aanwezig was bij Fc Groningen
is dat een wedstrijd tegen de vae?quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:13 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Dit is wel een lekker gifje hoor van de Lainez: https://twitter.com/El_Oso310/status/1074464945289359360
Ik ben daar al meerdere malen op gekomen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:13 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Dit is wel een lekker gifje hoor van de Lainez: https://twitter.com/El_Oso310/status/1074464945289359360
Zo, wat kan die kleine ballen h.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben daar al meerdere malen op gekomen.
Ajax kan nu ook wel een kantoor openen in Mexico.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:24 schreef skysherrif het volgende:
Mooi hoe ook alle mexicanen hopen dat hij naar Ajax gaat.
Blijkbaar staan we nog altijd te boek als de beste club om opgeleid te worden.
Deze knul zo moker goed opleiden op de positie van lozano dat hij zijn plekje overneemt in het nationale elftal en iedereen die one trick pony vergeet.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kan nu ook wel een kantoor openen in Mexico.
Ja die zien ook wel dat Lozano en Guti niet echt beter zijn geworden.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:24 schreef skysherrif het volgende:
Mooi hoe je dat lekker overdrijft.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:24 schreef skysherrif het volgende:
Alle.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mooi hoe je dat lekker overdrijft.
Tijd voor de eerste chte Mexicaanse wereldtopper.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze knul zo moker goed opleiden op de positie van lozano dat hij zijn plekje overneemt in het nationale elftal en iedereen die one trick pony vergeet.
op zich vind ik dat in de winterstop vast halen wel een goed idee, je hebt ze nu niet echt nodig dus ze kunnen rustig wennenquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor de eerste chte Mexicaanse wereldtopper.
Wellicht ook nog die Alvarez oppikken als vervanger van De Ligt, al krijgen we dan wel echt een heel exotisch elftal.
Daarom, gewoon het Neres traject voor die jongen. Eerst even wennen aan de hagelslag en zijn teamgenoten, en dan af en toe meedoen tegen ploegen als NAC en Emmen.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
op zich vind ik dat in de winterstop vast halen wel een goed idee, je hebt ze nu niet echt nodig dus ze kunnen rustig wennen
Onana/Kotarskiquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:39 schreef skysherrif het volgende:
Wel jammer dat de ontwikkeling van schuurs niet echt goed gaat.
Denk dat die lainez de vervanger is van ziyech.
Gelukkig hebben we Maximillianus Wber nog. Prima CB voor Ajax.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:39 schreef skysherrif het volgende:
Wel jammer dat de ontwikkeling van schuurs niet echt goed gaat.
Denk dat die lainez de vervanger is van ziyech.
die Magallan is toch rechtsbenig?quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana/Kotarski
Mazraoui/Kristensen - aankoop/Schuurs - Magallan/Wber - Tagliafico/Sinkgraven/Bakker
Schne/Gravenberch - Blind/Eiting
Neres/Khn - Tadic/van de Beek - Lainez/Band
Dolberg/Traor/Pereira
Zoiets zullen ze het wel voor ogen hebben dan.
Ja maar kan ook als LCV spelen.quote:
hij zal de directe vervanger van De Ligt zijn, Schuurs back up of weg, op links heb je ook nog Blind eventueelquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar kan ook als LCV spelen.
In de praktijk is het ook vaak niet zo dat als de eerste RCV dan uitvalt ze ineens Schuurs gaan opstellen maar dan gewoon gaan schuiven. Maar meer dat elke positie dubbelbezet is.
Zal er vanaf hangen of ze Blind als verdediger of middenvelder gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zal de directe vervanger van De Ligt zijn, Schuurs back up of weg, op links heb je ook nog Blind eventueel
Dit kan Sven van Beek ook.quote:Op dinsdag 18 december 2018 12:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben daar al meerdere malen op gekomen.
Kan zich genoeg ontwikkelen op de training.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:02 schreef Liftdeur het volgende:
Is Schuurs zo matig bezig bij Jong dan? Die jongen is ook nog maar 19 he.
Het is natuurlijk geen De Ligt maar om hem nu al af te schrijven..
Ik schrijf hem niet af, maar hij is er nog niet klaar voor om volgend jaar basis te staan.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:02 schreef Liftdeur het volgende:
Is Schuurs zo matig bezig bij Jong dan? Die jongen is ook nog maar 19 he.
Het is natuurlijk geen De Ligt maar om hem nu al af te schrijven..
Heeft nog niet echt de kans gehad om het te laten zien vind ik, al is dat niet zo gek natuurlijk omdat de Golden Boy 2K18 op zijn positie de sterren van de hemel speelt.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik schrijf hem niet af, maar hij is er nog niet klaar voor om volgend jaar basis te staan.
Ik word eerlijk gezegd nu al verdrietig van namen als Eiting, Gravenberch, Khn, Band, Traor, Pereira, Bakker, Sinkgraven en Kotarski. Allemaal spelers waarvan ik denk dat ze niet goed genoeg zijn of waarvan ik niet weet of ze goed genoeg kunnen wordenquote:Op dinsdag 18 december 2018 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana/Kotarski
Mazraoui/Kristensen - aankoop/Schuurs - Magallan/Wber - Tagliafico/Sinkgraven/Bakker
Schne/Gravenberch - Blind/Eiting
Neres/Khn - Tadic/van de Beek - Lainez/Band
Dolberg/Traor/Pereira
Zoiets zullen ze het wel voor ogen hebben dan.
Ajax moet wel gewoon talenten laten doorstromen aangezien dat ook wel bij de identiteit hoort en de cashcows kunnen worden.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik word eerlijk gezegd nu al verdrietig van namen als Eiting, Gravenberch, Khn, Band, Traor, Pereira, Bakker, Sinkgraven en Kotarski. Allemaal spelers waarvan ik denk dat ze niet goed genoeg zijn of waarvan ik niet weet of ze goed genoeg kunnen worden
Ik word enigszins verdrietig van deze post.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik word eerlijk gezegd nu al verdrietig van namen als Eiting, Gravenberch, Khn, Band, Traor, Pereira, Bakker, Sinkgraven en Kotarski. Allemaal spelers waarvan ik denk dat ze niet goed genoeg zijn of waarvan ik niet weet of ze goed genoeg kunnen worden
Cerny schrijf ik nog niet af. Johnsen zal vast wel verhuurd worden om vervolgens via de achterdeur te vertrekken.quote:Op dinsdag 18 december 2018 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cerny en Johnsen moet je doorselecteren, die missen het niveau.
Spelers willen zien spelen voordat je er een mening over geeftquote:Op dinsdag 18 december 2018 13:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik word enigszins verdrietig van deze post.
Hoevaak heb je gravenberch zien spelen?
je posts onderbouwen met goede tekstenquote:Op dinsdag 18 december 2018 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Spelers willen zien spelen voordat je er een mening over geeft!
Cerny gaat het echt niet meer worden hoor, die mist ook gewoon een echt goede actie en koelte voor de goal.quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:39 schreef marp0 het volgende:
[..]
Cerny schrijf ik nog niet af. Johnsen zal vast wel verhuurd worden om vervolgens via de achterdeur te vertrekken.
Dat geldt toch vrijwel voor elke speler die faalt bij een club?quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:37 schreef marp0 het volgende:
Is Orejuela eigenlijk al verpatst? Wel treurig voor hem, hoe het met hem is vergaan. Hij zal weinig positieve verhalen vertellen over zijn tijd hier.
echt zonde.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cerny gaat het echt niet meer worden hoor, die mist ook gewoon een echt goede actie en koelte voor de goal.
Ik heb hem nog nooit iets bijzonders zien doen, ja hij is snel maar ik mis de verfijndheid wel bij hem.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
echt zonde.
"voorheen toen ik nog naar de trainingen ging" zag hem wekelijks bizar goede dingen doen.
Ajax u19 slaat als groepswinnaar een ronde over samen met deze teams en zit automatisch bij de laatste 16 van de youth league.twitter:UEFAYouthLeague twitterde op maandag 17-12-2018 om 14:18:46#UYL play-off draw https://t.co/j9usTJxVDpThe play-off winners join these teams in the round of 16 ... @AtletiAcademia🇪🇸 @FCBmasia🇪🇸 @LFC🏴 @FCPorto🇵🇹 @AFCAjax🇳🇱 @tsghoffenheim @lafabricacrm🇪🇸 @ManUtd🏴 reageer retweet
Lekker Ekkelenaids en Dani de Wit opstellen want met kracht en mentaliteit win je die beker (lol).quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:17 schreef skysherrif het volgende:
Ajax u19 slaat als groepswinnaar een ronde over samen met deze teams en zit automatisch bij de laatste 16 van de youth league.twitter:UEFAYouthLeague twitterde op maandag 17-12-2018 om 14:18:46#UYL play-off draw https://t.co/j9usTJxVDpThe play-off winners join these teams in the round of 16 ... @AtletiAcademia🇪🇸 @FCBmasia🇪🇸 @LFC🏴 @FCPorto🇵🇹 @AFCAjax🇳🇱 @tsghoffenheim @lafabricacrm🇪🇸 @ManUtd🏴 reageer retweet
Pretenderen dat je de beste jeugdopleiding hebt en een beetje heitinga trainer van je u19 maken lolquote:Op dinsdag 18 december 2018 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker Ekkelenaids en Dani de Wit opstellen want met kracht en mentaliteit win je die beker (lol).
De grote talenten die het meeste baat hebben bij weerstand op dit niveau laten bankenquote:Op dinsdag 18 december 2018 14:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pretenderen dat je de beste jeugdopleiding hebt en een beetje heitinga trainer van je u19 maken lol
Niet vaak maar ik heb het vooral over dat bepalende spelers als De Ligt en De Jong moeten worden vervangen door spelers die 17 zijn of nog niet hebben aangetoond een beetje niveau te kunnen aantikken. Overwinteren in de CL is toch wat we structureel moeten proberen na te streven en dan zul je waardige vervangers moeten zien te krijgen (wat een haast onmogelijke klus is, maar toch)quote:Op dinsdag 18 december 2018 13:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik word enigszins verdrietig van deze post.
Hoevaak heb je gravenberch zien spelen?
gravenberch is zo iemand waarvan ik verwacht dat het wel wat gaat worden.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet vaak maar ik heb het vooral over dat bepalende spelers als De Ligt en De Jong moeten worden vervangen door spelers die 17 zijn of nog niet hebben aangetoond een beetje niveau te kunnen aantikken. Overwinteren in de CL is toch wat we structureel moeten proberen na te streven en dan zul je waardige vervangers moeten zien te krijgen (wat een haast onmogelijke klus is, maar toch)
blijft heel moeilijk, van Bazoer had ik ook meer verwacht, het is gewoon afwachtenquote:Op dinsdag 18 december 2018 14:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gravenberch is zo iemand waarvan ik verwacht dat het wel wat gaat worden.
Gravenberch heeft wel een betere techniek, heeft ook als buitenspeler gespeeld waar Bazoer vooral speelde als centrale verdediger.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft heel moeilijk, van Bazoer had ik ook meer verwacht, het is gewoon afwachten
ik ken die jongen (nog) niet maar ik bedoel meer dat het 1e halen maar een begin stap is en het dus moeilijk is om te voorspellen of het wat gaat wordenquote:Op dinsdag 18 december 2018 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gravenberch heeft wel een betere techniek, heeft ook als buitenspeler gespeeld waar Bazoer vooral speelde als centrale verdediger.
Klopt, maar het is nu wel al lastiger voor hem om in de basis te komen dan het voor Bazoer was toen. Dus zal hij ook al minder snel het gevoel hebben er klaar voor te zijn en dat hij de vedette van het elftal is.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ken die jongen (nog) niet maar ik bedoel meer dat het 1e halen maar een begin stap is en het dus moeilijk is om te voorspellen of het wat gaat worden
younes+ scoren is een geweldige aankoop.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:06 schreef Zocalo het volgende:
Als je wat filmpjes van die Lainez bekijkt doet hij me (zonder gelijk er de Mexicaanse Messi van te maken) wel wat denken aan Younes. Goede dribbel en aardig inzicht. En dat is opzich wel een type wat we missen. Naast Neres hebben we niet echt iemand met diepgang en een actie.
Deze jongen schijnt daar ook nog wel moeite mee te hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2018 15:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
younes+ scoren is een geweldige aankoop.
younes was fantastisch, alleen hij scoorde nooit en liep zich (omdat hij nooit scoorde/schoot/aflegde) altijd vast omdat de actie te lang duurde.
Bazoer zeker ja. Daar had ik inderdaad ook hoge verwachtingen van. Zo zit iedereen er bij bepaalde spelers wel eens compleet naast (in positieve en negatieve zin). Blijft toch heel lastig om dat laatste stapje te makenquote:Op dinsdag 18 december 2018 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft heel moeilijk, van Bazoer had ik ook meer verwacht, het is gewoon afwachten
quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:03 schreef BobW het volgende:
Sinkgraven heeft nog een jaar bijgetekend.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:03 schreef BobW het volgende:
Goede speler om erbij te hebben, mits niet geblesseerd. Lekker bezig Overmars en co!quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:03 schreef BobW het volgende:
Bazoer begon wel exceptioneel goed in het begin, zakte inderdaad snel af.quote:Op dinsdag 18 december 2018 15:25 schreef manny het volgende:
[..]
Bazoer zeker ja. Daar had ik inderdaad ook hoge verwachtingen van. Zo zit iedereen er bij bepaalde spelers wel eens compleet naast (in positieve en negatieve zin). Blijft toch heel lastig om dat laatste stapje te maken
Blij mee, die jongen is zeker nog van nut... zeker in de breedtequote:Op dinsdag 18 december 2018 17:03 schreef BobW het volgende:
Het heeft vooral met mentaliteit te maken en of je bevattelijk bent voor randzaken, tegenslagen en de fratsen van je zaakwaarnemer... daar is het bij Bazoer, Riedewald, Tete en Kluivert toch wel mis gegaan... en aangezien Gravenberch ook die pizzabakker als zaakwaarnemer heeft hou ik mijn hart vastquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bazoer begon wel exceptioneel goed in het begin, zakte inderdaad snel af.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 17:03 schreef BobW het volgende:
Omdat je er 23 nodig hebt en Sinkgraven als hij fit is een prima voetballer is die ook nog multi-inzetbaar is.quote:Op dinsdag 18 december 2018 19:03 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb het idee dat ik de zure user in dit topic begin te worden maar waarom zou je Sinkgraven verlengen
Fit zijn is bij hem al een hele opgavequote:Op dinsdag 18 december 2018 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je er 23 nodig hebt en Sinkgraven als hij fit is een prima voetballer is die ook nog multi-inzetbaar is.
Klopt, maar zoveel salaris zal hij ook niet pakken dus best prima om die optie te lichten.quote:Op dinsdag 18 december 2018 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fit zijn is bij hem al een hele opgave
Je moet het ook wel zien als liefdadigheid naar hem toe. Dat ze hem niet als een baksteen laten vallenquote:Op dinsdag 18 december 2018 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar zoveel salaris zal hij ook niet pakken dus best prima om die optie te lichten.
Is ook verder geen miskoop in de zin van een Orejuela die echt het niveau niet aan kan, deed het gewoon goed als linksback o.a. Alleen als aanvallende middenvelder heeft hij te weinig rendement.quote:Op dinsdag 18 december 2018 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je moet het ook wel zien als liefdadigheid naar hem toe. Dat ze hem niet als een baksteen laten vallen
En is er op achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 18 december 2018 19:31 schreef Mansjester het volgende:
De Ligt heeft zn vriendin omgeruild
Foto van oud vs nieuw please.quote:Op dinsdag 18 december 2018 19:31 schreef Mansjester het volgende:
De Ligt heeft zn vriendin omgeruild
Lolquote:Koeman: 'Ajax heeft meer keus en ervaring. Als je kijkt naar de wissels die Mark kan doen en je zet die af tegen Erik, dan kan Ajax meer als er basisspelers wegvallen. Wat vind jij ervan, Mark?'
Mark van Bommel: 'Ik denk dat het zo is. Ajax haalt twee spelers uit Engeland voor elk zeventien miljoen euro. Dat kunnen wij niet.'
Erik ten Hag: 'Maar ik heb ergens een lijstje gezien dat PSV in dit kalenderjaar meer genvesteerd heeft dan Ajax.'
Giovanni van Bronckhorst: 'Sowieso meer dan wij.'
Van Bommel: 'De druk ligt bij jullie, dat is ook heel normaal als je zoveel investeert. Maar wij willen natuurlijk ook kampioen worden en die druk leggen wij onszelf op.'
Ten Hag: 'Die lat kun jij voor ons niet leggen, want jullie hebben meer genvesteerd dan wij. Romero was de eerste, voor – ik geloof – tien miljoen, dan Gutirrez voor acht en Dumfries en Angelio...'
Van Bommel: 'En Behich en Sainsbury, en dan ng zitten we ver onder jullie. Jullie hebben er twee gekocht en dan zit je meteen al op 35 miljoen. Of niet? En laten we de salarissen van die spelers niet vergeten.'
Ten Hag: 'Tadic heeft minder dan twaalf miljoen gekost, Blind ongeveer zeventien en Tagliafico was vier miljoen.'
Goede discussie ook wel.quote:
welke van de twee zou jij het hardst doenquote:Op dinsdag 18 december 2018 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oud:
[ afbeelding ]
Nieuw:
[ afbeelding ]
Ik vind die oude vriendin van hem er schattiger uitzien en dus die.quote:Op dinsdag 18 december 2018 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
welke van de twee zou jij het hardst doen
Ik bekeek net even haar insta, wat een platvis.quote:Op dinsdag 18 december 2018 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oud:
[ afbeelding ]
Nieuw:
[ afbeelding ]
#1 of #2?quote:Op dinsdag 18 december 2018 21:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik bekeek net even haar insta, wat een platvis.
Thanks!quote:Op dinsdag 18 december 2018 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oud:
[ afbeelding ]
Nieuw:
[ afbeelding ]
Zulke uitspraken zijn niks waard zonder picsquote:Op dinsdag 18 december 2018 21:17 schreef marp0 het volgende:
[..]
Thanks!
Ik doe het beter dan de Ligt zo te zien.
Alweer afreizen naar het buitenlandquote:
M'n ouders wonen er 10 minuten lopen vandaanquote:Op woensdag 19 december 2018 07:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alweer afreizen naar het buitenland
En wie zijn dit nou weer?quote:Op dinsdag 18 december 2018 03:26 schreef skysherrif het volgende:
Cool om te zien dat in best wat van dit soort videos ajax verwachten
Niemand bijzonder, maar het is geinig om te zien hoeveel van dit soort random mensen (niet uit NL) die allemaal ajax goede kansen toedichten.quote:
Ik sprak net de plaatselijke bakker, die denkt dat Ajax volledig kansloos is tegen Real.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niemand bijzonder, maar het is geinig om te zien hoeveel van dit soort random mensen (niet uit NL) die allemaal ajax goede kansen toedichten.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik sprak net de plaatselijke bakker, die denkt dat Ajax volledig kansloos is tegen Real.
Dat komt omdat Ajax de hipsterclub bij uitstek is voor buitenlanders en ze daarmee kunnen laten zien hoeveel ze verstand van hebben.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niemand bijzonder, maar het is geinig om te zien hoeveel van dit soort random mensen (niet uit NL) die allemaal ajax goede kansen toedichten.
Moeten die aankopen ook wel meteen in het team passen en het plaatje van real alleen maar bemoeilijkenquote:Op woensdag 19 december 2018 11:40 schreef Marsenal het volgende:
Met alle wil van de wereld zie ik ook niet hoe je over twee wedstrijden een club als Real tegenhoudt, zeker niet als zij de hele winterstop kunnen gaan nadenken over hoeveel miljoentjes zij gaan spenderen om de volgende ronde te bereiken
Welke club laat hun topspelers in de winter vertrekken dan?quote:Op woensdag 19 december 2018 11:40 schreef Marsenal het volgende:
Met alle wil van de wereld zie ik ook niet hoe je over twee wedstrijden een club als Real tegenhoudt, zeker niet als zij de hele winterstop kunnen gaan nadenken over hoeveel miljoentjes zij gaan spenderen om de volgende ronde te bereiken
chelsea waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 december 2018 11:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke club laat hun topspelers in de winter vertrekken dan?
op voorhand niet per see een hele rare keus natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen vorig jaar die toen Van 't Schip naar Ajax wilde hebben
Bron?quote:
Hazard wil weg had ik begrepen.quote:
Op voorhand is het ook makkelijk lullen, iedereen zag wel in dat PEC vorig seizoen het eerste halfjaar gewoon een hype was die we altijd hebben in de Eredivisie. En dat die vent echt een hele matige trainer is.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
op voorhand niet per see een hele rare keus natuurlijk.
achteraf is altijd makkelijk lullen. Feit blijft dat Ten Hag het boven verwachting goed doet.
Die gaat dan in de zomer, dat soort transfers gebeuren niet in de winterquote:Op woensdag 19 december 2018 11:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Hazard wil weg had ik begrepen.
Nou, een van de beste spelers van de premier league (zo niet de beste) wordt bijvoorbeeld al veelvuldig genoemd.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke club laat hun topspelers in de winter vertrekken dan?
zeker eens, ik denk niet dat hij een goede keus zou zijn (geweest)quote:Op woensdag 19 december 2018 11:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op voorhand is het ook makkelijk lullen, iedereen zag wel in dat PEC vorig seizoen het eerste halfjaar gewoon een hype was die we altijd hebben in de Eredivisie. En dat die vent echt een hele matige trainer is.
Ben blij dat Overmars heeft gekozen voor invloeden buitenaf Ajax zodat er nieuwe prikkels ontstonden.
dat verwacht ik ook ja.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die gaat dan in de zomer, dat soort transfers gebeuren niet in de winter
Ik ga daar niet zomaar vanuit, het kan ook namelijk dat Real dit jaar een beetje laat gaan en dan volgend seizoen met een nieuwe trainer en echt grote investeringen ze weer mee willen doen.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:50 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nou, een van de beste spelers van de premier league (zo niet de beste) wordt bijvoorbeeld al veelvuldig genoemd.
Het is niet alsof er in de winterstop nooit een grote transfer is gebeurd. Real heeft de mogelijkheden om zich te versterken, dit zullen zij niet laten. Dat team is na de winterstop sterker dan dat het nu is, daar moet je wel een beetje van uitgaan.
Hazard is ook niet iemand die het moyenne van Ronaldo even gaat evenaren inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:53 schreef skysherrif het volgende:
Tuurlijk is Hazard een geweldige speler, maar het is niet alsof hij ineens de structurele problemen bij Real weg zou nemen trouwens. Aan individuele topspelers is het bij real ook geen gebrek
Dat zou wel kut zijn.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hazard is ook niet iemand die het moyenne van Ronaldo even gaat evenaren inderdaad.
Maar ze zullen in de zomer dan wellicht ook een Icardi willen halen.
Icardi heeft toch net bijgetekend of was dat fake news?quote:Op woensdag 19 december 2018 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hazard is ook niet iemand die het moyenne van Ronaldo even gaat evenaren inderdaad.
Maar ze zullen in de zomer dan wellicht ook een Icardi willen halen.
Geen idee, niet echt bijgehouden. Maar zelfs dan zal het weinig uitmaken want ik denk dat Real aardig in de slappe was zit.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Icardi heeft toch net bijgetekend of was dat fake news?
Ik geloof nooit dat een club als Real zo’n seizoen zomaar ‘laat gaan’, zo werkt een club zo groot als Real niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga daar niet zomaar vanuit, het kan ook namelijk dat Real dit jaar een beetje laat gaan en dan volgend seizoen met een nieuwe trainer en echt grote investeringen ze weer mee willen doen.
Ik denk dat er bij ajax niemand in de winter weg gaat naar Real.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wellicht komen ze hier ook nog shoppen.
Ik heb het ook niet over de winterquote:Op woensdag 19 december 2018 12:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij ajax niemand in de winter weg gaat naar Real.
De Ligt naar Real lijkt me ook wel vet tbhquote:Op woensdag 19 december 2018 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de winter.
Anders hadden ze afgelopen zomer wel al meer genvesteerd, ik denk dat ze gewoon wat talenten wilden laten doorgroeien zoals een Asensio en Vinicius om het dan over te nemen. Maar dat kost dan ook wat tijd, en hadden ze ook nog een kuttrainer.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat een club als Real zo’n seizoen zomaar ‘laat gaan’, zo werkt een club zo groot als Real niet.
Ik geloof ook niet dat ze een chte topspeler kunnen losweken in de winter. Lijkt mij dat ze nu al aan het inschatten zijn wat er in de zomer mogelijk is, en op basis daarvan beslissen of ze in de winter geld gaan smijten om dit seizoen te redden of gewoon voor de CL-kwalificatie gaan met de huidige groep en in de zomer grondig gaan renoveren.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat een club als Real zo’n seizoen zomaar ‘laat gaan’, zo werkt een club zo groot als Real niet.
ik weet niet of ze echt op een vertrek van Ronaldo hadden gerekend en dan nog hem vervangen is wel moeilijkquote:Op woensdag 19 december 2018 12:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders hadden ze afgelopen zomer wel al meer genvesteerd, ik denk dat ze gewoon wat talenten wilden laten doorgroeien zoals een Asensio en Vinicius om het dan over te nemen. Maar dat kost dan ook wat tijd, en hadden ze ook nog een kuttrainer.
als je de volgende ronde haalt staat dat natuurlijk niet gelijk aan ook bij de beste 8 van de wereld horen h.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:12 schreef Marsenal het volgende:
Of ze nou een paar breedteaankopen doen of een topspeler halen, uiteindelijk vind ik het aannemelijker dat Real zich op een of andere manier versterkt en voor de volgende ronde gaat dan dat Ajax die volgende ronde haalt. Het is echt een leuk team, maar bij de beste acht van Europa... Nou.
Natuurlijk is de kans groter dat Real de volgende ronde haalt.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:12 schreef Marsenal het volgende:
Of ze nou een paar breedteaankopen doen of een topspeler halen, uiteindelijk vind ik het aannemelijker dat Real zich op een of andere manier versterkt en voor de volgende ronde gaat dan dat Ajax die volgende ronde haalt. Het is echt een leuk team, maar bij de beste acht van Europa... Nou.
Dat zeg ik ook alleen binnen de context van het toernooi, en europa.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als je de volgende ronde haalt staat dat natuurlijk niet gelijk aan ook bij de beste 8 van de wereld horen h.
Nee zeker niet. Maar over twee wedstrijden in de knockoutfase, tja.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Natuurlijk is de kans groter dat Real de volgende ronde haalt.
Maar als je een goede dag tegen ze hebt zijn ze ook zeker niet onverslaanbaar momenteel.
binnen de context van het toernooi vind ik wel degelijk dat ze kans maken op een plaatsje binnen de beste 8.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:15 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook alleen binnen de context van het toernooi, en europa.
nutteloze staatje zoveel, het is toch wel het tijdperk van de informatie diarreequote:Op woensdag 19 december 2018 12:32 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/FourFourTwo
442 brengt ook weer hun jaarlijkse top 100 uit
Lozano staat op plek 100, de ligt en frenkie zijn nog niet genoemd (zijn nu aangekomen bij de top 45).
Slaat nergens op allemaal inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
nutteloze staatje zoveel, het is toch wel het tijdperk van de informatie diarree
Zeker zeker, ik neem het ook niet serieus, net als die youtube filmpjes.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
nutteloze staatje zoveel, het is toch wel het tijdperk van de informatie diarree
Feit blijft dat hij ook het beste materiaal heeft.quote:Op woensdag 19 december 2018 11:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
op voorhand niet per see een hele rare keus natuurlijk.
achteraf is altijd makkelijk lullen. Feit blijft dat Ten Hag het boven verwachting goed doet.
Ik vind de aanval van PSV sterker met de jong in deze vorm in eredivisie als spits, Lozano en Bergwijn.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Feit blijft dat hij ook het beste materiaal heeft.
De verschillen in materiaal zijn erg klein.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind de aanval van PSV sterker met de jong in deze vorm in eredivisie als spits, Lozano en Bergwijn.
Centrumverdediging en middenveld van ajax is wel duidelijk beter imo.
Het heeft vooral weinig zin omdat Ajax en PSV nog maar n keer tegen elkaar spelen dit seizoen.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De verschillen in materiaal zijn erg klein.
Klein genoeg om te overbruggen met een goede tactiek, fitheid, vorm van de dag en wat geluk.
Oftewel, elke vergelijking tussen spelers op individuele posities is onzinnig.
en ze zijn beiden zoveel beter dan de restquote:Op woensdag 19 december 2018 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het heeft vooral weinig zin omdat Ajax en PSV nog maar n keer tegen elkaar spelen dit seizoen.
De Ligt kan niks leren van Ramos.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De Ligt naar Real lijkt me ook wel vet tbh
Beetje de gemene kneepjes van het vak bijleren bij Ramos.
We spelen tegen ze over 2 maanden.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar als je een goede dag tegen ze hebt zijn ze ook zeker niet onverslaanbaar momenteel.
Bedankt, ik dacht dat het vanavond was.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:37 schreef manny het volgende:
[..]
We spelen tegen ze over 2 maanden.
Nee. Dat is tegen Roda voor de beker.quote:Op woensdag 19 december 2018 14:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bedankt, ik dacht dat het vanavond was.
0-8quote:Op woensdag 19 december 2018 14:49 schreef manny het volgende:
[..]
Nee. Dat is tegen Roda voor de beker.
Vertaling:twitter:cprocuna twitterde op woensdag 19-12-2018 om 18:40:05Miguel Herrera: “Lo estamos buscando (reemplazo de Lainez), tenemos algo, vamos a esperar a que se defina lo del Ajax". @ClubAmerica https://t.co/9q9x9h7v21 reageer retweet
Benieuwd of ze Magalln en Lainez tegelijk gaan presenterenquote:Op woensdag 19 december 2018 18:46 schreef skysherrif het volgende:
Vertaling:twitter:cprocuna twitterde op woensdag 19-12-2018 om 18:40:05Miguel Herrera: “Lo estamos buscando (reemplazo de Lainez), tenemos algo, vamos a esperar a que se defina lo del Ajax". @ClubAmerica https://t.co/9q9x9h7v21 reageer retweet
America (club lainez) heeft een opvolger voor Lainez op het oog. Het wachten is eerst op het definitief rondkomen met Ajax.
(context, Herrera is trainer van America de club van Lainez)
PRESENTEREN DMV GANZENBORD MET TAGLIAFICO JAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 19 december 2018 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze Magalln en Lainez tegelijk gaan presenterenEn of dat voor de kerst nog is.
Ja je moeder ook.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Keizer werd vorig seizoen toch ontslagen in dezebekerronde.....
Gio is nog steeds niet ontslagen na deze eredivisie rondequote:Op woensdag 19 december 2018 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Keizer werd vorig seizoen toch ontslagen in dezebekerronde.....
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 19-12-2018 om 19:29:551⃣1⃣ Ajax: Lamprou; Kristensen, Schuurs, Blind, Wber; Eiting, Labyad, De Jong; Neres, Huntelaar, Tadic#RODAJA reageer retweet
Schuurs en Eiting, laat maar zien.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 19-12-2018 om 19:29:551⃣1⃣ Ajax: Lamprou; Kristensen, Schuurs, Blind, Wber; Eiting, Labyad, De Jong; Neres, Huntelaar, Tadic#RODAJA reageer retweet
Tadic toch.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd naar Schuursquote:Op woensdag 19 december 2018 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schuurs en Eiting, laat maar zien.
Die verdediging is prima joh, alleen een kutkeeper.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tadic toch.
Die verdediging is niet zo heel goed, maar moet wel lukken tegen Roda.
Benieuwd naar Eiting en Labyad.
Zolang ze niet lullig gaan doen en die bal hoog op goal schieten is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die verdediging is prima joh, alleen een kutkeeper.
quote:Op woensdag 19 december 2018 19:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
PRESENTEREN DMV GANZENBORD MET TAGLIAFICO JAAAAAAAAAA
13e minuutquote:Op woensdag 19 december 2018 20:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Dus, zeg het maar... hoeveelste minuut het eerste doelpunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |