abonnement Unibet Coolblue
pi_183682337
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Enschede...ja..ik weet wat je bedoelt. Idd. Wat een blunders zijn daar gemaakt.
En dan lees ik nu ...
quote:
Saskia Belleman‏28 min.28 minuten geleden

De OvJ maakt er geen geheim van wat hij vindt van de vergelijking door Roethof met de Schiedammer Parkmoord. Hij zwijgt lang. Zegt dan “ja...”. De Schiedammer Parkmoord ging de geschiedenis in als het schoolvoorbeeld van tunnelvisie. Maar dat speelt hier niet, zegt de OvJ. #Nicky
Neehee beste mensen, tunnelvisie .... dat speelt hier niet hoor. Echt waar hoor ):O
pi_183682357
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Hier krijgt ik ook een beetje jeuk van hoor. Kijken is niet verboden, gedraag je gewoon fatsoenlijk in zo'n rechtszaal. Met je Limburgse rattentaaltje.
Ze zegt: Brech, kijk me aan.
pi_183682376
,,Het stoorde haar dat hij hun niet aan durft te kijken. Ze kon zich even niet inhouden. De familie wil graag antwoorden. Hij geeft die niet. Dat is laf."
pi_183682418
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:02 schreef Nober het volgende:
,,Het stoorde haar dat hij hun niet aan durft te kijken. Ze kon zich even niet inhouden. De familie wil graag antwoorden. Hij geeft die niet. Dat is laf."
Naast laf ook zijn goed recht.

Na 20 jaar verdriet, en uren tegen zijn nek aankijken, vind ik het een begrijpelijke reactie.
pi_183682424
Oh. Hier lees ik weer wat anders over die haren..van een rechtbankverslaggever van het AD:

NielsKlaassen twitterde op woensdag 12-12-2018 om 14:25:58 Roethof gaat in op verschillende aspecten van dna-bewijs: kan overdraagbaar zijn, haren zijn niet 100 procent zeker Brech. En over profiel van kindermisbruiker: ,,Die betasting in '85: je kunt je ook leren beheersen. Er waren geen incidenten meer daarna.''#Nicky #NickyVerstappen reageer retweet
Definitely not CIA
pi_183682445
Is dit ergens live te zien ?
pi_183682447
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zoals het feit dat ik in tweets steeds lees over commentaar vanuit de hoek waar de familie en Peterrrrr zitten, zo erg dat zelfs Roethof er een opmerking over maakte. Ik zou denken: een keer een waarschuwing, hooguit een tweede en bij de derde onderbreking word je de rechtszaal uitgezet.
Ah, ja. Wat dat betreft hadden zij misschien beter in een ander deel kunnen zitten.
pi_183682452
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:07 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Is dit ergens live te zien ?
In de rechtszaal 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183682455
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Deze personen zijn al verdachte af, dit omdat ze meewerkten aan DNA onderzoek en een goede verklaring hadden.
Dan nog mag een advocaat de aandacht op een ander leggen.

Het gaat erom dat er twijfel gezaaid word.
Voor een veroordeling mag er immers geen enkele twijfel bestaan dat verdachte Jos ook daadwerkelijk schuldig is.

Als er twijfel ontstaat of bestaat, dan kan Jos ook niet veroordeeld worden voor de feiten waarvan hij beschuldigd is.

Dat het OM die andere niet als verdachte beschouwd, betekent niet dat er geen vinger naar gewezen mag worden.
pi_183682467
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:07 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Is dit ergens live te zien ?
We hebben in NL geen rechtbank-TV.
Definitely not CIA
pi_183682480
Dit gaat over een paar jaar de lesboeken in als een gigantische faal en hoe het niet moet als voorbeeld. Mark my words.
pi_183682482
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:08 schreef capricia het volgende:

[..]

We hebben in NL geen rechtbank-TV.
Voor de Rechter
De Rijdende Rechter
Mr. Frank Visser doet Uitspraak
pi_183682490
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:07 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ah, ja. Wat dat betreft hadden zij misschien beter in een ander deel kunnen zitten.
Als Roethof ze kon horen, Brecht dus ook, die zat ernaast.

Best bizar, maar misschien is dat iets Limburgs? Dat de verdachte en de nabestaanden elkaar wat kunnen toeroepen tijdens de rechtszitting.
pi_183682494
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:50 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Als je nou nog niet door hebt dat dit proces vooral draait om het zo zwart mogelijk afschilderen van 1 man, terwijl de schuldvraag ook nog maar echt de vraag is, weet ik echt niet onder welke steen je hebt geleefd de afgelopen maanden. Dit heeft zeer weinig meer met eerlijke rechtsspraak van doen, imo.
Nou dit! En dan de conclusie ‘onnatuurlijke dood’ WANT ‘jongetjes van 11 gaan niet zomaar dood’ is ronduit kinderlijk. Het lijkt wel slapstick. Ik hoop echt voor het OM (en de nabestaanden) dat ze een konijn in hun hoge hoed hebben, want anders kunnen ze wel naar huis.
pi_183682526
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:09 schreef Nober het volgende:

[..]

Voor de Rechter
De Rijdende Rechter
Mr. Frank Visser doet Uitspraak
Ja..goeie!

De heren doen die uitspraken echter niet in hoedanigheid van rechter, maar geven een bindend advies.

Ik doelde overigens meer op die Court-TV-achtige kanalen in de VS. Daar kun je strafzaken volledig volgen op de TV..Dat kennen we hier niet.
Geen strafzaken life op TV.
Definitely not CIA
pi_183682582
quote:
Saskia Belleman‏Geverifieerd account @SaskiaBelleman · 1 u1 uur geleden

Roethof beschikt volgens het OM over alle informatie die zijn cliënt tot verdachte maakt, heeft alle NFI-rapporten en rapporten van alle andere deskundigen. “Dat is een luxe die heel weinig advocaten tijdens een eerste pro forma is gegeven.” #Nicky
... maar mist dus alle informatie à decharge (die zijn cliënt zou kunnen ontlasten).

Slechte zaak. Héél slechte zaak. Het OM dat voorselecteert wat er in het procesdossier komt, waar hebben we dat meer gezien?! |:(
pi_183682587
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:10 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Nou dit! En dan de conclusie ‘onnatuurlijke dood’ WANT ‘jongetjes van 11 gaan niet zomaar dood’ is ronduit kinderlijk. Het lijkt wel slapstick. Ik hoop echt voor het OM (en de nabestaanden) dat ze een konijn in hun hoge hoed hebben, want anders kunnen ze wel naar huis.
Hoeveel DNA sporen wil je hebben?

Jongetjes van 11 vallen zeker ineens om, gebeurt inderdaad, toch is dan vrij snel duidelijk waaraan ze zijn komen te overlijden. Daarom doet men autopsie...

Gevallen waar kinderen ineens omvallen zonder reden, ik heb er nog nooit van gehoord.
pi_183682684
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:07 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Is dit ergens live te zien ?
Ik zat te wachten op de eerste vraag hierover _O-
Somebody that I used to know
pi_183682712
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:07 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Is dit ergens live te zien ?
Er is wel een fragment te zien oa hier

https://www.1limburg.nl/l(...)bank?context=default
Alpha kenny one
pi_183682742
Sta er niet van te kijken als Brecht straks in eens wat zegt.
pi_183682751
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hoeveel DNA sporen wil je hebben?

Jongetjes van 11 vallen zeker ineens om, gebeurt inderdaad, toch is dan vrij snel duidelijk waaraan ze zijn komen te overlijden. Daarom doet men autopsie...

Gevallen waar kinderen ineens omvallen zonder reden, ik heb er nog nooit van gehoord.
Jaarlijks overlijden in Nederland 150 tot 200 kinderen zonder dat de doods­oorzaak bekend is. Het is dan van belang te achterhalen of het om een natuurlijke dood gaat of niet. Zo kunnen mogelijke gevallen van kinder­mishandeling worden opgespoord.

https://www.medischcontac(...)oorzaak-onbekend.htm
pi_183682756
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Sta er niet van te kijken als Brecht straks in eens wat zegt.
Bertolt is al een tijdje niet meer onder ons.
Definitely not CIA
pi_183682773
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 14:50 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Als je nou nog niet door hebt dat dit proces vooral draait om het zo zwart mogelijk afschilderen van 1 man, terwijl de schuldvraag ook nog maar echt de vraag is, weet ik echt niet onder welke steen je hebt geleefd de afgelopen maanden. Dit heeft zeer weinig meer met eerlijke rechtsspraak van doen, imo.
Dat B. zwart gemaakt wordt heeft hij 100% aan zichzelf te danken. Geef een verklaring waarom zijn dna overal op de onderbroek zit en klaar. Maar alles wijst er op dat hij liegt en vals verklaart (heeft). Niet dat het impliceert dat hij Nicky vermoordt heeft maar eerlijk is hij niet.
pi_183682781
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:10 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Nou dit! En dan de conclusie ‘onnatuurlijke dood’ WANT ‘jongetjes van 11 gaan niet zomaar dood’ is ronduit kinderlijk. Het lijkt wel slapstick. Ik hoop echt voor het OM (en de nabestaanden) dat ze een konijn in hun hoge hoed hebben, want anders kunnen ze wel naar huis.
Oprechte vraag: hoe zou het wel moeten?
Somebody that I used to know
pi_183682807
Jos B. is helemaal niet in staat te verklaren.

Na wat ik vandaag gehoord en gelezen heb, zelfs die ene zin, die hij 3 maanden heeft kunnen voorbereiden lukt hem niet.

Een pittige vraag en hij is van zijn apropos, Roethof kan hem niet laten verklaren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')