Of Ajax.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Nou, dat wordt Juve of City loten.
The greatest league in the world.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:55 schreef dvdfreak het volgende:
mooi zo liverpoolgenot en tottenham door
quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:55 schreef skysherrif het volgende:
Wat een 1/8e finale gaat LFC tegen Ajax worden.
Alle Engelse ploegen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:55 schreef dvdfreak het volgende:
mooi zo liverpoolgenot en tottenham door
Buiten dat had Liverpool 4-1 moeten winnen ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:56 schreef franske19 het volgende:
Liverpool heeft wel gezwijnd man. Zie net die tackle van Van Dijk. WTF.
Ik heb sterk de indruk dat jij de wedstrijd niet hebt gezien.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:56 schreef franske19 het volgende:
Liverpool heeft wel gezwijnd man. Zie net die tackle van Van Dijk. WTF.
Anders had ik die tackle wel gezien. Heb alleen de hoogtepunten gezien.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb sterk de indruk dat jij de wedstrijd niet hebt gezien.
Ja paar kansjes gemist.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:56 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Buiten dat had Liverpool 4-1 moeten winnen ofzo.
Big game player.quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Wijnaldum die nog even 3-4 man wegkapt
wijnaldum speelt heel goed of heel slechtquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:57 schreef Mykonos het volgende:
Wijnaldum speelde wat aanvallender dan meestal bij Liverpool, maar wel weer vaak ongelukkig in de laatste pass of afronding.
Iedereen wil Ajaxquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
A1. Borussia Dortmund
B1. FC Barcelona
C1. Paris Saint-Germain
D1. FC Porto
E1. Bayern/Ajax
F1. Manchester City
G1. Real Madrid
H1. Juventus (nemen we aan)
A2. Atlético Madrid
B2. Tottenham Hotspur
C2. Liverpool
D2. Schalke 04
E2. Bayern/Ajax
F2. Shakthar/Olympique Lyon
G2. AS Roma
H2. Manchester United
Omdat ze bij elkaar in de poule zitten ja, anders had ajax als eerstgeplaatste best de tweede uit de poule bayern lotenquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kan Bayern niet loten in de 1/8e finale.
Eerste worden en dan Liverpool loten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ajax is sterker dan menig nummer 2.quote:
kutquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat ze bij elkaar in de poule zitten ja, anders had ajax als eerstgeplaatste best de tweede uit de poule bayern loten
quote:Op dinsdag 11 december 2018 22:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eerste worden en dan Liverpool loten.Hier ga ik nu vanuit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik versta geen reet van dat Spaans.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:00 schreef KingRoland het volgende:
podcast met koffieplanter en stinho zou ik wel kunnen luisteren onderweg naar stage
gewoon in het nederlands lekkerquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik versta geen reet van dat Spaans.
Revancheren tegen United heeft ook wel watquote:Op dinsdag 11 december 2018 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
A1. Borussia Dortmund
B1. FC Barcelona
C1. Paris Saint-Germain
D1. FC Porto
E1. Bayern/Ajax
F1. Manchester City
G1. Real Madrid
H1. Juventus (nemen we aan)
A2. Atlético Madrid
B2. Tottenham Hotspur
C2. Liverpool
D2. Schalke 04
E2. Bayern/Ajax
F2. Shakthar/Olympique Lyon
G2. AS Roma
H2. Manchester United
quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Revancheren tegen United heeft ook wel wat
https://nl-nl.duolingo.com/quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik versta geen reet van dat Spaans.
Ik heb wel meer vertrouwen in Ten Hag om er tactisch iets op te verzinnen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:05 schreef skysherrif het volgende:
Denk dat Mourinho wel goed zou inschatten hoe ze dit ajax kunnen lamleggen
quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:05 schreef skysherrif het volgende:
Denk dat Mourinho wel goed zou inschatten hoe ze dit ajax kunnen lamleggen
Ga je weer lotingen voorspellen Stijn?quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
Je voelt aan alles dat Real Madrid of Barça Schalke zal loten.
Uefalonaquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
Je voelt aan alles dat Real Madrid of Barça Schalke zal loten.
Nee, wel even de mogelijkheden uiteen gezet.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je weer lotingen voorspellen Stijn?
PSV staat na volgend seizoen rond dezelfde plek als Feyenoord op de coëfficientenlijst.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:13 schreef Caland het volgende:
Nederlandse CL-clubs met minder dan 3 punten in de poulefase:
PSV (92/93) - 1 punt
Willem II (99/00) - 2 punten
PSV (16/17) - 2 punten
PSV (18/19) - 2 punten
Wat slecht zeg dat PSV.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:13 schreef Caland het volgende:
PSV (92/93) - 1 punt
PSV (16/17) - 2 punten
PSV (18/19) - 2 punten
Hebben beide niks in Europa te zoekenquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV staat na volgend seizoen rond dezelfde plek als Feyenoord op de coëfficientenlijst.
Gelukkig zal Van Bommel straks weer zeggen dat PSV 'top' gepresteerd heeft.quote:
Met dat derde Europese toernooi op komst kunnen ze daar best eens wat leuks doen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hebben beide niks in Europa te zoeken
Dat gaat genieten wordenquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dat derde Europese toernooi op komst kunnen ze daar best eens wat leuks doen.
Nietszeggende statistiek als je weglaat welke ploegen er in de poules zatenquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:13 schreef Caland het volgende:
PSV (92/93) - 1 punt
PSV (16/17) - 2 punten
PSV (18/19) - 2 punten
Madquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nietszeggende statistiek als je weglaat welke ploegen er in de poules zaten
Uhuh.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het grote FK Rostov in 2016/17. Poe hee.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
RostovGodenquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het grote FK Rostov in 2016/17. Poe hee.
Wat een stadion hadden ze toen nog.quote:
madquote:Op dinsdag 11 december 2018 23:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nu weer lekker in de middenmoot in Rusland.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat een stadion hadden ze toen nog.
Met een geil doelsaldo van 14-11.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu weer lekker in de middenmoot in Rusland.
neequote:Op dinsdag 11 december 2018 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit die chick uit Saved by the Bell?
My kids go to school with Indian people, black people and normal people.quote:
Stijn noemde ze cl favoriet.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Atlético kan er helemaal niks van.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
My kids go to school with Indian people, black people and normal people.
Wat wil je dat ik ga zeggen?quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
My kids go to school with Indian people, black people and normal people.
Vooraf het seizoen was dat zeker niet gek geweest.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Stijn noemde ze cl favoriet.
Koffieplanter lokt mij graag uit de tent.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Sylvana Simons dat geen leuke opmerking vindt.
Ja, wie niet.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koffieplanter lokt mij graag uit de tent.
Daar is hij niet de enige in.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koffieplanter lokt mij graag uit de tent.
Het is meerdere keren per week een ergernis. Drie uitwedstrijden gewonnen dit jaar. Drie(!). Dat zijn Monaco, Sant Andreu en Getafe. Verdedigend helemaal niks, aanvallend nog minder. Het is een wonder dat ze maar op drie punten van de koppositie staan, want als je 15 wedstrijden speelt en er daarvan zeven gelijkspeelt, hoor je ergens in de middenmoot te hangen. De enige die wekelijks niveau haalt voor zijn salaris is Oblak. Vergeet de discussie over de beste keeper ter wereld. Hij is een van de beste spelers ter wereld. Komend weekend weer naar Valladolid. Ik vul alvast een drietje in.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Stijn noemde ze cl favoriet.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten ze er nog steeds in.
Wel zonde. Geniale club. Maar kan in 2019 ineens heel anders zijn. Alleen Griezman mag wel eens zijn mond houden nu.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is meerdere keren per week een ergernis. Drie uitwedstrijden gewonnen dit jaar. Drie(!). Dat zijn Monaco, Sant Andreu en Getafe. Verdedigend helemaal niks, aanvallend nog minder. Het is een wonder dat ze maar op drie punten van de koppositie staan, want als je 15 wedstrijden speelt en er daarvan zeven gelijkspeelt, hoor je ergens in de middenmoot te hangen. De enige die wekelijks niveau haalt voor zijn salaris is Oblak. Vergeet de discussie over de beste keeper ter wereld. Hij is een van de beste spelers ter wereld. Komend weekend weer naar Valladolid. Ik vul alvast een drietje in.
Arsenal.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
De ploegen die in de EL instromen laten me redelijk koud. Lastig te zeggen wie er favoriet zal zijn daar.
Ligt er ook maar net aan hoe het in de competitie gaat tegen de tijd dat het februari is.quote:
Waarom mag Derksen niet een leukere sidekick naast hem hebben?quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:45 schreef PSVCL het volgende:
De boer heeft derksen heel de avond geen blik gegevenwat een dramaqueen
Huh?quote:Op woensdag 12 december 2018 09:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Cillessen.
En dan wil Johan Bijlow in oranje_!
Maar Johan vond Bijlow toch juist een kutkeeper?quote:Op woensdag 12 december 2018 12:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat zei die tijdje terug in VI
Johan is senielquote:Op woensdag 12 december 2018 12:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Johan vond Bijlow toch juist een kutkeeper?
en ajax vs bayern voor plek 1quote:Op woensdag 12 december 2018 15:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Geen een poule meer met spanningSchakelgenot kan ook uit dus. Ohja Shaktar/Lyon nog
Maar daar staat toch niet zoveel druk op.quote:
Kniefschijfje knakken.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Roma had na vier minuten al met tien man moeten staan. De shitshow gaat maar door en door.
Dat kan alleen niet meer.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
Roma die 1e wordt (mits ze winnen) en dan tegen Ajax zou wel genot zijn.
Roma kan geen eerste meer worden door onderling resultaat.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
Roma die 1e wordt (mits ze winnen) en dan tegen Ajax zou wel genot zijn.
Schøne op de bankquote:Op woensdag 12 december 2018 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet Ajax maar 1e worden.
Jup.quote:
Genotsopstelling ditquote:Op woensdag 12 december 2018 19:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jup.
Neres - Tadic - Ziyech
Blind - Van de Beek - Frenkie
Nico - Wober - De Ligt - Nous
Onana
En met Huntelaar, Dolberg, Schøne, Labyad prima subs voor een slotoffensief. Spannend, hoor.quote:
Dani de Wit komt erin natuurlijk, net als in München.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En met Huntelaar, Dolberg, Schøne, Labyad prima subs voor een slotoffensief. Spannend, hoor.
KILOMETERVRETERquote:Op woensdag 12 december 2018 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dani de Wit komt erin natuurlijk, net als in München.
Joao Felix krijgt bij het gehandicaptenduel tussen Benfica en AEK zowaar speeltijd.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Roma kan geen eerste meer worden door onderling resultaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marcelino geeft liever speeltijd aan Deadwood Cheryshev dan aan Ferran in een spek-en-bonen-duel.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik had van die Monchi wel meer verwacht jaquote:Op woensdag 12 december 2018 19:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze 45 minuten van Roma waren weer schandalig. Pallotta moet koppen laten rollen. Is het niet die van EDF, dan toch wel die van Monchi. 90% van deze spelersgroep heeft niet het niveau of er wordt veel te weinig uit gehaald. Maar net als met Garcia wordt er veel te lang gewacht.
Dybala zowaar op de bank zie ik.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Als Italie Juve toch niet had...
Lijkt erop dat hij van wereldklasse is op het moment dat hij creatief moet zijn, maar zodra er wat centen beschikbaar zijn contracteert hij de ene na de andere prutser. Dit kan echt niet langer. Ik denk dat Totti al aan de lijn hangt met Conte.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik had van die Monchi wel meer verwacht ja
Terecht. Die is het echt kwijt. Tegen Inter ook weer man man man.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dybala zowaar op de bank zie ik.
Het Martin van Geel effect.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lijkt erop dat hij van wereldklasse is op het moment dat hij creatief moet zijn, maar zodra er wat centen beschikbaar heeft contracteert hij de ene na de andere prutser. Dit kan echt niet langer. Ik denk dat Totti al aan de lijn hangt met Conte.
Tottigod heeft zich gistern doodgelachen om die kale gek denk ikquote:Op woensdag 12 december 2018 20:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lijkt erop dat hij van wereldklasse is op het moment dat hij creatief moet zijn, maar zodra er wat centen beschikbaar heeft contracteert hij de ene na de andere prutser. Dit kan echt niet langer. Ik denk dat Totti al aan de lijn hangt met Conte.
Shakthar v Lyonquote:Op woensdag 12 december 2018 20:51 schreef Caland het volgende:
Zijn er nog potjes waar spanning op zit vanavond?
Een paar maanden geleden nog tegen Juventus.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:54 schreef TLC het volgende:
Zal toch lang geleden zijn dat Real thuis zo op zn bek is gegaan in Europa
Welke nog meer dan? City en United boeit het toch geen fuck meerquote:Op woensdag 12 december 2018 21:32 schreef Bolasie het volgende:
Lollertussenstanden weer. Juve ook achter.
Roma en Real eerder op de avond ook al. Of er nou wel of niet iets op het spel staat.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welke nog meer dan? City en United boeit het toch geen fuck meer
Proest.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:37 schreef Bolasie het volgende:
Pogba mist op 2 meter van doel. Niet te geloven.
De beelden: https://twitter.com/tancredipalmeri/status/1072953848837345280
quote:Op woensdag 12 december 2018 21:37 schreef Bolasie het volgende:
Pogba mist op 2 meter van doel. Niet te geloven.
De beelden: https://twitter.com/tancredipalmeri/status/1072953848837345280
SanéGodquote:Op woensdag 12 december 2018 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://streamja.com/PGdQ
Wat een kogel.
Ajax met die passes achterin af en toe, mensenkinderen.quote:
Ja dat kan allemaal nietquote:Op woensdag 12 december 2018 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax met die passes achterin af en toe, mensenkinderen.
En proberen het ook met slimme overtredingen lam te leggen op eigen helft. Dit is gewoon te hoog niveau, zoals verwacht.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat kan allemaal nietZe zitten er wel lekker vol op maar Bayern speelt er wel rustig onderuit.
Zelfs Frenkie heeft veel balverlies.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En proberen het ook met slimme overtredingen lam te leggen op eigen helft. Dit is gewoon te hoog niveau, zoals verwacht.
Zelfs al wil Ajax snel naar voren, dan nog zie je dat enkele spelers in de kleine ruimte te matig zijn om mee te komen. Misschien dat je er nog een goal uit kan schrapen, maar de energie zal ook wegebben en dan ben je gezien met Gnabry op de counter.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zelfs Frenkie heeft veel balverlies.
Dit Juve flikkert er kansloos uit tegen Spurs en Liverpool. Wat een matigheid in een van de makkelijkste CL poules.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:38 schreef bianconeri het volgende:
Potten 1 en 2 bekend nu.
Toch sterke ploegen in pot 2.
Dan is Ajax toch wel de zwakke broeder samen met Schalke.
Ik kijk dan vanuit Juve standpunt en als ik zo zie wil je Liverpool, Tottenham en Atletico Madrid vermijden. Moet je kunnen hebben maar dan liever een mindere ploeg natuurlijk.
Alle andere ploegen mag geen enkel probleem zijn.
Even kijkend vanuit Ajax oogpunt, boeit me totaal niet maar goed.
Porto is enige ploeg die je wilt gaan loten. Dan heb je nog een kleine kans.
Dat zal leuk zijn. Kan ik er heen en grote kans op de volgende ronde.quote:Op donderdag 13 december 2018 00:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die kans is wel het grootst (voor Ajax). Ik hoop op Porto, Juve of Dortmund.
Tegen Juve ben je als Ajax zijnde kansloos, Dortmund ook nagenoeg kansloos.quote:Op donderdag 13 december 2018 00:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die kans is wel het grootst (voor Ajax). Ik hoop op Porto, Juve of Dortmund.
Kansloos tegen Dortmund.quote:Op donderdag 13 december 2018 08:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tegen Juve ben je als Ajax zijnde kansloos, Dortmund ook nagenoeg kansloos.
Porto is inderdaad de zwakste ploeg uit de groepswinnaars.
Dortmund blijft een mindere ploeg dan Bayern. En Bayern heeft Ajax slechts op doelsaldo verslagen over twee wedstrijden.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom is dat zo'n gekke uitspraak?
Zo werkt voetbal niet.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:45 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dortmund blijft een mindere ploeg dan Bayern. En Bayern heeft Ajax slechts op doelsaldo verslagen over twee wedstrijden.
Zo werkt voetbal wel. Kan mensen niet serieus nemen die Ajax kansloos achten tegen Europese subtop.quote:
Dortmund, Liverpool, Tottenham.. allemaal ploegen die ongenadiger zouden zijn met de opbouwfouten van Ajax gisteren. Veel meer intensiteit in hun spel ook.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Classic Franske weer dit.
Overigens trek ik zwaar ten twijfel of Bayern, dat nota bene negen punten achterstaat op datzelfde Dortmund en zelf punten heeft verspeeld tegen godbetert Freiburg en Fortuna Dusseldorf, zoveel beter is, en ten tweede lijkt het me dat Ajax veel minder is opgewassen tegen de speelstijl van Dortmund dan de speelstijl van Bayern. Dus nee, zo werkt voetbal niet. Zeker niet in knock-out.
Ajax zie ik niet wekelijks spelen, maar op basis van gisteren denk ik dat ook. Als je zulke gaten laat vallen en een restverdediging hebt staan van hooguit een man of drie, weet je tegen Dortmund zeker dat je aan alle kanten voorbij gelopen wordt en binnen de kortste keren kunt inpakken. Dat heb ik, ondanks dat het behoorlijk geflatteerd was, in levende lijve ondervonden toen Atlético met 4-0 pak slaag kreeg.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dortmund, Liverpool, Tottenham.. allemaal ploegen die ongenadiger zouden zijn met de opbouwfouten van Ajax gisteren. Veel meer intensiteit in hun spel ook.
Je kan er wekelijks niet veel over zeggen omdat Ajax in de Eredivisie op wedstrijden tegen PSV en Feyenoord eventueel na niet veel getest worden. Dit is het podium waar De Ligt en Frenkie zich ontwikkelen. Je hoort De Ligt vrijwel wekelijks zuchten over het matige niveau en weerstand van de tegenstander. Ik denk overigens dat het spel wel meer jackass was gisteren omdat ze die groepszege wilden hebben.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ajax zie ik niet wekelijks spelen, maar op basis van gisteren denk ik dat ook. Als je zulke gaten laat vallen en een restverdediging hebt staan van hooguit een man of drie, weet je tegen Dortmund zeker dat je aan alle kanten voorbij gelopen wordt en binnen de kortste keren kunt inpakken. Dat heb ik, ondanks dat het behoorlijk geflatteerd was, in levende lijve ondervonden toen Atlético met 4-0 pak slaag kreeg.
Precies, Liverpool en Tottenham misten helemaal geen kansen in de groepsfase verderquote:Op donderdag 13 december 2018 13:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dortmund, Liverpool, Tottenham.. allemaal ploegen die ongenadiger zouden zijn met de opbouwfouten van Ajax gisteren. Veel meer intensiteit in hun spel ook.
Lol. Die hebben juist de meeste kansen van elke club gemist denk ik. Tegen Inter en PSV uit hadden ze wel 1-4 moeten winnen.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax hanteert net als Chelsea en City waar dan ook een aanvallend concept, verzorgde passing van achteruit. Laat bijvoorbeeld Chelsea reeds nog compleet dolgedraaid te zijn door Tottenham, laat Liverpool zich hebben opgewerkt tot dé kryptonite van City. Dortmund dat Bayern volledig slacht op de counter.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lol. Die hebben juist de meeste kansen van elke club gemist denk ik. Tegen Inter en PSV uit hadden ze wel 1-4 moeten winnen.
Dan moet je maar een plan B hebben. Als je maar in een systeem kan ballen kun je net zo goed niet gaan. Boszgod.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax hanteert net als Chelsea en City waar dan ook een aanvallend concept, verzorgde passing van achteruit. Laat bijvoorbeeld Chelsea reeds nog compleet dolgedraaid te zijn door Tottenham, laat Liverpool zich hebben opgewerkt tot dé kryptonite van City. Dortmund dat Bayern volledig slacht op de counter.
Mag ik daar bang voor zijn? Ja, daar mag ik bang voor zijn.
Wat zou jouw B-plan zijn? Iets totaal anders doen dan wat in de aard van de ploeg zit? Wat je misschien voor één wedstrijd nodig hebt en daarna nooit meer? Je kan wel simpel roepen dat je maar een plan B moet hebben, maar dat kan je bijna niet testen in de competitie die wij hebben. Daar is de intensiteit veel te laag voor.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dan moet je maar een plan B hebben. Als je maar in een systeem kan ballen kun je net zo goed niet gaan. Boszgod.
En Spurs was dan weer kansloos thuis tegen datzelfde City in de PL..De vergelijkingen gaan een beetje mank, denk ik.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax hanteert net als Chelsea en City waar dan ook een aanvallend concept, verzorgde passing van achteruit. Laat bijvoorbeeld Chelsea reeds nog compleet dolgedraaid te zijn door Tottenham, laat Liverpool zich hebben opgewerkt tot dé kryptonite van City. Dortmund dat Bayern volledig slacht op de counter.
En Arsenal won weer van tottenham..quote:Op donderdag 13 december 2018 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat Chelsea directer in haar speelstijl is in vergelijking met City. Daarbij heeft City veel meer manieren om onder agressieve pressing uit te komen dan Chelsea dat kan. Chelsea's spel is ook voornamelijk geconcentreerd rond Jorginho; haal je hem uit de wedstrijd, dan haal je de hele angel uit Chelsea.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Spurs was dan weer kansloos thuis tegen datzelfde City in de PL..De vergelijkingen gaan een beetje mank, denk ik.
En Chelsea had tegen Spurs ook wel een enorme offday, vraag me af of dat aan de speelstijl lag.
Wat is je punt? Ik kan ook roepen dat City niet won van Wolverhampton.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En Arsenal won weer van tottenham..
Vooral dat je een nederlaag/zege niet altijd kunt linken aan de speelstijl van beide teams, lijkt me.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is je punt? Ik kan ook roepen dat City niet won van Wolverhampton.
En Liverpool speel eigenlijk al het hele jaar matig, dus om die speelstijl nou te vergelijken met City.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vooral dat je een nederlaag/zege niet altijd kunt linken aan de speelstijl van beide teams, lijkt me.
Dit jaquote:Op donderdag 13 december 2018 13:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vooral dat je een nederlaag/zege niet altijd kunt linken aan de speelstijl van beide teams, lijkt me.
Zegt iemand met een Ajax bril op en die mensen met zo'n bril op zijn zeker wel serieus te nemenquote:Op donderdag 13 december 2018 12:47 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zo werkt voetbal wel. Kan mensen niet serieus nemen die Ajax kansloos achten tegen Europese subtop.
Waar baseren ze dit overigens op?quote:
omdat atletico bijvoorbeeld 3 clubs niet kan loten en ajax maar 1, daardoor scheelt het per conbinatiequote:Op donderdag 13 december 2018 21:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar baseren ze dit overigens op?
Die 0% prima. Maar de andere percentages? Waarschijnlijk op hoe vaak ze elkaar in het verleden tegen gekomen zijn en dat de kans dan ook groter zou zijn nu weer?
Of gaan ze weer uit van de corruptie dat grotere ploegen elkaar sneller ontlopen.
Anders zie ik echt geen logica waarom Ajax als hoogste kans Man City heeft en als laagste Porto.
Ajax heeft toch wel aangetoond dat het clubs als Dortmund lastig kan maken en zeker niet kansloos is.quote:Op donderdag 13 december 2018 21:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Ajax bril op en die mensen met zo'n bril op zijn zeker wel serieus te nemen![]()
![]()
Ajax is gewoon ergens in het midden van Europa. Dat ze wel eens iets leuks doen doet daar niets aan af. Er is geen enkele ploeg die iets meer mee doet die bang wordt van Ajax.
Er is ook geen ploeg die een club serieus neemt die van Young Boys verliest.quote:Op donderdag 13 december 2018 21:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Ajax bril op en die mensen met zo'n bril op zijn zeker wel serieus te nemen![]()
![]()
Ajax is gewoon ergens in het midden van Europa. Dat ze wel eens iets leuks doen doet daar niets aan af. Er is geen enkele ploeg die iets meer mee doet die bang wordt van Ajax.
Nu vind ik Dortmund wel eng, Sancho en Reus zijn aardig aan het schroeien.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:42 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ajax heeft toch wel aangetoond dat het clubs als Dortmund lastig kan maken en zeker niet kansloos is.
Real Madrid kan je met sterk gecoördineerd drukzetten het leven enorm zuur maken. Als Eibar en fucking Huesca dat kunnen, waarom Ajax niet? Alhoewel, we zitten op 14 december dus het kan over twee maanden weer heel anders zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu vind ik Dortmund wel eng, Sancho en Reus zijn aardig aan het schroeien.
Denk dat die niet minder zijn dan Bayern
Ik denk dat je tegen een kwakkelend real meer kans maakt
Geen wiskunde gehad op school?quote:Op donderdag 13 december 2018 21:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar baseren ze dit overigens op?
Die 0% prima. Maar de andere percentages? Waarschijnlijk op hoe vaak ze elkaar in het verleden tegen gekomen zijn en dat de kans dan ook groter zou zijn nu weer?
Of gaan ze weer uit van de corruptie dat grotere ploegen elkaar sneller ontlopen.
Anders zie ik echt geen logica waarom Ajax als hoogste kans Man City heeft en als laagste Porto.
Of 3-0 van PSV. Flauwe vergelijkingen zijn er overal wel te maken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 01:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is ook geen ploeg die een club serieus neemt die van Young Boys verliest.
Daarnaast is Dortmund echt niet zo goed. De hele (sub)top van de Bundesliga onderpresteert gewoon verschrikkelijk. Dortmund heeft met jongens als Zagadou, Alcacer en Bruun Larsen echt geen toppers in de basis hoor.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:42 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ajax heeft toch wel aangetoond dat het clubs als Dortmund lastig kan maken en zeker niet kansloos is.
Dat was het punt inderdaad ja.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Of 3-0 van PSV. Flauwe vergelijkingen zijn er overal wel te maken.
[..]
Daarnaast is Dortmund echt niet zo goed. De hele (sub)top van de Bundesliga onderpresteert gewoon verschrikkelijk. Dortmund heeft met jongens als Zagadou, Alcacer en Bruun Larsen echt geen toppers in de basis hoor.
Ha ha haquote:Op vrijdag 14 december 2018 11:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Je hebt het tegen bianconeri hè
En Ajax heeft geen enkele topper, ja op Eredivisie niveau. Dus wat is je punt?quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:32 schreef nickhguitar het volgende:
Daarnaast is Dortmund echt niet zo goed. De hele (sub)top van de Bundesliga onderpresteert gewoon verschrikkelijk. Dortmund heeft met jongens als Zagadou, Alcacer en Bruun Larsen echt geen toppers in de basis hoor.
waarom maak je dan zo'n geretardeerde opmerking?quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ha ha ha
Die heeft er nog altijd meer kennis van dan jij in je kleine teen.
UEFA.comquote:Op zondag 16 december 2018 17:41 schreef ForzaMilan het volgende:
Waar wordt morgen de loting uitgezonden?
quote:Op maandag 17 december 2018 10:33 schreef El-Stinho het volgende:
https://draw.inker.fun/#/cl/ko
Anderhalf uur wachten. Kan je nog even spelen met knopjes.
Nergens. Juventus zou natuurlijk hemeltergend zijn voor Ajax.quote:Op maandag 17 december 2018 10:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar kan ik tekenen?
Dat zou fantastisch zijn.quote:Op maandag 17 december 2018 11:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nergens. Juventus zou natuurlijk hemeltergend zijn voor Ajax.
Nee, nee, nee. Geef me me een serieuze reden.quote:
Het is lastig uit te leggen, maar bepaalde clubs en/of spelers in bepaalde stadions roepen nog dat ouderwetse, magische gevoel van de Champions League op. Denk aan PSG op Anfield of Juventus op Old Trafford dit jaar. Frenkie en De Ligt in Allianz, dat zou ik toch wel een leuk gezicht vinden.quote:Op maandag 17 december 2018 11:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Geef me me een serieuze reden.
De kans schat ik zo'n 0 dat Ajax Porto zal loten, dus dan zie ik Ajax het liefst gezellig naar Spanje afreizen. Of Camp Nou, waar Messi te goed zal zijn, of Bernabeu waar ze straks omkomen in de drukte van de Liga en Copa en Solari weinig tijd zal hebben voor tweaks.quote:Op maandag 17 december 2018 11:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is lastig uit te leggen, maar bepaalde clubs en/of spelers in bepaalde stadions roepen nog dat ouderwetse, magische gevoel van de Champions League op. Denk aan PSG op Anfield of Juventus op Old Trafford dit jaar. Frenkie en De Ligt in Allianz, dat zou ik toch wel een leuk gezicht vinden.
Als Ajax als eerste getrokken wordt, kan alles.quote:
PSV zou ze vernederen.quote:Op maandag 17 december 2018 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die staaan niet eens bovenaan, kun er net als Bayer vast niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |