Jup.quote:
Genotsopstelling ditquote:Op woensdag 12 december 2018 19:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jup.
Neres - Tadic - Ziyech
Blind - Van de Beek - Frenkie
Nico - Wober - De Ligt - Nous
Onana
En met Huntelaar, Dolberg, Schøne, Labyad prima subs voor een slotoffensief. Spannend, hoor.quote:
Dani de Wit komt erin natuurlijk, net als in München.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En met Huntelaar, Dolberg, Schøne, Labyad prima subs voor een slotoffensief. Spannend, hoor.
KILOMETERVRETERquote:Op woensdag 12 december 2018 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dani de Wit komt erin natuurlijk, net als in München.
Joao Felix krijgt bij het gehandicaptenduel tussen Benfica en AEK zowaar speeltijd.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Roma kan geen eerste meer worden door onderling resultaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marcelino geeft liever speeltijd aan Deadwood Cheryshev dan aan Ferran in een spek-en-bonen-duel.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik had van die Monchi wel meer verwacht jaquote:Op woensdag 12 december 2018 19:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze 45 minuten van Roma waren weer schandalig. Pallotta moet koppen laten rollen. Is het niet die van EDF, dan toch wel die van Monchi. 90% van deze spelersgroep heeft niet het niveau of er wordt veel te weinig uit gehaald. Maar net als met Garcia wordt er veel te lang gewacht.
Dybala zowaar op de bank zie ik.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Als Italie Juve toch niet had...
Lijkt erop dat hij van wereldklasse is op het moment dat hij creatief moet zijn, maar zodra er wat centen beschikbaar zijn contracteert hij de ene na de andere prutser. Dit kan echt niet langer. Ik denk dat Totti al aan de lijn hangt met Conte.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik had van die Monchi wel meer verwacht ja
Terecht. Die is het echt kwijt. Tegen Inter ook weer man man man.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dybala zowaar op de bank zie ik.
Het Martin van Geel effect.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lijkt erop dat hij van wereldklasse is op het moment dat hij creatief moet zijn, maar zodra er wat centen beschikbaar heeft contracteert hij de ene na de andere prutser. Dit kan echt niet langer. Ik denk dat Totti al aan de lijn hangt met Conte.
Tottigod heeft zich gistern doodgelachen om die kale gek denk ikquote:Op woensdag 12 december 2018 20:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lijkt erop dat hij van wereldklasse is op het moment dat hij creatief moet zijn, maar zodra er wat centen beschikbaar heeft contracteert hij de ene na de andere prutser. Dit kan echt niet langer. Ik denk dat Totti al aan de lijn hangt met Conte.
Shakthar v Lyonquote:Op woensdag 12 december 2018 20:51 schreef Caland het volgende:
Zijn er nog potjes waar spanning op zit vanavond?
Een paar maanden geleden nog tegen Juventus.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:54 schreef TLC het volgende:
Zal toch lang geleden zijn dat Real thuis zo op zn bek is gegaan in Europa
Welke nog meer dan? City en United boeit het toch geen fuck meerquote:Op woensdag 12 december 2018 21:32 schreef Bolasie het volgende:
Lollertussenstanden weer. Juve ook achter.
Roma en Real eerder op de avond ook al. Of er nou wel of niet iets op het spel staat.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welke nog meer dan? City en United boeit het toch geen fuck meer
Proest.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:37 schreef Bolasie het volgende:
Pogba mist op 2 meter van doel. Niet te geloven.
De beelden: https://twitter.com/tancredipalmeri/status/1072953848837345280
quote:Op woensdag 12 december 2018 21:37 schreef Bolasie het volgende:
Pogba mist op 2 meter van doel. Niet te geloven.
De beelden: https://twitter.com/tancredipalmeri/status/1072953848837345280
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |