quote:Op woensdag 12 december 2018 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
magnetronmaaltijden zijn niet in de bonus, grmbl (ben op de VU)
Kappequote:
Dat is niet zo Cool van die Guy zeg.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:27 schreef Kiid het volgende:
Echt klote dat je dan het datingtopic bewaard om later door te lezen en dan blijkt iemand weer pagina's te hebben geveegd. Zo bekruipt je het gevoel dat je er iedere keer bovenop moet zitten
Nog zo'n fanatiekelingquote:Op woensdag 12 december 2018 18:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is niet zo Cool van die Guy zeg.
Ja net zo leuk als jij die mijn squad op BF5 in komt maar jij bent degene die ons nooit een kans hebt gegeven, niet ik.quote:
Zelfs een avond Keulen afgezegd om voetbal te kunnen kijken.quote:
Tja domination was mijn favoriet maar heb geen zin om geld uit te geven.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:32 schreef Kiid het volgende:
Gister speelde ik domination maar dan zit ik weer met kneuzen die om de objectives dansen. Hoe moet je dan als lonewolf winnen he...
Daarom heb ik een #SQUAD nodig daar
Ja, maar kijk BF5 is niet zo heel leuk. Als je nou BO4 komt dan begrijp je mijn keuze misschienquote:Op woensdag 12 december 2018 18:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja net zo leuk als jij die mijn squad op BF5 in komt maar jij bent degene die ons nooit een kans hebt gegeven, niet ik.
Verstandig, voor je het weet ben je neergeschoten door een immigrant.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zelfs een avond Keulen afgezegd om voetbal te kunnen kijken.
Als je met mij speelt is alles ineens leuk. Behalve Call of Duty.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar kijk BF5 is niet zo heel leuk. Als je nou BO4 komt dan begrijp je mijn keuze misschien
Battlefield niet leuk?quote:Op woensdag 12 december 2018 18:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar kijk BF5 is niet zo heel leuk. Als je nou BO4 komt dan begrijp je mijn keuze misschien
Hmmmmquote:Op woensdag 12 december 2018 18:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je met mij speelt is alles ineens leuk. Behalve Call of Duty.
Hij ging keihard af die twee keer toen hij het speelde en toen was het al niks.quote:
Sowieso, iedereen gaat dood met battlefieldquote:Op woensdag 12 december 2018 18:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij ging keihard af die twee keer toen hij het speelde en toen was het al niks.
Debiel in zijn safe space.
Cod is alles behalve mijn safe space want ben altijd BF speler geweestquote:Op woensdag 12 december 2018 18:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij ging keihard af die twee keer toen hij het speelde en toen was het al niks.
Debiel in zijn safe space.
1 is goed, V is vloeibare diarreequote:Op woensdag 12 december 2018 18:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sowieso, iedereen gaat dood met battlefield![]()
Ik heb V niet, wel 1
Fifaquote:Op woensdag 12 december 2018 18:37 schreef Amoeba het volgende:
Weet je wat nou echt een goed spel is?
Jij speelt FIFA dus met je mening veeg ik mijn kont af.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Cod is alles behalve mijn safe space want ben altijd BF speler geweest
Juist om die reden weet ik ala minuut al of het een goed spel is of niet
Pokémonquote:Op woensdag 12 december 2018 18:37 schreef Amoeba het volgende:
Weet je wat nou echt een goed spel was
Het was al pittig druk in Amsterdamquote:Op woensdag 12 december 2018 18:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zelfs een avond Keulen afgezegd om voetbal te kunnen kijken.![]()
Dat heb ik met Far Cry 3 (gestopt na nieuwe gebied), Far Cry 4, Far Cry Primal en Far Cry 5, die moet ik zelfs nog opstarten.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb alleen Far Cry 4 hier.
Nooit uitgespeeld daarentegen..
Ik heb dat ook met Assassins Creed..quote:Op woensdag 12 december 2018 19:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat heb ik met Far Cry 3 (gestopt na nieuwe gebied), Far Cry 4, Far Cry Primal en Far Cry 5, die moet ik zelfs nog opstarten.
De laatste die ik daarvan heb uitgespeeld is Black Flag. Op 3 na ging het daarvoor wel goed met die titels.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met Assassins Creed..
Syndicate ben ik mee gestopt
Origins ben ik mee gestopt
Ezio trilogiequote:Op woensdag 12 december 2018 19:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De laatste die ik daarvan heb uitgespeeld is Black Flag. Op 3 na ging het daarvoor wel goed met die titels.
Jammmer Origins is een stuk beter als Syndicate en Unity tevens ben je rogue vergetenquote:Op woensdag 12 december 2018 19:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ezio trilogie![]()
3 was wat minder, maar heeft ook zijn charmes
Black Flag was een vreemde eend in de bijt, maar niet slecht
Daarna kreeg je unity, dat was al een stuk minder
toen syndicate en dat was helemaal niks
origins schijnt weer goed te zijn, maar ik kan het niet opbrengen om het te gaan spelen
AC Rogue is een mobile game toch?quote:Op woensdag 12 december 2018 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammmer Origins is een stuk beter als Syndicate en Unity tevens ben je rogue vergeten
Rogue werd op de ps3 uitgebracht Tegelijk met Unity op de ps4 en gaat over een Assassin die overstapt op de Tempeliers en heeft heel veel weg van Black Flag maar erg tof verhaal.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
AC Rogue is een mobile game toch?
Of een psp iets?
ah ja die heb ik nooit gespeeld want speelde niet meer op de 3 toenquote:Op woensdag 12 december 2018 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rogue werd op de ps3 uitgebracht Tegelijk met Unity op de ps4 en gaat over een Assassin die overstapt op de Tempeliers en heeft heel veel weg van Black Flag maar erg tof verhaal.
Was een beter spel als Unity ook al had die ook als uitbreiding voor Black Flag gebracht kunnen worden.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
ah ja die heb ik nooit gespeeld want speelde niet meer op de 3 toen
Ghsjrosmquote:
Ja dat dacht ik op bij die post van jouquote:
KLB / de keldertje niet inmogenquote:Op woensdag 12 december 2018 20:00 schreef Kiid het volgende:
Ik vind zoete aardappel patat het beste
Thx famquote:Op woensdag 12 december 2018 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
KLB / de keldertje niet inmogen
topic voor jou, want je kan KPD niet in
ik kijk graag uit voor mn vrindenquote:Op woensdag 12 december 2018 20:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Thx fam
Ik kom eigenlijk zelden buiten de sc's dus loop ik regelmatig pareltjes mis daardoor
Mwah meer algemene kennisquote:Op woensdag 12 december 2018 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
ik kan echt helemaal niets met die quiz, mijn nutteloze feitjeskennis is ernstig beperkt...
Maar de schrijver die je net hebt gekozen, die is wellicht wel bekend, maar niet van al z'n boeken (niet dat ik daar de titels van zou weten), dus of dit dan algemene kennis is?quote:Op woensdag 12 december 2018 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah meer algemene kennis
Nutteloze feitenkennis is dat aanstekers eerder zijn uitgevonden dan lucifers
Tuurlijk. Ik weet ook vrij weinig van verschillende kunststijlen of kwantummechanica maar blijft algemene kennisquote:Op woensdag 12 december 2018 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar de schrijver die je net hebt gekozen, die is wellicht wel bekend, maar niet van al z'n boeken (niet dat ik daar de titels van zou weten), dus of dit dan algemene kennis is?
Wat maakt het algemene kennis en niet gewoon kennis?quote:Op woensdag 12 december 2018 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik weet ook vrij weinig van verschillende kunststijlen of kwantummechanica maar blijft algemene kennis
zit geen verschil in.Maar de benaming is algemene kennisquote:Op woensdag 12 december 2018 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat maakt het algemene kennis en niet gewoon kennis?
ja, precies, dat bedoel ikquote:Op woensdag 12 december 2018 22:17 schreef Fok-it het volgende:
Of naja, er zit wel verschil in. Als jij kennis hebt van nutteloze feitjes wil nog niet zeggen dat jouw algemene kennislevel gemiddeld is bij wijze van
Geheel subjectief.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, precies, dat bedoel ikDus wat maakt een bepaald feitje tot nutteloze kennis en wat algemene kennis (en welke zijn overlappend)
Dat is deels subjectief. Je kan van elk passend onderwerp wel dingen bedenken die iedereen 'eigenlijk' zou horen te weten. Niet dat dat altijd mogelijk is verder.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, precies, dat bedoel ikDus wat maakt een bepaald feitje tot nutteloze kennis en wat algemene kennis (en welke zijn overlappend)
Die quiz had niets met algemene kennis te maken toentertijdquote:Op woensdag 12 december 2018 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah meer algemene kennis
Nutteloze feitenkennis is dat aanstekers eerder zijn uitgevonden dan lucifers
Geen drama liever oké.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Die quiz had niets met algemene kennis te maken toentertijd
Wel leuk drama was dat, misschien kunnen jullie dat weer forceren
quote:Op woensdag 12 december 2018 22:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
GC / Is dit een nette mail?
Vind je dit ook zo'n leuk topic flips
Het ziet er vooral als poging tot duur taalgebruik, terwijl uit de gehele opmaak blijkt dat dit niet natuurlijk is.quote:
Ik ga ervan uitquote:Op woensdag 12 december 2018 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het ziet er vooral als poging tot duur taalgebruik, terwijl uit de gehele opmaak blijkt dat dit niet natuurlijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |