Ik heb sowieso deze dagen vaak niet het idee dat het fatsoenlijk licht wordt. Eerder van pikkedonker naar donkergrijs een paar uurtjes en dan weer terug naar donkerquote:Op donderdag 20 december 2018 17:16 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
[..]
En de kortste dag van het jaar,dus nog sneller donker.
Oke dat wist ik niet.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vroegste zonsondergang is 12 december al.
Dat blijft dan overigens wel een tijd gelijk. Sinds dinsdag zijn daar 2 minuten af, volgens mij. Begin januari is dat pas in de ochtend het gevalquote:
Er zijn ook nog seconden hèquote:Op donderdag 20 december 2018 21:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat blijft dan overigens wel een tijd gelijk. Sinds dinsdag zijn daar 2 minuten af, volgens mij. Begin januari is dat pas in de ochtend het geval
Voor Nederlandse begrippen is dit op en top winter ja!quote:Op donderdag 20 december 2018 08:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja het is op en top genieten geblazen!
Wel grappig en handigquote:Op donderdag 20 december 2018 21:42 schreef dick_laurent het volgende:
Kennen jullie deze site al?
http://andrewmarsh.com/apps/staging/sunpath3d.html
Kan je overal ter wereld de zonnestand en daglengte zien per dag in het jaar.
Ik vind dat soort nerdy dingetjes altijd enorm grappig om mee te klooien
Zoutelande weer droogquote:
Gaat spannend worden!quote:Op vrijdag 21 december 2018 07:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Staat ook nog geen winter in de kaarten
Alles beter dan winterweerquote:Op vrijdag 21 december 2018 08:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Da's beter dan nul graden en kou hoor
Die gaan echt niet buiten in de regen staan.quote:Op vrijdag 21 december 2018 07:23 schreef Djeez het volgende:
Ik denk dat de politie vandaag overal paraat is. Overal is vandaag de jaarlijkse kerstborrel, net op de natste dag van het jaar. Vandaag wordt het equivalent van een maand voorspeld
Zekers! Zelfs dit. Lekker zacht is het hè.quote:Op vrijdag 21 december 2018 08:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Da's beter dan nul graden en kou hoor
Genieten hoorquote:Op vrijdag 21 december 2018 08:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zekers! Zelfs dit. Lekker zacht is het hè.
Meen er niks van iddquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, hier meen jij niets van
Liefhebber van kou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |