Hihahoquote:
Mezelf in slaap drinken is een gewoonte geworden als een bakje thee of een warme douche voor de meeste mensen. Of het nou wodka, bier, wijn of iets anders met een alcoholpercentage is. Het gaat als siroop naar binnen. De walm van drank spookt al tijden rond in huis en ik doe geen moeite om daar iets aan te doen. De gordijnen demonstratief gesloten, hoe warm het ook is buiten, geven nog enig gevoel van voldoening. Niemand die me in deze gemoedstoestand hoeft te zien.quote:Op woensdag 12 december 2018 00:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje depri hoor Fokkie
Kan je niet beter wat frituurvet drinken dan?quote:Op woensdag 12 december 2018 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga meteen een tosti maken.
Of visoliequote:Op woensdag 12 december 2018 00:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kan je niet beter wat frituurvet drinken dan?
Wil je mij dood hebben ofzoquote:Op woensdag 12 december 2018 00:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kan je niet beter wat frituurvet drinken dan?
Dat scheelt JR weer 10 kilo. Maar dat blijft wel lastig inschatten want vet en spieren is ook weer anders in het gewicht enzo.quote:
Ja die is dood hè?quote:Op woensdag 12 december 2018 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of visolie
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ontgroening-a3059920
Dat is ook zo. Het moet gewoon kloppen. Laten we het daarop houden.quote:Op woensdag 12 december 2018 00:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat scheelt JR weer 10 kilo. Maar dat blijft wel lastig inschatten want vet en spieren is ook weer anders in het gewicht enzo.
Lekker dit. Dat beurt wel op zo midden in de weekquote:Op woensdag 12 december 2018 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mezelf in slaap drinken is een gewoonte geworden als een bakje thee of een warme douche voor de meeste mensen. Of het nou wodka, bier, wijn of iets anders met een alcoholpercentage is. Het gaat als siroop naar binnen. De walm van drank spookt al tijden rond in huis en ik doe geen moeite om daar iets aan te doen. De gordijnen demonstratief gesloten, hoe warm het ook is buiten, geven nog enig gevoel van voldoening. Niemand die me in deze gemoedstoestand hoeft te zien.
Nee dit is depressief![]()
Dat andere was gewoon een songtekst
slaap jij ook wel eens?quote:
Afschaffen die ontgroeningen. Al die corpsidioten schijnen het nooit op een normale manier te kunnenquote:Op woensdag 12 december 2018 00:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja die is dood hè?![]()
Verschrikkelijk zeg.
Belgenquote:Op woensdag 12 december 2018 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of visolie
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ontgroening-a3059920
Sorry, ik kwam een verhaal van mezelf tegenquote:Op woensdag 12 december 2018 00:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker dit. Dat beurt wel op zo midden in de weekDat moet ik ook niet te vaak lezen.
Heb je ook iets leuks??
die griste je net al voor me wegquote:Op woensdag 12 december 2018 00:09 schreef Sked het volgende:
[..]
ik pak straks ook de lapo nog even mee
Je moet wel echt een totaaldebiel zijn om mee te doen aan zo'n ontgroening.quote:Op woensdag 12 december 2018 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Afschaffen die ontgroeningen. Al die corpsidioten schijnen het nooit op een normale manier te kunnen
Snap sowieso die clubjes niet. Net een sekte ofzo. Enge mannetjes.quote:Op woensdag 12 december 2018 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Afschaffen die ontgroeningen. Al die corpsidioten schijnen het nooit op een normale manier te kunnen
bonne nuite belle fammequote:
Hahaha of zoietsquote:Op woensdag 12 december 2018 00:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bonne nuite belle famme
Of zoiets
oh. Ik dacht goede nacht. Maar bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 12 december 2018 00:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hahaha of zoiets![]()
Ik heb geen idee.
Slaap lekker knappe dame?
ik weet dat je het over skribble hebt, maar bedoel je dat I. kunstwerken tekent of wilde je ik zeggen?quote:
waarom citeer je uit mijn dagboekquote:Op woensdag 12 december 2018 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mezelf in slaap drinken is een gewoonte geworden als een bakje thee of een warme douche voor de meeste mensen. Of het nou wodka, bier, wijn of iets anders met een alcoholpercentage is. Het gaat als siroop naar binnen. De walm van drank spookt al tijden rond in huis en ik doe geen moeite om daar iets aan te doen. De gordijnen demonstratief gesloten, hoe warm het ook is buiten, geven nog enig gevoel van voldoening. Niemand die me in deze gemoedstoestand hoeft te zien.
Nee dit is depressief![]()
Dat andere was gewoon een songtekst
Hortend en stotend kom ik overeind en loop ik naar mijn open keuken. Wat beter uit mijn ogen kijkend neem ik de schade op: Buiten de fles wodka waar ik mee in slaap gesukkeld ben liggen er bierflesjes, een uitgestampte joint en resten pizza over de vloer en het aanrecht verzameld.quote:Op woensdag 12 december 2018 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom citeer je uit mijn dagboek
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2018 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry, ik kwam een verhaal van mezelf tegen
Ik was toen bezig met een autobiografisch projectje ja. Of naja, deels autobiografischquote:
Dat is wel treurig als dit er dan uitkomtquote:Op woensdag 12 december 2018 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was toen bezig met een autobiografisch projectje ja. Of naja, deels autobiografisch
op welk moment dan? recent?quote:Op woensdag 12 december 2018 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was toen bezig met een autobiografisch projectje ja. Of naja, deels autobiografisch
Hele motivatie om te schrijven is ook al jaren weg helaasquote:Op woensdag 12 december 2018 00:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is wel treurig als dit er dan uitkomt
Nee, jaren geleden al geschrevenquote:
Belle is mooi dacht ik.quote:Op woensdag 12 december 2018 00:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh. Ik dacht goede nacht. Maar bijna hetzelfde.
Knappe dame klopt tenminste
Wordt ook wel een treurig verhaal zo. Mag toch ook wel eens veranderen.quote:Op woensdag 12 december 2018 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hele motivatie om te schrijven is ook al jaren weg helaas
Ook een minder depressief verhaal overigensquote:
ja kut. Nederland heeft kansloos verloren. Dus morgen moeten ze winnen, maar verder wel gezelligquote:Op woensdag 12 december 2018 00:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Belle is mooi dacht ik.![]()
Hoe is het daar stokbroodje?
Beter supporteren jij. Spandoek maken.quote:Op woensdag 12 december 2018 00:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja kut. Nederland heeft kansloos verloren. Dus morgen moeten ze winnen, maar verder wel gezellig
Dat geldt voor meer mensenquote:Op woensdag 12 december 2018 00:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Wordt ook wel een treurig verhaal zo. Mag toch ook wel eens veranderen.
EK of wat waar was het?quote:Op woensdag 12 december 2018 00:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja kut. Nederland heeft kansloos verloren. Dus morgen moeten ze winnen, maar verder wel gezellig
die smaken altijd. Lig nu al in bed. Was een lange dagquote:Op woensdag 12 december 2018 00:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Beter supporteren jij. Spandoek maken.
Smaken de biertjes?
EK ja. En inderdaad het was vandaag niet om aan te zienquote:Op woensdag 12 december 2018 00:31 schreef Sked het volgende:
[..]
EK of wat waar was het?
Zag alleen tijdens het zappen dat de Noren gehakt van ze maakten.
Wil je een volledig autobiografisch verhaal lezen van toen ik nog op de middelbare school zat?quote:Op woensdag 12 december 2018 00:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Wordt ook wel een treurig verhaal zo. Mag toch ook wel eens veranderen.
Kan je extra goed slapen dan.quote:Op woensdag 12 december 2018 00:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die smaken altijd. Lig nu al in bed. Was een lange dag
Het is ook wat gechargeerd natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2018 00:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja klopt, maar komt zo levensmoe over.
Ja, laat maar zien.quote:Op woensdag 12 december 2018 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je een volledig autobiografisch verhaal lezen van toen ik nog op de middelbare school zat?
jij bent anders ook al lang wakker..quote:Op woensdag 12 december 2018 00:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kan je extra goed slapen dan.
Het is ook al laat zie ik.
1 kantjequote:Op woensdag 12 december 2018 00:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, laat maar zien.
Alhoewel, over hoeveel kantjes hebben we het dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Wel tof om mee te maken toch. Hebben ze nog goede kans op iets?quote:Op woensdag 12 december 2018 00:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
EK ja. En inderdaad het was vandaag niet om aan te zien
quote:Op woensdag 12 december 2018 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 kantjeWut dit is wel wtf erg apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm?quote:
Nja dat is alleen maar positiefquote:Op woensdag 12 december 2018 00:42 schreef Sked het volgende:
[..]
kan me er niet echt iets bij voorstellen![]()
In mijn PM?quote:Op woensdag 12 december 2018 00:46 schreef Fok-it het volgende:
Staat zelfs nog een verhaal in die ik heb geschreven voor een FOK!sterAwkwardd, laten we die maar staan waar die hoort
ik verwacht ook iets te krijgen nuquote:Op woensdag 12 december 2018 00:46 schreef Fok-it het volgende:
Staat zelfs nog een verhaal in die ik heb geschreven voor een FOK!sterAwkwardd, laten we die maar staan waar die hoort
Wat dan?quote:Op woensdag 12 december 2018 00:46 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2018 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 kantjeIs dit echt? Wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Werd jij gepest?quote:Op woensdag 12 december 2018 00:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Pestgedrag viel altijd erg mee bij ons. In mijn beleving dan natuurlijk.
Dit is wel echt ja.quote:
interesseert me nietsquote:Op woensdag 12 december 2018 01:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is niet heel seksueel van aard verder ofzo
quote:Op woensdag 12 december 2018 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hnng jaloers, ik ga morgen nog even denk ik
Nou zeg, zo erg ben ik ook weer nietquote:
ben ik helemaal ready voor feestje donderdagquote:
quote:Op woensdag 12 december 2018 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou zeg, zo erg ben ik ook weer niet
quote:Op woensdag 12 december 2018 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ben ik helemaal ready voor feestje donderdag
[..]beetje te laat om niks persoonlijks te zeggen zeker
Sprekend.quote:Op woensdag 12 december 2018 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is dat flippie als ze onder zonnebank vandaan komt
Qua accent in ieder geval al 2 druppels waterquote:Op woensdag 12 december 2018 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2018 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zoooooo.quote:Op woensdag 12 december 2018 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua accent in ieder geval al 2 druppels water
pang pangquote:Op woensdag 12 december 2018 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua accent in ieder geval al 2 druppels water
quote:
Ik vind het wel vermakelijk hoorquote:Op woensdag 12 december 2018 02:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zal niet eens geheel onwaar kunnen zijn
Skere boi?quote:
Ik heb mij ook weleens laten meeslepen in mijn eigen grappen en grollen. Destijds niet bewust van het effect bij een ander.quote:
we spelen nog skribblquote:Op woensdag 12 december 2018 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb mij ook weleens laten meeslepen in mijn eigen grappen en grollen. Destijds niet bewust van het effect bij een ander.
Al heb ik nooit bewust één iemand eruit gepakt maar ik kon weleens iets te hard uithalen met mijn opmerkingen.
omgggquote:Op woensdag 12 december 2018 02:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lig al een tijdje op bed met enkel mijn mobiel
Als je oud ben mag je nog wel op vakantiequote:Op woensdag 12 december 2018 02:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
word er een beetje oud voor
En meeste vrienden zijn redelijk gesetteld
Jaquote:
ik ga denk ik iemand opzoeken om accentloos te leren pratenquote:Op woensdag 12 december 2018 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaIk heb meer met accenten uit het westen dan uit het zuiden in ieder geval
Gewoon plat Achterhoeks.quote:Op woensdag 12 december 2018 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaIk heb meer met accenten uit het westen dan uit het zuiden in ieder geval
Nee johquote:Op woensdag 12 december 2018 02:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ga denk ik iemand opzoeken om accentloos te leren praten
Het is meer een tongval bij jou. Maar dat heb je er zo uitquote:Op woensdag 12 december 2018 02:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
tongval is accentquote:Op woensdag 12 december 2018 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is meer een tongval bij jou. Maar dat heb je er zo uit
quote:
Ik heb beide kanten meegemaaktquote:Op woensdag 12 december 2018 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb mij ook weleens laten meeslepen in mijn eigen grappen en grollen. Destijds niet bewust van het effect bij een ander.
Al heb ik nooit bewust één iemand eruit gepakt maar ik kon weleens iets te hard uithalen met mijn opmerkingen.
Gebruik best woorden die in Amsterdam bekend zijn, maar spreek over het algemeen ABNquote:Op woensdag 12 december 2018 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ben in de war met dialect. Je gebruikt geen streekwoorden ofzo bedoel ik
Echt heel tenenkrommend jaquote:
word je nu niet serieus genomen op de Zuidas?quote:Op woensdag 12 december 2018 02:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 december 2018 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Brabant is heel veel kinderprostitutie.
Spreek toch alleen Engelsquote:Op woensdag 12 december 2018 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
word je nu niet serieus genomen op de Zuidas?
Is toch ook een megalomaan he. man manquote:
Gijpie?quote:Op woensdag 12 december 2018 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch ook een megalomaan he. man man
Jaquote:
hoezo seniel? moet zeggen dat ik het niet elke week meer kijk hoorquote:Op woensdag 12 december 2018 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stoor me minder erg aan hem dan aan seniele Derksen de laatste tijd.
Alles wat hij zegt is gewoon onzin.quote:Op woensdag 12 december 2018 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoezo seniel? moet zeggen dat ik het niet elke week meer kijk hoor
Vond Sinterklaas aka Directeurtje wel weer geniaal.quote:Op woensdag 12 december 2018 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles wat hij zegt is gewoon onzin.
Nog erger dan vroeger.
hij is een beetje in zichzelf gaan geloven.quote:Op woensdag 12 december 2018 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles wat hij zegt is gewoon onzin.
Nog erger dan vroeger.
Dat was briljant ja.quote:Op woensdag 12 december 2018 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond Sinterklaas aka Directeurtje wel weer geniaal.
Hard gelachen
Hij probeert het op de automatische piloot maar dat werkt niet meer.quote:Op woensdag 12 december 2018 02:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij is een beetje in zichzelf gaan geloven.
quote:Op woensdag 12 december 2018 03:22 schreef skysherrif het volgende:
https://www.facebook.com/(...)eos/353694432055352/
Heel pijnlijk
Gewoon man laten betalenquote:Op woensdag 12 december 2018 03:22 schreef skysherrif het volgende:
https://www.facebook.com/(...)eos/353694432055352/
Heel pijnlijk
wel bij McDonald's betaald?quote:Op woensdag 12 december 2018 03:36 schreef skysherrif het volgende:
ik schaam me nog dood om mijn eerste date dat ik helemaal was vergeten om aan te bieden om voor het bioscoopkaartje te betalen
prima tochquote:Op woensdag 12 december 2018 03:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Drankje in de stad daarna wel ja.
Hoe laat was je gaan slapen dan?quote:Op woensdag 12 december 2018 08:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Prima. Lekker lang ook voor mijn doen
Uhm nou ik was tijdens het appen in slaap gevallenquote:Op woensdag 12 december 2018 08:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoe laat was je gaan slapen dan?
Sowwwww, en niet eens met mij aan het appen om 0100 hequote:Op woensdag 12 december 2018 08:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Uhm nou ik was tijdens het appen in slaap gevallenik denk rond 1 uur.
Nee jij was het niet.quote:Op woensdag 12 december 2018 08:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sowwwww, en niet eens met mij aan het appen om 0100 he![]()
Zolang het maar niet die engnek was met die hond als foto
Zolang het maar gezellig is!quote:Op woensdag 12 december 2018 08:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee jij was het niet.
En nee die was het ook niet. Die heb ik geblokkeerd.
was hij 90 kg vlees?quote:Op woensdag 12 december 2018 08:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee jij was het niet.
En nee die was het ook niet. Die heb ik geblokkeerd.
Weet ik veel. Het hoeft toch niet persé 90 kg te zijn. Het moet gewoon kloppen het plaatje. Denkt toch niet dat ik met een weegschaal ga leuren op een eerste date.quote:
Geintje joh, niet zo happenquote:Op woensdag 12 december 2018 08:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Weet ik veel. Het hoeft toch niet persé 90 kg te zijn. Het moet gewoon kloppen het plaatje. Denkt toch niet dat ik met een weegschaal ga leuren op een eerste date.
quote:Op woensdag 12 december 2018 08:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jazeker, lag tot 1 uur te appen, maar daarna heerlijk geslapen.
appenquote:Op woensdag 12 december 2018 08:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jazeker, lag tot 1 uur te appen, maar daarna heerlijk geslapen.
O dat heb je beter bekeken. Feestje ofzo?quote:Op woensdag 12 december 2018 08:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, maar wel lekker vanaf 12 uur ofzo
Nu tot 12 uur werken en dan lekker aan het bier
Kerstlunch jaquote:Op woensdag 12 december 2018 09:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O dat heb je beter bekeken. Feestje ofzo?
Daarna nog een afscheidsdiner en dan nog een soort traditie voor de locals hier in de avond, dus hopelijk kan ik me een beetje beheersenquote:Op woensdag 12 december 2018 09:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gezellig. Kort dagje dus voor jou.
Heyyyy HPLC, hoezo dat dan?quote:Op woensdag 12 december 2018 09:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heyyyy, hopelijk wel, dat is elk jaar weer de vraag
O echt. Dus leuke dag voor de boeg.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarna nog een afscheidsdiner en dan nog een soort traditie voor de locals hier in de avond, dus hopelijk kan ik me een beetje beheersen
Het wordt elk jaar gemaakt door de nieuwe mensen van de afdelingquote:
Vorig jaar was ik straalbezopen dus weet er weinig meer van afquote:Op woensdag 12 december 2018 09:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O echt. Dus leuke dag voor de boeg.
Ik weet niet wat voor volk het is en of je het kunt maken om dronken te worden met die lui?
Lol.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik straalbezopen dus weet er weinig meer van af
Nja zeg, wat een vertrouwenquote:Op woensdag 12 december 2018 09:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lol.
Dan zal het vandaag wel op hetzelfde uitdraaien.
Je geeft zelf net al aan dat je niet weet of je je kunt beheersen.quote:
Ik kan het dit keerquote:Op woensdag 12 december 2018 09:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je geeft zelf net al aan dat je niet weet of je je kunt beheersen.
het is ook erg mistig.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik had het niet gezien.![]()
Goedemorgen
Gisteren ook nog tot laat gewerkt, dan gaan mijn hersenen wat laat uit.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Flippiee slaapt ook weinig
Ohhhhhhhhh. Niet door de vrouw van de baas dus.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het wordt elk jaar gemaakt door de nieuwe mensen van de afdeling
Oooh, dat zou je niet verder vertellenquote:Op woensdag 12 december 2018 09:29 schreef Flippiee het volgende:
Ohhhhhhhhh. Niet door de vrouw van de baas dus.
ja, ik zie de tuin bijna niet liggen van uit het raam.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hihi. Daar ook dan?
Lekker geslapen?
Oepsieeeequote:Op woensdag 12 december 2018 09:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oooh, dat zou je niet verder vertellen
Idemquote:Op woensdag 12 december 2018 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben al aanwezig, vind dat wel voldoende.
nee, dat is naatjequote:Op woensdag 12 december 2018 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja jij hebt het niets doen uitgevonden.
Die Hans heeft iets met de vrouw van zijn baas gedaan... ben er nog niet uit wat precies.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oooh, dat zou je niet verder vertellen
Ik heb uitgeslapen voor mijn doen. Was om 7.15 wakkerquote:Op woensdag 12 december 2018 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik zie de tuin bijna niet liggen van uit het raam.
ja, heerlijk. hoe vroeg was jij weer op?
nee, de bakker is me te ver lopen en ik moet nog douchen.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb uitgeslapen voor mijn doen. Was om 7.15 wakker![]()
Zometeen stokbrood als ontbijt?
quote:Op woensdag 12 december 2018 09:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die Hans heeft iets met de vrouw van zijn baas gedaan... ben er nog niet uit wat precies.
Hoelaat begint de wedstrijd dan?quote:Op woensdag 12 december 2018 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de bakker is me te ver lopen en ik moet nog douchen.
dus gewoon hollands voer
na het douchen wel eens kijken of we nog wa van de stad zien voordat we weer naar de hal gaan
eerste wedstrijd is om 15:45. nederland om 21:00quote:Op woensdag 12 december 2018 09:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoelaat begint de wedstrijd dan?
Zou wel leuk zijn als je even de stad in kan toch.
Ga je alleen om NL te zien of ook die wedstrijd om 15.45?quote:Op woensdag 12 december 2018 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste wedstrijd is om 15:45. nederland om 21:00
heb kaarten voor alle 3quote:Op woensdag 12 december 2018 09:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ga je alleen om NL te zien of ook die wedstrijd om 15.45?
ja, maar op dit moment zijn er geen kutploegen meer over.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:47 schreef Driepink het volgende:
Handbal toch?
En lijkt mij dat als het een wedstrijd is van kutploeg a tegen kutploeg b dat je dan geen zin hebt om te kijken
O ja dan is het wel leuk als het je interesseert.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar op dit moment zijn er geen kutploegen meer over.
Spanje tegen Noorwegen is vanmiddag. dat wil ik wel zien
nee gisteren was er niet heel veel publiek. Beetje jammerquote:Op woensdag 12 december 2018 09:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay. Is het druk zo daar in die hal?
damesquote:Op woensdag 12 december 2018 09:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
O ja dan is het wel leuk als het je interesseert.
Heren of dames?
Kan me er maar weinig bij voorstellen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 12 december 2018 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee gisteren was er niet heel veel publiek. Beetje jammer
Nee, heb mn handen al vol om jou te versieren.. dan lukt een heel damesteam me ook niet nog eens hoorquote:Op woensdag 12 december 2018 09:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Pinkie had ook wel meegewild
waar bij?quote:Op woensdag 12 december 2018 09:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kan me er maar weinig bij voorstellen eerlijk gezegd
wanneer ga je afstuderen?quote:Op woensdag 12 december 2018 09:56 schreef naatje_1 het volgende:
manmanman, zo maar ff een blikje cola halen, kater is aan
Ik niet bij de drukte van zo'n wedstrijd.. ik denk dan toch gelijk aan een publiek vergelijkbaar met wat er langs de kant staat voor het zondagse team van voetbal..quote:
Uitstelgedragquote:Op woensdag 12 december 2018 10:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit studiejaar qua BA iig, na de kerst ga ik mokerhard aan de bak
Ja dit dus.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik niet bij de drukte van zo'n wedstrijd.. ik denk dan toch gelijk aan een publiek vergelijkbaar met wat er langs de kant staat voor het zondagse team van voetbal..
En zelfs dat lukt niet.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, heb mn handen al vol om jou te versieren.. dan lukt een heel damesteam me ook niet nog eens hoor
Ja foutjequote:Op woensdag 12 december 2018 10:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat in vredesnaam hier
Ja, ik heb een aantal tegenslagen gehad, maar ik kom wel weer in de plus hoorquote:
Kerst 2051 zeker hahaquote:Op woensdag 12 december 2018 10:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik heb een aantal tegenslagen gehad, maar ik kom wel weer in de plus hoor![]()
Zo vlak voor kerst moet denk ik wel lukken
Precies hetgeen wat je niet moet hebbenquote:Op woensdag 12 december 2018 10:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb wel een PhD in uitstelgedrag ja...
Drukke dag?quote:Op woensdag 12 december 2018 10:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HALLOOOOOOO goedemorgen pinkieboy
Whut?quote:
picsquote:Op woensdag 12 december 2018 10:10 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb mijn (niet zo) ugly Christmas sweater al aan vandaag![]()
pics.quote:Op woensdag 12 december 2018 10:10 schreef Flippiee het volgende:
Allemaal vergaderingen vandaagquote:
Wel zo comfortabel een hoodie.quote:Op woensdag 12 december 2018 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics.
ik heb gewoon een ugly hoodie aan
Waarom gaat voor jou de wekker?quote:Op woensdag 12 december 2018 10:06 schreef naatje_1 het volgende:
over 3 kwartier gaat de wekker, had best tot dat moment willen slapen
vergadering themacie van mn studievereniging, ws gaat kerstdiner in mijn huis gehouden wordenquote:Op woensdag 12 december 2018 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom gaat voor jou de wekker?
Hen je daar ruimte voor dan?quote:Op woensdag 12 december 2018 10:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vergadering themacie van mn studievereniging, ws gaat kerstdiner in mijn huis gehouden worden
En je gaat een vergadering in met een kersttrui?quote:Op woensdag 12 december 2018 10:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allemaal vergaderingen vandaag
En daardoor wel drukker.
[..]
Wel zo comfortabel een hoodie.
Het is vandaag ugly Christmas sweater dag vandaag.quote:Op woensdag 12 december 2018 10:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
En je gaat een vergadering in met een kersttrui?![]()
Ben benieuwd, laten zien die trui
Ik heb deze aan:quote:Op woensdag 12 december 2018 10:10 schreef Flippiee het volgende:
ik gok op 20 man, hooguit 30quote:Op woensdag 12 december 2018 10:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met hoeveel man zijn jullie?Wel gezellig kerstdiner doen.
homijngodquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:23 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Monitor, de vaste puntenteller van het Dodetopicspel, is begonnen aan een staking voor onbepaalde tijd. Het digitale telraam weigert nog langer de bij elkaar gesprokkelde punten van lieden als R-woud88, devzero, Grrrrrrrr en Naatje_1 op te tellen en als stand te presenteren. Slechte arbeidsvoorwaarden zijn de reden.
De boze Monitor zegt dat het werk in het vermaarde FOK!-topic in het subforum ONZ veel te belastend is. "Ik houd bijna geen vrije tijd meer over. Zelfs in het holst van de nacht moet ik een tussenstand presenteren, maar ik ontvang geen cent extra voor al dat overwerk in de avond en nacht."
Waardering
Volgens Monitor is er geen gebrek aan verbale waardering. "Steeds als ik automatisch een tussenstand plaats, word ik bedankt alsof ik een echte user ben. Die bedankjes zijn fijn, maar daar kan de schoorsteen in huize-Bondage niet van roken", moppert het scherm.
Ook wordt het bijhouden van de puntentelling steeds intensiever, legt Monitor uit: "Vroeger kon er wel drie of vier uur voorbijgaan zonder posts, maar tegenwoordig bolken ze desnoods de hele nacht door, om een bepaald konijn van scoren af te houden. Ze doen het er gewoon om, die etterbakken."
Looneis
Naast een loonsverhoging eist Monitor een betere CAO, waarin is geregeld dat hij regelmatig vrij is in de avonden en weekenden. "Bovendien wil ik 25 vakantiedagen en een onregelmatigheidstoeslag voor het moeten verwerken van onsamenhangende, filosofische teksten en alles dat Nattekat plaatst."
Zolang zijn eisen niet worden ingewilligd, legt de digitale puntenteller het werk neer. Tot nader order worden de standen weer handmatig gegenereerd en staat haags_kwartiertje ineens weer hoog genoteerd. De ONZ-mods waren dinsdagavond niet voor commentaar bereikbaar.
[ afbeelding ]
Monitor: "Ik ben dat Dodetopicspel kotsbeu, vooral dat gebolk de hele tijd"
Dat is nog volle bak. Is het dan dat ieder zelf eten meeneemt of hoe kook je voor zoveel mensenquote:
Stuur dan maar een foto via DMquote:Op woensdag 12 december 2018 10:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is vandaag ugly Christmas sweater dag vandaag.
Kan geen plaatje online vinden
Vorige keer hadden we twee grillplaten staan waar dan gewoon vlees e.d. werd opgepleurd, wat de invulling dit jaar gaat zijn moeten we nog besprekenquote:Op woensdag 12 december 2018 10:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is nog volle bak. Is het dan dat ieder zelf eten meeneemt of hoe kook je voor zoveel mensen
Gezellig, drukke boel dan op dat kamertje van jequote:Op woensdag 12 december 2018 10:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, volgende week ws kerstdiner van mn studievereniging bij mij thuis
gewoon een sociale huurwoning hehquote:Op woensdag 12 december 2018 10:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gezellig, drukke boel dan op dat kamertje van je
Vrouwelijke huisgenoot nog steeds?quote:Op woensdag 12 december 2018 10:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gewoon een sociale huurwoning hehvoordeel is dat huisgenoot bestuurder is van dezelfde studievereniging, dus ik zal geen tegenstribbelingen krijgen op dat vlak
neup, sinds oktober al niet meerquote:Op woensdag 12 december 2018 10:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vrouwelijke huisgenoot nog steeds?
Zonde nog steedsquote:Op woensdag 12 december 2018 11:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neup, sinds oktober al niet meer
ik vind deze huisgenoot immens chil, de vorige (die dus wel vrouwelijk was) lag totaal niet binnen mijn karakter ofzo. Het was wel gezellig, maar het paste niet echt.quote:
als ze maar kon kokenquote:Op woensdag 12 december 2018 11:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vind deze huisgenoot immens chil, de vorige (die dus wel vrouwelijk was) lag totaal niet binnen mijn karakter ofzo. Het was wel gezellig, maar het paste niet echt.
Ghehe okéquote:Op woensdag 12 december 2018 11:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
allemaal vega en hipstercrap die ik niet blief, wat er dus bij mij niet ingaat
Bahquote:Op woensdag 12 december 2018 11:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
allemaal vega en hipstercrap die ik niet blief, wat er dus bij mij niet ingaat
In Amerika is patat bij de mac niet eens vegaquote:Op woensdag 12 december 2018 11:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bah
Enige vega crap die ik eet is patat
Gelukkig zit ik niet in Amerikaquote:Op woensdag 12 december 2018 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Amerika is patat bij de mac niet eens vega
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |