ik kijk graag uit voor mn vrindenquote:Op woensdag 12 december 2018 20:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Thx fam
Ik kom eigenlijk zelden buiten de sc's dus loop ik regelmatig pareltjes mis daardoor
Mwah meer algemene kennisquote:Op woensdag 12 december 2018 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
ik kan echt helemaal niets met die quiz, mijn nutteloze feitjeskennis is ernstig beperkt...
Maar de schrijver die je net hebt gekozen, die is wellicht wel bekend, maar niet van al z'n boeken (niet dat ik daar de titels van zou weten), dus of dit dan algemene kennis is?quote:Op woensdag 12 december 2018 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah meer algemene kennis
Nutteloze feitenkennis is dat aanstekers eerder zijn uitgevonden dan lucifers
Tuurlijk. Ik weet ook vrij weinig van verschillende kunststijlen of kwantummechanica maar blijft algemene kennisquote:Op woensdag 12 december 2018 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar de schrijver die je net hebt gekozen, die is wellicht wel bekend, maar niet van al z'n boeken (niet dat ik daar de titels van zou weten), dus of dit dan algemene kennis is?
Wat maakt het algemene kennis en niet gewoon kennis?quote:Op woensdag 12 december 2018 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik weet ook vrij weinig van verschillende kunststijlen of kwantummechanica maar blijft algemene kennis
zit geen verschil in.Maar de benaming is algemene kennisquote:Op woensdag 12 december 2018 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat maakt het algemene kennis en niet gewoon kennis?
ja, precies, dat bedoel ikquote:Op woensdag 12 december 2018 22:17 schreef Fok-it het volgende:
Of naja, er zit wel verschil in. Als jij kennis hebt van nutteloze feitjes wil nog niet zeggen dat jouw algemene kennislevel gemiddeld is bij wijze van
Geheel subjectief.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, precies, dat bedoel ikDus wat maakt een bepaald feitje tot nutteloze kennis en wat algemene kennis (en welke zijn overlappend)
Dat is deels subjectief. Je kan van elk passend onderwerp wel dingen bedenken die iedereen 'eigenlijk' zou horen te weten. Niet dat dat altijd mogelijk is verder.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, precies, dat bedoel ikDus wat maakt een bepaald feitje tot nutteloze kennis en wat algemene kennis (en welke zijn overlappend)
Die quiz had niets met algemene kennis te maken toentertijdquote:Op woensdag 12 december 2018 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah meer algemene kennis
Nutteloze feitenkennis is dat aanstekers eerder zijn uitgevonden dan lucifers
Geen drama liever oké.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Die quiz had niets met algemene kennis te maken toentertijd
Wel leuk drama was dat, misschien kunnen jullie dat weer forceren
quote:Op woensdag 12 december 2018 22:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
GC / Is dit een nette mail?
Vind je dit ook zo'n leuk topic flips
Het ziet er vooral als poging tot duur taalgebruik, terwijl uit de gehele opmaak blijkt dat dit niet natuurlijk is.quote:
Ik ga ervan uitquote:Op woensdag 12 december 2018 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het ziet er vooral als poging tot duur taalgebruik, terwijl uit de gehele opmaak blijkt dat dit niet natuurlijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |