We zijn allemaal masterminded door Masterminded, die ons in alle poultjes Zwaan heeft in laten vullen.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cross speelt toch heel degelijk
Ik heb mij niet laten leiden door Masterminded.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
We zijn allemaal masterminded door Masterminded, die ons in alle poultjes Zwaan heeft in laten vullen.
Je bent een walgelijke provocateur.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
We zijn allemaal masterminded door Masterminded, die ons in alle poultjes Zwaan heeft in laten vullen.
Hij wist natuurlijk al dat er een setje darts van DARTS WAREHOUSE te winnen was. Dan lach ik hem overigens wel uit, want ik heb gewoon netjes Cross ingevuld.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op de rand van uitschakeling in de tweede ronde.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
109 gemiddeld in de tweede ronde.
Wie vergeeft dat setje darts?quote:Op donderdag 13 december 2018 23:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij wist natuurlijk al dat er een setje darts van DARTS WAREHOUSE te winnen was. Dan lach ik hem overigens wel uit, want ik heb gewoon netjes Cross ingevuld.
Ja, Cross kan het ookquote:Op donderdag 13 december 2018 23:57 schreef Szura het volgende:
Kan De Zwaan ooit wereldkampioen worden?
Het enthousiast reagerende Darts Warehouse.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie vergeeft dat setje darts?
Oh er hebben mensen hun best gedaan.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het enthousiast reagerende Darts Warehouse.
Geen kans tegen een fitte Gerriequote:Op donderdag 13 december 2018 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cross gaat de wereldtitel prolongeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |