Gisteren dat de geld kist op het plein neer gezet isquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, was twee dagen weg, nog iets gemist ?
uhm... daar welquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Brenda vond haar het minst slimste, dan ben je niet meteen dom
Blijkbaar als het verkeerd opvatquote:
Ze zijn allemaal niet de slimste anders ga je utopia niet inquote:
Mij ook niet want weet zelf wel t beste hoe of watquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijkbaar als het verkeerd opvatZou mij aan mijn reet roesten als ze mij naam zouden noemen
quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mij ook niet want weet zelf wel t beste hoe of wat
we zijn ut eensquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:27 schreef Jian het volgende:
Uh, uh, uh, eh, eh eh, Ikke, eh, eh, maar, uh .........
Ga naar huis psychisch gestoord kutwijf (Christel)
Nee dat was een stomme centraal, gezeik over geld en Lotus en Merel liepen wegquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga zo wel even terugzoeken, heb echter maar één stream opgenomen ....![]()
Nog behoefte aan het Centraal van gisteren ?
Gedoe met Chris en His en Merel met die kist was wel de moeite waard. Weet niet precies wanneer dat wasquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
1 van de weinige die het haar durft te zeggen jaquote:Op zaterdag 15 december 2018 11:18 schreef Harrison het volgende:
Lotus trekt die wispelturigheid van Christel niet zo. Geen zin om daar energie aan te verspillen. Chris: dan ben je 1 van de weinigen die daar zo over denkt.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:38 schreef Harrison het volgende:
Chris: onafhankelijk zijn is niet het geld uit de kist halen natuurlijk
Shelley: hoezo niet?
Ik zie haar waarde ook niet in Utopia.quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja alleen ik ik wat voegt ze nu werkelijk toe aan utopia. ja aan de pc vast gezogen zitten
https://forum.fok.nl/topicchain/8743quote:Op zaterdag 15 december 2018 11:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |