waarom vind jij het zo vreselijk als ze friemelen ?quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:39 schreef mario390 het volgende:
ruzie en nu klaar niks meer fumelen
quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat ze het anders zou moeten aanpakken, ze zou moeten zeggen tabee knul, het ga je goed hier, even goede vrienden, maar verder heb ik geen tijd voor je. Maar dat zei ik al eerder.
hij is niet duidelijkquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mike is een klungel. rare in 'relaties'. Klopt
Hij 'worstelt' er ook mee. En is 'zoekende'. Maar hij is steeds wel heel duidelijk naar Lotus vind ik.
Maar Lotus kan dat niet accepteren. Hij moet er vol voor gaan of anders maar niet.
Het mag niet 'groeien'.
Versiertruc nr 1 in het boek Mikkie en vrouwen; Geef vooral voor de duidelijkheid aan voor hoeveel procent je van een vrouw houdt .....quote:
Jij wordt met de dag beter.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Vrouwen en mannen zijn gelijk, maar niet hetzelfde ...... Veel mensen kunnen dat onderscheid niet maken.
misschien maar ik will mijn favourit dabij niet zienquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:41 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom vind jij het zo vreselijk als ze friemelen ?
het zijn twee vrijgezelle mensen, doen er verder helemaal niemand kwaad mee
Get a room you twoquote:
tja....dan zou ik maar niet meer kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien maar ik will mijn favourit dabij niet zien
Dat vind hij altijd zodra hij een meisje/vrouw leuk vind in utopiaquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:41 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom vind jij het zo vreselijk als ze friemelen ?
het zijn twee vrijgezelle mensen, doen er verder helemaal niemand kwaad mee
shell en franny zijn me egal de kunnen 4er doen boeit me nietquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat vind hij altijd zodra hij een meisje/vrouw leuk vind in utopiaen afkeer heeft tegen mannen die wat doen bij een vrouw zoals een Gerrit en Timo
De meeste vrouwen willen zekerheid.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mike is een klungel. rare in 'relaties'. Klopt
Hij 'worstelt' er ook mee. En is 'zoekende'. Maar hij is steeds wel heel duidelijk naar Lotus vind ik.
Maar Lotus kan dat niet accepteren. Hij moet er vol voor gaan of anders maar niet.
Het mag niet 'groeien'.
Ik heb het nooit gekregen bij een ontbijt, ligt er misschien aan wáár je je ontbijt nuttigt?quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:38 schreef Harrison het volgende:
[..]
Engels ontbijt wel. Dat zwarte en witte schijfje wat daar altijd bij zit. Zwarte is bloedworst of zo. Witte ook zoiets gruwelijks, weet niet meer wat.
Of moeten accepteren zoals hij is.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat ze het anders zou moeten aanpakken, ze zou moeten zeggen tabee knul, het ga je goed hier, even goede vrienden, maar verder heb ik geen tijd voor je. Maar dat zei ik al eerder.
Fijn, de champagne is al geregeldquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:46 schreef Mylene het volgende:
Nou ja, Mike voelt zich nu schuldig en weet dat hij het vanavond goed moet maken met Lotus. Precies waar ze op uit is![]()
![]()
.
Dat dusquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:46 schreef Mylene het volgende:
Nou ja, Mike voelt zich nu schuldig en weet dat hij het vanavond goed moet maken met Lotus. Precies waar ze op uit is![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |