Ja. Zonde he. Ze ziet er niet uitquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:18 schreef danaqui het volgende:
Dat hele gezicht van Lotus is misvormt zo jammer
quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:18 schreef Zeyina het volgende:
Lotus: Weet je hier heb ik helemaal geen behoefte aan. Omdat jij de ene keer zo kunt zijn en de andere keer weer zo. Ik wil normaal met je omgaan en voor de rest denk ik niet dat wij gezellig op de thee gaan.
Ik heb geen zin om om te gaan met die stemmingswisselingen van jou
Christel: Jij bent de enige die dat zo ervaart. En dat mag je vinden. En we kunnen er toch op terug komen
Lotus: Je hoeft er niet op terug te komen. Ik vind dat niet nodig. Het is jouw ding
Beetje impressie. Want niet bij te houden om uit te typen met ratel Lotus
quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:19 schreef Yurtovic het volgende:
mooi dat iemand Lotus eens de waarheid verteld
quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
mooi dat iemand Chris eens de waarheid verteld
Ach dat kind vindt zichzelf ziekelijk geweldig, past daarom wel bij Mike eigenlijkquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:22 schreef Harrison het volgende:
[..]Geen touw aan vast te knopen wat die Christel uitkraamt
Shellyquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:22 schreef Zeyina het volgende:
Shelley: Het kan ook zijn dat jij de shine wilt pakken (dat ze Lotus het minst aan haar Utopia vindt toevoegen)
Christel: Shine? Welke shine?
Chaoot is ze. En erg ik-gericht.quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:22 schreef Harrison het volgende:
[..]Geen touw aan vast te knopen wat die Christel uitkraamt
Ja alleen ik ik wat voegt ze nu werkelijk toe aan utopia. ja aan de pc vast gezogen zittenquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:24 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Chaoot is ze. En erg ik-gericht.
Gewoon negeren en over heen lezen, is soms lastigquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:25 schreef danaqui het volgende:
God het gaat weer beginnen, ben weer weg
'ze heeft de shine tegen'quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:22 schreef Zeyina het volgende:
Shelley: Het kan ook zijn dat jij de shine wilt pakken (dat ze Lotus het minst aan haar Utopia vindt toevoegen)
Christel: Shine? Welke shine?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:27 schreef Jian het volgende:
Uh, uh, uh, eh, eh eh, Ikke, eh, eh, maar, uh .........
Ga naar huis psychisch gestoord kutwijf (Christel)
Jian laat ze dan wel aub hiske meteen mee nemenquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:27 schreef Jian het volgende:
Uh, uh, uh, eh, eh eh, Ikke, eh, eh, maar, uh .........
Ga naar huis psychisch gestoord kutwijf (Christel)
Ja Mijquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, was twee dagen weg, nog iets gemist ?
Brenda vond haar het minst slimste, dan ben je niet meteen domquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:29 schreef Yurtovic het volgende:
Dus Shelley is de domste van heel Utopia
Vragenspel gisteravondquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, was twee dagen weg, nog iets gemist ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |