Ja. Zonde he. Ze ziet er niet uitquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:18 schreef danaqui het volgende:
Dat hele gezicht van Lotus is misvormt zo jammer
quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:18 schreef Zeyina het volgende:
Lotus: Weet je hier heb ik helemaal geen behoefte aan. Omdat jij de ene keer zo kunt zijn en de andere keer weer zo. Ik wil normaal met je omgaan en voor de rest denk ik niet dat wij gezellig op de thee gaan.
Ik heb geen zin om om te gaan met die stemmingswisselingen van jou
Christel: Jij bent de enige die dat zo ervaart. En dat mag je vinden. En we kunnen er toch op terug komen
Lotus: Je hoeft er niet op terug te komen. Ik vind dat niet nodig. Het is jouw ding
Beetje impressie. Want niet bij te houden om uit te typen met ratel Lotus
quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:19 schreef Yurtovic het volgende:
mooi dat iemand Lotus eens de waarheid verteld
quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
mooi dat iemand Chris eens de waarheid verteld
Ach dat kind vindt zichzelf ziekelijk geweldig, past daarom wel bij Mike eigenlijkquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:22 schreef Harrison het volgende:
[..]Geen touw aan vast te knopen wat die Christel uitkraamt
Shellyquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:22 schreef Zeyina het volgende:
Shelley: Het kan ook zijn dat jij de shine wilt pakken (dat ze Lotus het minst aan haar Utopia vindt toevoegen)
Christel: Shine? Welke shine?
Chaoot is ze. En erg ik-gericht.quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:22 schreef Harrison het volgende:
[..]Geen touw aan vast te knopen wat die Christel uitkraamt
Ja alleen ik ik wat voegt ze nu werkelijk toe aan utopia. ja aan de pc vast gezogen zittenquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:24 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Chaoot is ze. En erg ik-gericht.
Gewoon negeren en over heen lezen, is soms lastigquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:25 schreef danaqui het volgende:
God het gaat weer beginnen, ben weer weg
'ze heeft de shine tegen'quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:22 schreef Zeyina het volgende:
Shelley: Het kan ook zijn dat jij de shine wilt pakken (dat ze Lotus het minst aan haar Utopia vindt toevoegen)
Christel: Shine? Welke shine?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:27 schreef Jian het volgende:
Uh, uh, uh, eh, eh eh, Ikke, eh, eh, maar, uh .........
Ga naar huis psychisch gestoord kutwijf (Christel)
Jian laat ze dan wel aub hiske meteen mee nemenquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:27 schreef Jian het volgende:
Ja Mijquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, was twee dagen weg, nog iets gemist ?
Brenda vond haar het minst slimste, dan ben je niet meteen domquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:29 schreef Yurtovic het volgende:
Dus Shelley is de domste van heel Utopia
Vragenspel gisteravondquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gisteren dat de geld kist op het plein neer gezet isquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
uhm... daar welquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Brenda vond haar het minst slimste, dan ben je niet meteen dom
Blijkbaar als het verkeerd opvatquote:
Ze zijn allemaal niet de slimste anders ga je utopia niet inquote:
Mij ook niet want weet zelf wel t beste hoe of watquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijkbaar als het verkeerd opvatZou mij aan mijn reet roesten als ze mij naam zouden noemen
quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mij ook niet want weet zelf wel t beste hoe of wat
we zijn ut eensquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:27 schreef Jian het volgende:
Nee dat was een stomme centraal, gezeik over geld en Lotus en Merel liepen wegquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga zo wel even terugzoeken, heb echter maar één stream opgenomen ....![]()
Nog behoefte aan het Centraal van gisteren ?
Gedoe met Chris en His en Merel met die kist was wel de moeite waard. Weet niet precies wanneer dat wasquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
1 van de weinige die het haar durft te zeggen jaquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:18 schreef Harrison het volgende:
Lotus trekt die wispelturigheid van Christel niet zo. Geen zin om daar energie aan te verspillen. Chris: dan ben je 1 van de weinigen die daar zo over denkt.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:38 schreef Harrison het volgende:
Chris: onafhankelijk zijn is niet het geld uit de kist halen natuurlijk
Shelley: hoezo niet?
Ik zie haar waarde ook niet in Utopia.quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja alleen ik ik wat voegt ze nu werkelijk toe aan utopia. ja aan de pc vast gezogen zitten
https://forum.fok.nl/topicchain/8743quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zijn ze nu iets aan het regelen?quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:46 schreef Zeyina het volgende:
Lotus vertelde gisteren tegen Franny dat Mike haar geen knuffel wilde geven. (om haar verhaal kracht bij te zetten dat Mike niet normaal reageerde)
Klopt helemaal niet. Hij knuffelde haar wel, waarop zij zelf zich weg draaide en uit zijn arm wurmde.
Franny vertelt dat nu aan Tim. Dat Mike ineens omdraaide na gezellig gezeten te hebben
Het ging helemaal niet om het knuffelen, maar om het feit dat Mike niet bij haar wilde slapen en dat zinde Lotus niet.
Nee want dan wordt lotus boos net zoals gisteren dat Mike tot half 1 bleef kletsen en naar zijn eigen bed ging . ow ow ow wat was mevrouw weer beledigd. Je mag haar niet tegen spreken want dan ben je haar vijand.quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:46 schreef Zeyina het volgende:
Lotus vertelde gisteren tegen Franny dat Mike haar geen knuffel wilde geven. (om haar verhaal kracht bij te zetten dat Mike niet normaal reageerde)
Klopt helemaal niet. Hij knuffelde haar wel, waarop zij zelf zich weg draaide en uit zijn arm wurmde.
Franny vertelt dat nu aan Tim. Dat Mike ineens omdraaide na gezellig gezeten te hebben
Het ging helemaal niet om het knuffelen, maar om het feit dat Mike niet bij haar wilde slapen en dat zinde Lotus niet.
Later als je wat groter bent zul je dat soort vrouwen beter leren begrijpen en bewonderen, ..... als je geluk hebtquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:45 schreef Yurtovic het volgende:
Christel heeft gelijk , Lotus haar ontwikkeling is blijven haken bij haar 12 jaar toen ze begon met drugs , daarom gedraagt ze zich als een verwend kind dat altijd haar zin wil
quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Later als je wat groter bent zul je dat soort vrouwen beter leren begrijpen en bewonderen, ..... als je geluk hebt
quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Later als je wat groter bent zul je dat soort vrouwen beter leren begrijpen en bewonderen, ..... als je geluk hebt
De vraag van vieze Merel was toch echt: wie is de domste?quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Brenda vond haar het minst slimste, dan ben je niet meteen dom
Ik heb het niet gezien, maar ik vraag me bij onze Mikkie altijd af wat hij in de slaapkamer van die vrouw doet als hij niks van haar wil. Het is zo makkelijk om weg te blijven bij een vrouw .......quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:46 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
(Van vannacht)
Dat en hij heeft geen ballen!quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
Nu weet ik het zeker... Mike is een alien.
Hij lust geen chocola.
Die reactie ook. Bal is al lang en breed naast het doel en dan komt Hiske haar voet er aanquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:52 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske loopt en beweegt als een vrouw van 80
omdat het een kast nicht is ?quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar ik vraag me bij onze Mikkie altijd af wat hij in de slaapkamer van die vrouw doet als hij niks van haar wil. Het is zo makkelijk om weg te blijven bij een vrouw .......
Hij zegt niet helemaal niets te willen. Maar wel dat hij niet iedere nacht samen wilt slapen. En daar kan Lotus niet mee dealen, (dat hij (lees iemand) nee zegt, terwijl ze zich aanbiedt )quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar ik vraag me bij onze Mikkie altijd af wat hij in de slaapkamer van die vrouw doet als hij niks van haar wil. Het is zo makkelijk om weg te blijven bij een vrouw .......
GMquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Viel me al op dat er niet eerder een bal over de poort was gegooid. Deze bracht Mike volgens mij mee na het bezoek aan zijn zieke oom.quote:
Verder nooit zo opgelet eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Is bij mij ook nog steeds niet helemaal uit mijn gedachten ...
Die vraag zegt al een hoop over de steller hiervan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De vraag van vieze Merel was toch echt: wie is de domste?
Lijkt mij ook niet echt lekker liggen, samen in zo'n smal bedje. Anderen gaan misschien puur voor de seks en hebben dat er voor over.quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Vragen waren van de Feboquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die vraag zegt al een hoop over de steller hiervan.
Zie hier niks bijzonders hoor, zij is toch de keeper en zet haar voeten voor het doel.quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die reactie ook. Bal is al lang en breed naast het doel en dan komt Hiske haar voet er aan
[ afbeelding ]
wat een onzin!!quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:45 schreef Yurtovic het volgende:
Christel heeft gelijk , Lotus haar ontwikkeling is blijven haken bij haar 12 jaar toen ze begon met drugs , daarom gedraagt ze zich als een verwend kind dat altijd haar zin wil
Hij speelt het spelletje van een klein jongetje. Het enige dat ik Lotus kan verwijten is dat ze niet zegt; Opgesodemieterd verder, ik heb geen tijd voor onzekere pubers! Waarom ze dat niet doet? geen idee eigenlijk; script, toch een zekere aantrekkingskracht, het zoeken naar iets vertrouwds, ik weet het niet.quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij zegt niet helemaal niets te willen. Maar wel dat hij niet iedere nacht samen wilt slapen. En daar kan Lotus niet mee dealen, (dat hij (lees iemand) nee zegt, terwijl ze zich aanbiedt )
Dit zei Christel niet, dit zei ikquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wat een onzin!!
Christel durft wel zeg...
Betrap haar vaker op zulke uitgesproken uitspraken ..maar niet recht in iemands gezicht zeggen he..
Raar wijf
hamneggsquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoeveel klanten had shlly
inglisch bruine bonen en ei ontb?
Tijdens familiebezoek viel me op dat zijn familie gewoon heel aanrakerig is. Broers onderling lopen hand in hand, knuffelen, arm om elkaars schouders. Denk dat het gewoon zoiets is. Dat Mike zo wispelturig overkomt bij Lotus komt volgens mij meer door het feit dat hij voortdurend met imago bezig is. Hij wil niet met zijn echte persoonlijkheid en echte gevoelens op tv, alleen maar met het gefabriceerde karakter dat hij speelt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Verder nooit zo opgelet eigenlijk.
Wel viel het mij gisteravond op dat hij heel vaak aan Erik zat.
Hand op zijn arm. Arm om schouder. Hand op bovenbeen zag ik voorbij komen.
Kan ook zijn omdat hij Erik een beetje zielig vindt denk ik.
Ik vind het zo'n onzin om elke man die niet meteen op een meisje/vrouw duikt een homo te noemen die nog uit de kast moet komen. Vrouwen hebben jaren geknokt om duidelijk te maken dat ze niet altijd maar hoeven te worden aangeraakt door mannen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Verder nooit zo opgelet eigenlijk.
Wel viel het mij gisteravond op dat hij heel vaak aan Erik zat.
Hand op zijn arm. Arm om schouder. Hand op bovenbeen zag ik voorbij komen.
Kan ook zijn omdat hij Erik een beetje zielig vindt denk ik.
Dat zegt ze wel, maar meer in 'een spel' dan serieus. En geeft enorm op hem af tegen Shelley en Franny dan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij speelt het spelletje van een klein jongetje. Het enige dat ik Lotus kan verwijten is dat ze niet zegt; Opgesodemieterd verder, ik heb geen tijd voor onzekere pubers! Waarom ze dat niet doet? geen idee eigenlijk; script, toch een zekere aantrekkingskracht, het zoeken naar iets vertrouwds, ik weet het niet.
3quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoeveel klanten had shlly
inglisch bruine bonen en ei ontb?
Nope, daar werd juist zo om gelachen gisterenquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee hoor, 100% van die opgeblazen nette buurt meid.
Ze praten er vaak genoeg over en Mike maakt dan echt wel duidelijk dat hij niet méér wil en af en toe bij haar wil slapen en andere keren ook weer niet. Denk toch echt dat Lotus gewoon behoefte heeft aan dagelijks gekroel en gedoe met hem. Hun vriendschap is best wel sterk en duidelijk volgens mij.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij speelt het spelletje van een klein jongetje. Het enige dat ik Lotus kan verwijten is dat ze niet zegt; Opgesodemieterd verder, ik heb geen tijd voor onzekere pubers! Waarom ze dat niet doet? geen idee eigenlijk; script, toch een zekere aantrekkingskracht, het zoeken naar iets vertrouwds, ik weet het niet.
Zó eens met jou!quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:06 schreef Harrison het volgende:
[..]
Tijdens familiebezoek viel me op dat zijn familie gewoon heel aanrakerig is. Broers onderling lopen hand in hand, knuffelen, arm om elkaars schouders. Denk dat het gewoon zoiets is. Dat Mike zo wispelturig overkomt bij Lotus komt volgens mij meer door het feit dat hij voortdurend met imago bezig is. Hij wil niet met zijn echte persoonlijkheid en echte gevoelens op tv, alleen maar met het gefabriceerde karakter dat hij speelt.
Volgens het script niet, maar ze verspreekt zich per ongeluk wel eensquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Merel weet toch dat Lotus de geldkist heeft ?
Nee. De enige die het weten zijn: Franny, Shelley, Joa, Mike en Tim.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Merel weet toch dat Lotus de geldkist heeft ?
Als dat waar is dan is de 'Febo' nog achterlijker dan ik dacht.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:07 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Nope, daar werd juist zo om gelachen gisteren
Waar zijn de bonen in tomatensaus en wat doen die champignons erbij?quote:
Begrijp überhaupt niet waarom daar zoveel cashgeld moet zijn. Lekker veel zwartgeld dus.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:12 schreef Zeyina het volgende:
Christel vertelt Merel en Hiske dat Shelley geld uit de kist heeft gehaald en dat zij er dan ook wel duizenden euro's uit kan halen
Ze denken nog steeds dat Tim er over heeft gelogen dat Lotus de kist heeft.
Hoewel Hiske nu zegt dat ze er aan twijfelt of Tim daar over zou liegen.
Hij weet wat zij wil en dat is niet wat hij wil schijnbaar, nou blijf dan weg bij haar, laat haar met rust en wees vooral duidelijk. Ik ben ervan overtuigd dat ze er dan uiteindelijk een punt achter zet, als was het maar haar trots die haar daar toe dwingt. Maar hij speelt liever het trek aan/ stoot af spelletje. Ik wil wel zien hoe onze kleine Mikkie reageert als ze uiteindelijk haar eigen weg besluit te gaan. Ik voorspel grote verwarring en spijt bij onze Mikkie.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat zegt ze wel, maar meer in 'een spel' dan serieus. En geeft enorm op hem af tegen Shelley en Franny dan.
Ze zegt dan zelfs dat hij haar behandelt als een klein kind. Maar eerlijk gezegd gedraagt zij zich dan ook als een klein kind die haar zin niet krijgt
Hij wilt niet in mijn bed, dus ga ik van alles uit de kast trekken om hem toch in bed te krijgen.
Ik vind dat enorm gênant gedrag wat zij dan vertoond. Bij het zielige af
Was met de boodschappen verkeerd gegaan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waar zijn de bonen in tomatensaus en wat doen die champignons erbij?En ik zie ook de spek niet.
Dát is pas een Engels ontbijtje. Die champignons kreeg ik er nooit bij trouwens.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
prima gelukt shell
Dít is pas een Engels ontbijt:quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dát is pas een Engels ontbijtje. Die champignons kreeg ik er nooit bij trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
yep is lekker nur bohnen kann ik vanochtend niet etenquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
prima gelukt shell
en ga dan niet tegen Adriaan en Hiske zitten vertellen dat je maar voor 50% verliefd bent.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij weet wat zij wil en dat is niet wat hij wil schijnbaar, nou blijf dan weg bij haar, laat haar met rust en wees vooral duidelijk. Ik ben ervan overtuigd dat ze er dan uiteindelijk een punt achter zet, als was het maar haar trots die haar daar toe dwingt. Maar hij speelt liever het trek aan/ stoot af spelletje. Ik wil wel zien hoe onze kleine Mikkie reageert als ze uiteindelijk haar eigen weg besluit te gaan. Ik voorspel grote verwarring en spijt bij onze Mikkie.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij weet wat zij wil en dat is niet wat hij wil schijnbaar, nou blijf dan weg bij haar, laat haar met rust en wees vooral duidelijk. Ik ben ervan overtuigd dat ze er dan uiteindelijk een punt achter zet, als was het maar haar trots die haar daar toe dwingt. Maar hij speelt liever het trek aan/ stoot af spelletje. Ik wil wel zien hoe onze kleine Mikkie reageert als ze uiteindelijk haar eigen weg besluit te gaan. Ik voorspel grote verwarring en spijt bij onze Mikkie.
Lekker voor als je een kater hebt..Even een bodem leggen..quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
prima gelukt shell
ja dann is het klaar met bedsportquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:19 schreef Toweler het volgende:
Mike lotus ruzie? Lotus liep boos weg toen Mike iets vroeg
Hij is daar ook heel duidelijk in naar Lotus. En zij blaat hem na dat het voor haar ook zo is.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, de champignons zie ik ook wel (schreef ik ook) maar zag die er nooit eerder bij op mijn bordje. De bacon is niet zo zichtbaar, maar anyway, het is maar een karig Engels ontbijtje.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Was met de boodschappen verkeerd gegaan.
Dus heeft Shelley de bruine bonen maar gepakt en de champignons zie je wel liggen op mijn plaatje. Ook heeft ze er bacon bij gedaan.
Als ik plaatje zie van Struis klopt het allemaal behalve de toast (en de bonen dan)
Nou ik vond het eigenlijk best goed. Dat verbaasde mij dan weerquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, de champignons zie ik ook wel (schreef ik ook) maar zag die er nooit eerder bij op mijn bordje. De bacon zijn niet zo zichtbaar, maar anyway, het is maar een karig Engels ontbijtje.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:20 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dít is pas een Engels ontbijt:Das voor een hele familie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gelooft dat trolletje toch niet? 😳quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als dat waar is dan is de 'Febo' nog achterlijker dan ik dacht.
Mike had tegen Lotus gezegd dat hij voor 80% iets in haar zag? Ach, dat is nu eenmaal zijn taalgebruik dat zelden of nooit goed is.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:20 schreef Verida het volgende:
[..]
en ga dan niet tegen Adriaan en Hiske zitten vertellen dat je maar voor 50% verliefd bent.
dom gedoe van die Mike
Ze had ook geen black and white puddingquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, de champignons zie ik ook wel (schreef ik ook) maar zag die er nooit eerder bij op mijn bordje. De bacon zijn niet zo zichtbaar, maar anyway, het is maar een karig Engels ontbijtje.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dann is het klaar met bedsport
In dit geval klopt het wel. De inwoners gaven ook allemaal sarcastische opmerkingen naar Merel van wat goedddd Merel dat jij die vragen hebt bedacht.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je gelooft dat trolletje toch niet? 😳
Let's agree, to disagree on this onequote:Op zaterdag 15 december 2018 12:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij is daar ook heel duidelijk in naar Lotus. En zij blaat hem na dat het voor haar ook zo is.
Maar dat zijn woorden, want ik denk dat Lotus niet eerlijk is (naar zichzelf of wat dan ook)
Ze weet het gewoon, maar respecteert het totaal niet.
Ook over het niet iedere dag slapen met elkaar, hebben ze het gehad.
Van de week trok ze al haar trucjes uit de kast en is hij uiteindelijk bij haar gaan liggen.
En daar hebben ze de afspraak over gemaakt dat ze dat niet meer zou doen als hij nee zei, wanneer ze hem vroeg bij hem te slapen.
Hij zei het haar ook geregeld gisteravond, dat ze het daar over gehad hadden en hij het niet leuk vond dat ze weer zo deed
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mike had tegen Lotus gezegd dat hij voor 80% iets in haar zag? Ach, dat is nu eenmaal zijn taalgebruik die zelden of nooit goed is.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 10:06 schreef Zeyina het volgende:
Mike vertelt tegen Hiske en Adriaan over zijn gevoel naar Lotus.
Korte weergave.
Hij ziet haar als soort sparringspartner.
Ze heeft bijv tegen hem gezegd over zijn ex.
Als je een glas hebt en daar komt een barst in. Dan kun je wrijven wat je wilt, maar die barst zal niet weggaan. Dat vond hij wel mooi en dat het ook zo is eigenlijk
Hij is niet enorm verliefd op haar, meer iets van 50%.
En vertelt dat hij ook niet ieder nacht bij haar hoeft te liggen.
En dat ze daar dan wel teleurgesteld is in is, maar ze hebben het er over gehad.
Maar voor buiten weet hij het niet. Want zij wilt reizen en gaat misschien wel naar Gran Canaria en daar ziet hij niet echt wat in.
Maar hij sluit ook niets uit. Hij kan wel met haar lachen.
Dus hij ziet wel hoe het gaat
Het gedrag dat Lotus hier vertoont zou als ze een man was geweest heel verwerpelijk gevonden worden. Geen nee accepteren, zich fysiek opdringen, met intimidatie haar zin proberen te krijgen in bed, gaslighting. Buiten dit vind ik Lotus een leuke meid, maar hierin gaat ze echt een grens over vind ik. Een man mag dit ook niet, dan moet ze het zelf ook niet doen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij is daar ook heel duidelijk in naar Lotus. En zij blaat hem na dat het voor haar ook zo is.
Maar dat zijn woorden, want ik denk dat Lotus niet eerlijk is (naar zichzelf of wat dan ook)
Van de week trok ze al haar trucjes uit de kast en is hij uiteindelijk bij haar gaan liggen.
En daar hebben ze de afspraak over gemaakt dat ze dat niet meer zou doen als hij nee zei, wanneer ze hem vroeg bij hem te slapen.
Hij zei het haar ook geregeld gisteravond, dat ze het daar over gehad hadden en hij het niet leuk vond dat ze weer zo deed
Dan ben je toch gewoon een onbehouwen dommige boer op z'n minst ..... the horrorquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mike had tegen Lotus gezegd dat hij voor 80% iets in haar zag? Ach, dat is nu eenmaal zijn taalgebruik die zelden of nooit goed is.
De opzet kwam uiteraard van de FEBO, maar Merel heeft met liefde de vragen met Brenda gemaakt. Grote lol erin, maar toen Brenda zelf zo’n kutvraag kreeg begin ze te hakkelen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
In dit geval klopt het wel. De inwoners gaven ook allemaal sarcastische opmerkingen naar Merel van wat goedddd Merel dat jij die vragen hebt bedacht.
Het droop er van af dat die vragen van de Febo kwamen en niet van Merel zelf
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:29 schreef Harrison het volgende:
[..]
Het gedrag dat Lotus hier vertoont zou als ze een man was geweest heel verwerpelijk gevonden worden. Geen nee accepteren, zich fysiek opdringen, met intimidatie haar zin proberen te krijgen in bed, gaslighting. Buiten dit vind ik Lotus een leuke meid, maar hierin gaat ze echt een grens over vind ik. Een man mag dit ook niet, dan moet ze het zelf ook niet doen.
Het zijn beiden wiebelkonten en weten niet wat ze willen daar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze is hem echt emotioneel enorm aan het chanterenquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Meik, ik wil je niet teleurstellne, kwetsen of beledigen
Lotus ; dat heb je al genoeg gedaan
ben daar klaar mee snap je
< ziet dat echt andersquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze is hem echt emotioneel enorm aan het chanteren
ik ben blij dat het misschien klaar isquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:29 schreef Zeyina het volgende:
Lotus weer over dat Mike niet bij haar wilde slapen.
Mike: Zijn je verwachtingen misschien te hoog
Lotus wederom: Nee dat is het zeker niet
Die Brandon lult ook altijd maar wat.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:23 schreef Harrison het volgende:
Joa: is toch raar, iemand die op de finance zit en de hele kist leeg wil trekken?
Brandon: dat weet ik al (wegwerpgebaar), dat heeft ze ook toegegeven. Oh, dan mag het wel, Brandon??
Voor dáár heeft zij in ieder geval haar best gedaan, das waar.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou ik vond het eigenlijk best goed. Dat verbaasde mij dan weer
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
< ziet dat echt anders
dat spel van Meik
aantrekken afstoten
donker friemelen
wel niet
zn ego .. o wacht nu wel
heel lastig jong
bah
Vrouwen en mannen zijn gelijk, maar niet hetzelfde ...... Veel mensen kunnen dat onderscheid niet maken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:29 schreef Harrison het volgende:
[..]
Het gedrag dat Lotus hier vertoont zou als ze een man was geweest heel verwerpelijk gevonden worden. Geen nee accepteren, zich fysiek opdringen, met intimidatie haar zin proberen te krijgen in bed, gaslighting. Buiten dit vind ik Lotus een leuke meid, maar hierin gaat ze echt een grens over vind ik. Een man mag dit ook niet, dan moet ze het zelf ook niet doen.
Krijg je toch niet bij een ontbijt?quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:25 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ze had ook geen black and white pudding
tja, hij vond het zelf vanmorgen noodzakelijk om er over te praten met (uitgerekend) Hiske en Adriaan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:34 schreef Dotteke het volgende:
O jee Lotus aan het zeuren bij Mike over hun 'relatie'
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, die Merel kwetst mensen altijd waar en wanneer ze kan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
In dit geval klopt het wel. De inwoners gaven ook allemaal sarcastische opmerkingen naar Merel van wat goedddd Merel dat jij die vragen hebt bedacht.
Het droop er van af dat die vragen van de Febo kwamen en niet van Merel zelf
Heb je helemaal gelijk in! Maar ik vind ook dat ze een ander niet moet behandelen op een manier waarop ze zelf ook niet behandeld wil worden. Vind het ook zonde, want ze is verder een leuke meid.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Vrouwen en mannen zijn gelijk, maar niet hetzelfde ...... Veel mensen kunnen dat onderscheid niet maken.
Dat doet Shelley ook altijd. Als mensen tegensputteren dan blijft ze hetzelfde steeds maar herhalen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
Brendan blijft herhalen, hoe
Men ook ook uitlegt en met tegen argumenten komt
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Waren de vragen gister van de febo, denk je? Werd toch duidelijk en over gegrapt?quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Je gevoel in procenten aangevenquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon een onbehouwen dommige boer op z'n minst ..... the horror
Mike is een klungel. rare in 'relaties'. Kloptquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
< ziet dat echt anders
dat spel van Meik
aantrekken afstoten
donker friemelen
wel niet
zn ego .. o wacht nu wel
heel lastig jong
bah
Engels ontbijt wel. Dat zwarte en witte schijfje wat daar altijd bij zit. Zwarte is bloedworst of zo. Witte ook zoiets gruwelijks, weet niet meer wat.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Krijg je toch niet bij een ontbijt?
Ik zou er ook om moeten lachen maar denk niet dat Mike dat zélf door heeft. Hij heeft in het verleden een meisje gehad dat zijn leven bepaalde en dat wil hij nu niet meer. Hij zit nu in een spagaat omdat hij Lotus echt wel leuk vindt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon een onbehouwen dommige boer op z'n minst ..... the horror
Ik ben met je eens dat ze het anders zou moeten aanpakken, ze zou moeten zeggen tabee knul, het ga je goed hier, even goede vrienden, maar verder heb ik geen tijd voor je. Maar dat zei ik al eerder.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:36 schreef Harrison het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in! Maar ik vind ook dat ze een ander niet moet behandelen op een manier waarop ze zelf ook niet behandeld wil worden. Vind het ook zonde, want ze is verder een leuke meid.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
Brendan blijft de moraalridder spelen,
bijna....quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh wat zit dat knulletje toch met zichzelf in de knoop
mbt lietfede , vriendschap ontvangen
zn hele begaat en geroepter al maanden
allemaal geschreeuw
heb me lief
hou me vast
ik duw je weg
zeg kom bij me
..tis bijna aandoenlijk die Meik
Juist.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De opzet kwam uiteraard van de FEBO, maar Merel heeft met liefde de vragen met Brenda gemaakt. Grote lol erin, maar toen Brenda zelf zo’n kutvraag kreeg begin ze te hakkelen.
waarom vind jij het zo vreselijk als ze friemelen ?quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:39 schreef mario390 het volgende:
ruzie en nu klaar niks meer fumelen
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat ze het anders zou moeten aanpakken, ze zou moeten zeggen tabee knul, het ga je goed hier, even goede vrienden, maar verder heb ik geen tijd voor je. Maar dat zei ik al eerder.
hij is niet duidelijkquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mike is een klungel. rare in 'relaties'. Klopt
Hij 'worstelt' er ook mee. En is 'zoekende'. Maar hij is steeds wel heel duidelijk naar Lotus vind ik.
Maar Lotus kan dat niet accepteren. Hij moet er vol voor gaan of anders maar niet.
Het mag niet 'groeien'.
Versiertruc nr 1 in het boek Mikkie en vrouwen; Geef vooral voor de duidelijkheid aan voor hoeveel procent je van een vrouw houdt .....quote:
Jij wordt met de dag beter.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Vrouwen en mannen zijn gelijk, maar niet hetzelfde ...... Veel mensen kunnen dat onderscheid niet maken.
misschien maar ik will mijn favourit dabij niet zienquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:41 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom vind jij het zo vreselijk als ze friemelen ?
het zijn twee vrijgezelle mensen, doen er verder helemaal niemand kwaad mee
Get a room you twoquote:
tja....dan zou ik maar niet meer kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien maar ik will mijn favourit dabij niet zien
Dat vind hij altijd zodra hij een meisje/vrouw leuk vind in utopiaquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:41 schreef Verida het volgende:
[..]
shell en franny zijn me egal de kunnen 4er doen boeit me nietquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat vind hij altijd zodra hij een meisje/vrouw leuk vind in utopiaen afkeer heeft tegen mannen die wat doen bij een vrouw zoals een Gerrit en Timo
De meeste vrouwen willen zekerheid.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mike is een klungel. rare in 'relaties'. Klopt
Hij 'worstelt' er ook mee. En is 'zoekende'. Maar hij is steeds wel heel duidelijk naar Lotus vind ik.
Maar Lotus kan dat niet accepteren. Hij moet er vol voor gaan of anders maar niet.
Het mag niet 'groeien'.
Ik heb het nooit gekregen bij een ontbijt, ligt er misschien aan wáár je je ontbijt nuttigt?quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:38 schreef Harrison het volgende:
[..]
Engels ontbijt wel. Dat zwarte en witte schijfje wat daar altijd bij zit. Zwarte is bloedworst of zo. Witte ook zoiets gruwelijks, weet niet meer wat.
Of moeten accepteren zoals hij is.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat ze het anders zou moeten aanpakken, ze zou moeten zeggen tabee knul, het ga je goed hier, even goede vrienden, maar verder heb ik geen tijd voor je. Maar dat zei ik al eerder.
Fijn, de champagne is al geregeldquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:46 schreef Mylene het volgende:
Nou ja, Mike voelt zich nu schuldig en weet dat hij het vanavond goed moet maken met Lotus. Precies waar ze op uit is![]()
![]()
.
Dat dusquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:46 schreef Mylene het volgende:
Nou ja, Mike voelt zich nu schuldig en weet dat hij het vanavond goed moet maken met Lotus. Precies waar ze op uit is![]()
![]()
.
Mario eigent zich sommige vrouwelijk bewoners toe en daar mag niemand anders aanzitten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Geleerd van de master pickup artist Erik von Markovic. Een compliment moet altijd ook een beetje een dis zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Versiertruc nr 1 in het boek Mikkie en vrouwen; Geef vooral voor de duidelijkheid aan voor hoeveel procent je van een vrouw houdt .....
Is het nu over dan, heb het gesprek niet gevolgdquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Franny en Timo gaan een date regelenvoor Lotus en Mike Weet niet of ze nu belang bij een date hebben vanavond
In Ierland krijg je dat erbijquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gekregen bij een ontbijt, ligt er misschien aan wáár je je ontbijt nuttigt?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mario eigent zich sommige vrouwelijk bewoners toen en daar mag niemand anders aan zitten.
ik krijg er altijd een beetje de rillingen vanquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mario eigent zich sommige vrouwelijk bewoners toen en daar mag niemand anders aan zitten.
isd e waarheid simpeler kan nietquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:19 schreef mario390 het volgende:
als het de waarheit is is het zo,maar ik vind het niet leuk en ik will het niet zien
Nou dat niet, ze was een beetje boos ofz heb geen flauw idee, heb ook niet alles mee gekregen en weet ook niet steeds waar het om gaat waarom ze zo reageert naar Mike toequote:Op zaterdag 15 december 2018 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het nu over dan, heb het gesprek niet gevolgd
Nee joh, Lotus heeft Mike een schuldgevoel aangepraat omdat hij zich niet gedraagt zoals zij wil. Vanavond liggen ze weer intiem te zijnquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja, das ook weer zo. Jammer dat dat nu niet goed uit zal komen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Franny en Timo gaan een date regelenvoor Lotus en Mike Weet niet of ze nu belang bij een date hebben vanavond
Leuk zo'n gemaakte date. Mike heeft daar echt een bloedhekel aan. Denk niet dat dit goed zal uitpakkenquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach ja, das ook weer zo. Jammer dat dat nu niet goed uit zal komen.
Ze verwijten iedereen van alles, maar kijken nooit naar zichzelf. Merel heeft er echt een puinhoop van gemaaktquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:52 schreef Zeyina het volgende:
Brandon weet dus intussen ook dat Lotus de kist heeft
Merel: Ik snap dan niet dat je dat niet gewoon zegt. en als je de kist pakt, pak dan ook de mappen er bij
En Merel maar weer eens Gerrit beschuldigen van de bankpas doorknippen. Even zo'n opmerking tussen neus en lippen
Ik kan ook wispelturig zijn hoor, is vrouw eigen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Morgen heb ik het weer gedaan en is ze weer zwaar teleurgesteld in me.
En jat van de BV, 100 euro uit de geldkist gepakt met goedkeuring de vieze heksen Christel en Hiske.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze verwijten iedereen van alles, maar kijken nooit naar zichzelf. Merel heeft er echt een puinhoop van gemaakt
Dat sowieso. Maar dat steeds maar zeggen dat Gerrit de bankpas heeft gepikt (zelfs in haar onderboeken lade heeft gezeten om hem te pikken) is gewoon een leugenquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze verwijten iedereen van alles, maar kijken nooit naar zichzelf. Merel heeft er echt een puinhoop van gemaakt
En dat klopt redelijk, maar dit is niet "een beetje een dis", dit is platte afzeikerijquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:47 schreef Harrison het volgende:
[..]
Geleerd van de master pickup artist Erik von Markovic. Een compliment moet altijd ook een beetje een dis zijn.
quote:
Heb ik niet meegekregen, vreselijkquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar dat steeds maar zeggen dat Gerrit de bankpas heeft gepikt (zelfs in haar onderboeken lade heeft gezeten om hem te pikken) is gewoon een leugen
Waarom? laat ze lekker genieten van elkaarquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben blij dat het misschien klaar is
Dus die muts snapt niet waarom Lotus de administratie heeft laten liggen? Dom kind is het toch ook en dat alleen maar omdat haar plannetje is mislukt de kist bij Tim te laten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:52 schreef Zeyina het volgende:
Brandon weet dus intussen ook dat Lotus de kist heeft
Merel: Ik snap dan niet dat je dat niet gewoon zegt. en als je de kist pakt, pak dan ook de mappen er bij
En Merel maar weer eens Gerrit beschuldigen van de bankpas doorknippen. Even zo'n opmerking tussen neus en lippen
Wel heel toevallig allemaal dat ze een date regelen Mike ziet dat lijstje liggen gisteravond soort van ruzie net uitgepraat hebben e over dansen hebben. Dan streamwissel vertelt franny over de date dat het vanavond is en dat net leuk zou zijn als Mike en lotus dadelijk mee dansenquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee joh, Lotus heeft Mike een schuldgevoel aangepraat omdat hij zich niet gedraagt zoals zij wil. Vanavond liggen ze weer intiem te zijn.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:55 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat klopt redelijk, maar dit is niet "een beetje een dis", dit is platte afzeikerij
waren ze volgens mij al langer van plan, voor de ruzie alquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wilt zelf met lotusquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Het zag er naar uit dat Merel alles netjes in orde had maar als je het mij vraagt heeft zij zichzelf en haar maatjes daar voorrang gegeven op de nog te betalen rekeningen. En toen ze zag dat het helemaal fout ging lopen, vette rekening van de tent van september, wilde ze de boel lekker snel lozen bij de broeders (Tim).quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Claimt die vrouw bijnaquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat vind hij altijd zodra hij een meisje/vrouw leuk vind in utopiaen afkeer heeft tegen mannen die wat doen bij een vrouw zoals een Gerrit en Timo
Mike had alles in orde en heeft toen de finance overgedragen. Ze waren toen bij met alle rekeningen geloof ikquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het zag er naar uit dat Merel alles netjes in orde had maar als je het mij vraagt heeft zij zichzelf en haar maatjes daar boorrang gegeven op de nog te betalen rekeningen. En toen ze zag dat het helemaal fout ging lopen, vette rekening van de tent van september, wilde ze de boel lekker snel lozen bij de broeders (Tim).
Dat kind kan liegen of het gedrukt staat. Zo gaat ze toch ook binnenkort die zgn. zwangerschap van Shelley van Joa bloot leggen? Hoe slecht kun je zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar dat steeds maar zeggen dat Gerrit de bankpas heeft gepikt (zelfs in haar onderboeken lade heeft gezeten om hem te pikken) is gewoon een leugen
Dat dus totaal de weg kwijtquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mario eigent zich sommige vrouwelijk bewoners toe en daar mag niemand anders aanzitten.
Zal er nog niet echt veel zijn hoor, moet nog veel rust nemen... Maar ben blij dat ik weer thuisquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:58 schreef pollewop77 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Best news of the day!
Welkom Fritsie, fijn dat je er weer bent
quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zal er nog niet echt veel zijn hoor, moet nog veel rust nemen... Maar ben blij dat ik weer thuis
ben na 19 dagen pfffff
Ook goed doen hoor rust nemen. Fijn dat je weer thuis bent. Wij zijn hier, zodra je er zin in hebt. The COS never sleapsquote:Op zaterdag 15 december 2018 13:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zal er nog niet echt veel zijn hoor, moet nog veel rust nemen... Maar ben blij dat ik weer thuis
ben na 19 dagen pfffff
quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:00 schreef Harrison het volgende:
Chris blaten over Leon. Tranen lopen over zijn wangetjes. Hij heeft thuis niemand, wij zijn alles wat hij heeft![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Claimt die vrouw bijna
pffffquote:Op zaterdag 15 december 2018 13:02 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Als dat zo is het een moetje van de regie
Klopt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:58 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Mike had alles in orde en heeft toen de finance overgedragen. Ze waren toen bij met alle rekeningen geloof ik
Nu hebben ze meer dan 12.000 euro aan rekeningen liggen
Krijg alleen de streams niet meer aan de praat, heb wel weer voor ´n maand betaald! kan inloggen wat ik wil maar geen beeldquote:Op zaterdag 15 december 2018 13:01 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ook goed doen hoor rust nemen. Fijn dat je weer thuis bent. Wij zijn hier, zodra je er zin in hebt. The COS never sleaps
Rustigaan Fritsie, lekker dat je weer op je eigen stekje bent bij de kat.quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ben na 19 dagen pfffff
Ow er is een update geweest. Ik ga ff voor je kijkenquote:Op zaterdag 15 december 2018 13:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Krijg alleen de streams niet meer aan de praat, heb wel weer voor ´n maand betaald! kan inloggen wat ik wil maar geen beeld
je moet nieuw wachtwoord aanvragen door een updatequote:Op zaterdag 15 december 2018 13:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Krijg alleen de streams niet meer aan de praat, heb wel weer voor ´n maand betaald! kan inloggen wat ik wil maar geen beeld
Merel en Chris en Hiske bleven maar bestellen, dat moest wel fout gaan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:03 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dan heeft Merel er echt een puinhoop van gemaakt, samen met Christel haar ruggegraat
vreselijk hequote:Op zaterdag 15 december 2018 13:04 schreef Mylene het volgende:
Hoor de feeksen in het huisje eens gal spuien over Lotus.
https://www.utopiatv.nl/n(...)lemen-met-uw-accountquote:Op zaterdag 15 december 2018 13:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is speciaal een topic voor geopend ergens. Meesten hier hadden problemen, dus kijk daar ff.quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:06 schreef Harrison het volgende:
[..]
Tijdens familiebezoek viel me op dat zijn familie gewoon heel aanrakerig is. Broers onderling lopen hand in hand, knuffelen, arm om elkaars schouders. Denk dat het gewoon zoiets is. Dat Mike zo wispelturig overkomt bij Lotus komt volgens mij meer door het feit dat hij voortdurend met imago bezig is. Hij wil niet met zijn echte persoonlijkheid en echte gevoelens op tv, alleen maar met het gefabriceerde karakter dat hij speelt.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoi vent, goed dat je weer terug bent, neem ik die vervelende posts van je wel voor lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |