Dit Juve flikkert er kansloos uit tegen Spurs en Liverpool. Wat een matigheid in een van de makkelijkste CL poules.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:38 schreef bianconeri het volgende:
Potten 1 en 2 bekend nu.
Toch sterke ploegen in pot 2.
Dan is Ajax toch wel de zwakke broeder samen met Schalke.
Ik kijk dan vanuit Juve standpunt en als ik zo zie wil je Liverpool, Tottenham en Atletico Madrid vermijden. Moet je kunnen hebben maar dan liever een mindere ploeg natuurlijk.
Alle andere ploegen mag geen enkel probleem zijn.
Even kijkend vanuit Ajax oogpunt, boeit me totaal niet maar goed.
Porto is enige ploeg die je wilt gaan loten. Dan heb je nog een kleine kans.
Dat zal leuk zijn. Kan ik er heen en grote kans op de volgende ronde.quote:Op donderdag 13 december 2018 00:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die kans is wel het grootst (voor Ajax). Ik hoop op Porto, Juve of Dortmund.
Tegen Juve ben je als Ajax zijnde kansloos, Dortmund ook nagenoeg kansloos.quote:Op donderdag 13 december 2018 00:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die kans is wel het grootst (voor Ajax). Ik hoop op Porto, Juve of Dortmund.
Kansloos tegen Dortmund.quote:Op donderdag 13 december 2018 08:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tegen Juve ben je als Ajax zijnde kansloos, Dortmund ook nagenoeg kansloos.
Porto is inderdaad de zwakste ploeg uit de groepswinnaars.
Dortmund blijft een mindere ploeg dan Bayern. En Bayern heeft Ajax slechts op doelsaldo verslagen over twee wedstrijden.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom is dat zo'n gekke uitspraak?
Zo werkt voetbal niet.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:45 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dortmund blijft een mindere ploeg dan Bayern. En Bayern heeft Ajax slechts op doelsaldo verslagen over twee wedstrijden.
Zo werkt voetbal wel. Kan mensen niet serieus nemen die Ajax kansloos achten tegen Europese subtop.quote:
Dortmund, Liverpool, Tottenham.. allemaal ploegen die ongenadiger zouden zijn met de opbouwfouten van Ajax gisteren. Veel meer intensiteit in hun spel ook.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Classic Franske weer dit.
Overigens trek ik zwaar ten twijfel of Bayern, dat nota bene negen punten achterstaat op datzelfde Dortmund en zelf punten heeft verspeeld tegen godbetert Freiburg en Fortuna Dusseldorf, zoveel beter is, en ten tweede lijkt het me dat Ajax veel minder is opgewassen tegen de speelstijl van Dortmund dan de speelstijl van Bayern. Dus nee, zo werkt voetbal niet. Zeker niet in knock-out.
Ajax zie ik niet wekelijks spelen, maar op basis van gisteren denk ik dat ook. Als je zulke gaten laat vallen en een restverdediging hebt staan van hooguit een man of drie, weet je tegen Dortmund zeker dat je aan alle kanten voorbij gelopen wordt en binnen de kortste keren kunt inpakken. Dat heb ik, ondanks dat het behoorlijk geflatteerd was, in levende lijve ondervonden toen Atlético met 4-0 pak slaag kreeg.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dortmund, Liverpool, Tottenham.. allemaal ploegen die ongenadiger zouden zijn met de opbouwfouten van Ajax gisteren. Veel meer intensiteit in hun spel ook.
Je kan er wekelijks niet veel over zeggen omdat Ajax in de Eredivisie op wedstrijden tegen PSV en Feyenoord eventueel na niet veel getest worden. Dit is het podium waar De Ligt en Frenkie zich ontwikkelen. Je hoort De Ligt vrijwel wekelijks zuchten over het matige niveau en weerstand van de tegenstander. Ik denk overigens dat het spel wel meer jackass was gisteren omdat ze die groepszege wilden hebben.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ajax zie ik niet wekelijks spelen, maar op basis van gisteren denk ik dat ook. Als je zulke gaten laat vallen en een restverdediging hebt staan van hooguit een man of drie, weet je tegen Dortmund zeker dat je aan alle kanten voorbij gelopen wordt en binnen de kortste keren kunt inpakken. Dat heb ik, ondanks dat het behoorlijk geflatteerd was, in levende lijve ondervonden toen Atlético met 4-0 pak slaag kreeg.
Precies, Liverpool en Tottenham misten helemaal geen kansen in de groepsfase verderquote:Op donderdag 13 december 2018 13:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dortmund, Liverpool, Tottenham.. allemaal ploegen die ongenadiger zouden zijn met de opbouwfouten van Ajax gisteren. Veel meer intensiteit in hun spel ook.
Lol. Die hebben juist de meeste kansen van elke club gemist denk ik. Tegen Inter en PSV uit hadden ze wel 1-4 moeten winnen.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax hanteert net als Chelsea en City waar dan ook een aanvallend concept, verzorgde passing van achteruit. Laat bijvoorbeeld Chelsea reeds nog compleet dolgedraaid te zijn door Tottenham, laat Liverpool zich hebben opgewerkt tot dé kryptonite van City. Dortmund dat Bayern volledig slacht op de counter.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lol. Die hebben juist de meeste kansen van elke club gemist denk ik. Tegen Inter en PSV uit hadden ze wel 1-4 moeten winnen.
Dan moet je maar een plan B hebben. Als je maar in een systeem kan ballen kun je net zo goed niet gaan. Boszgod.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax hanteert net als Chelsea en City waar dan ook een aanvallend concept, verzorgde passing van achteruit. Laat bijvoorbeeld Chelsea reeds nog compleet dolgedraaid te zijn door Tottenham, laat Liverpool zich hebben opgewerkt tot dé kryptonite van City. Dortmund dat Bayern volledig slacht op de counter.
Mag ik daar bang voor zijn? Ja, daar mag ik bang voor zijn.
Wat zou jouw B-plan zijn? Iets totaal anders doen dan wat in de aard van de ploeg zit? Wat je misschien voor één wedstrijd nodig hebt en daarna nooit meer? Je kan wel simpel roepen dat je maar een plan B moet hebben, maar dat kan je bijna niet testen in de competitie die wij hebben. Daar is de intensiteit veel te laag voor.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dan moet je maar een plan B hebben. Als je maar in een systeem kan ballen kun je net zo goed niet gaan. Boszgod.
En Spurs was dan weer kansloos thuis tegen datzelfde City in de PL..De vergelijkingen gaan een beetje mank, denk ik.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax hanteert net als Chelsea en City waar dan ook een aanvallend concept, verzorgde passing van achteruit. Laat bijvoorbeeld Chelsea reeds nog compleet dolgedraaid te zijn door Tottenham, laat Liverpool zich hebben opgewerkt tot dé kryptonite van City. Dortmund dat Bayern volledig slacht op de counter.
En Arsenal won weer van tottenham..quote:Op donderdag 13 december 2018 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat Chelsea directer in haar speelstijl is in vergelijking met City. Daarbij heeft City veel meer manieren om onder agressieve pressing uit te komen dan Chelsea dat kan. Chelsea's spel is ook voornamelijk geconcentreerd rond Jorginho; haal je hem uit de wedstrijd, dan haal je de hele angel uit Chelsea.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Spurs was dan weer kansloos thuis tegen datzelfde City in de PL..De vergelijkingen gaan een beetje mank, denk ik.
En Chelsea had tegen Spurs ook wel een enorme offday, vraag me af of dat aan de speelstijl lag.
Wat is je punt? Ik kan ook roepen dat City niet won van Wolverhampton.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En Arsenal won weer van tottenham..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |