Dit.quote:Op woensdag 12 december 2018 12:55 schreef Basp1 het volgende:
Verder een vaag verhaal geadreseerd aan jannine met vreemde aannames jegens jannine.
Ik mag niet blijven bij mijn huidige baan omdat die coach mij niet meer wil coachen, naar aanleiding van deze mail hoofdzakelijk.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:58 schreef fyah het volgende:
Is dit belangrijk? Sorry, ik kan echt niet zien hoe dit je tijd waard is. Is dit productief? Gaat iemand dit aandachtig lezen? Gaat dit een bindmap in voor iemand zijn beoordeling?
Dit had een online form van 1 minuut moeten zijn waarbij je je coach een score geeft tussen 1 en 10 op enkele vlakken.
Nee hoor, de toon van de mail is perfect neutraal voor de werkvloer. Zo iemand wil je niet als coach hebben. Ik zou het niet aanvechten.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:58 schreef MMaRsu het volgende:
Sjonge jonge het is geen brief het is een mail
Die heb ik in vluchtigheid tussen gesprekken door moeten beantwoorden
Dat er taal, stijl en spelfouten instaan is daargelaten.
Het gaat mij erom dat de baas tegen mij zegt dat zij mij niet meer wil coachen omdat ze zich aangevallen voelt door mij. Omdat ik de vorige keer in het coachingsgesprek heb aangegeven dat het niet prettig verloopt. En ik een aantal keer heb voorgesteld om rond de tafel te gaan zitten om het te bespreken en de samenwerking te verbeteren, waar ik vervolgens geen gehoor in krijg.
Dit had wel in de OP gemogenquote:Op woensdag 12 december 2018 13:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik mag niet blijven bij mijn huidige baan omdat die coach mij niet meer wil coachen, naar aanleiding van deze mail hoofdzakelijk.
Ik was benieuwd naar een neutrale mening of dit een aanvallende mail is in welk opzicht dan ook.
Ik vind het vooral een 'te-laat afgeraffeld excuus-briefje' met weinig inhoud.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ja klopt in dat opzicht is dat niet correct maar ik heb het meer over de toon van de brief, of die enigszins aanvallend/commanderend/belerend is richting Jeannine
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |