Ik blijf twijfelen. Ik zou dan wel veel weg kunnen doen. 2x slowcooker, kenwood cooker, airfryer.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Had ik ook.
Maar niet met de instant pot
Daar had ik lang geleden een misrekening mee, dat duurde en duurde (3kg).quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De procureur ligt te ontdooien. Ik hoop dat hij morgen ochtend ontdooid is
Het is een stuk van 1250 gram. Nou ja we gaan het morgen wel zien.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar had ik lang geleden een misrekening mee, dat duurde en duurde (3kg).
De stoofpeertjes zijn klaar, morgen het sap indikken
Dat zal best goedgaanquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het is een stuk van 1250 gram. Nou ja we gaan het morgen wel zien.
Dat had ik dus niet gedaan. Maar het was toen ook hoogzomer dus buiten de koelkast durfde ik niet aan.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik laat het maar gewoon buiten de koelkast ontdooien
In de koelkast kan het laaaannnggg duren voor het ontdooid is.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had ik dus niet gedaan. Maar het was toen ook hoogzomer dus buiten de koelkast durfde ik niet aan.
Klinkt lekker, cola gaat soms verrassend goed bij bepaalde gerechten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo het was ontdooid hoor
[ link | afbeelding ]
Kruiden er op
[ link | afbeelding ]
Deze
[ link | afbeelding ]
Even aanbraden en dan zo de slowcooker in met de marinade.. Met oa colaReally.. oké nou het zit er in.
En ui en knoflook .
[ link | afbeelding ]
En dan gaan we weer wachten hè
Oh bah, ik had spareribs in cola gemaakt, never again. smaakte voor geen meterquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Klinkt lekker, cola gaat soms verrassend goed bij bepaalde gerechten.
De pulled pork smaakte gelukkig primaquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:56 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Oh bah, ik had spareribs in cola gemaakt, never again. smaakte voor geen meter
Zondequote:Op maandag 18 oktober 2021 13:56 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Oh bah, ik had spareribs in cola gemaakt, never again. smaakte voor geen meter
CUL / Slowcooker recepten deel 6: Waar men geduldig moet zijn....quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zonde![]()
Wel met de echte Coca Cola gemaakt? Weet dat je in ieder geval geen light/zero moet gebruiken.
Allemaal de schuld van de Makro dusquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:00 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
CUL / Slowcooker recepten deel 6: Waar men geduldig moet zijn....
Ik had vorige week blikje van de ah omdat ze bij de ah alleen nog maar zero en light hadden en dat smaakte ook prima hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zonde![]()
Wel met de echte Coca Cola gemaakt? Weet dat je in ieder geval geen light/zero moet gebruiken.
Had je de erwten voorgeweekt?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:46 schreef manny het volgende:
Erwtensoep! Missie geslaagd. En zo veel dat we er nog een keer van kunnen eten
Ja, nachtje in een grote pan.quote:
Dank. Jaren geleden werden ze maar niet zacht in de sc dus durfde dat niet aan. Maar ik ga het weer een kans gevenquote:
Leuk.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dank. Jaren geleden werden ze maar niet zacht in de sc dus durfde dat niet aan. Maar ik ga het weer een kans geven
Ik doe het iets anders, gebruik rundvlees want er eten regelmatig moslims mee. En ik gebruik zakken erwtensoep groenten, een deel gaat er later in om nog wat bite te hebben.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 21:14 schreef manny het volgende:
[..]
Leuk.
Ik gebruik een simpel recept:
- spliterwten, geweekt idd
- 2 aardappels in grote stukken
- 2 wortels idem
- ui idem
- boullion, liter ofzo
- homp spek
- wat karbonade
- laurierblaadje of 2
- knolselderij
Alles zo de koekert in en gaan! 10-12 uur op laag
Zelf vis ik een uurtje voor de eindtijd even de laurierblaadjes eruit en hengel het vlees op een bord. Dan de staafmixer erin om er 1 gladde, dikke, vette soep van te maken (dit doet echt wonderen) en dan kukel ik het vlees er weer in, en natuurlijk en dan de stukken rookworst er ook in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |