Vooral dat je een nederlaag/zege niet altijd kunt linken aan de speelstijl van beide teams, lijkt me.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is je punt? Ik kan ook roepen dat City niet won van Wolverhampton.
En Liverpool speel eigenlijk al het hele jaar matig, dus om die speelstijl nou te vergelijken met City.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vooral dat je een nederlaag/zege niet altijd kunt linken aan de speelstijl van beide teams, lijkt me.
Dit jaquote:Op donderdag 13 december 2018 13:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vooral dat je een nederlaag/zege niet altijd kunt linken aan de speelstijl van beide teams, lijkt me.
Zegt iemand met een Ajax bril op en die mensen met zo'n bril op zijn zeker wel serieus te nemenquote:Op donderdag 13 december 2018 12:47 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zo werkt voetbal wel. Kan mensen niet serieus nemen die Ajax kansloos achten tegen Europese subtop.
Waar baseren ze dit overigens op?quote:
omdat atletico bijvoorbeeld 3 clubs niet kan loten en ajax maar 1, daardoor scheelt het per conbinatiequote:Op donderdag 13 december 2018 21:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar baseren ze dit overigens op?
Die 0% prima. Maar de andere percentages? Waarschijnlijk op hoe vaak ze elkaar in het verleden tegen gekomen zijn en dat de kans dan ook groter zou zijn nu weer?
Of gaan ze weer uit van de corruptie dat grotere ploegen elkaar sneller ontlopen.
Anders zie ik echt geen logica waarom Ajax als hoogste kans Man City heeft en als laagste Porto.
Ajax heeft toch wel aangetoond dat het clubs als Dortmund lastig kan maken en zeker niet kansloos is.quote:Op donderdag 13 december 2018 21:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Ajax bril op en die mensen met zo'n bril op zijn zeker wel serieus te nemen![]()
![]()
Ajax is gewoon ergens in het midden van Europa. Dat ze wel eens iets leuks doen doet daar niets aan af. Er is geen enkele ploeg die iets meer mee doet die bang wordt van Ajax.
Er is ook geen ploeg die een club serieus neemt die van Young Boys verliest.quote:Op donderdag 13 december 2018 21:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Ajax bril op en die mensen met zo'n bril op zijn zeker wel serieus te nemen![]()
![]()
Ajax is gewoon ergens in het midden van Europa. Dat ze wel eens iets leuks doen doet daar niets aan af. Er is geen enkele ploeg die iets meer mee doet die bang wordt van Ajax.
Nu vind ik Dortmund wel eng, Sancho en Reus zijn aardig aan het schroeien.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:42 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ajax heeft toch wel aangetoond dat het clubs als Dortmund lastig kan maken en zeker niet kansloos is.
Real Madrid kan je met sterk gecoördineerd drukzetten het leven enorm zuur maken. Als Eibar en fucking Huesca dat kunnen, waarom Ajax niet? Alhoewel, we zitten op 14 december dus het kan over twee maanden weer heel anders zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2018 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu vind ik Dortmund wel eng, Sancho en Reus zijn aardig aan het schroeien.
Denk dat die niet minder zijn dan Bayern
Ik denk dat je tegen een kwakkelend real meer kans maakt
Geen wiskunde gehad op school?quote:Op donderdag 13 december 2018 21:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar baseren ze dit overigens op?
Die 0% prima. Maar de andere percentages? Waarschijnlijk op hoe vaak ze elkaar in het verleden tegen gekomen zijn en dat de kans dan ook groter zou zijn nu weer?
Of gaan ze weer uit van de corruptie dat grotere ploegen elkaar sneller ontlopen.
Anders zie ik echt geen logica waarom Ajax als hoogste kans Man City heeft en als laagste Porto.
Of 3-0 van PSV. Flauwe vergelijkingen zijn er overal wel te maken.quote:Op vrijdag 14 december 2018 01:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is ook geen ploeg die een club serieus neemt die van Young Boys verliest.
Daarnaast is Dortmund echt niet zo goed. De hele (sub)top van de Bundesliga onderpresteert gewoon verschrikkelijk. Dortmund heeft met jongens als Zagadou, Alcacer en Bruun Larsen echt geen toppers in de basis hoor.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:42 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ajax heeft toch wel aangetoond dat het clubs als Dortmund lastig kan maken en zeker niet kansloos is.
Dat was het punt inderdaad ja.quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Of 3-0 van PSV. Flauwe vergelijkingen zijn er overal wel te maken.
[..]
Daarnaast is Dortmund echt niet zo goed. De hele (sub)top van de Bundesliga onderpresteert gewoon verschrikkelijk. Dortmund heeft met jongens als Zagadou, Alcacer en Bruun Larsen echt geen toppers in de basis hoor.
Ha ha haquote:Op vrijdag 14 december 2018 11:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Je hebt het tegen bianconeri hè
En Ajax heeft geen enkele topper, ja op Eredivisie niveau. Dus wat is je punt?quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:32 schreef nickhguitar het volgende:
Daarnaast is Dortmund echt niet zo goed. De hele (sub)top van de Bundesliga onderpresteert gewoon verschrikkelijk. Dortmund heeft met jongens als Zagadou, Alcacer en Bruun Larsen echt geen toppers in de basis hoor.
waarom maak je dan zo'n geretardeerde opmerking?quote:Op vrijdag 14 december 2018 20:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ha ha ha
Die heeft er nog altijd meer kennis van dan jij in je kleine teen.
UEFA.comquote:Op zondag 16 december 2018 17:41 schreef ForzaMilan het volgende:
Waar wordt morgen de loting uitgezonden?
quote:Op maandag 17 december 2018 10:33 schreef El-Stinho het volgende:
https://draw.inker.fun/#/cl/ko
Anderhalf uur wachten. Kan je nog even spelen met knopjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |