Dat zou zomaar een hit kunnen zijn.quote:Op maandag 10 december 2018 20:44 schreef RensAjacied het volgende:
Sierd de Vos met Frank als co-commentator genot
ScarfaceGodquote:Op maandag 10 december 2018 20:44 schreef Doublepain het volgende:
VAR is altijd PRO AJAX en ANTI PSV
Ajax is een var ongevoelig clubje.quote:Op maandag 10 december 2018 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Opvolgers van Evert en Youri zijn bekend allen.quote:Op maandag 10 december 2018 20:44 schreef RensAjacied het volgende:
Sierd de Vos met Frank als co-commentator genot
Nog zo'n fantastquote:Op maandag 10 december 2018 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Ziedendquote:Op maandag 10 december 2018 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Jij lacht ook om Hans Libergquote:Op maandag 10 december 2018 20:44 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik lach al 30 jaar om dezelfde grappen
We hebben een VARgevoelige ploeg.quote:Op maandag 10 december 2018 20:44 schreef Doublepain het volgende:
mannenvoetbalquote:Op maandag 10 december 2018 20:46 schreef Buitendam het volgende:
Je schopt als laatste verdediger de aanvaller onderuit. Wat maakt het nou uit waar de bal is?
Nog 12 dagenquote:Op maandag 10 december 2018 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We hebben een VARgevoelige ploeg.
- Fons Groenendijk
Ik keek altijd Get the Picturequote:Op maandag 10 december 2018 20:46 schreef Martinello het volgende:
Ze kunnen ook ouderwets Hints of Boggle gaan spelen met Frankie Kramer.
Kan geen toeval meer zijnquote:Op maandag 10 december 2018 20:48 schreef MC-Morgan het volgende:
Siemen Mulder is toevallig ook nog eens een Groninger.
Goezeboeyoek bekeek de beelden en trok hem daarna zelf inquote:Op maandag 10 december 2018 20:49 schreef Zorro het volgende:
Sinds wanneer mag een VAR rood intrekken? Ja bij een volledig verkeerde beslissing, maar niet bij dit geval waar het een duidelijke overtreding is en de scheidsrechter de straf bepaalt?
Scheids heeft zelf naar het beeld gekeken.quote:Op maandag 10 december 2018 20:49 schreef Zorro het volgende:
Sinds wanneer mag een VAR rood intrekken? Ja bij een volledig verkeerde beslissing, maar niet bij dit geval waar het een duidelijke overtreding is en de scheidsrechter de straf bepaalt?
Ja maar dat doet ie op aandringen van de VAR.quote:Op maandag 10 december 2018 20:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goezeboeyoek bekeek de beelden en trok hem daarna zelf in
Bertquote:Op maandag 10 december 2018 20:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Leuk! Ik was zelf meer van That's te Question. Met Bart van Leeuwen.
VAR gaf advies, GOEZEBOEYOEK beslist uiteindelijk zelfquote:Op maandag 10 december 2018 20:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar dat doet ie op aandringen van de VAR.
Randzaken Insidequote:Op maandag 10 december 2018 20:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik word doodmoe van dat oeverloze VAR/scheids-gelul.
Danny komt uit Dordrechtquote:Op maandag 10 december 2018 20:51 schreef Zorro het volgende:
Haha, hij zei "daar irriteer ik me echt kapot aan"
Terwijl iedereen weet dat het ergeren moet zijn.
Dat zou heel verstandig zijn.quote:Op maandag 10 december 2018 20:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zal voortaan aan jou vragen hoe ik een naam schrijf.
Als je geen namen DURFT te noemen, ZEG dan NIKSquote:Op maandag 10 december 2018 20:53 schreef Coco. het volgende:
Klagen om een act, terwijl meer dan de helft van de users hier een act is![]()
(ik noem geen namen)
Soow.quote:Op maandag 10 december 2018 20:53 schreef Coco. het volgende:
(ik noem geen namen)
Ik acteer Ties02quote:Op maandag 10 december 2018 20:53 schreef Coco. het volgende:
(ik noem geen namen)
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURNquote:Op maandag 10 december 2018 20:53 schreef Coco. het volgende:
(ik noem geen namen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |