zelf heb ik een rachel hobbs, dat ding is goed, maar niet groot genoeg voor een hele kip. daar dus spijt van.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:53 schreef tpopml het volgende:
Slowcooker! Ik heb er ooit een op een fancy fair gekocht. Stond voor ¤5 maar mijn tante dingde m af naar ¤2,50![]()
voor mijn studentenbeursje.
Nu is dat ding wel aan vervanging toe! Welke slowcookers hebben jullie en waarom ben je er wel (of minder) blij mee?
Ik heb 1x 3.5 van Russell Hobbs met keramische binnenpan (de eerste oldtimer), 1x 4.5 liter met aluminium binnenpan Crockpot en ik kreeg van mijn zus de multicooker van 4.5 liter van Russell Hobbs omdat ze er niet mee overweg kon.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:53 schreef tpopml het volgende:
Slowcooker! Ik heb er ooit een op een fancy fair gekocht. Stond voor ¤5 maar mijn tante dingde m af naar ¤2,50![]()
Nu is dat ding wel aan vervanging toe! Welke slowcookers hebben jullie en waarom ben je er wel (of minder) blij mee?
Ik zit daar ook naar te kijken. Welke heb jij? Ik zag er een die ook werkt als airfryer, dan kan ik nog meer apparatuur weg doenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik had een Russel Hobbs (ging kapot) en een crockpot (werd zo heet dat ie vaak aanbrandde aan de randjes) en nu heb ik alleen nog maar een instant pot.
Dat is echt mijn lievelings, deze gebruik ik veel meer dan de slowcookers. Al was het alleen al omdat ik sinds de instapot gedroogde peulvruchten gebruik ipv uit blik. Zijn allemaal in max een half uur hogedruk klaar, zonder voorweken
Het schijnt dat een crockpot heter wordt dan een andere slowcooker. Heel jammer.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik had een Russel Hobbs (ging kapot) en een crockpot (werd zo heet dat ie vaak aanbrandde aan de randjes) en nu heb ik alleen nog maar een instant pot.
Dat is echt mijn lievelings, deze gebruik ik veel meer dan de slowcookers. Al was het alleen al omdat ik sinds de instapot gedroogde peulvruchten gebruik ipv uit blik. Zijn allemaal in max een half uur hogedruk klaar, zonder voorweken
NSTANT POT 6L DUO EVO PLUS MULTICOOKERquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zit daar ook naar te kijken. Welke heb jij? Ik zag er een die ook werkt als airfryer, dan kan ik nog meer apparatuur weg doen
Ja ik ben nu aan het zesde of zevende jaar bezig. Geen krasje of stukje eruit. Hij kan in de vaatwasser maar dat doe ik niet met de keramische. Wel met alu binnenpannen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:22 schreef tpopml het volgende:
Thanks! Klinkt alsof de Russel Hobbs wat beter past bij wat ik beoog ermee klaar te maken. Blijft die keramische binnenpan een beetje goed?
Met het oude beestje morgen in de planning: een romige runderstoof met champignons en ovengroenten erbij!
is uit veiligheid, dat stand 1=90 gr en stand 2=100 gr isquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:21 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Het schijnt dat een crockpot heter wordt dan een andere slowcooker. Heel jammer.
Lekker genoeg om het recept te delen?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hadden vandaag cashew kip uit de slowcooker.
Ben vergeten foto’s te maken want had haast.
Maar het was wel lekker. En nog voor 2 keer in de vriezer
Ik weet niet hoe het zit met recepten uit een boek delen hier.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Lekker genoeg om het recept te delen?
foto van maken?quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit met recepten uit een boek delen hier.
waarom zou dat niet mogen? Sjona Bakker heeft er tonnen aan verdientquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
N
[..]
Dat snap ik welMaar of het mag.
Ik zal hem vanavond even delen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:23 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
waarom zou dat niet mogen? Sjona Bakker heeft er tonnen aan verdient
Je zou ook nog kunnen googelen of hetzelfde recept niet ook ergens online staat en dan een linkje posten. Dat voelt misschien beter dan een foto uit een boek neerzetten.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
N
[..]
Dat snap ik welMaar of het mag.
Een Russel hobbs, werkt prima.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:53 schreef tpopml het volgende:
naturel?quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:34 schreef -Sigaartje het volgende:
De kippenpoten gaan er zo weer in. 6 uur.
neem er een met timer, ik heb er spijt van dat de mijne dat niet heeft.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:53 schreef tpopml het volgende:
Voor mijn timerloze cooker heb ik een spotgoedkope tijdschakelaar. Werkt primaquote:Op maandag 25 oktober 2021 12:13 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
neem er een met timer, ik heb er spijt van dat de mijne dat niet heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |