Ach dat kind vindt zichzelf ziekelijk geweldig, past daarom wel bij Mike eigenlijkquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:22 schreef Harrison het volgende:
[..]Geen touw aan vast te knopen wat die Christel uitkraamt
Shellyquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:22 schreef Zeyina het volgende:
Shelley: Het kan ook zijn dat jij de shine wilt pakken (dat ze Lotus het minst aan haar Utopia vindt toevoegen)
Christel: Shine? Welke shine?
Chaoot is ze. En erg ik-gericht.quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:22 schreef Harrison het volgende:
[..]Geen touw aan vast te knopen wat die Christel uitkraamt
Ja alleen ik ik wat voegt ze nu werkelijk toe aan utopia. ja aan de pc vast gezogen zittenquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:24 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Chaoot is ze. En erg ik-gericht.
Gewoon negeren en over heen lezen, is soms lastigquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:25 schreef danaqui het volgende:
God het gaat weer beginnen, ben weer weg
'ze heeft de shine tegen'quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:22 schreef Zeyina het volgende:
Shelley: Het kan ook zijn dat jij de shine wilt pakken (dat ze Lotus het minst aan haar Utopia vindt toevoegen)
Christel: Shine? Welke shine?
quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:27 schreef Jian het volgende:
Uh, uh, uh, eh, eh eh, Ikke, eh, eh, maar, uh .........
Ga naar huis psychisch gestoord kutwijf (Christel)
Jian laat ze dan wel aub hiske meteen mee nemenquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:27 schreef Jian het volgende:
Uh, uh, uh, eh, eh eh, Ikke, eh, eh, maar, uh .........
Ga naar huis psychisch gestoord kutwijf (Christel)
Ja Mijquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, was twee dagen weg, nog iets gemist ?
Brenda vond haar het minst slimste, dan ben je niet meteen domquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:29 schreef Yurtovic het volgende:
Dus Shelley is de domste van heel Utopia
Vragenspel gisteravondquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, was twee dagen weg, nog iets gemist ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |