abonnement Unibet Coolblue
pi_184571416
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 09:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom beantwoord je de vraag niet? Je draait en komt met vragen, maar je neemt geen standpunt in.
I have answered the question.
I don't know - that is my answer.
Now your turn:
How is it possible for skin and eyeballs to melt ?

[ Bericht 8% gewijzigd door Tingo op 23-01-2019 13:29:11 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_184571615
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:04 schreef Haushofer het volgende:

[..]

• Omdat de natuurkundige basis achter kernsplitsing vrij basic is.
• Omdat een complot dat alle testen en toepassingen nep zijn, vele malen ongeloofwaardiger zijn dan dat die wapens gewoon ontwikkeld zijn.

Het is dezelfde vraag als "waarom geloof je dat je ouders je ouders zijn, en dat je niet geadopteerd bent terwijl alles op dat eerste wijst"?

Ik ben zelf natuurkundige, en al die vakken kernfysica en al die bijbehorende proefjes omtrent kernfysica en kwantummechanica zouden dan allemaal nep moeten zijn. En dat niet alleen: ook de structuur van b.v. sterren en de bijbehorende spectroscopie zouden allemaal herzien moeten worden.

Dan vraag ik mezelf af, wat waarschijnlijker is: dat dat inderdaad het geval is, of dat dit weer de zoveelste internet-complotdinges is. Na 15 jaar aan complotmensen en crackpots te hebben gesproken, is die keuze voor mij persoonlijk niet zo lastig.
You can come out with as much scientistic jargon,papers, results etc about the THEORY as you want but that will not make the mountain of idiotic imagery, propaganda films and miraculous survivor/witness statements any more real/believable or convincing.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_184572404
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

You can come out with as much scientistic jargon,papers, results etc about the THEORY as you want but that will not make the mountain of idiotic imagery, propaganda films and miraculous survivor/witness statements any more real/believable or convincing.
LOL

Someone clearly doesn't understand what a scientific theory is. :P
  woensdag 23 januari 2019 @ 15:02:40 #254
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184573483
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

I have answered the question.
I don't know - that is my answer.
Now your turn:
How is it possible for skin and eyeballs to melt ?
Waar heb ik dat beweerd?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184575465
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

You can come out with as much scientistic jargon,papers, results etc about the THEORY as you want but that will not make the mountain of idiotic imagery, propaganda films and miraculous survivor/witness statements any more real/believable or convincing.
Ok, dan geloof je het niet. :)
-
  woensdag 23 januari 2019 @ 17:44:51 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_184576558
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

You can come out with as much scientistic jargon,papers, results etc about the THEORY as you want but that will not make the mountain of idiotic imagery, propaganda films and miraculous survivor/witness statements any more real/believable or convincing.
Dan komen we toch weer op de issue atoom energie terrecht.

En als je nog verder gaat energie in het algemeen.

Neem een batterij bevoordeeld.
Dat magische dingetje wat uit zich zelf energie levert, je weet niet hoe het werkt en toch doet zijn werk.

Dit zelfde geld voor atoom energie.
Je weet niet hoe het werkt maar toch schuif je het onder de zoden door het gewoon te ontkennen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 23 januari 2019 @ 18:33:00 #257
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184577499
Sterker nog, Tingo wil geeneens weten hoe het werkt, dat is namelijk wetenschap en dus eng en moeilijk, dan verblind je hem met wetenschap en moeilijke woorden zoals hij het zelf zegt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184577518
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Sterker nog, Tingo wil geeneens weten hoe het werkt, dat is namelijk wetenschap en dus eng en moeilijk, dan verblind je hem met wetenschap en moeilijke woorden zoals hij het zelf zegt.
Maar er toch een mening over hebben, is dan wel weer heel knap. :D
  woensdag 23 januari 2019 @ 18:35:03 #259
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184577536
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar er toch een mening over hebben, is dan wel weer heel knap. :D
Tja dat zie je hier meer.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 23 januari 2019 @ 18:39:08 #260
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_184577623
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

You can come out with as much scientistic jargon,papers, results etc about the THEORY as you want but that will not make the mountain of idiotic imagery, propaganda films and miraculous survivor/witness statements any more real/believable or convincing.
Oeee, wetenschap, eng!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 23 januari 2019 @ 18:41:50 #261
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184577669
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oeee, wetenschap, eng!
Objectieve en verifieerbare kennis van de werkelijkheid, brrrr
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 23 januari 2019 @ 20:02:52 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_184579630
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oeee, wetenschap, eng!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 23 januari 2019 @ 20:11:51 #263
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_184579859
Slotje erop? Of valt er nog wat te discussiëren?
A child is born with no state of mind.
pi_184592196
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 20:11 schreef SuperHartje het volgende:
Slotje erop? Of valt er nog wat te discussiëren?
Er valt nog heel veel te discussiëren, echter wordt deze discussie helaas telkens uit de weg gegaan. Ik zou het erg interessant vinden om de mening te lezen van iemand die atoomwapens ontkent, maar dit niet baseert op het feit dat de filmpjes er volgens hem of haar nep uit zien. :)
  Moderator donderdag 24 januari 2019 @ 14:24:12 #265
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_184592652
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Er valt nog heel veel te discussiëren, echter wordt deze discussie helaas telkens uit de weg gegaan. Ik zou het erg interessant vinden om de mening te lezen van iemand die atoomwapens ontkent, maar dit niet baseert op het feit dat de filmpjes er volgens hem of haar nep uit zien. :)
Na 5 topics is het niet echt verbeterd. Heb je er nog hoop op? :)

Edit: 4 topics sorry :@

[ Bericht 6% gewijzigd door SuperHartje op 24-01-2019 15:14:20 ]
A child is born with no state of mind.
  donderdag 24 januari 2019 @ 14:38:11 #266
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_184592945
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:24 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Na 5 topics is het niet echt verbeterd. Heb je er nog hoop op? :)
Ik heb er geen hoop op. Wat veel mensen met dit soort topics willen is samen praten over iets wat maar weinig mensen weten en daarom voelt zo iemand zich prettig bij de gedachte uniek en speciaal te zijn. En vooral dat de hele wereld je alles voorliegt.

Selfpleasing en zoeken naar bevestigingen. Wie aansluit geeft de ander een groepsgevoel. De rest is een schaap dat alleen een discussie wilt aangaan op basis van feiten en wetenschap. Maar laten die nu juist gemaakt zijn door de (miljoenen ) mensen die in het complot zitten.

Dus ja een slotje lijkt mij hier wel op zijn plaats.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 24 januari 2019 @ 15:31:18 #267
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_184593870
Selfpleasing, de prettige gedachte uniek en speciaal te zijn. Hoe kom je erop? Psychologisch inzicht van lik mijn vestje. Wat een onzin bovenstaande samenvatting. Gooi er maar een slotje op inderdaad.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator donderdag 24 januari 2019 @ 15:56:58 #268
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_184594280
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Selfpleasing, de prettige gedachte uniek en speciaal te zijn. Hoe kom je erop? Psychologisch inzicht van lik mijn vestje. Wat een onzin bovenstaande samenvatting. Gooi er maar een slotje op inderdaad.
Dat komt door gebrek aan onderbouwing bij het ingenomen standpunt, wat in deze essentieel is om een discussie een beetje op niveau te kunnen voeren.
A child is born with no state of mind.
  donderdag 24 januari 2019 @ 16:22:21 #269
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_184594772
Er is best veel onderbouwing aangedragen zeker over de tijd heen genomen, ook in andere topics die gesloten zijn of niet meer in wordt gepost, alleen de laatste tijd niet meer, allemaal een beetje doodgebloed, dus dat klopt. Begrijp niet wat je bedoelt met "op niveau"? Welk niveau heb je het dan over?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_184594825
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:24 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Na 5 topics is het niet echt verbeterd. Heb je er nog hoop op? :)

Edit: 4 topics sorry :@
Het kan natuurlijk altijd.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik heb er geen hoop op. Wat veel mensen met dit soort topics willen is samen praten over iets wat maar weinig mensen weten en daarom voelt zo iemand zich prettig bij de gedachte uniek en speciaal te zijn. En vooral dat de hele wereld je alles voorliegt.

Selfpleasing en zoeken naar bevestigingen. Wie aansluit geeft de ander een groepsgevoel. De rest is een schaap dat alleen een discussie wilt aangaan op basis van feiten en wetenschap. Maar laten die nu juist gemaakt zijn door de (miljoenen ) mensen die in het complot zitten.

Dus ja een slotje lijkt mij hier wel op zijn plaats.
Daar heb je gelijk in, die beschrijving is vrij accuraat en heb ik vaker voorbij zien komen. Daarom reageert men ook zo fel als je om inhoudelijke redevoering vraagt.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Selfpleasing, de prettige gedachte uniek en speciaal te zijn. Hoe kom je erop? Psychologisch inzicht van lik mijn vestje. Wat een onzin bovenstaande samenvatting. Gooi er maar een slotje op inderdaad.
Het is anders een erg bekende stelling betreft aluhoedjes, daarom zie je (o.a. hier) ook zo'n duidelijk groepje mensen die alle conspiracies geloven.
pi_184594842
quote:
15s.gif Op donderdag 24 januari 2019 16:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is best veel onderbouwing aangedragen zeker over de tijd heen genomen, ook in andere topics die gesloten zijn of niet meer in wordt gepost, alleen de laatste tijd niet meer, allemaal een beetje doodgebloed, dus dat klopt. Begrijp niet wat je bedoelt met "op niveau"? Welk niveau heb je het dan over?
Uhm, misschien wetenschappelijk? Als je atoomwapens gaat ontkennen, kom je er niet met "dit filmpje lijkt nep" of "ik zou zo niet reageren", dan is een concrete redevoering toch wel erg wenselijk. :P
pi_184594858
Ik voorspel een "ik hoef voor jou helemaal niks"-reactie.
  donderdag 24 januari 2019 @ 16:30:11 #273
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_184594950
quote:
15s.gif Op donderdag 24 januari 2019 16:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is best veel onderbouwing aangedragen zeker over de tijd heen genomen, ook in andere topics die gesloten zijn of niet meer in wordt gepost, alleen de laatste tijd niet meer, allemaal een beetje doodgebloed, dus dat klopt. Begrijp niet wat je bedoelt met "op niveau"? Welk niveau heb je het dan over?
Iets meer dan iets als een 'dit filmpje is duidelijk nep' zou fijn zijn. Er worden zo weinig onderbouwingen gegeven voor dat soort claims.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 24 januari 2019 @ 17:57:02 #274
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184596666
Noem mij maar gek, maar ik blijf het opvallend vinden hoe de mensen die aan atoombommen twijfelen, of for that matter, vaccinatie, geloven in homeopatie, of andere BNW items eigenlijk iedere inhoudelijke discussie zoveel mogelijk mijden. Inhoudelijke kennis ontbreekt niet alleen, het hebben van inhoudelijke kennis wordt gemeden of zelfs verkettert.
Kritiek hierop zoals deze post wordt niet gewaardeerd, is niet wenselijk en meestal snel gewist.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 24 januari 2019 @ 18:39:09 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_184597483
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2019 16:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Ah zo. Niveau .. Slotje of niet.. Ik moet nog naar de Appie. :s)
OK, atoom energie!
Om even het topic uit te breiden.
Ik heb er meer maals om gevraagd, maar krijg als antwoord dat het niet relevant is aan het topic, wat dikke bullshit is, dus ik stel voor dat we hierover verder in discussie gaan, is het fake zo ja waarom?
Niet fake, maar atoombommen wel, ook hierbij graag een toelichting.
En natuurlijk zijn andere antwoorden meer dan welkom.

Gaarne uw reactie :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 24 januari 2019 @ 19:29:24 #276
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_184598750
quote:
15s.gif Op donderdag 24 januari 2019 16:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is best veel onderbouwing aangedragen zeker over de tijd heen genomen, ook in andere topics die gesloten zijn of niet meer in wordt gepost, alleen de laatste tijd niet meer, allemaal een beetje doodgebloed, dus dat klopt. Begrijp niet wat je bedoelt met "op niveau"? Welk niveau heb je het dan over?
Zie FB.
A child is born with no state of mind.
  donderdag 24 januari 2019 @ 19:38:33 #277
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_184599015
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Selfpleasing, de prettige gedachte uniek en speciaal te zijn. Hoe kom je erop? Psychologisch inzicht van lik mijn vestje. Wat een onzin bovenstaande samenvatting. Gooi er maar een slotje op inderdaad.
Ik heb zelf ook wel eens een complot gevolgd. ;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_184616215
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 14:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Yes it's weak, i'd have more chance to balance my weight on a soap bubble than to keep your theory intact, that kind of weakness accurately describes your defense on the matter.

What makes me, us or anyone believe nuclear bombs exist? Oh, I don't know, maybe a gazillion amount of books and reports written about it? People believe in the bible and there's a lot more verifiable info on nuclear weapons in comparison, just saying. Maybe the numerous amounts of witness reports or the countless casualties, or maybe a simple reading from a geiger teller in an afflicted area? Maybe the fact that if you deny nuclear weapons you also deny nuclear energy? Just to name a couple of the most obvious reasons. [b]A few reasons which we can all understand.[/b]

There is literally more information available on nuclear bombs than on strawberries, yet you don't deny the existence of those, do you now? If you want to deny all that, the burden of proof is on you, which is why i perfectly understand you consistently and continuously avoid answering any questions that pertain to the scientific part of the matter - because even touching the subject would of course void any sensible argument you think you have.

"Atom bombs are being used in movies (and) as fearmongery." simply doesn't cut it. Never has, never will. It doesn't make it fake just because they use it to scare and manipulate people. Plane crashes are being used as fearmongery aswell, are you gonna deny plane crashes?

There is not a single shred of scientific background to your claims that refute the existence of nuclear weapons.

P.S. If you're gonna base your reply around any possible spelling or grammar mistakes and not get into the matter, we'll all know what that means. :P
You don't sound very sure. You begin with 'I don't know', use 'maybes' before and then question marks after all your 'reasoning'. Most probably trying (but failing) to be funny. I don't understand why you even mention the bible.
You seem to be convinced by the 'gazillion amount of books and reports' and the 'numerous witness reports or countless casualties' (which I think is mostly propaganda) rather than being specific about the content and then stating any reasons at all as to why you believe any of it.
You assume it is true, based on trust.

I believed it all too up until several years ago because I also had total trust in what I was being told by books, TV, cinema, etc.
Over the last few years, I've found that there are many more reasons NOT to believe the official version of events, and very often – what we don't get taught and/or told is way more important and interesting.

PS : The spelling, grammar and also punctuation in your post is quite good, but the actual content is mostly vague, shallow, evasive, confusing nonsense.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 25 januari 2019 @ 17:48:01 #279
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184616965
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

You don't sound very sure. You begin with 'I don't know', use 'maybes' before and then question marks after all your 'reasoning'. Most probably trying (but failing) to be funny. I don't understand why you even mention the bible.
You seem to be convinced by the 'gazillion amount of books and reports' and the 'numerous witness reports or countless casualties' (which I think is mostly propaganda) rather than being specific about the content and then stating any reasons at all as to why you believe any of it.
You assume it is true, based on trust.

I believed it all too up until several years ago because I also had total trust in what I was being told by books, TV, cinema, etc.
Over the last few years, I've found that there are many more reasons NOT to believe the official version of events, and very often – what we don't get taught and/or told is way more important and interesting.

PS : The spelling, grammar and also punctuation in your post is quite good, but the actual content is mostly vague, shallow, evasive, confusing nonsense.
But you are not getting the sarcasm...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 19:02:20 #280
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_184618193
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:10 schreef Tingo het volgende:

Over the last few years, I've found that there are many more reasons NOT to believe the official version of events, and very often – what we don't get taught and/or told is way more important and interesting.
Can you name a couple regarding nukes?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_184854255
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waar heb ik dat beweerd?
I didn't say that you did.
The propaganda films and witness accounts made the ‘melted eyeballs and skin’ claims.
There seems to be quite a list of lies/untruths which the public were, and are still told about ‘nuclear’ bombs.
They shouldn’t need to make up such idiotic horror stories if the nuclear bomb threat was real.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_184854264
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Can you name a couple regarding nukes?
Mr. and Mrs. Einstein
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 6 februari 2019 @ 14:17:20 #283
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_184855151
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Mr. and Mrs. Einstein
Can you be more specific?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_184856454
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

I didn't say that you did.
The propaganda films and witness accounts made the ‘melted eyeballs and skin’ claims.
There seems to be quite a list of lies/untruths which the public were, and are still told about ‘nuclear’ bombs.
They shouldn’t need to make up such idiotic horror stories if the nuclear bomb threat was real.
And the saga continues ... _O-

Still without a shred of evidence, but oh well. :P
pi_184856473
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Can you be more specific?
Mrs. Einstein is een Nederlandse vocale damesgroep die met liedjesprogramma's en theatrale programma's vanaf 1989 de Nederlandse theaters bezoekt. In 1997 vertegenwoordigde Mrs. Einstein Nederland op het Eurovisiesongfestival in Dublin met het lied Niemand heeft nog tijd. Het was geen succes.
pi_185139231
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

But you are not getting the sarcasm...
Oh I do. Sarcasm depends on how it's used for it to be effective. Sarcasm is best used to be witty, sharp, humorous. All the 'sarcarstic' statement/post showed was that the writer is very impressed by the 'gazillion amount of books and reports' and the 'numerous witness reports or countless casualties' propaganda, but specifies NOTHING about why he believes the atomic bomb lies and then ignores/ avoids my simple question.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_185139232
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Can you be more specific?
Sorry, but that was just a little 'joke' meant as a reminder for you to be more specific with your questions....and your answers for that matter.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_185139233
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 15:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Still without a shred of evidence, but oh well. :P
Evidence of something which does not exist in the first place. I hope you at least realise how completely stupid your post is....even if you don't have the gonads to admit it.

You seem to be convinced by the 'gazillion amount of books and reports' and the 'numerous witness reports or countless casualties' (which I think is mostly propaganda and you have not read anyway) rather than being specific about the content and then stating any reasons at all as to why you believe any of it.
You believe the 'nuclear' bomb attacks to be true without question, based purely on trust and a life time of indoctrination.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_185139271
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 03:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Evidence of something which does not exist in the first place. I hope you at least realise how completely stupid your post is....even if you don't have the gonads to admit it.

You seem to be convinced by the 'gazillion amount of books and reports' and the 'numerous witness reports or countless casualties' (which I think is mostly propaganda and you have not read anyway) rather than being specific about the content and then stating any reasons at all as to why you believe any of it.
You believe the 'nuclear' bomb attacks to be true without question, based purely on trust and a life time of indoctrination.
The fact that you don't accept scientific evidence even if it hits you in the face makes me feel very sorry for you. I am truly an utterly baffled by the fact you are still wholeheartedly able to mention or even accuse me of considering something to be "true without question" whilst you're staring in the face a fucking mountain of evidence, scientific fucking proven evidence that totally puts you in the losers corner, yet you refuse to admit it.

Here begins the offtopic part that would really flag this post delete-worthy, but ... you should know when to admit defeat, and because you don't: i would like to extend my sincere apologies and also my admiration to your mother for being able to bring up such a stubborn human being to the point it knows the abcediary by heart because i would've fucking given up by now pal.

If you have anything that would disprove nuclear weapons, please come forward now because we're going on 4 topics strong and all you've had to say is "ewww this youtube looks fake, so i will deny physics." I'll have you know that videos that look fake don't count as evidence, just like Michael Bay movies don't disprove the existence of nuclear weapons - otherwise we'd be done after the release of Independence Day. You have to do the research, and i'm sorry to say but it seems very much like you're just not up to the task of putting forward one single coherent reasoning.

Fucking hell lad, stick to drinking ale.
  donderdag 21 februari 2019 @ 10:09:55 #290
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_185141648
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 03:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sorry, but that was just a little 'joke' meant as a reminder for you to be more specific with your questions....and your answers for that matter.
Oh fuck off, dat was een specifieke vraag.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 21 februari 2019 @ 11:49:44 #291
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_185144067
Ik zou zeggen; slotje op dit topic.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 21 februari 2019 @ 12:24:32 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_185144835
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 03:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Evidence of something which does not exist in the first place. I hope you at least realise how completely stupid your post is....even if you don't have the gonads to admit it.

You seem to be convinced by the 'gazillion amount of books and reports' and the 'numerous witness reports or countless casualties' (which I think is mostly propaganda and you have not read anyway) rather than being specific about the content and then stating any reasons at all as to why you believe any of it.
You believe the 'nuclear' bomb attacks to be true without question, based purely on trust and a life time of indoctrination.
Het is eigenlijk echt heel simpel, en in gradaties onder te verdelen.

1. Als een (onstabiel) element uit elkaar valt komt hier energie bij vrij.
Hier is bijna 100 jaar aan wetenschappelijke onderbouwing voor, en bergen aan praktische voorbeelden. Bijvoorbeeld de tritium gun sights, of noodverlichting, die jarenlang blijft gloeien. Deze energie is prima te meten in het lab (heb ik wel eens gedaan, erg leuk om te doen) en zeer voorspelbaar voor de verschillende (isotopen van) de elementen. In RTGs wordt dit gebruikt om voor lange tijd elektriciteit op te wekken.
https://en.wikipedia.org/(...)moelectric_generator

2. Het uit elkaar vallen van elementen is te forceren.
Ook dit gaat alweer aardig richting de 100 jaar aan wetenschappelijke onderbouwing. Door bijvoorbeeld Uranium met neutronen te bombarderen kan je een splitsing forceren.

3. Als je de juiste atomen op de juiste manier bestraalt, begint een kettingreactie die zichzelf in stand kan houden.
Kerncentrales die fission gebruiken om energie op te wekken werken volgens dit concept. Door een kettingreactie onder controle te houden, zodat deze op een constant tempo verloopt, kunnen deze de energie die vrijkomt bij het uit elkaar vallen van een atoom nuttig inzetten.

4. kernwapens
And finally, kernwapens doen in de basis precies hetzelfde, met 1 belangrijk verschil. In een kernwapen wordt diezelfde kettingreactie juist zo snel en ongecontroleerd mogelijk gemaakt, zodat zo veel mogelijk energie in een zo kort mogelijke tijd vrij komt.

Dus Tingo, waar in dit lijstje gaat het mis voor jou? Geloof je 1,2 en 3 wel, maar 4 niet? Geloof je alleen 1? Denk je dat alles uit deze lijst nep is?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 08:47:30 #293
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_185164432
Nice Tuinhek :)
A child is born with no state of mind.
pi_185165777
Propaganda en indoctrinatie, de manier om je complot de feiten te laten omzeilen sinds de Priorij van Sion :7
-
pi_185173763
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 12:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het is eigenlijk echt heel simpel, en in gradaties onder te verdelen.

1. Als een (onstabiel) element uit elkaar valt komt hier energie bij vrij.
Hier is bijna 100 jaar aan wetenschappelijke onderbouwing voor, en bergen aan praktische voorbeelden. Bijvoorbeeld de tritium gun sights, of noodverlichting, die jarenlang blijft gloeien. Deze energie is prima te meten in het lab (heb ik wel eens gedaan, erg leuk om te doen) en zeer voorspelbaar voor de verschillende (isotopen van) de elementen. In RTGs wordt dit gebruikt om voor lange tijd elektriciteit op te wekken.
https://en.wikipedia.org/(...)moelectric_generator

2. Het uit elkaar vallen van elementen is te forceren.
Ook dit gaat alweer aardig richting de 100 jaar aan wetenschappelijke onderbouwing. Door bijvoorbeeld Uranium met neutronen te bombarderen kan je een splitsing forceren.

3. Als je de juiste atomen op de juiste manier bestraalt, begint een kettingreactie die zichzelf in stand kan houden.
Kerncentrales die fission gebruiken om energie op te wekken werken volgens dit concept. Door een kettingreactie onder controle te houden, zodat deze op een constant tempo verloopt, kunnen deze de energie die vrijkomt bij het uit elkaar vallen van een atoom nuttig inzetten.

4. kernwapens
And finally, kernwapens doen in de basis precies hetzelfde, met 1 belangrijk verschil. In een kernwapen wordt diezelfde kettingreactie juist zo snel en ongecontroleerd mogelijk gemaakt, zodat zo veel mogelijk energie in een zo kort mogelijke tijd vrij komt.

Dus Tingo, waar in dit lijstje gaat het mis voor jou? Geloof je 1,2 en 3 wel, maar 4 niet? Geloof je alleen 1? Denk je dat alles uit deze lijst nep is?
Ik denk dat je hier geen, óf een ontwijkend antwoord op gaat krijgen.

Zoiets van "omdat 100 wetenschappers het zeggen en bewijzen, maakt het 't nog geen waarheid." :P

Overigens wel een mooie post die het de basisbeginselen van het principe aan een leek zoals mij duidelijk weet uit te leggen. Ik kan overigens ook de serie "Manhattan" aanraden, gaat niet zozeer over het technische aspect, maar meer over hoe het hele project verliep.
  zondag 24 februari 2019 @ 13:52:59 #296
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_185212219
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 16:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier geen, óf een ontwijkend antwoord op gaat krijgen.

Zoiets van "omdat 100 wetenschappers het zeggen en bewijzen, maakt het 't nog geen waarheid." :P

Overigens wel een mooie post die het de basisbeginselen van het principe aan een leek zoals mij duidelijk weet uit te leggen. Ik kan overigens ook de serie "Manhattan" aanraden, gaat niet zozeer over het technische aspect, maar meer over hoe het hele project verliep.
Dat lijkt me ondertussen wel duidelijk ja ;) Tingo heeft helemaal geen zin in een inhoudelijke discussie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 24 februari 2019 @ 20:10:07 #297
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_185220908
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 16:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier geen, óf een ontwijkend antwoord op gaat krijgen.

Zoiets van "omdat 100 wetenschappers het zeggen en bewijzen, maakt het 't nog geen waarheid." :P

Overigens wel een mooie post die het de basisbeginselen van het principe aan een leek zoals mij duidelijk weet uit te leggen. Ik kan overigens ook de serie "Manhattan" aanraden, gaat niet zozeer over het technische aspect, maar meer over hoe het hele project verliep.
Je zegt het al wetenschappers, als je de FE docu hebt gezien, zijn wetenschappers ook een soort van evil, er werd ook gevraagd of wetenschappers zich bij de FE beweging zouden kunnen zitten, en dat werd gelijk ook afgedaan aangezien, die wel logisch nadenken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_185227980
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 12:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het is eigenlijk echt heel simpel, en in gradaties onder te verdelen.

1. Als een (onstabiel) element uit elkaar valt komt hier energie bij vrij.
Hier is bijna 100 jaar aan wetenschappelijke onderbouwing voor, en bergen aan praktische voorbeelden. Bijvoorbeeld de tritium gun sights, of noodverlichting, die jarenlang blijft gloeien. Deze energie is prima te meten in het lab (heb ik wel eens gedaan, erg leuk om te doen) en zeer voorspelbaar voor de verschillende (isotopen van) de elementen. In RTGs wordt dit gebruikt om voor lange tijd elektriciteit op te wekken.
https://en.wikipedia.org/(...)moelectric_generator

2. Het uit elkaar vallen van elementen is te forceren.
Ook dit gaat alweer aardig richting de 100 jaar aan wetenschappelijke onderbouwing. Door bijvoorbeeld Uranium met neutronen te bombarderen kan je een splitsing forceren.

3. Als je de juiste atomen op de juiste manier bestraalt, begint een kettingreactie die zichzelf in stand kan houden.
Kerncentrales die fission gebruiken om energie op te wekken werken volgens dit concept. Door een kettingreactie onder controle te houden, zodat deze op een constant tempo verloopt, kunnen deze de energie die vrijkomt bij het uit elkaar vallen van een atoom nuttig inzetten.

4. kernwapens
And finally, kernwapens doen in de basis precies hetzelfde, met 1 belangrijk verschil. In een kernwapen wordt diezelfde kettingreactie juist zo snel en ongecontroleerd mogelijk gemaakt, zodat zo veel mogelijk energie in een zo kort mogelijke tijd vrij komt.

Dus Tingo, waar in dit lijstje gaat het mis voor jou? Geloof je 1,2 en 3 wel, maar 4 niet? Geloof je alleen 1? Denk je dat alles uit deze lijst nep is?
Ah yes – the good old ‘it’s really all very simple’ . You began your ‘vooral EMP’ post with the same words, after which you made a string of unsubstantiated claims. It really isn’t ‘all very simple’…..as the vast majority of people do not understand a fuck of what you are on about.
You give one link to some space technology bullshit and the rest we are supposed to take your word for it. You should know better - as I’ve stated several times over the years, I don’t trust you or your opinions.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_185227981
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 08:47 schreef SuperHartje het volgende:
Nice Tuinhek :)
‘Nice’ what ?
Nice shoes, earrings, handbags?
Or ‘nice’ clever-sounding post of which you probably do not understand very well and you are accepting as being true from someone who claims to be some kind of an authority?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_185227984
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 10:17 schreef Haushofer het volgende:
Propaganda en indoctrinatie, de manier om je complot de feiten te laten omzeilen sinds de Priorij van Sion :7
We’ve all been victims of propaganda and indoctrination for one reason or another at some point in our lives.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')