Hier ook.quote:
Vlokken en een soort hagel door elkaar. Soms hoor je het echt kletteren tegen de ramen namelijk en sneeuw klettert niet.quote:
Dat is ook een leuk ideequote:Op zaterdag 15 december 2018 23:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vorig jaar hadden we voor Kerst met de schoonfamilie vantevoren allemaal kleine bakjes klaargemaakt met ongeveer de inhoud van zo’n gourmetpannetje en daar steeds een ander land van gemaakt. Iedereen kreeg dus een kant-en-klaar gerechtje wat alleen nog in het pannetje moest. Eerste ronde Mexicaans, tweede ronde Italiaans, derde ronde Zweeds, enzovoort. Was een succes en een keer wat anders.
En natuurlijk Vienetta na
Hier zag ik het ook netquote:
Ja nou! Dacht eerst dat t regende, aan het getik te horen. En honden kunnen zo lekker ravotten in de sneeuw.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Vlokken en een soort hagel door elkaar. Soms hoor je het echt kletteren tegen de ramen namelijk en sneeuw klettert niet.![]()
Hoop dat er morgenochtend nog een laagje wit ligt, voor de honden!
Ik weet niet hoe vroeg je morgen moet fietsen maar tis in de ochtend allemaal weg denk ik hoor, het wordt 7 graden hier morgen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier zag ik het ook netHad helemaal niet gelezen dat het vandaag al zou sneeuwen.
Sneeuw geeft altijd zo'n dubbel gevoel. Aan de ene kant is het heel mooi om te zien en vind ik het gevoel en geluid van krakende verse sneeuw onder mijn voeten altijd heel tof. Maar als ik mij bedenk dat het morgen wel weer spekglad op de fiets zal zijn, wordt ik wat minder blij
Niet vroeg beginnen, dus dat scheelt. Zou dan een graad of vijf moeten zijn, dus dan is het meeste wel al weg ja. Maar jij juist wat ijzige plekjes hier en daar zijn juist listig.quote:Op zaterdag 15 december 2018 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vroeg je morgen moet fietsen maar tis in de ochtend allemaal weg denk ik hoor, het wordt 7 graden hier morgen.![]()
Jammer stiekem, had best even een dagje van sneeuw willen genieten met de honden op zondag. Maar voor jou fijn!
Die kop van Bietquote:Op zondag 16 december 2018 09:53 schreef Greys het volgende:
Sneeuw!
De Griek vindt het prachtig.
De Biet vindt het MEH.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja Biet maakt geen geheim van haar gevoelens.quote:
is dat echt?quote:Op zondag 16 december 2018 09:53 schreef Greys het volgende:
Sneeuw!
De Biet vindt het MEH.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een schatjesquote:Op zondag 16 december 2018 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis normaal echt best een mooi hondje maar richt er een camera op en de waffel gaat in de MEHHHH stand.![]()
Kijk, niks aan bewerkt:
[ afbeelding ]
Ik ben het helemaal eens met de Griek, Sneeuw!quote:Op zondag 16 december 2018 09:53 schreef Greys het volgende:
Sneeuw!
De Biet vindt het MEH.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga darten kijken, voor mij hoef je niet stil te zijnquote:
quote:
...and a burning fake pianoquote:
Veel plezier! Ik ga later terugkijkenquote:
quote:Op zondag 16 december 2018 21:19 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kwam net voorbij bij heel Holland bakt. Deed me denken aan Greys dr haar foto.
Wat moest het voorstellen, een ESF glitter eend?quote:Op zondag 16 december 2018 21:19 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kwam net voorbij bij heel Holland bakt. Deed me denken aan Greys dr haar foto.
Een kerstboom.quote:Op zondag 16 december 2018 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat moest het voorstellen, een ESF glitter eend?
Een kerstboom?quote:
Ik dacht al, waar doet het me aan denken.quote:Op zondag 16 december 2018 21:19 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht ook net "huh, wat is dat?' maar hij bedoelt waarschijnlijk Festifali i Kenges (Albanese voorronde)quote:
PM waar precies? Want met Matt samenwerken lijkt me wel watquote:Op zondag 16 december 2018 22:46 schreef Greys het volgende:
Hier ook even voor de fans![]()
[ afbeelding ]
Als je een cam zelf nodig hebt (volgens het bericht) gok ik dat je niet naast Matt komt te zitten maar dat hij het vanuit Amerika doet en jij vanuit Nederland.quote:Op zondag 16 december 2018 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PM waar precies? Want met Matt samenwerken lijkt me wel wat
Oh dat dacht ik ook al niet, al was het welkom geweestquote:Op zondag 16 december 2018 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je een cam zelf nodig hebt (volgens het bericht) gok ik dat je niet naast Matt komt te zitten maar dat hij het vanuit Amerika doet en jij vanuit Nederland.Of bedoel je dat niet?
PM op Facebook.
Je praat vooral tegen alle kijkers. Dat zou ik dus zelf echt nooit durven.quote:Op maandag 17 december 2018 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik ook al niet, al was het welkom geweestMaar op cam tegen elkaar praten lijkt me al heel leuk
*maakt snel Facebook account aan*
Ik heb serieus nu een Facebookaccount aangemaaktquote:Op maandag 17 december 2018 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Je praat vooral tegen alle kijkers. Dat zou ik dus zelf echt nooit durven.Maar doe jij maar idd! Aoibhin die Albanië gaat verslaggeven live, dat lijkt me wel wat.
quote:Op maandag 17 december 2018 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb serieus nu een Facebookaccount aangemaakt![]()
Matt zal me wel niet gauw erbij willen nemen, want een Facebookaccount van 1 dag oud lijkt al gauw een troll, maar ik kan het altijd proberen
Misschien kun je alvast oefenen door de intervalact te zijn voor de ESF Awardsquote:Op maandag 17 december 2018 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Matt zal me wel niet gauw erbij willen nemen, want een Facebookaccount van 1 dag oud lijkt al gauw een troll, maar ik kan het altijd proberen
Leukquote:Op maandag 17 december 2018 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij voor voorbereiding wil, maar de Albanese liedjes heb ik allemaal geluisterd, en tijd voor wat verdere verdieping vind ik wel.quote:Op maandag 17 december 2018 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk
Maar durf je dat echt, live voor al die kijkers in het Engels enzo? En heb je tijd om je uitgebreid voor te bereiden ervoor? Ik vind het heel tof hoor maar dat je dit überhaupt durft johStoer.
Ik duimquote:Op maandag 17 december 2018 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij voor voorbereiding wil, maar de Albanese liedjes heb ik allemaal geluisterd, en tijd voor wat verdere verdieping vind ik wel.
Ach joh, ik word het toch niet. Maar bij dit soort dingen heb ik toch altijd iets van 'toch maar even proberen, je weet maar nooit'
Succes in ieder gevalquote:Op maandag 17 december 2018 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij voor voorbereiding wil, maar de Albanese liedjes heb ik allemaal geluisterd, en tijd voor wat verdere verdieping vind ik wel.
Ach joh, ik word het toch niet. Maar bij dit soort dingen heb ik toch altijd iets van 'toch maar even proberen, je weet maar nooit'
Thanks!quote:Op maandag 17 december 2018 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik duim![]()
En je weet nooit, volgens mij durven niet heel veel mensen dat hoor! Dus wie weet!
Op z'n Facebook. Heb er zelf het screenshot van gemaakt vanavond. Is het nu weg? Moment ik kijk ff.quote:Op maandag 17 december 2018 00:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!
Waar vond je het trouwens precies? Want ik zit op zijn Facebook nu en zie er niet echt iets over.
Ah, dat zal het dan wel zijn. Ik ga hem nu even toevoegen.quote:Op maandag 17 december 2018 01:00 schreef Greys het volgende:
Staat er nog.
https://m.facebook.com/st(...)680789&id=1257889456
Zijn jullie al Facebookvrienden? Anders kan je het misschien daardoor (nog) niet zien.
Is het de gewone ESCunited site trouwens of zijn privépagina? Die laatste kan ik niet vinden namelijkquote:Op maandag 17 december 2018 01:00 schreef Greys het volgende:
Staat er nog, meest recente bericht:
https://m.facebook.com/st(...)680789&id=1257889456
Zijn jullie al Facebookvrienden? Anders kan je het misschien daardoor (nog) niet zien. Hij heeft niet alles openbaar staan.
Privé.quote:Op maandag 17 december 2018 01:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is het de gewone ESCunited site trouwens of zijn privépagina? Die laatste kan ik niet vinden namelijk
Wat lief trouwens dat je Fred z'n scores helemaal op volgorde hebt gezetquote:Op maandag 17 december 2018 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
HHB ook weer teruggekekenBen blij met wie dat misbaksel overkwam
Toegevoegd! Hopelijk accepteert hij mijn verzoek snel, want tot die tijd kan ik geen PB's verzendenquote:Op maandag 17 december 2018 01:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Privé.
https://www.facebook.com/matt.friedrichs
Vast welquote:Op maandag 17 december 2018 01:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toegevoegd! Hopelijk accepteert hij mijn verzoek snel, want tot die tijd kan ik geen PB's verzenden
Graag gedaanquote:Op maandag 17 december 2018 01:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lief trouwens dat je Fred z'n scores helemaal op volgorde hebt gezet![]()
![]()
Ondanks ergens ook wel zielig, vind ik de eerste rondes met die misbaksels altijd wel geinig om te zienquote:Op maandag 17 december 2018 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
HHB ook weer teruggekekenBen blij met wie dat misbaksel overkwam
Als hij voor morgen nog niet geaccepteerd heeft, vind je het heel erg om hem even via PB te laten weten dat ik geïnteresseerd ben?quote:
wel twitterquote:Op maandag 17 december 2018 02:04 schreef Aoibhin het volgende:
Heeft ESF Fok trouwens een Facebookpagina? Dan ga ik die ook even volgen
Waarom een anonieme profielfoto? Als je die staan wilt doen ben je ook niet anoniem meer. En ik zou zelf niet een anoniem iemand accepteren op mn privé FB.quote:Op maandag 17 december 2018 01:55 schreef Aoibhin het volgende:
Nou Matt, schiet eens op met accepterenIk heb nog wel zo'n mooie profielfoto geïnstalleerd met Salvador en Manel in een autootje
Voor de bakker in kwestie is het sneu, maar ik vind het niet altijd even zielig. De bakker die het nu overkwam vind ik niet sympathiek. Als ditzelfde was gebeurd bij bijvoorbeeld Rik of Corrie uit de vorige serie had ik het een stuk zieliger gevonden dan nu.quote:Op maandag 17 december 2018 02:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ondanks ergens ook wel zielig, vind ik de eerste rondes met die misbaksels altijd wel geinig om te zien
Je hebt een punt, maar momenteel voel ik me niet lekker en zie ik eruit als een opgegraven seriemoordenaar, dus om nu even een foto van mezelf te nemen...quote:Op maandag 17 december 2018 09:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom een anonieme profielfoto? Als je die staan wilt doen ben je ook niet anoniem meer. En ik zou zelf niet een anoniem iemand accepteren op mn privé FB.![]()
Kijk anders ff of de oproep ook op ESCunited FB pagina staat. Ik kan mss straks wel even kijken maar heb de twee drukke laatste werkdagen van het jaar waarin alles af moet.
Maar je hebt vast wel een leuke foto ergens!quote:Op maandag 17 december 2018 10:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar momenteel voel ik me niet lekker en zie ik eruit als een opgegraven seriemoordenaar, dus om nu even een foto van mezelf te nemen...
Edit: heb nu mijn Outlaw poster genomen![]()
En kom ik aan door niet de spoiler te kopiëren,maar de lap tekstquote:Op maandag 17 december 2018 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Graag gedaan. Fred had het (mogelijk onbedoeld) al wat makkelijker gemaakt met de keurige indeling in regels en door steeds het cijfer op het eind te vermelden, met dezelfde lengte. Het was eerst de bedoeling de lijst ook in omgekeerde volgorde te plaatsen, maar steeds als ik dat in dezelfde post probeerde te doen liep m'n browser vast
Ik maak zelden foto's van mezelf eigenlijk. Dat valt me altijd weer op als ik er toevallig een keer een nodig heb.quote:Op maandag 17 december 2018 10:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar je hebt vast wel een leuke foto ergens!
Bedankt!quote:
Luisteren naar je lichaam dan komt het goed.quote:Op maandag 17 december 2018 10:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bedankt!Ik lig lekker in bed nu; moet nog wel wat werk doen straks, maar het gaat straks vast beter.
Zo afschuwelijk vond ik 2018 niet en ik kan wel leven met de winnaar.quote:Op maandag 17 december 2018 10:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik merk dat ik nog steeds de uitslag van afgelopen Songfestival zó intens kut vind dat ik overweeg die van 2019 te boycotten. Ik had verwacht dat dat gevoel wel zou wegtrekken in de loop der maanden, maar het wordt eigenlijk eerder sterker dan minder. Door de jaren heen zijn er vaker erg slechte winnaars geweest, zoals Conchita en Jamala, maar daar kon ik me uiteindelijk wel min of meer overheen zetten. Bij Netta lukt me dat gewoon niet, zo afschuwelijk vind ik dat nummer. Ik merk dat ze eigenlijk mijn hele plezier in het Songfestival afgenomen heeft, misschien wel definitief.
Zijn er meer mensen die zoiets ervaren?
Ik snap het wel als er een nummer wint die je heel slecht vindt, dat je dan er enorm van kan balen en het een smet geeft op de ESF beleving, maar ik heb echt nog nooit gehad dat ik daardoor niet meer wilde gaan kijken. Zoveel mensen, zoveel smaken.quote:Op maandag 17 december 2018 10:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik merk dat ik nog steeds de uitslag van afgelopen Songfestival zó intens kut vind dat ik overweeg die van 2019 te boycotten. Ik had verwacht dat dat gevoel wel zou wegtrekken in de loop der maanden, maar het wordt eigenlijk eerder sterker dan minder. Door de jaren heen zijn er vaker erg slechte winnaars geweest, zoals Conchita en Jamala, maar daar kon ik me uiteindelijk wel min of meer overheen zetten. Bij Netta lukt me dat gewoon niet, zo afschuwelijk vind ik dat nummer. Ik merk dat ze eigenlijk mijn hele plezier in het Songfestival afgenomen heeft, misschien wel definitief.
Zijn er meer mensen die zoiets ervaren?
Het is je vergeven, daar is het de tijd van het jaar voorquote:Op maandag 17 december 2018 10:27 schreef ato het volgende:
[..]
En kom ik aan door niet de spoiler te kopiëren,maar de lap tekst![]()
Mijn excuses daarvoor.
Ha, dat ken ik! Moet ook flink zoeken voor een foto waar ik een beetje leuk op sta en die nog een beetje recent isquote:Op maandag 17 december 2018 10:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik maak zelden foto's van mezelf eigenlijk. Dat valt me altijd weer op als ik er toevallig een keer een nodig heb.Als ik ergens heen ben of zo (vakantie, dagje uit) ben ik ook altijd meer bezig met het fotograferen van de omgeving.
Ik hoop echt dat het bij mij weer gaat kriebelen straks ergens in maart/april. Heb er toch de afgelopen 2 decennia altijd veel plezier aan beleefd.quote:Op maandag 17 december 2018 10:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap het wel als er een nummer wint die je heel slecht vindt, dat je dan er enorm van kan balen en het een smet geeft op de ESF beleving, maar ik heb echt nog nooit gehad dat ik daardoor niet meer wilde gaan kijken. Zoveel mensen, zoveel smaken.
Ik had dat in 2016 een beetje; de nummers die hoog eindigden waren allemaal totaal mijn smaak niet en de nummers die ik wel goed vond deden het niet heel best. Om nog maar niet te spreken over 2011 toen mijn allergrootste favoriet (Italië) tweede werd achter dat valsgezongen niemendalletje van Azerbeidzjan. Wat was ik toen pissed zeg... (nog steeds wel)
Maar het jaar daarop gewoon weer met een schone lei begonnen en lekker gekeken en genotenIeder jaar is weer nieuw; wie weet wint jouw favoriet volgend jaar wel!
Ik hoop het ook voor je!quote:Op maandag 17 december 2018 10:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het bij mij weer gaat kriebelen straks ergens in maart/april. Heb er toch de afgelopen 2 decennia altijd veel plezier aan beleefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |