abonnement Unibet Coolblue
  Admin vrijdag 1 maart 2019 @ 15:26:48 #241
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_185321278
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:14 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Dat wegkijken is anders vrij typerend voor de huidige samenleving.
Komt door het gebrek aan ruggengraat denk ik dan.

Hier verschuilen ze zich achter het riedeltje; 'persoon x ken ik niet, dus ik weet niet wat er in zijn hoofd gaat'.

Persoon X rijdt 200km te hard, maar ik laat hem maar gaan want ik weet niet wat er in zijn hoofd omgaat... :')
Wat. een. vergelijk.
Of iemand de verkeersregels overtreedt door 200km te hard te rijden is objectief vast te stellen. Hier heb je het over een subjectief oordeel of iemand wel of niet trollt, wel of niet een gewenst niveau haalt etc. Als we daaraan gaan beginnen moet je niet raar opkijken dat er straks users opstaan die wat jij tikt tot bagger bestempelen. Ik heb het eerder gevraagd, maar daarop komt nooit een antwoord, maar zou je het dan prima vinden als we wat jij tikt blind zouden verwijderen omdat anderen denken te weten dat jij een troll bent?

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of je de persoon achter de user kent doet er toch niet zoveel toe, als een user regelmatig nonsens post in serieuze subfora dan zou dat al reden moeten zijn er iets mee te doen, maar ik begrijp dat "de persoon achter de user" en "in zijn ogen volstrekt logisch" tegenwoordig een criterium zijn in een subforum als WGR.

Duidelijk.
We kunnen niet alleen maar juristen, accountants en bedrijfseconomen toelaten in WGR. Er zijn vast en zeker forums waar professionals elkaar kunnen ontmoeten zonder al die mensen die er helemaal geen verstand van hebben erbij.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator vrijdag 1 maart 2019 @ 15:27:09 #242
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_185321287
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:21 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Is eigenlijk gewoon een vrijbrief voor trollen om te doen wat ze willen natuurlijk. "Ja, jullie kunnen niet in mijn hoofd kijken en voor mij is die post volstrekt logisch, dus mag die post niet verwijderd worden".
En als je dat samenvoegt met "we bekijken elk geval apart" uit de policy, dan is die policy niets meer dan een wassen neus, want er wordt niet gehandhaafd. Tja.
En daar ligt dan een mooie uitdaging voor ons als moderators. Wij zullen moeten gaan bepalen (eventueel in overleg met de (F)A’s) of iets een trolltopic is of niet. En het is ook prima als wij daarop gewezen worden door middel van een TR of DM/PM. Maar wat we niet (meer) willen is dat het topic ondersneeuwt in ‘Troll-topic’ posts.
pi_185321315
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:19 schreef Danny het volgende:

[..]

Neuh, meer 'wij vinden het niet, of niet genoeg om in te grijpen' en 'als wij vinden dat er ingegrepen moet worden doen we dat'
Ik voel me niet aangesproken.
quote:
[..]

Ik legde jouw vragen in het verlengde van de hele discussie
Ja. Daar ging het idd mis.
quote:
[..]

Misschien een idee om mensen volgende keer hun eigen vragen te laten stellen, of je argumenten en vragen te beperken tot wat je daadwerkelijk zelf vindt en wil weten? Dat voorkomt een hoop misverstanden.
Goed. Ik zal mijn leven beteren en het meedenken voortaan achterwege laten.

Is dat wat je wilt? Prima hoor.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 15:29:59 #244
286575 Roces18
Chef de party
pi_185321344
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:26 schreef Danny het volgende:

[..]

Wat. een. vergelijk.
Of iemand de verkeersregels overtreedt door 200km te hard te rijden is objectief vast te stellen. Hier heb je het over een subjectief oordeel of iemand wel of niet trollt, wel of niet een gewenst niveau haalt etc. Als we daaraan gaan beginnen moet je niet raar opkijken dat er straks users opstaan die wat jij tikt tot bagger bestempelen. Ik heb het eerder gevraagd, maar daarop komt nooit een antwoord, maar zou je het dan prima vinden als we wat jij tikt blind zouden verwijderen omdat anderen denken te weten dat jij een troll bent?

Ik ben geen troll. En Kluun is bovendien een multiaccount, daar wordt ook niets meegedaan... Staat wel in de policy. Wat heb je daar op te zeggen dan?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 1 maart 2019 @ 15:31:39 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185321374
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:26 schreef Danny het volgende:
[..]

We kunnen niet alleen maar juristen, accountants en bedrijfseconomen toelaten in WGR. Er zijn vast en zeker forums waar professionals elkaar kunnen ontmoeten zonder al die mensen die er helemaal geen verstand van hebben erbij.
Er zit een enorme ruimte tussen een jurist en iemand die iedere hersenscheet zonder enige vorm van controle maar als advies en zogenaamde manier van uitwerken meent te moeten posten.
Leuk hoor, dat al die meningen ongehinderd door enige kennis van zaken gepost worden, maar WGR was altijd een vrij waardevol subforum, juist door het ontbreken van dat soort feitenvrije, en compleet foutieve nonsens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Admin vrijdag 1 maart 2019 @ 15:31:55 #246
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_185321380
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:21 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Is eigenlijk gewoon een vrijbrief voor trollen om te doen wat ze willen natuurlijk. "Ja, jullie kunnen niet in mijn hoofd kijken en voor mij is die post volstrekt logisch, dus mag die post niet verwijderd worden".
En als je dat samenvoegt met "we bekijken elk geval apart" uit de policy, dan is die policy niets meer dan een wassen neus, want er wordt niet gehandhaafd. Tja.
Ik kan helemaal niets veranderen aan hoe jij kiest eea te interpreteren, dus dat ga ik ook niet proberen. Punt blijft dat users geen moderators zijn en zich ook niet als zodanig dienen te gedragen. Tweede punt is dat moderators, fa's en a's beoordelen en ingrijpen waar ZIJ vinden dat dat nodig is, met daarbij de user én crewpolicy naast zich, en dat ze niet handelen in opdracht van users. Je kunt als user een TR zetten en dan beoordeelt een moderator of ingrijpen nodig is of niet.
We kunnen daar nog weken over doorgaan, maar daaraan gaat niets veranderen. Ook niet als je heel erg zwart wit dingen gaat stellen of met allerlei op aannames gebaseerde 'conclusies' komt.

Ik denk niet dat ik het duidelijker kan stellen dan dat. Je zult het ermee moeten doen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_185321437
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:31 schreef Danny het volgende:
Ik kan helemaal niets veranderen aan hoe jij kiest eea te interpreteren, dus dat ga ik ook niet proberen. Punt blijft dat users geen moderators zijn en zich ook niet als zodanig dienen te gedragen. Tweede punt is dat moderators, fa's en a's beoordelen en ingrijpen waar ZIJ vinden dat dat nodig is, met daarbij de user én crewpolicy naast zich, en dat ze niet handelen in opdracht van users. Je kunt als user een TR zetten en dan beoordeelt een moderator of ingrijpen nodig is of niet.
We kunnen daar nog weken over doorgaan, maar daaraan gaat niets veranderen. Ook niet als je heel erg zwart wit dingen gaat stellen of met allerlei op aannames gebaseerde 'conclusies' komt.

Ik denk niet dat ik het duidelijker kan stellen dan dat. Je zult het ermee moeten doen.
Dat zeg ik:
quote:
die policy (is) niets meer dan een wassen neus, want er wordt niet gehandhaafd.
Goed dat dat duidelijk is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Admin vrijdag 1 maart 2019 @ 15:39:33 #248
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_185321556
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:28 schreef r_one het volgende:

Goed. Ik zal mijn leven beteren en het meedenken voortaan achterwege laten.

Is dat wat je wilt? Prima hoor.
Meedenken kan beter over je eigen voorkeuren in plaats van als liaison voor andere users. Die kunnen prima hun eigen vragen stellen lijkt me. Daar laat ik het bij, tenzij je zélf nog ergens mee zit wat je vanuit jezelf en namens jezelf vraagt op basis van je eigen ideeën en argumenten?

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:29 schreef Roces18 het volgende:

Ik ben geen troll.
Dat zou elke troll ook zeggen. Vandaar ook dat we dat niet zomaar aannemen.

quote:
En Kluun is bovendien een multiaccount
Als je daar daadwerkelijk bewijs voor hebt wel. Ik kan het niet terugvinden in ieder geval, dus ze zijn dan allemaal héél erg voorzichtig om geen multiaccountsporen achter te laten.

quote:
daar wordt ook niets meegedaan... Staat wel in de policy. Wat heb je daar op te zeggen dan?
Wat ik hierboven al zeg. Als er bewijs is dat het een multiaccount is hoor ik dat graag. Alleen een 'omdat ik het zeg' of 'dat is toch duidelijk' is natuurlijk geen bewijsvoering.

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er zit een enorme ruimte tussen een jurist en iemand die iedere hersenscheet zonder enige vorm van controle maar als advies en zogenaamde manier van uitwerken meent te moeten posten.
Leuk hoor, dat al die meningen ongehinderd door enige kennis van zaken gepost worden, maar WGR was altijd een vrij waardevol subforum, juist door het ontbreken van dat soort feitenvrije, en compleet foutieve nonsens.
Volgens mij werd in WGR altijd al door jan en alleman gepost en als iemand foute informatie gaf dan was er wel weer iemand anders om dat op vriendelijke wijze te corrigeren. Als je daadwerkelijk financieel advies accepteert van een forum of facebookcomment is dat sowieso niet zo slim. Ook niet als de user in kwestie zelfbenoemd expert is.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin vrijdag 1 maart 2019 @ 15:44:14 #249
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_185321662
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:34 schreef spijkerbroek het volgende:

Dat zeg ik:
Goed dat dat duidelijk is.
Alleen al het feit dat hier geklaagd wordt dat er posts zijn verwijderd uit een topic omdat die posts stelden dat het een kuttopic was geeft het tegendeel aan. Als er inderdaad niet werd gehandhaafd en alles bij het oude was gebleven hadden we deze hele discussie niet gehad. Voor mij is deze hele discussie een duidelijk teken dat de nieuwe policy prima wordt gehandhaafd. Ik ben dan ook erg trots op hoe de hele moderatorbase deze wijziging tot nu toe oppakt. En het feit dat er hooguit een handvol mensen met bezwaren is gekomen en de reacties overwegend positief zijn tot nu toe is erg motiverend om deze lijn door te zetten.
Maar als jij vindt dat het niet gehandhaafd wordt dan vind jij dat. Daar kan ik verder niets aan veranderen :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 1 maart 2019 @ 15:44:29 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185321669
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:39 schreef Danny het volgende:

[..]

Volgens mij werd in WGR altijd al door jan en alleman gepost en als iemand foute informatie gaf dan was er wel weer iemand anders om dat op vriendelijke wijze te corrigeren. Als je daadwerkelijk financieel advies accepteert van een forum of facebookcomment is dat sowieso niet zo slim. Ook niet als de user in kwestie zelfbenoemd expert is.
Volgens mij onderschat je het niveau van WGR van een jaar of 5-10 geleden behoorlijk.

En de "als iemand advies aanneemt van..." is natuurlijk een enorme dooddoener en geen enkel excuus om volledig fout "advies" maar gewoon te laten staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 1 maart 2019 @ 16:14:53 #251
286575 Roces18
Chef de party
pi_185322305
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij onderschat je het niveau van WGR van een jaar of 5-10 geleden behoorlijk.

En de "als iemand advies aanneemt van..." is natuurlijk een enorme dooddoener en geen enkel excuus om volledig fout "advies" maar gewoon te laten staan.
Heeft toch geen zin om deze discussie te voeren.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Admin vrijdag 1 maart 2019 @ 16:21:55 #252
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_185322468
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij onderschat je het niveau van WGR van een jaar of 5-10 geleden behoorlijk.
Zou zomaar kunnen. Misschien waren er toen alleen maar experts aanwezig. Dat was niet opzettelijk in ieder geval, want FOK! is er in principe voor iedereen :)

quote:
En de "als iemand advies aanneemt van..." is natuurlijk een enorme dooddoener en geen enkel excuus om volledig fout "advies" maar gewoon te laten staan.
We hebben ook geen excuus nodig om zelf te bepalen hoe we wel of niet modereren :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:14 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Heeft toch geen zin om deze discussie te voeren.
Niet als je probeert te zorgen dat we gaan doen wat je wil of probeert het nieuwe beleid van tafel te krijgen. Maar dat heb ik twee dagen geleden al aangegeven en daarna ook nog meerdere keren :) Ik licht echter graag toe waarom we het beleid hebben zoals het is. Daar kun je het verder mee eens zijn of niet, maar het is en blijft het beleid en ik zal de vragen daarover gewoon netjes beantwoorden. Geen enkel probleem :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin vrijdag 1 maart 2019 @ 16:25:52 #253
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_185322556
Hoewel het misschien wel een idee is om na twee dagen herhaling van zetten de boel weer een beetje los te laten zodat anderen ook kans hebben hun vragen over andere dingen dan het beleid te stellen. Nu lijkt het alsof dit forum door vier users en een A gekaapt is namelijk :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 1 maart 2019 @ 16:46:03 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185323018
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:21 schreef Danny het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen. Misschien waren er toen alleen maar experts aanwezig. Dat was niet opzettelijk in ieder geval, want FOK! is er in principe voor iedereen :)

[..]

Flagrante nonsens als "advies" of als antwoord op de vraag van TS werd toen niet geaccepteerd.

En FOK! kan er juist voor iedereen zijn als er geen BS als antwoord op vragen gepost wordt, het feit dat je dat wel toestaat in niet het teken dat het voor iedereen is.

Als je er voor iedereen wilt zijn dan moet je toegankelijk blijven en zorgen dat mensen zonder bepaalde kennis wel hun vragen willen blijven stellen omdat het niveau van de antwoorden hoog is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Admin vrijdag 1 maart 2019 @ 16:59:22 #255
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_185323338
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 16:46 schreef Leandra het volgende:

Flagrante nonsens als "advies" of als antwoord op de vraag van TS werd toen niet geaccepteerd.

En FOK! kan er juist voor iedereen zijn als er geen BS als antwoord op vragen gepost wordt, het feit dat je dat wel toestaat in niet het teken dat het voor iedereen is.

Als je er voor iedereen wilt zijn dan moet je toegankelijk blijven en zorgen dat mensen zonder bepaalde kennis wel hun vragen willen blijven stellen omdat het niveau van de antwoorden hoog is.
Je beschrijft nu een eliteforum waar nitwits met godsgratie hun vragen mogen stellen aan de zelfbenoemde experts. En dat is nadrukkelijk niet wat FOK! is.
Het voorbeeld dat je gaf, waar je naar linkte, kan nonsens zijn. Geen idee. Ik ben geen expert. Als er had gestaan '2 keer de helft' was dat nonsens geweest. Nu is het imo iemand die een antwoord geeft en dat blijkt kennelijk niet te kloppen (kan ik niet beoordelen). Lijkt me geen wereldramp. We kunnen niet elk gegeven antwoord langs een hoogleraar brengen om te beoordelen. Als er een incorrect antwoord wordt gegeven op een vraag dan kan dat prima worden gecorrigeerd door anderen. Dat is nu ook gebeurd zag ik.

Ik zie het niet zitten om een topic te krijgen met
- vraag
- geverifieerd door een expert-antwoord
- slotje

Maar goed, dit heeft inmiddels niets met de nieuwe policy te maken. De post die je linkte is van vóór de nieuwe policy namelijk :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 1 maart 2019 @ 17:00:13 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185323359
Nee, dat beschrijf ik helemaal niet, maar kennelijk lees je dat er graag in.
Dat hier heel veel kennis aanwezig is en dat dat soort trollerige nonsens dan juist teveel waarde krijgt (en het topic doet ontsporen omdat iedereen het corrigeert) is kennelijk niet van belang.

Ik heb het ook sowieso niet over de nieuwe policy, als ik daarover had willen discussieren had ik wel in dat topic gepost.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185323481
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 15:39 schreef Danny het volgende:

[..]

Meedenken kan beter over je eigen voorkeuren in plaats van als liaison voor andere users.
Ja vast kerel. Ik open niet snel een topic over "mijn eigen voorkeuren" ( :? ), eigenlijk nooit, juridisch advies = je verplaatsen in de andere user en dat is kennelijk vanaf nu niet meer gewenst, wat blijft er in godsnaam dan nog over in WGR?

Kan ik dus net zo goed hier wegblijven |:(

Maar wat jij wilt hoor; het is tenslotte jouw feestje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin vrijdag 1 maart 2019 @ 17:07:27 #258
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_185323485
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 17:00 schreef Leandra het volgende:
Nee, dat beschrijf ik helemaal niet, maar kennelijk lees je dat er graag in.
Dat hier heel veel kennis aanwezig is en dat dat soort trollerige nonsens dan juist teveel waarde krijgt (en het topic doet ontsporen omdat iedereen het corrigeert) is kennelijk niet van belang.
Ik zie helemaal geen ontspoord topic. Die zie ik doorgaans wel als mensen in een topic gaan roepen dat het topic kut is, ts moet opzouten of nep is etc, maar hier niet. Ik zie een discussie en een verder op het oog (niet elke post uitgebreid gelezen) prima topic. Sorry.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin vrijdag 1 maart 2019 @ 17:09:35 #259
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_185323524
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 17:07 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja vast kerel. Ik open niet snel een topic over "mijn eigen voorkeuren" ( :? ), eigenlijk nooit, juridisch advies = je verplaatsen in de andere user en dat is kennelijk vanaf nu niet meer gewenst, wat blijft er in godsnaam dan nog over in WGR?

Kan ik dus net zo goed hier wegblijven |:(

Maar wat jij wilt hoor; het is tenslotte jouw feestje.
Geef dan op z'n minst aan dát je het voor een ander vraagt. Lees je eigen posts nou eens terug, doe even alsof je geen idee hebt wie je bent (weet ik ook niet, ik heb je nick weleens voorbij zien komen hier of daar maar meer niet) en kijk dan of je het idee hebt dat je vragen stelt op basis van wat anderen willen. Kan ik me echt niet voorstellen. Daarbij heb ik er al excuses voor gemaakt. Prima als je die niet wil accepteren overigens. Verder ging het over de policy en dat heeft niets met juridisch advies te maken natuurlijk.

Of je wel of niet wegblijft is aan jezelf. Zolang je geen ban hebt ga ik daar verder niet over :) (maar het lijkt me nogal onnodig en overreacting als ik eerlijk mag zijn)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_185323843
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 17:09 schreef Danny het volgende:

[..]

Geef dan op z'n minst aan dát je het voor een ander vraagt. Lees je eigen posts nou eens terug, doe even alsof je geen idee hebt wie je bent (weet ik ook niet, ik heb je nick weleens voorbij zien komen hier of daar maar meer niet) en kijk dan of je het idee hebt dat je vragen stelt op basis van wat anderen willen. Kan ik me echt niet voorstellen. Daarbij heb ik er al excuses voor gemaakt. Prima als je die niet wil accepteren overigens. Verder ging het over de policy en dat heeft niets met juridisch advies te maken natuurlijk.

Of je wel of niet wegblijft is aan jezelf. Zolang je geen ban hebt ga ik daar verder niet over :) (maar het lijkt me nogal onnodig en overreacting als ik eerlijk mag zijn)
Over overreactie gesproken ..... (zie edit).

Je excuses zaten verpakt in een shitload aan verwijtende retoriek, nogal ambivalent dus.

Tenslotte: ik denk niet dat je policy los kunt zien van vorm en inhoud van de topics, daar ontleent FB tenslotte ook zijn bestaansrecht aan. Als je alleen nog maar ja-knikkers en klapvee wilt hebben en geen (positief-)kritische of vragende geluiden richting moderatie, dan moet je niet langer op bijdragen van R1 rekenen.
  Admin vrijdag 1 maart 2019 @ 17:30:58 #261
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_185323957
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 17:25 schreef r_one het volgende:

[..]

Over overreactie gesproken ..... (zie edit).
Je excuses zaten verpakt in een shitload aan verwijtende retoriek, nogal ambivalent dus.
Ok, meer dan sorry zeggen kan ik niet doen. Als dat zinloos was prima. Ze staan nog steeds en je mag ermee doen wat je wilt.

quote:
Tenslotte: ik denk niet dat je policy los kunt zien van vorm en inhoud van de topics, daar ontleent FB tenslotte ook zijn bestaansrecht aan. Als je alleen nog maar ja-knikkers en klapvee wilt hebben en geen (positief-)kritische of vragende geluiden richting moderatie, dan moet je niet langer op bijdragen van R1 rekenen.
Als dat werkelijk het geval was, denk je dan dat ik hier twee dagen had zitten reageren? Het is nou niet zo dat ik niets anders te doen heb. Ik ben hier op vrij normale wijze aan het reageren, op dus een interpretatiefout na, waarvoor ik sorry gezegd heb inmiddels. Of jij nu degene blijft die verwijten aan mijn adres blijft maken is aan jezelf.

In ieder geval wens ik je een fijn weekend ^O^
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_185324152
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 17:30 schreef Danny het volgende:

[..]

Ok, meer dan sorry zeggen kan ik niet doen. Als dat zinloos was prima. Ze staan nog steeds en je mag ermee doen wat je wilt.

[..]

Als dat werkelijk het geval was, denk je dan dat ik hier twee dagen had zitten reageren? Het is nou niet zo dat ik niets anders te doen heb. Ik ben hier op vrij normale wijze aan het reageren, op dus een interpretatiefout na, waarvoor ik sorry gezegd heb inmiddels. Of jij nu degene blijft die verwijten aan mijn adres blijft maken is aan jezelf.

In ieder geval wens ik je een fijn weekend ^O^
Imo zit je die 2 dagen vol vuur je nieuwe policy te verdedigen, wat overigens in beginsel helemaal niet verkeerd is (dat verdedigen). Het siert je wel ^O^

Excuses geaccepteerd, zand erover en we gaan over tot de orde van de dag (i.c. piepers schillen :P ).

Jij ook een mooi weekend :W
  Admin vrijdag 1 maart 2019 @ 17:49:59 #263
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_185324319
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 17:40 schreef r_one het volgende:

Imo zit je die 2 dagen vol vuur je nieuwe policy te verdedigen, wat overigens in beginsel helemaal niet verkeerd is (dat verdedigen). Het siert je wel ^O^
Ik probeer het niet alleen te verdedigen, maar ook uit te leggen. Maar waar ik niet ben te overtuigen zijn de mensen die ik probeer te overtuigen dat ook niet. Evengoed meen ik serieus dat ik niemand dat kwalijk neem. Ben er ook niet boos over ofzo, vooral omdat de toon van de discussie gewoon een normale is. Dat ben ik wel anders gewend (overigens ook van mezelf, ook ik groei als persoon - wie had dat gedacht op mijn leeftijd :D). Ik hoop alleen maar dat snel op basis van een sterk verbeterde sfeer op FOK! duidelijk is wat ik probeerde te zeggen, maar waarin ik blijkbaar jammerlijk faalde.
Of het gaat compleet de andere kant op, dat kan natuurlijk ook :D

quote:
Excuses geaccepteerd, zand erover en we gaan over tot de orde van de dag (i.c. piepers schillen :P ).
Kip snijden. Lekker chicken Alfredo vanavond :Y)

quote:
Jij ook een mooi weekend :W
^O^
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_185336880
WGR / Geld inmiddels toch wel binnen!

(TT was eerst anders, iets met ‘salarisstrook binnen maar geen geld, HELP’ en nu veranderd naar ‘geld inmiddels toch wel binnen!)
Kan iemand me uitleggen hoe dit topic iemand later gaat helpen die ‘in dezelfde situatie zit’, als die persoon de zoekfunctie gaat gebruiken?

Want OP en overige posts van TS passen totaal niet bij TT en er is ook geen uitleg verder. Onderdeel van het nieuwe beleid, dit?


Vaagheid alom nu....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 2 maart 2019 @ 09:57:46 #265
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_185336920
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 09:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
WGR / Geld inmiddels toch wel binnen!

(TT was eerst anders, iets met ‘salarisstrook binnen maar geen geld, HELP’ en nu veranderd naar ‘geld inmiddels toch wel binnen!)
Kan iemand me uitleggen hoe dit topic iemand later gaat helpen die ‘in dezelfde situatie zit’, als die persoon de zoekfunctie gaat gebruiken?

Want OP en overige posts van TS passen totaal niet bij TT en er is ook geen uitleg verder. Onderdeel van het nieuwe beleid, dit?

Vaagheid alom nu....
Zijn topic is samengevoegd met een nieuw topic dat hij inmiddels zijn geld wel had maar nog niet het geld van zijn VOG

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 08:33 schreef Kluun1985 het volgende:
Woensdag loonstrook gekregen, donderdag geld op rekening.
Donderdag loonstrook VOG, vandaag niets op rekening.

Het moet van Rabo naar Abn.

Hoort zo'n overboeking niet gelijk te gebeuren of in ieder geval na 00:00?
Ik zal even een verwijzing in de OP zetten naar de update.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 2 maart 2019 @ 10:04:02 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185337053
Oh, dat topic dat eerst gesloten was omdat het wel in dat andere topic verder kon.
Volgens mij hadden ze geen van beiden die naam.

Maar goed, dit geeft al aan waarom dat soort topics niet werken en sluiten en daarna een merge werkt al helemaal niet met een TS die zich niet meer laat zien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185337161
De energie die hier gestoken wordt in van niets iets maken, of vooral; iets laten lijken :')
  Moderator zaterdag 2 maart 2019 @ 12:10:09 #268
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_185338959
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 10:04 schreef Leandra het volgende:
Oh, dat topic dat eerst gesloten was omdat het wel in dat andere topic verder kon.
Volgens mij hadden ze geen van beiden die naam.

Maar goed, dit geeft al aan waarom dat soort topics niet werken en sluiten en daarna een merge werkt al helemaal niet met een TS die zich niet meer laat zien.
Ik weet bijna zeker dat deze TS zich wel weer een keer laat zien hoor ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 10:09 schreef Cyanide- het volgende:
De energie die hier gestoken wordt in van niets iets maken, of vooral; iets laten lijken :')
Niet te spreken over de energie die gestoken wordt in het uitleggen daarvan :)
En toch houden we er aan vast ;)
  zaterdag 2 maart 2019 @ 12:13:11 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185339005
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 12:10 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker dat deze TS zich wel weer een keer laat zien hoor ;)
Klopt, in weer 3 topics over hetzelfde onderwerp, waar hij vervolgens weer niets van zich laat horen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 2 maart 2019 @ 12:13:49 #270
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_185339011
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 12:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt, in weer 3 topics over hetzelfde onderwerp, waar hij vervolgens weer niets van zich laat horen.
Dan kunnen we drie topics mergen in één ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')