Bij het WK welquote:Op vrijdag 14 december 2018 10:16 schreef TjjWester het volgende:
Ik neem aan dat rtl de middagpartijen niet uitzend?
Na Vis TV (13:00) kan om 13:30 de broek op de enkels: WK Darts bij RTL7!quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:16 schreef TjjWester het volgende:
Ik neem aan dat rtl de middagpartijen niet uitzend?
Niet bij Vis TV de broek al op de enkels hebben liggenquote:Op vrijdag 14 december 2018 10:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Na Vis TV (13:00) kan om 13:30 de broek op de enkels: WK Darts bij RTL7!
Dan zou ik even een paar weken/maanden terug moeten denken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 10:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Vos en Labanauskas doen mee aan Q-School. Wat is daarop jouw eerste reactie?
Was er niet neequote:Op vrijdag 14 december 2018 01:36 schreef maxi-mus het volgende:
12.Komt de Su-Su-Sussudio-reclame voorbij in het reclameblok na de eerste set van de wedstrijd tussen Jeffrey de Zwaan en Nitin Kumar?
Ik hepput niet gezien. Dus graag het antwoord.
Hij deed het wel beter dan Maijer.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:43 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Het #ManusjeVanAlles gaat vanavond natuurlijk weer bitterballen schrapen in dat cabinetje.
Ik ben aan het werk. Maar gelukkig is er DARTS RADIO.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:10 schreef Mani89 het volgende:
Gecondoleerd aan de mensen die naar Barnard gaan kijken.
Doe niet alsof jij niet naar Barnard en Tebbern gaat kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:10 schreef Mani89 het volgende:
Gecondoleerd aan de mensen die naar Barnard gaan kijken.
IK BEN ER NIETquote:Op vrijdag 14 december 2018 11:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doe niet alsof jij niet naar Barnard en Tebbern gaat kijken.
quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:21 schreef wimderon het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of Remond Smit nog een kutje opgevreten heeft de laatste tijd.
Vrij zeldzaam ja.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]!!!
Wim die smerige taal bezigt +1
Je zit op de hometrainer met een fles bier?quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:54 schreef heywoodu het volgende:
Walgelijk koud voor de hometrainer, maar goed, hele WK bier en nootjes kan beginnen.
Ik ga voor Roland en Benito.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:12 schreef wimderon het volgende:
Mogen we ons nog verheugen op een type Bas Muijs/Robin van Galen vanmiddag?
Vorig jaar viel de opbrengst ERG tegen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:12 schreef wimderon het volgende:
Hopelijk Zaatquote:Op vrijdag 14 december 2018 12:12 schreef wimderon het volgende:
Voor Berry van Peer zullen ze toch wel subsidie hebben gekregen, dat kan toch bijna niet anders?quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vorig jaar viel de opbrengst ERG tegen.
You may not like it but this is what peak performance looks like.quote:
Flopshow dit.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:55 schreef luukert het volgende:
Volgens de tvgids helaas geen Bean na de middagsessie..
Wanneer komen Lars Boom en Jeroen Zoet?quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:12 schreef wimderon het volgende:
Bean komt volgens mij alleen als de middagsessies vroeger dan verwacht zijn afgelopen. Won't happen today (lol)quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:55 schreef luukert het volgende:
Lekker man!quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:54 schreef heywoodu het volgende:
Walgelijk koud voor de hometrainer, maar goed, hele WK bier en nootjes kan beginnen.
Mr Bean is overgestapt naar de BDOquote:Op vrijdag 14 december 2018 12:55 schreef luukert het volgende:
Kortom, we kunnen net zo goed nu meteen aan het bierquote:Op vrijdag 14 december 2018 12:55 schreef luukert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |