Echt niet?quote:
Afternoon Session (1230)quote:
Wat een bittere ellende.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Afternoon Session (1230)
Michael Barnard v Jose De Sousa (R1)
Alan Tabern v Raymond Smith (R1)
Paul Nicholson v Kevin Burness (R1)
Jamie Lewis v Cody Harris (R2)
Evening Session (1900)
Danny Noppert v Royden Lam (R1)
Simon Stevenson v Ted Evetts (R1)
Chris Dobey v Boris Koltsov (R1)
Gary Anderson v Nicholson/Burness (R2)
Daar heeft een zwaan voor moeten sterven.quote:
Wim en ik gaan genieten.quote:
De walgelijke worp van Alan Tabernquote:
Welke held heeft dit gemaakt?quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:10 schreef Mani89 het volgende:
Als ik iets ben vergeten, voel je vrij het aan te passen, ik ga naar bedje.
[ afbeelding ]
Het is wel erg vreemd dat Whitlock in een tweet zei dat hij er naar uitkeek om volgend jaar in de PL te spelen. De PDC heeft hem dus vertelt dat hij in de PL mag spelen terwijl dat tegen de regels is. Als Whitlock daadwerkelijk de PL mag spelen dan is de PDC corrupt #rtl7dartsquote:Op vrijdag 14 december 2018 00:18 schreef wimderon het volgende:
Erg teleurstellend dat de Zwaan met 3-1 van Cross heeft verloren in ronde 2 van dit WK. Als de Zwaan van Cross had gewonnen dan had hij een goede kans gehad om zijn eerste WK finale te halen. Ik hoop nu dat de altijd sympathieke Kyle Anderson de WK finale gaat halen #rtl7darts
quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
5.5 cm opmeten is Arjan wel gewend
Hij zei dat hij bijna Portugal raakte.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:22 schreef El-Stinho het volgende:
Rab gooide in Spanje, maar Arjan zegt Portugal.
Godverquote:Op vrijdag 14 december 2018 00:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
5.5 cm opmeten is Arjan wel gewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |