aangezien het weer niet zo heel boeiend is, is het nog wel een aardige discussie hoor.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
Doe dit gelul eens in een ander topic.
Ik heb geen vrienden in Nederland, vader woont in Zweden en m'n moeder, broertje en zusje heb ik sowieso dagelijks contact mee en zie ik in totaal over een jaar genomen waarschijnlijk meer dan dat de meeste mensen doen dus iets missen is een groot woordquote:Op donderdag 20 december 2018 07:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Contact met vrienden en familie?
Morgen nog een schepje er bovenop.. 11 graden en de hele dag kletterregenquote:Op donderdag 20 december 2018 08:39 schreef aloa het volgende:
Wat een weertje. Graad of 7 en motregen
wat een winterquote:Op donderdag 20 december 2018 08:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Morgen nog een schepje er bovenop.. 11 graden en de hele dag kletterregen![]()
Ja het is op en top genieten geblazen!quote:
Elk jaar zo ongeveer hetzelfde, toch? De winter is hier gewoon een verlengstuk van de herfst. Nog 2.5 maand en het is lentequote:
Ik hoop dat het uitkomt. Winter in januari.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We zullen nog wel wat winterse speldenprikjes krijgen.
Vaak wel ja, echt winter is het hier maar zelden.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Elk jaar zo ongeveer hetzelfde, toch? De winter is hier gewoon een verlengstuk van de herfst. Nog 2.5 maand en het is lente
True, maar al zou het dan maar gewoon voor langere tijd koud zijn (0-5 graden) en zonnig, dat doet nogal veel met je humeur.quote:Op donderdag 20 december 2018 09:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vaak wel ja, echt winter is het hier maar zelden.
Ja, dat van mij zakt dan ook naar het nulpunt.quote:Op donderdag 20 december 2018 10:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
True, maar al zou het dan maar gewoon voor langere tijd koud zijn (0-5 graden) en zonnig, dat doet nogal veel met je humeur.
Sowieso liever gewoon kraken dat het vriest maar dan inderdaad met zon, dat is heerlijkquote:Op donderdag 20 december 2018 10:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
True, maar al zou het dan maar gewoon voor langere tijd koud zijn (0-5 graden) en zonnig, dat doet nogal veel met je humeur.
Volgens mij heeft ie een voetbalshirt aan. Dus mijn vermoeden is dat ie bezopen is en letterlijk geen f*ck geeftquote:Op donderdag 20 december 2018 11:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zo dan, in Sydney ook witte taferelen maar dan door hagelstenen zo groot als golfballen (en soms groter)
veel filmpjes hier momenteel: https://www.reddit.com/r/sydney/
edit: wtf deze kerel
https://www.reddit.com/r/(...)ie_in_the_hailstorm/
Wordt morgen wakker zich afvragend waarom hij onder de blauwe plekken zit :")quote:Op donderdag 20 december 2018 11:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie een voetbalshirt aan. Dus mijn vermoeden is dat ie bezopen is en letterlijk geen f*ck geeft
De vroegste zonsondergang is 12 december al.quote:Op donderdag 20 december 2018 17:16 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
[..]
En de kortste dag van het jaar,dus nog sneller donker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |