het is ook erg mistig.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik had het niet gezien.![]()
Goedemorgen
Gisteren ook nog tot laat gewerkt, dan gaan mijn hersenen wat laat uit.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Flippiee slaapt ook weinig
Ohhhhhhhhh. Niet door de vrouw van de baas dus.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het wordt elk jaar gemaakt door de nieuwe mensen van de afdeling
Oooh, dat zou je niet verder vertellenquote:Op woensdag 12 december 2018 09:29 schreef Flippiee het volgende:
Ohhhhhhhhh. Niet door de vrouw van de baas dus.
ja, ik zie de tuin bijna niet liggen van uit het raam.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hihi. Daar ook dan?
Lekker geslapen?
Oepsieeeequote:Op woensdag 12 december 2018 09:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oooh, dat zou je niet verder vertellen
Idemquote:Op woensdag 12 december 2018 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben al aanwezig, vind dat wel voldoende.
nee, dat is naatjequote:Op woensdag 12 december 2018 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja jij hebt het niets doen uitgevonden.
Die Hans heeft iets met de vrouw van zijn baas gedaan... ben er nog niet uit wat precies.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oooh, dat zou je niet verder vertellen
Ik heb uitgeslapen voor mijn doen. Was om 7.15 wakkerquote:Op woensdag 12 december 2018 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik zie de tuin bijna niet liggen van uit het raam.
ja, heerlijk. hoe vroeg was jij weer op?
nee, de bakker is me te ver lopen en ik moet nog douchen.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb uitgeslapen voor mijn doen. Was om 7.15 wakker![]()
Zometeen stokbrood als ontbijt?
quote:Op woensdag 12 december 2018 09:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die Hans heeft iets met de vrouw van zijn baas gedaan... ben er nog niet uit wat precies.
Hoelaat begint de wedstrijd dan?quote:Op woensdag 12 december 2018 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de bakker is me te ver lopen en ik moet nog douchen.
dus gewoon hollands voer
na het douchen wel eens kijken of we nog wa van de stad zien voordat we weer naar de hal gaan
eerste wedstrijd is om 15:45. nederland om 21:00quote:Op woensdag 12 december 2018 09:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoelaat begint de wedstrijd dan?
Zou wel leuk zijn als je even de stad in kan toch.
Ga je alleen om NL te zien of ook die wedstrijd om 15.45?quote:Op woensdag 12 december 2018 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste wedstrijd is om 15:45. nederland om 21:00
heb kaarten voor alle 3quote:Op woensdag 12 december 2018 09:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ga je alleen om NL te zien of ook die wedstrijd om 15.45?
ja, maar op dit moment zijn er geen kutploegen meer over.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:47 schreef Driepink het volgende:
Handbal toch?
En lijkt mij dat als het een wedstrijd is van kutploeg a tegen kutploeg b dat je dan geen zin hebt om te kijken
O ja dan is het wel leuk als het je interesseert.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar op dit moment zijn er geen kutploegen meer over.
Spanje tegen Noorwegen is vanmiddag. dat wil ik wel zien
nee gisteren was er niet heel veel publiek. Beetje jammerquote:Op woensdag 12 december 2018 09:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay. Is het druk zo daar in die hal?
damesquote:Op woensdag 12 december 2018 09:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
O ja dan is het wel leuk als het je interesseert.
Heren of dames?
Kan me er maar weinig bij voorstellen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 12 december 2018 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee gisteren was er niet heel veel publiek. Beetje jammer
Nee, heb mn handen al vol om jou te versieren.. dan lukt een heel damesteam me ook niet nog eens hoorquote:Op woensdag 12 december 2018 09:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Pinkie had ook wel meegewild
waar bij?quote:Op woensdag 12 december 2018 09:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kan me er maar weinig bij voorstellen eerlijk gezegd
wanneer ga je afstuderen?quote:Op woensdag 12 december 2018 09:56 schreef naatje_1 het volgende:
manmanman, zo maar ff een blikje cola halen, kater is aan
Ik niet bij de drukte van zo'n wedstrijd.. ik denk dan toch gelijk aan een publiek vergelijkbaar met wat er langs de kant staat voor het zondagse team van voetbal..quote:
Uitstelgedragquote:Op woensdag 12 december 2018 10:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit studiejaar qua BA iig, na de kerst ga ik mokerhard aan de bak
Ja dit dus.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik niet bij de drukte van zo'n wedstrijd.. ik denk dan toch gelijk aan een publiek vergelijkbaar met wat er langs de kant staat voor het zondagse team van voetbal..
En zelfs dat lukt niet.quote:Op woensdag 12 december 2018 09:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, heb mn handen al vol om jou te versieren.. dan lukt een heel damesteam me ook niet nog eens hoor
Ja foutjequote:Op woensdag 12 december 2018 10:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat in vredesnaam hier
Ja, ik heb een aantal tegenslagen gehad, maar ik kom wel weer in de plus hoorquote:
Kerst 2051 zeker hahaquote:Op woensdag 12 december 2018 10:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik heb een aantal tegenslagen gehad, maar ik kom wel weer in de plus hoor![]()
Zo vlak voor kerst moet denk ik wel lukken
Precies hetgeen wat je niet moet hebbenquote:Op woensdag 12 december 2018 10:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb wel een PhD in uitstelgedrag ja...
Drukke dag?quote:Op woensdag 12 december 2018 10:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HALLOOOOOOO goedemorgen pinkieboy
Whut?quote:
picsquote:Op woensdag 12 december 2018 10:10 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb mijn (niet zo) ugly Christmas sweater al aan vandaag![]()
pics.quote:Op woensdag 12 december 2018 10:10 schreef Flippiee het volgende:
Allemaal vergaderingen vandaagquote:
Wel zo comfortabel een hoodie.quote:Op woensdag 12 december 2018 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics.
ik heb gewoon een ugly hoodie aan
Waarom gaat voor jou de wekker?quote:Op woensdag 12 december 2018 10:06 schreef naatje_1 het volgende:
over 3 kwartier gaat de wekker, had best tot dat moment willen slapen
vergadering themacie van mn studievereniging, ws gaat kerstdiner in mijn huis gehouden wordenquote:Op woensdag 12 december 2018 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom gaat voor jou de wekker?
Hen je daar ruimte voor dan?quote:Op woensdag 12 december 2018 10:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vergadering themacie van mn studievereniging, ws gaat kerstdiner in mijn huis gehouden worden
En je gaat een vergadering in met een kersttrui?quote:Op woensdag 12 december 2018 10:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allemaal vergaderingen vandaag
En daardoor wel drukker.
[..]
Wel zo comfortabel een hoodie.
Het is vandaag ugly Christmas sweater dag vandaag.quote:Op woensdag 12 december 2018 10:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
En je gaat een vergadering in met een kersttrui?![]()
Ben benieuwd, laten zien die trui
Ik heb deze aan:quote:Op woensdag 12 december 2018 10:10 schreef Flippiee het volgende:
ik gok op 20 man, hooguit 30quote:Op woensdag 12 december 2018 10:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met hoeveel man zijn jullie?Wel gezellig kerstdiner doen.
homijngodquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:23 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Monitor, de vaste puntenteller van het Dodetopicspel, is begonnen aan een staking voor onbepaalde tijd. Het digitale telraam weigert nog langer de bij elkaar gesprokkelde punten van lieden als R-woud88, devzero, Grrrrrrrr en Naatje_1 op te tellen en als stand te presenteren. Slechte arbeidsvoorwaarden zijn de reden.
De boze Monitor zegt dat het werk in het vermaarde FOK!-topic in het subforum ONZ veel te belastend is. "Ik houd bijna geen vrije tijd meer over. Zelfs in het holst van de nacht moet ik een tussenstand presenteren, maar ik ontvang geen cent extra voor al dat overwerk in de avond en nacht."
Waardering
Volgens Monitor is er geen gebrek aan verbale waardering. "Steeds als ik automatisch een tussenstand plaats, word ik bedankt alsof ik een echte user ben. Die bedankjes zijn fijn, maar daar kan de schoorsteen in huize-Bondage niet van roken", moppert het scherm.
Ook wordt het bijhouden van de puntentelling steeds intensiever, legt Monitor uit: "Vroeger kon er wel drie of vier uur voorbijgaan zonder posts, maar tegenwoordig bolken ze desnoods de hele nacht door, om een bepaald konijn van scoren af te houden. Ze doen het er gewoon om, die etterbakken."
Looneis
Naast een loonsverhoging eist Monitor een betere CAO, waarin is geregeld dat hij regelmatig vrij is in de avonden en weekenden. "Bovendien wil ik 25 vakantiedagen en een onregelmatigheidstoeslag voor het moeten verwerken van onsamenhangende, filosofische teksten en alles dat Nattekat plaatst."
Zolang zijn eisen niet worden ingewilligd, legt de digitale puntenteller het werk neer. Tot nader order worden de standen weer handmatig gegenereerd en staat haags_kwartiertje ineens weer hoog genoteerd. De ONZ-mods waren dinsdagavond niet voor commentaar bereikbaar.
[ afbeelding ]
Monitor: "Ik ben dat Dodetopicspel kotsbeu, vooral dat gebolk de hele tijd"
Dat is nog volle bak. Is het dan dat ieder zelf eten meeneemt of hoe kook je voor zoveel mensenquote:
Stuur dan maar een foto via DMquote:Op woensdag 12 december 2018 10:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is vandaag ugly Christmas sweater dag vandaag.
Kan geen plaatje online vinden
Vorige keer hadden we twee grillplaten staan waar dan gewoon vlees e.d. werd opgepleurd, wat de invulling dit jaar gaat zijn moeten we nog besprekenquote:Op woensdag 12 december 2018 10:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is nog volle bak. Is het dan dat ieder zelf eten meeneemt of hoe kook je voor zoveel mensen
Gezellig, drukke boel dan op dat kamertje van jequote:Op woensdag 12 december 2018 10:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, volgende week ws kerstdiner van mn studievereniging bij mij thuis
gewoon een sociale huurwoning hehquote:Op woensdag 12 december 2018 10:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gezellig, drukke boel dan op dat kamertje van je
Vrouwelijke huisgenoot nog steeds?quote:Op woensdag 12 december 2018 10:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gewoon een sociale huurwoning hehvoordeel is dat huisgenoot bestuurder is van dezelfde studievereniging, dus ik zal geen tegenstribbelingen krijgen op dat vlak
neup, sinds oktober al niet meerquote:Op woensdag 12 december 2018 10:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vrouwelijke huisgenoot nog steeds?
Zonde nog steedsquote:Op woensdag 12 december 2018 11:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neup, sinds oktober al niet meer
ik vind deze huisgenoot immens chil, de vorige (die dus wel vrouwelijk was) lag totaal niet binnen mijn karakter ofzo. Het was wel gezellig, maar het paste niet echt.quote:
als ze maar kon kokenquote:Op woensdag 12 december 2018 11:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vind deze huisgenoot immens chil, de vorige (die dus wel vrouwelijk was) lag totaal niet binnen mijn karakter ofzo. Het was wel gezellig, maar het paste niet echt.
Ghehe okéquote:Op woensdag 12 december 2018 11:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
allemaal vega en hipstercrap die ik niet blief, wat er dus bij mij niet ingaat
Bahquote:Op woensdag 12 december 2018 11:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
allemaal vega en hipstercrap die ik niet blief, wat er dus bij mij niet ingaat
In Amerika is patat bij de mac niet eens vegaquote:Op woensdag 12 december 2018 11:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bah
Enige vega crap die ik eet is patat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |