Real wordt 2e was je take Hans.quote:Op maandag 17 december 2018 21:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij wilt een weddenschap waarin ik als inzet doe:
- Ajax wint geen prijzen dit seizoen
- Ajax gaat niet door in de CL
- Real wint de CL
En daar wil jij tegenover stellen: Ajax gaat door in de CL ten koste van Real
Dat is niet helemaal eerlijk hè makker.
Beetje alsof we roulette spelen en jij zegt zwart of rood waar ik het exacte cijfer moet raden waar het balletje terecht komt.
Als één van die dingen gaat gebeuren heb je al gewonnen hé slimpie.quote:Op maandag 17 december 2018 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja snap je en wat was jouw tweede take precies?
Dat is echt heel raar.quote:Op maandag 17 december 2018 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als één van die dingen gaat gebeuren heb je al gewonnen hé slimpie.
Dat is het initiële concept, alleen je begrijpt het gewoon niet.quote:Op maandag 17 december 2018 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is echt heel raar.
Laten we gewoon bij het initiële concept blijven.
Ik ben toch volkomen duidelijk in waar de weddenschap over zou moeten gaan? Waarom loop je zo te draaikonten?quote:Op maandag 17 december 2018 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is het initiële concept, alleen je begrijpt het gewoon niet.Dit heeft geen zin zo.
doe maar even nietquote:Op maandag 17 december 2018 22:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als ik even verder kijk, dan zijn we volop mogelijkheden voor een plek in de halve finale. Je kan in de kwart zomaar de winnaar van Tottenham- Dortmund, Roma - Porto of Lyon - Barcelona loten.
Ja leuk. Laten we eerst maar eens kijken of we er na de thuis wedstrijd al niet 0-3 achter staan.quote:Op maandag 17 december 2018 22:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als ik even verder kijk, dan zijn we volop mogelijkheden voor een plek in de halve finale. Je kan in de kwart zomaar de winnaar van Tottenham- Dortmund, Roma - Porto of Lyon - Barcelona loten.
Royston 'fiftydrenth' Drenthequote:‘Eerlijk? Ik geloof dat Ajax kans maakt om de Champions League te winnen’
Royston Drenthe geeft Ajax een goede kans om de kwartfinales van de Champions League te bereiken. De routinier van Sparta Rotterdam speelde tussen 2007 en 2010 in totaal 46 keer voor Real Madrid, de club die maandagmiddag uit de koker kwam als tegenstander voor Ajax in de achtste finales. Een 'interessante loting', zegt Drenthe. "Omdat ik kansen zie voor Ajax."
De geboren Rotterdammer merkt op dat Ajax in goeden doen is en Real Madrid 'niet zo'. "Dit is voor Ajax het ideale moment om Real uit de Champions League te knikkeren", concludeert hij. Drenthe zegt als 'echte Rotterdammer' objectief naar andere clubs te kijken en ziet dat Ajax er goed voor staat. "Sterker: zij zijn de jongens die het voor 'ons' doen in Europa, zij laten het voor Nederland zien. Daar kun je alleen maar heel veel respect voor hebben."
Met de mix van 'jong en oud' zou Ajax het Real Madrid lastig kunnen maken, voorspelt Drenthe. Hij sluit zelfs niet uit dat de Amsterdammers nog een heel stuk verder komen in de Champions League. "Ik ga niet roepen dat Ajax de Champions League wint", benadrukt Drenthe. "Maar eerlijk? Ik geloof wel dat ze een kanshebber zijn, ja. Kijk, ik ben een jongen die kan genieten van fantastisch voetbal. Door welke club dat ook gespeeld wordt. En Ajax speelt gewoon fantastisch voetbal."
Emilio Butragueño, directeur public relations van Real, spreekt op de website van de Koninklijke respectvol over Ajax. "Ze hebben een fantastische speelstijl: ze zijn graag aan de bal en denken offensief, een beetje zoals wij doen. De strijd om de controle over de wedstrijd en over de bal kan een van de sleutels zijn om de wedstrijd te winnen. Ze zullen heel gemotiveerd zijn en wij moeten beseffen dat het lang geleden voor ze is dat ze zich plaatsten voor de knock-outfase. Zeker voor eigen publiek zijn ze erg sterk. Het wordt een grote uitdaging."
nuchter volkjequote:Op maandag 17 december 2018 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
We slaan hier in Nederland gelukkig ook nooit door in opportunisme, dat mag ik altijd wel.
Het valt natuurlijk ook niet mee als je je eigen ploegje ziet ploeteren tegen Fortuna Sittard of all places.quote:Op maandag 17 december 2018 22:36 schreef marp0 het volgende:
[..]
Royston 'fiftydrenth' Drenthe
Veelzeggend dat Drenthe wel normaal kan praten over Ajax en bepaalde personen hier gelijk koken van woede bij ieder succes van Ajax.
Drenthe is tegenwoordig Spartaan. Let nou eens op.quote:Op maandag 17 december 2018 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het valt natuurlijk ook niet mee als je je eigen ploegje ziet ploeteren tegen Fortuna Sittard of all places.
WE WORDEN WERELDKAMPIOENquote:Op maandag 17 december 2018 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
We slaan hier in Nederland gelukkig ook nooit door in opportunisme, dat mag ik altijd wel.
Ik leef van wedstrijd tot wedstrijd, voor nu telt alleen Roda JC.quote:Op maandag 17 december 2018 22:56 schreef Heeinz het volgende:
Is toch geweldig JR dat we gewoon Real Madrid gaan verslaan
Eerste wedstrijd sinds tijden die ik niet kan zien, kerstborrelquote:Op maandag 17 december 2018 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik leef van wedstrijd tot wedstrijd, voor nu telt alleen Roda JC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |