abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 januari 2019 @ 06:31:38 #226
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184428600
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

I'm more interested in what we have been told over the last seven decades rather than what may or not be possible right now.
Why do you believe 'atomic' bombs exist? Please be specific.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

It'd be quite something if you finally provided something to back up the vague claims you have made.
Don't be shy!
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Whether something is 'pretty clear' to you does not say much.....but that's ok, because you know very well that such information is thin on the ground...otherwise you'd've very happily posted it by now.
Beantwoord de vraag!

[ Bericht 23% gewijzigd door SuperHartje op 16-01-2019 09:35:54 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 16 januari 2019 @ 07:25:26 #227
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_184428841
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 22:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

I'm more interested in what we have been told over the last seven decades rather than what may or not be possible right now.
Why do you believe 'atomic' bombs exist? Please be specific.
Weak. It was a simple question.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_184429548
Ben vooral benieuwd wat het volgende stuk conventionele natuurkunde is waar aan wordt getwijfeld.
-
  woensdag 16 januari 2019 @ 14:11:26 #229
45206 Pietverdriet
pi_184435667
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 08:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Nu maar hopen dat Tingo zich snel laat horen wat een despotie met al die rakkers. :O
Stel je voor, je opent een discussie en je wordt naar je positie in deze gevraagd.
pi_184438855
Ik snap niet wat dat is met dat terugketsen van die bewijslast de hele tijd. Waarom zou een atoombom wél bestaan? Nou, misschien omdat de ontploffingen en achterliggende natuurkunde enorm uitgebreid gedocumenteerd zijn, omdat er legio slachtoffers bestaan, ga zo maar door.

Als je bananen ontkent, dan is de vraag toch ook niet "Waarom denk je dat bananen wél bestaan?"

Ik vind het niet meer dan normaal dat er in een topic waar atoomwapens ontkend worden, wordt gevraagd naar de achterliggende motivatie. Als het enige wat dan naar voren komt is "ik vind het er nep uit zien en het wordt gebruikt als fearmongering", dan is dat natuurlijk niet erg overtuigend.
pi_184490207
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 07:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Weak. It was a simple question.
My answer is not 'weak' at all, if that's what you mean.

Anyway – whatever answer I gave would no doubt be met with one shitty remark or another, and I don't really care what you think, so it doesn't matter.
…....

Simple questions don't necessarily have simple answers.
Here's a simple question for you and your fellow 'nukers' :
Why do you believe that 'atomic' bombs have ever been used and/or tested?
Please give a few reasons which we can all understand.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 19 januari 2019 @ 12:33:44 #232
45206 Pietverdriet
pi_184490392
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 12:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Anyway – whatever answer I gave would no doubt be met with one shitty remark or another, and I don't really care what you think, so it doesn't matter.
…....

Beantwoord de vraag nu eens.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 13:01:42 #233
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_184490779
quote:

[..]

…....

Ja of nee kijkt mij een heel makkelijk antwoord.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_184491241
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 12:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Beantwoord de vraag nu eens.
I thought I'd been very clear about my opinion of 'atomic' bombs.
Welke vraag precies?

I've asked questions which you and and your fellow nukers have completely ignored
Here's one of them - again.....
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_184491326
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 14:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar is het mogelijk een atoombom te maken?
I don't know....whether it is possible to make an atomic bomb or not will not make the mountain of idiotic imagery, propaganda films and miraculous survivor/witness statements any more real/believable.

Anyway - another exciting day in football - fijn weekend verder allemaal!
  zaterdag 19 januari 2019 @ 13:34:43 #236
45206 Pietverdriet
pi_184491459
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 13:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke vraag precies?

Deze vraag
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Beantwoord de vraag, is een atoombom (fissie) mogelijk, en als je dan toch bezig bent is een waterstofbom (fusie) mogelijk?
Gewoon ophouden met draaien en een simpel ja of nee, en waarom niet bij een nee
pi_184492142
quote:

[..]

…....

Yes it's weak, i'd have more chance to balance my weight on a soap bubble than to keep your theory intact, that kind of weakness accurately describes your defense on the matter.

What makes me, us or anyone believe nuclear bombs exist? Oh, I don't know, maybe a gazillion amount of books and reports written about it? People believe in the bible and there's a lot more verifiable info on nuclear weapons in comparison, just saying. Maybe the numerous amounts of witness reports or the countless casualties, or maybe a simple reading from a geiger teller in an afflicted area? Maybe the fact that if you deny nuclear weapons you also deny nuclear energy? Just to name a couple of the most obvious reasons. A few reasons which we can all understand.

There is literally more information available on nuclear bombs than on strawberries, yet you don't deny the existence of those, do you now? If you want to deny all that, the burden of proof is on you, which is why i perfectly understand you consistently and continuously avoid answering any questions that pertain to the scientific part of the matter - because even touching the subject would of course void any sensible argument you think you have.

"Atom bombs are being used in movies (and) as fearmongery." simply doesn't cut it. Never has, never will. It doesn't make it fake just because they use it to scare and manipulate people. Plane crashes are being used as fearmongery aswell, are you gonna deny plane crashes?

There is not a single shred of scientific background to your claims that refute the existence of nuclear weapons.

P.S. If you're gonna base your reply around any possible spelling or grammar mistakes and not get into the matter, we'll all know what that means. :P
pi_184544353
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Beantwoord de vraag, is een atoombom (fissie) mogelijk, en als je dan toch bezig bent is een waterstofbom (fusie) mogelijk?
I don't know/ Ja/ nee.Whatever the answer might be to your question will not and does not make the ridiculous propaganda films,miraculous survival stories etc. any more believable.
Please stop trying to haul me into some scientistic discussion where you (quite desperately) want to at least appear to be right. Don't try and 'blind us with science'.
Explain to us how eye-balls and skin can 'melt'.
Present some defintive information about the 'nuclear' EMP.
…......
Here's a simple question for you and your fellow 'nuker/nukists' :
I've asked myself the same question.
Please give a few simple but specific reasons which we can all understand.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 09:21:19 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_184547568
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 13:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke vraag precies?

I've asked questions which you and and your fellow nukers have completely ignored
Here's one of them - again.....
Om meerdere redenen. Een aanzienlijk aantal werden bijvoorbeeld in view of the public getest. Over de natuurkunde achter kernwapens is in de loop van de decennia redelijk wat naar buiten gekomen, and it all makes sense. Kernenergie bestaat, in verschillende vormen. Etc. etc.

Tel daar bij op de waslijst aan consequences als kernwapens nep zouden zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_184548253
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 23:59 schreef Tingo het volgende:
• Omdat de natuurkundige basis achter kernsplitsing vrij basic is.
• Omdat een complot dat alle testen en toepassingen nep zijn, vele malen ongeloofwaardiger zijn dan dat die wapens gewoon ontwikkeld zijn.

Het is dezelfde vraag als "waarom geloof je dat je ouders je ouders zijn, en dat je niet geadopteerd bent terwijl alles op dat eerste wijst"?

Ik ben zelf natuurkundige, en al die vakken kernfysica en al die bijbehorende proefjes omtrent kernfysica en kwantummechanica zouden dan allemaal nep moeten zijn. En dat niet alleen: ook de structuur van b.v. sterren en de bijbehorende spectroscopie zouden allemaal herzien moeten worden.

Dan vraag ik mezelf af, wat waarschijnlijker is: dat dat inderdaad het geval is, of dat dit weer de zoveelste internet-complotdinges is. Na 15 jaar aan complotmensen en crackpots te hebben gesproken, is die keuze voor mij persoonlijk niet zo lastig.
-
  dinsdag 22 januari 2019 @ 10:52:08 #241
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_184549078
Voor mij is de keuze ook niet zo lastig, fake media, fake history, fake sky, fake world.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_184549469
quote:

[..]

I don't know/ Ja/ nee.Whatever the answer might be to your question will not and does not make the ridiculous propaganda films,miraculous survival stories etc. any more believable.
Please stop trying to haul me into some scientistic discussion where you (quite desperately) want to at least appear to be right. Don't try and 'blind us with science'.
…......
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 14:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Yes it's weak, i'd have more chance to balance my weight on a soap bubble than to keep your theory intact, that kind of weakness accurately describes your defense on the matter.

What makes me, us or anyone believe nuclear bombs exist? Oh, I don't know, maybe a gazillion amount of books and reports written about it? People believe in the bible and there's a lot more verifiable info on nuclear weapons in comparison, just saying. Maybe the numerous amounts of witness reports or the countless casualties, or maybe a simple reading from a geiger teller in an afflicted area? Maybe the fact that if you deny nuclear weapons you also deny nuclear energy? Just to name a couple of the most obvious reasons. A few reasons which we can all understand.

There is literally more information available on nuclear bombs than on strawberries, yet you don't deny the existence of those, do you now? If you want to deny all that, the burden of proof is on you, which is why i perfectly understand you consistently and continuously avoid answering any questions that pertain to the scientific part of the matter - because even touching the subject would of course void any sensible argument you think you have.

"Atom bombs are being used in movies (and) as fearmongery." simply doesn't cut it. Never has, never will. It doesn't make it fake just because they use it to scare and manipulate people. Plane crashes are being used as fearmongery aswell, are you gonna deny plane crashes?

There is not a single shred of scientific background to your claims that refute the existence of nuclear weapons.

P.S. If you're gonna base your reply around any possible spelling or grammar mistakes and not get into the matter, we'll all know what that means. :P
Here you go.
pi_184549500
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Voor mij is de keuze ook niet zo lastig, fake media, fake history, fake sky, fake world.
En alleen een select clubje verlichten ziet de waarheid O+

Iets met vaders, wensen en gedachten.
-
  dinsdag 22 januari 2019 @ 11:38:43 #244
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_184549744
quote:
En fake nuclear power?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 22 januari 2019 @ 14:29:01 #245
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_184552801
quote:
Gelieve wel een beetje inhoudelijk te blijven.
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 21:43:05 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_184561375
quote:
Deze is te mooi, want wat je hier op somt wat dus nep is, geeft mij aan dat deze post dus ook nep is. Aangezien dat gene wat nep is er juist voor zorgt dat je dit hier überhaupt kan typen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 23 januari 2019 @ 09:08:41 #247
45206 Pietverdriet
pi_184567186
quote:

[..]

…......
Waarom beantwoord je de vraag niet? Je draait en komt met vragen, maar je neemt geen standpunt in.
pi_184567490
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 15:46 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

[..]

Via linkje van ChrisCarter

Man van 80 die even een accountje maakt op een snopes forum om deze urban legend even te helpen levend te houden. Ik geloof het meteen.
Dit kan overigens inderdaad niet door verstrooiing. Probeer maar eens met een lamp door je vinger te schijnen. Je hele vinger licht op, maar je ziet geen bot. Het licht verstrooit om het bot heen.
  woensdag 23 januari 2019 @ 11:30:25 #249
45206 Pietverdriet
pi_184569401
quote:
Wat is jouw mening eigenlijk, zijn atoombommen mogelijk of niet?

[ Bericht 15% gewijzigd door SuperHartje op 23-01-2019 16:18:25 ]
pi_184569470
quote:
Bewijs het tegenovergestelde maar. :7

[ Bericht 23% gewijzigd door SuperHartje op 23-01-2019 16:21:04 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')