Vind het nog steeds vrij lang duren: 4 uur voor 4 potjes.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koekoek. Toch nog beetje op tijd pitten
quote:
Ik had je nog gewaarschuwdquote:Op donderdag 13 december 2018 14:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cross staat al het hele jaar te boek als wereldkampioen en heeft op een podium voor de ranking nog steeds geen finale gehaald dit seizoen. Dat is inclusief Euro Tours waar hij heel wat van heeft gegooid. Je leed draag je gewoon mee naar het WK, simple as that.
quote:
quote:Beņat Intxausti reed sinds 13 september 2015 slechts 23 koersdagen voor zijn Britse werkgever Sky. De Baskische klimmer – die al jaren kampt met de naweeën van de Ziekte van Pfeiffer – blijft echter hopen op een definitieve terugkeer aan de top. “Ik ben nog altijd gemotiveerd”, zo laat hij weten aan Zikloland.
De een zit voorhans en de ander achterhans?quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Drie mannen op een motor hoe heet de middelste
Robquote:Op vrijdag 14 december 2018 00:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Drie mannen op een motor hoe heet de middelste
Jammer joh!quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:08 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap het niet. Ik snap het niet. Ik snap het niet. Ik snap het niet.
106,09 gemiddeld en nog verliezen.
jeetjequote:Op vrijdag 14 december 2018 00:08 schreef El-Stinho het volgende:
Was Roland er maar om te duiden dat gemiddelde niet alles zegt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:08 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap die naamsverandering nog steeds nietquote:Op vrijdag 14 december 2018 00:08 schreef El-Stinho het volgende:
Eerste of tweedequote:Op vrijdag 14 december 2018 00:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik snap die naamsverandering nog steeds niet
quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:08 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:BullyBoy180 twitterde op vrijdag 14-12-2018 om 00:08:00Perfect point shown as averages do not win dart matches all about perfect timing and chances taken. reageer retweet
Dit klopt niet.quote:Op vrijdag 14 december 2018 00:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Morgenmiddag vanaf 13:30 uur gaan we er weer voor zitten met de echte liefhebbers
Richard North v Robert Marijanovic
Mickey Mansell v Jim Long
Josh Payne v Jeff Smith
Jamie Lewis v Cody Harris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |