abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2018 @ 12:48:01 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183680078

Ik heb commentaar gekregen van mijn baas dat deze mail niet goed/netjes zou zijn. Onderstreepte is waar de coach/baas over waren gevallen.

Het is een mail richting mijn coach, en ik werk op een klantenservice.

In mijn ogen is dit gewoon een nette mail. Taal en spelfouten daargelaten, ben ik benieuwd of dit ' aanvallend ' of ' commanderend ' overkomt.

Ben op zoek naar meningen van mensen die hier neutraal instaan, ik ben dat zelf duidelijk niet.

Alvast bedankt mede fokkers

[ Bericht 8% gewijzigd door MMaRsu op 12-12-2018 12:56:53 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183680162
Denk je dat het slim is om je volledige naam op FOK! te zetten?

En je kan natuurlijk ook vragen aan je coach/baas waarom zij denken dat het niet goed/netjes is.
De taalfouten zijn in ieder geval niet netjes.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_183680224
Zinnen laten beginnen met Ik is niet zo netjes nee.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 12 december 2018 @ 12:53:24 #4
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183680239
Goede tip zal dat even aanpassen

En taalfouten daargelaten ben ik meer benieuwd naar de algehele toon van de mail en of het belerend/commanderend overkomt of iets dergelijks.
pi_183680291
Tja, beetje de standaarden van corresponderen zoals ik dat op school heb gehad.

- Een zin beginnen met “ik” is uit den boze. Sowieso moet je dat woord zoveel mogelijk vermijden.

- Aannames op deze manier zijn in een brief ook niet gewenst. Hiermee zet je iemand namelijk in de positie dat er geen andere mogelijkheid is. Je had beter voor kunnen stellen om die dag samen te gaan zitten en te vragen of dit uitkomt.

De lay-out en spelfouten daargelaten
pi_183680296
Ik zou niet zoveel aannemen maar juist aangeven wat er in jou optiek zou moeten gaan gebeuren.

Verder een vaag verhaal geadreseerd aan jannine met vreemde aannames jegens jannine. :D
  woensdag 12 december 2018 @ 13:04:50 #7
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183680480
Het is trouwens een reactie op de vragen van haar wat mijn feedback punten zijn en dergelijke wat ik nu heb geleerd tot nu toe
  woensdag 12 december 2018 @ 13:45:51 #8
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_183681217
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 12:55 schreef Basp1 het volgende:

Verder een vaag verhaal geadreseerd aan jannine met vreemde aannames jegens jannine. :D
Dit.

Schrijf je Jeanine nu een brief over dat je hulp hebt gehad van Jeanine? En dat je de 'samengang' met Jeanine wilt verbeteren? :?

Beste MmaRsu,
Bij het maken van deze post heb ik veel gehad aan het topic van MmaRsu. Ik wil graag werken aan de samengang ( :? ) met MmaRsu.

Ik vind het maar een vage brief. En ik denk dat je er beter aan doet door allereerst in de brief een stukje context te herhalen. En vervolgens niet Jeanine te vertellen over Jeanine. En uiteraard taal-, spel- en stijlfouten eruit te halen. Maar ik val dan ook gelijk al over een enkele spelfout.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  woensdag 12 december 2018 @ 13:48:41 #9
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183681273
Ja klopt in dat opzicht is dat niet correct maar ik heb het meer over de toon van de brief, of die enigszins aanvallend/commanderend/belerend is richting Jeannine
pi_183681275
Ipv me, mij gebruiken.
Ik was hier...
pi_183681337
Gooi die brief weg, wat een drama.
Geen juist hoofdletter gebruik, interpunctie en aannamens.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2018 13:52:26 ]
  woensdag 12 december 2018 @ 13:58:23 #12
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183681450
Sjonge jonge het is geen brief het is een mail

Die heb ik in vluchtigheid tussen gesprekken door moeten beantwoorden

Dat er taal, stijl en spelfouten instaan is daargelaten.

Het gaat mij erom dat de baas tegen mij zegt dat zij mij niet meer wil coachen omdat ze zich aangevallen voelt door mij. Omdat ik de vorige keer in het coachingsgesprek heb aangegeven dat het niet prettig verloopt. En ik een aantal keer heb voorgesteld om rond de tafel te gaan zitten om het te bespreken en de samenwerking te verbeteren, waar ik vervolgens geen gehoor in krijg.
pi_183681458
Is dit belangrijk? Sorry, ik kan echt niet zien hoe dit je tijd waard is. Is dit productief? Gaat iemand dit aandachtig lezen? Gaat dit een bindmap in voor iemand zijn beoordeling?

Dit had een online form van 1 minuut moeten zijn waarbij je je coach een score geeft tussen 1 en 10 op enkele vlakken.
graag verwijderen
  woensdag 12 december 2018 @ 13:59:33 #14
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183681474
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:58 schreef fyah het volgende:
Is dit belangrijk? Sorry, ik kan echt niet zien hoe dit je tijd waard is. Is dit productief? Gaat iemand dit aandachtig lezen? Gaat dit een bindmap in voor iemand zijn beoordeling?

Dit had een online form van 1 minuut moeten zijn waarbij je je coach een score geeft tussen 1 en 10 op enkele vlakken.
Ik mag niet blijven bij mijn huidige baan omdat die coach mij niet meer wil coachen, naar aanleiding van deze mail hoofdzakelijk.

Ik was benieuwd naar een neutrale mening of dit een aanvallende mail is in welk opzicht dan ook.
pi_183681482
maak de zinnen eens af.. ik weet niet over welke processen jij het hebt
vermijd negatieve uitlatingen in een zin.. dus schrijf niks over stroeve samenwerkingen

is dit een POP?
pi_183681485
In de eerste alinea zeg je dat je inhoudelijke kennis hebt opgedaan en daarnaast ook inhoudelijke kennis hebt opgedaan. Verder heb ik niet gelezen om eerlijk te zijn :@
pi_183681491
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:58 schreef MMaRsu het volgende:
Sjonge jonge het is geen brief het is een mail

Die heb ik in vluchtigheid tussen gesprekken door moeten beantwoorden

Dat er taal, stijl en spelfouten instaan is daargelaten.

Het gaat mij erom dat de baas tegen mij zegt dat zij mij niet meer wil coachen omdat ze zich aangevallen voelt door mij. Omdat ik de vorige keer in het coachingsgesprek heb aangegeven dat het niet prettig verloopt. En ik een aantal keer heb voorgesteld om rond de tafel te gaan zitten om het te bespreken en de samenwerking te verbeteren, waar ik vervolgens geen gehoor in krijg.
Nee hoor, de toon van de mail is perfect neutraal voor de werkvloer. Zo iemand wil je niet als coach hebben. Ik zou het niet aanvechten.

Je wil toch ook geen vriendin die over de rooie gaat als je zegt dat je deze familieverjaardag ff overslaat :') Good riddance.
graag verwijderen
pi_183681498
hoe oud is TS?
pi_183681518
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik mag niet blijven bij mijn huidige baan omdat die coach mij niet meer wil coachen, naar aanleiding van deze mail hoofdzakelijk.

Ik was benieuwd naar een neutrale mening of dit een aanvallende mail is in welk opzicht dan ook.
Dit had wel in de OP gemogen :D
graag verwijderen
pi_183681521
TS is afwasser in een restaurant en J is ober die met servies gooit?
  woensdag 12 december 2018 @ 14:02:04 #21
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183681528
Wat een taalfouten, TS. Dit kan niet hoor.
#KICKOUTZP
pi_183681540
Verder maakt het geen reet uit wat wij daar van vinden. Als jouw winkel dit niet ok vindt dan is dit voor hen niet ok.

Persoonlijk vind ik het onzin.
graag verwijderen
pi_183681547
Het barst van de spelfouten en aannames.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2018 14:03:57 ]
  woensdag 12 december 2018 @ 14:03:26 #24
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_183681558
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 13:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ja klopt in dat opzicht is dat niet correct maar ik heb het meer over de toon van de brief, of die enigszins aanvallend/commanderend/belerend is richting Jeannine
Ik vind het vooral een 'te-laat afgeraffeld excuus-briefje' met weinig inhoud.

Afhankelijk van de persoon, wat er speelt c.q. welke afspraken en verwachtingen er zijn kun je ervoor kiezen om de mail inderdaad beknopt te laten. En juist aan te sturen op een gesprek. Maar als zij een 'reflectie-verslag'-achtig-iets op de mail wil ter voorbereiding van een gesprek dan is dit het niet, denk ik.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  Moderator woensdag 12 december 2018 @ 14:05:31 #25
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183681595
Wat een rare mail. Maar dan echt. Rare zinnen, je lijkt tegen iemand te praten OVER diegene waartegen je zit te praten. Daarnaast staat er veel tekst, maar je zegt maar bitter weinig.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')