SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Ik heb meerdere ooggetuigen nodig voordat ik em afstreep.quote:
Dat is wel een matige entry ja, dat zegt hij alleen tegen Donnie.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:51 schreef heywoodu het volgende:
Waar strandt de bingo op, denken jullie? Ik ga voor 'Neef' door RVB, dat gaat niet gebeuren.
Ik denk op de bijnaamvanlewisuitleg.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:51 schreef heywoodu het volgende:
Waar strandt de bingo op, denken jullie? Ik ga voor 'Neef' door RVB, dat gaat niet gebeuren.
Als Marcel de rest van het WK verlof heeft blijft de halve kaart openquote:Op donderdag 13 december 2018 23:51 schreef heywoodu het volgende:
Welke Lewis?quote:Op donderdag 13 december 2018 23:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk op de bijnaamvanlewisuitleg.
Het is een complot van Yannickquote:Op donderdag 13 december 2018 23:51 schreef KennyPowers het volgende:
Het is wel erg vreemd dat Whitlock in een tweet zei dat hij er naar uitkeek om volgend jaar in de PL te spelen. De PDC heeft hem dus vertelt dat hij in de PL mag spelen terwijl dat tegen de regels is. Als Whitock daadwerkelijk de PL mag spelen dan is de PDC corrupt
Dat zou ik er wel voor over hebben op zich.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als Marcel de rest van het WK verlof heeft blijft de halve kaart open
Hamiltonquote:
Hoe zat dat ook alweer?quote:Op donderdag 13 december 2018 23:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk op de bijnaamvanlewisuitleg.
Ja sure, vond hem buiten context wel leuk klinken binnen Barneys algemene gezeik, want moet eerlijk zeggen dat het even een paar secondes duurde voordat ik dacht van ‘o ja, per pijl’quote:Op donderdag 13 december 2018 23:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Per pijl, dat snap je hopelijk he.
quote:Op donderdag 13 december 2018 23:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer?
Ik heb nog wel een tijdje een beetje moeten zitten rekenen toen ik PDC voor het eerst voorzichtig begon te kijken, want ik was jįren gewend om gemiddelden per pijl te zienquote:Op donderdag 13 december 2018 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja sure, vond hem buiten context wel leuk klinken binnen Barneys algemene gezeik, want moet eerlijk zeggen dat het even een paar secondes duurde voordat ik dacht van ‘o ja, per pijl’
We zijn allemaal masterminded door Masterminded, die ons in alle poultjes Zwaan heeft in laten vullen.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cross speelt toch heel degelijk
Ik heb mij niet laten leiden door Masterminded.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
We zijn allemaal masterminded door Masterminded, die ons in alle poultjes Zwaan heeft in laten vullen.
Je bent een walgelijke provocateur.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
We zijn allemaal masterminded door Masterminded, die ons in alle poultjes Zwaan heeft in laten vullen.
Hij wist natuurlijk al dat er een setje darts van DARTS WAREHOUSE te winnen was. Dan lach ik hem overigens wel uit, want ik heb gewoon netjes Cross ingevuld.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op de rand van uitschakeling in de tweede ronde.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
109 gemiddeld in de tweede ronde.
Wie vergeeft dat setje darts?quote:Op donderdag 13 december 2018 23:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij wist natuurlijk al dat er een setje darts van DARTS WAREHOUSE te winnen was. Dan lach ik hem overigens wel uit, want ik heb gewoon netjes Cross ingevuld.
Ja, Cross kan het ookquote:Op donderdag 13 december 2018 23:57 schreef Szura het volgende:
Kan De Zwaan ooit wereldkampioen worden?
Het enthousiast reagerende Darts Warehouse.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie vergeeft dat setje darts?
Oh er hebben mensen hun best gedaan.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het enthousiast reagerende Darts Warehouse.
Geen kans tegen een fitte Gerriequote:Op donderdag 13 december 2018 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cross gaat de wereldtitel prolongeren.
Het blijft darts, één tegen één, drie pijlen per beurt.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Geen kans tegen een fitte Gerrie
Beidequote:Op donderdag 13 december 2018 23:59 schreef Smoofie het volgende:
Was dat zn vrouw of neukt Rob zn zus
Het bord is rondquote:Op donderdag 13 december 2018 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het blijft darts, één tegen één, drie pijlen per beurt.
Het bord is rond.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Idee van wimderon, rap lesje PR van PR-man Pheno en in nog rapper tempo antwoord van DARTS WAREHOUSEquote:Op donderdag 13 december 2018 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh er hebben mensen hun best gedaan.
het kan mee zitten en tegen zittenquote:Op donderdag 13 december 2018 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk idee om spelletjes op FOK! nog interessanter te maken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Idee van Stijn, rap lesje PR van PR-man Pheno en in nog rapper tempo antwoord van DARTS WAREHOUSE
Ja, speciaal voor iedereen die na de WK-finale en voor vanavond minstens twee volledige wedstrijden live heeft gezien.quote:
Wie gaat de Golvend Galjoen Award in de wacht slepen?quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, speciaal voor iedereen die na de WK-finale en voor vanavond minstens twee volledige wedstrijden live heeft gezien.
watquote:Op vrijdag 14 december 2018 00:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, speciaal voor iedereen die na de WK-finale en voor vanavond minstens twee volledige wedstrijden live heeft gezien.
Vind het nog steeds vrij lang duren: 4 uur voor 4 potjes.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koekoek. Toch nog beetje op tijd pitten
quote:
Ik had je nog gewaarschuwdquote:Op donderdag 13 december 2018 14:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cross staat al het hele jaar te boek als wereldkampioen en heeft op een podium voor de ranking nog steeds geen finale gehaald dit seizoen. Dat is inclusief Euro Tours waar hij heel wat van heeft gegooid. Je leed draag je gewoon mee naar het WK, simple as that.
quote:
quote:Beńat Intxausti reed sinds 13 september 2015 slechts 23 koersdagen voor zijn Britse werkgever Sky. De Baskische klimmer – die al jaren kampt met de naweeėn van de Ziekte van Pfeiffer – blijft echter hopen op een definitieve terugkeer aan de top. “Ik ben nog altijd gemotiveerd”, zo laat hij weten aan Zikloland.
De een zit voorhans en de ander achterhans?quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Drie mannen op een motor hoe heet de middelste
Robquote:Op vrijdag 14 december 2018 00:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Drie mannen op een motor hoe heet de middelste
Jammer joh!quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:08 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap het niet. Ik snap het niet. Ik snap het niet. Ik snap het niet.
106,09 gemiddeld en nog verliezen.
jeetjequote:Op vrijdag 14 december 2018 00:08 schreef El-Stinho het volgende:
Was Roland er maar om te duiden dat gemiddelde niet alles zegt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:08 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap die naamsverandering nog steeds nietquote:Op vrijdag 14 december 2018 00:08 schreef El-Stinho het volgende:
Eerste of tweedequote:Op vrijdag 14 december 2018 00:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik snap die naamsverandering nog steeds niet
quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:08 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:BullyBoy180 twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 00:08:00Perfect point shown as averages do not win dart matches all about perfect timing and chances taken. reageer retweet
Dit klopt niet.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Morgenmiddag vanaf 13:30 uur gaan we er weer voor zitten met de echte liefhebbers
Richard North v Robert Marijanovic
Mickey Mansell v Jim Long
Josh Payne v Jeff Smith
Jamie Lewis v Cody Harris
Echt niet?quote:
Afternoon Session (1230)quote:
Wat een bittere ellende.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Afternoon Session (1230)
Michael Barnard v Jose De Sousa (R1)
Alan Tabern v Raymond Smith (R1)
Paul Nicholson v Kevin Burness (R1)
Jamie Lewis v Cody Harris (R2)
Evening Session (1900)
Danny Noppert v Royden Lam (R1)
Simon Stevenson v Ted Evetts (R1)
Chris Dobey v Boris Koltsov (R1)
Gary Anderson v Nicholson/Burness (R2)
Daar heeft een zwaan voor moeten sterven.quote:
Wim en ik gaan genieten.quote:
De walgelijke worp van Alan Tabernquote:
Welke held heeft dit gemaakt?quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:10 schreef Mani89 het volgende:
Als ik iets ben vergeten, voel je vrij het aan te passen, ik ga naar bedje.
[ afbeelding ]
Het is wel erg vreemd dat Whitlock in een tweet zei dat hij er naar uitkeek om volgend jaar in de PL te spelen. De PDC heeft hem dus vertelt dat hij in de PL mag spelen terwijl dat tegen de regels is. Als Whitlock daadwerkelijk de PL mag spelen dan is de PDC corrupt #rtl7dartsquote:Op vrijdag 14 december 2018 00:18 schreef wimderon het volgende:
Erg teleurstellend dat de Zwaan met 3-1 van Cross heeft verloren in ronde 2 van dit WK. Als de Zwaan van Cross had gewonnen dan had hij een goede kans gehad om zijn eerste WK finale te halen. Ik hoop nu dat de altijd sympathieke Kyle Anderson de WK finale gaat halen #rtl7darts
quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
5.5 cm opmeten is Arjan wel gewend
Hij zei dat hij bijna Portugal raakte.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:22 schreef El-Stinho het volgende:
Rab gooide in Spanje, maar Arjan zegt Portugal.
Godverquote:Op vrijdag 14 december 2018 00:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
5.5 cm opmeten is Arjan wel gewend
quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:13 schreef El-Stinho het volgende:
Hoogste verliezende gemiddeldes ooit op het WK dus
Van Barneveld 109,34 --> Semi WK2017 v Van Gerwen
De Zwaan 106,09 --> R2 WK2019
Reyes 106,07 --> R2 WK2017
twitter:ochepedia twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 00:19:18Highest WC losing averages in best-of-5 sets:106.09 Jeffrey de Zwaan 2019.........100.23 Christian Kist 201899.11 Dimitri Van den Bergh 201798.91 Mensur Suljović 2015 reageer retweet
Ik ben nog verbijsterd.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:23 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een licht Kruijswijk-in-sneeuwmuur gevoel.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:24 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:ochepedia twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 00:19:18Highest WC losing averages in best-of-5 sets:106.09 Jeffrey de Zwaan 2019.........100.23 Christian Kist 201899.11 Dimitri Van den Bergh 201798.91 Mensur Suljović 2015 reageer retweet
twitter:Gezzyprice twitterde op donderdag 13-12-2018 om 22:59:11Don’t start giving it large jan you’ll be accused of cheating reageer retweet
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:25 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:Gezzyprice twitterde op donderdag 13-12-2018 om 22:59:11Don’t start giving it large jan you’ll be accused of cheating reageer retweet
13u30, maar het gaat wel flinke aids worden.quote:
Echte fans leven ook voor aidsquote:Op vrijdag 14 december 2018 00:31 schreef El-Stinho het volgende:
Ik had niet durven denken dat jullie toewijding zo groot is voor zulke geweldige aids die we morgen te zien krijgen. Respect.
twitter:RitsdeBoer twitterde op donderdag 13-12-2018 om 20:00:25Mijn leven zal t/m 1 januari 2019 volledig in het teken staan van het WK darts. Heb alle afspraken of verplaatst of afgezegd waaronder een familiediner. #rtl7darts reageer retweet
Wie nodigt Rits uit voor dit forum?twitter:RitsdeBoer twitterde op donderdag 13-12-2018 om 20:10:20@HuubHangop1 Op oud en nieuw is er geen darts, kerst ook niet maar dan ga ik naar een maat van me om te gamen en kerstfilms kijken. Dinsdag idd gekeken met zo'n oude oplichter. reageer retweet
quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is wel erg vreemd dat Whitlock in een tweet zei dat hij er naar uitkeek om volgend jaar in de PL te spelen. De PDC heeft hem dus vertelt dat hij in de PL mag spelen terwijl dat tegen de regels is. Als Whitlock daadwerkelijk de PL mag spelen dan is de PDC corrupt #rtl7darts
Is ook wel een klein beetje vreemd dat 'ie het zo zegttwitter:SWhitlock180 twitterde op donderdag 29-11-2018 om 23:45:10So looking forward to the @OfficialPDC @WilliamHill 2019 WC, playing best darts of my life, confident and looking forward to be back in the @unibet Premier League in February... the wizard is back 👍🏆@ModusDarts180 @CelElectrical @Winmau @LeylandTrade 👍 reageer retweet
Dat is het leven.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
twitter:RitsdeBoer twitterde op donderdag 13-12-2018 om 20:00:25Mijn leven zal t/m 1 januari 2019 volledig in het teken staan van het WK darts. Heb alle afspraken of verplaatst of afgezegd waaronder een familiediner. #rtl7darts reageer retweet
Wie nodigt Rits uit voor dit forum?twitter:RitsdeBoer twitterde op donderdag 13-12-2018 om 20:10:20@HuubHangop1 Op oud en nieuw is er geen darts, kerst ook niet maar dan ga ik naar een maat van me om te gamen en kerstfilms kijken. Dinsdag idd gekeken met zo'n oude oplichter. reageer retweet
Ik zit ook met een kleine op de bankquote:Op vrijdag 14 december 2018 00:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Morgenochtend kerstboompje opzetten.
Dan met de kleine op de bank naar het darten kijken.
Het is tijd dat ik ontslag neem om alle middagsessies mee te kunnen genieten
Geen susususususudio!quote:Op vrijdag 14 december 2018 01:36 schreef maxi-mus het volgende:
12.Komt de Su-Su-Sussudio-reclame voorbij in het reclameblok na de eerste set van de wedstrijd tussen Jeffrey de Zwaan en Nitin Kumar?
Ik hepput niet gezien. Dus graag het antwoord.
Hele dag niet uit hier. Vandaag slechtste dag.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Broekje gaat hele dag niet aan, zo.
Heidenquote:Op vrijdag 14 december 2018 09:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hele dag niet uit hier. Vandaag slechtste dag.
Op de hometrainer ja, daarna lekker douchen en het broekje trek ik niet eens aan.quote:
De Vos en Labanauskas doen mee aan Q-School. Wat is daarop jouw eerste reactie?quote:
Bij het WK welquote:Op vrijdag 14 december 2018 10:16 schreef TjjWester het volgende:
Ik neem aan dat rtl de middagpartijen niet uitzend?
Na Vis TV (13:00) kan om 13:30 de broek op de enkels: WK Darts bij RTL7!quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:16 schreef TjjWester het volgende:
Ik neem aan dat rtl de middagpartijen niet uitzend?
Niet bij Vis TV de broek al op de enkels hebben liggenquote:Op vrijdag 14 december 2018 10:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Na Vis TV (13:00) kan om 13:30 de broek op de enkels: WK Darts bij RTL7!
Dan zou ik even een paar weken/maanden terug moeten denken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Vos en Labanauskas doen mee aan Q-School. Wat is daarop jouw eerste reactie?
Was er niet neequote:Op vrijdag 14 december 2018 01:36 schreef maxi-mus het volgende:
12.Komt de Su-Su-Sussudio-reclame voorbij in het reclameblok na de eerste set van de wedstrijd tussen Jeffrey de Zwaan en Nitin Kumar?
Ik hepput niet gezien. Dus graag het antwoord.
Hij deed het wel beter dan Maijer.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:43 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Het #ManusjeVanAlles gaat vanavond natuurlijk weer bitterballen schrapen in dat cabinetje.
Ik ben aan het werk. Maar gelukkig is er DARTS RADIO.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:10 schreef Mani89 het volgende:
Gecondoleerd aan de mensen die naar Barnard gaan kijken.
Doe niet alsof jij niet naar Barnard en Tebbern gaat kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:10 schreef Mani89 het volgende:
Gecondoleerd aan de mensen die naar Barnard gaan kijken.
IK BEN ER NIETquote:Op vrijdag 14 december 2018 11:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doe niet alsof jij niet naar Barnard en Tebbern gaat kijken.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:21 schreef wimderon het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of Remond Smit nog een kutje opgevreten heeft de laatste tijd.
Vrij zeldzaam ja.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]!!!
Wim die smerige taal bezigt +1
Je zit op de hometrainer met een fles bier?quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:54 schreef heywoodu het volgende:
Walgelijk koud voor de hometrainer, maar goed, hele WK bier en nootjes kan beginnen.
Ik ga voor Roland en Benito.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:12 schreef wimderon het volgende:
Mogen we ons nog verheugen op een type Bas Muijs/Robin van Galen vanmiddag?
Vorig jaar viel de opbrengst ERG tegen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:12 schreef wimderon het volgende:
Hopelijk Zaatquote:Op vrijdag 14 december 2018 12:12 schreef wimderon het volgende:
Voor Berry van Peer zullen ze toch wel subsidie hebben gekregen, dat kan toch bijna niet anders?quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vorig jaar viel de opbrengst ERG tegen.
You may not like it but this is what peak performance looks like.quote:
Flopshow dit.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:55 schreef luukert het volgende:
Volgens de tvgids helaas geen Bean na de middagsessie..
Wanneer komen Lars Boom en Jeroen Zoet?quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:12 schreef wimderon het volgende:
Bean komt volgens mij alleen als de middagsessies vroeger dan verwacht zijn afgelopen. Won't happen today (lol)quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:55 schreef luukert het volgende:
Lekker man!quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:54 schreef heywoodu het volgende:
Walgelijk koud voor de hometrainer, maar goed, hele WK bier en nootjes kan beginnen.
Mr Bean is overgestapt naar de BDOquote:Op vrijdag 14 december 2018 12:55 schreef luukert het volgende:
Kortom, we kunnen net zo goed nu meteen aan het bierquote:Op vrijdag 14 december 2018 12:55 schreef luukert het volgende:
Dan is er ook fubele.quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Zondag krijgen we helemaal een fantastisch programma
9:30 VisTV
10:30 Harry Mens
13:30 Darts
Ja en biatlon en alpineskiėn.quote:
Jij noemde voetballen, haha.quote:
Genieto!quote:Op vrijdag 14 december 2018 13:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Benito én Marcel in 1 studio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |