abonnement Unibet Coolblue
pi_183717192
Ga a.u.b. zo snel mogelijk met jeugdzorg in gesprek. Die zijn niet alleen voor uit huis plaatsingen (wat veel mensen denken en ermee associëren) maar kunnen ook goed op psychologisch gebied helpen in deze situatie en daarbij ook helpen met praktischere zaken. Dit brengt rust voor de kinderen en voor jou als vader.
  vrijdag 14 december 2018 @ 07:30:25 #52
188514 whoeier
If it was an option, I did it
pi_183719729
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:34 schreef bombmannl het volgende:
Ga a.u.b. zo snel mogelijk met jeugdzorg in gesprek. Die zijn niet alleen voor uit huis plaatsingen (wat veel mensen denken en ermee associëren) maar kunnen ook goed op psychologisch gebied helpen in deze situatie en daarbij ook helpen met praktischere zaken. Dit brengt rust voor de kinderen en voor jou als vader.
Dit is zo ie zo noodzakelijk, gezien de moeder een poging tot zelfdoding heeft gedaan, terwijl er een hulpbehoevend kind in huis was, die niet zelfstandig voort kan.

Wel wil ik je meegeven, ongeacht de gemaakte acties, ga in gesprek met je vrouw ( Hoe boos ze ook is vanwege je opname verzoek (laat ik het maar zo noemen). Er speelt blijkbaar meer, dan wel grotere nood, dit zal bovenwater moeten komen, anders kan dit een herhalende situatie worden. Verzoek in het ziekenhuis eventueel voor directe psychiatrische ondersteuning voor zowel haar, als voor jezelf ( Wachtlijsten zijn een bekend fenomeen anders).

Hiernaast bij de politie een verzoek indienen voor slachtofferhulp voor je dochter ( biedt versneld toegang tot trauma verwerking met ondersteuning van psycholoog).

Ik zal niet mijn verhaal neerzetten hier, maar geloof me, je gaat die hulp nodig hebben, ook op langere termijn ( in ieder geval voor je vrouw).
pi_183724930
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 16:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Zorg alsjeblieft ook dat je dochter goed opgevangen wordt en nazorg krijgt, die heeft weer heel wat voor haar kiezen gekregen
Absoluut!
Vaak wordt dat vergeten, zorg ervoor dat ze beiden hulp krijgen TS.
pi_183724982
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 16:43 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Ja, ik had eerder in moeten grijpen, weten dat ze het haar zo raakte.ik ben schuldig.
Nee....zij maakte zelf de keuze.
Daar ben jij niet schuldig aan, hooguit aan het te laat ingrijpen, maar niet aan haar keuze.
  vrijdag 14 december 2018 @ 14:43:42 #55
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_183725870
Sterkte, TS!
pi_183727208
Nogmaals heel veel sterkte, D!
Tails tell tales
pi_183729758
Wat een drama.... ;(
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_183737396
Oooh ;(

Veel sterkte Dennis!
Vergeet s aub niet. Ook zij heeft jou en extra hulp nodig nu.
Voor je vrouw wordt nu gezorgd, dat zit nu voorlopig goed.
Top dat je die opname voor haar geregeld hebt!
En daarna moeten jullie echt samen aan de slag!
:*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_183740229
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:34 schreef bombmannl het volgende:
Ga a.u.b. zo snel mogelijk met jeugdzorg in gesprek. Die zijn niet alleen voor uit huis plaatsingen (wat veel mensen denken en ermee associëren) maar kunnen ook goed op psychologisch gebied helpen in deze situatie en daarbij ook helpen met praktischere zaken. Dit brengt rust voor de kinderen en voor jou als vader.
Ja ik moet nu gedwongen meewerken aan pedagogische hulp bij ons thuis. Geen idee wat het precies inhoud.
  zaterdag 15 december 2018 @ 08:24:49 #60
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_183740400
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DUS HULP REGELEN VOOR JE DOCHTER. OOK ALS ZE NIET WIL!!!

[ Bericht 16% gewijzigd door KapiteinIglo op 15-12-2018 09:44:51 ]
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_183740450
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 06:14 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Ja ik moet nu gedwongen meewerken aan pedagogische hulp bij ons thuis. Geen idee wat het precies inhoud.
Nou ja in de praktijk betekent het dat er gekeken gaat worden hoe jullie met elkaar omgaan dagelijks, praten met iemand die bij jullie thuis komt, dat soort dingen.

Gewoon openhartig blijven, vriendelijk zijn, maar ook gewoon eerlijk zijn over hoe het is en gaat.
De kinderen zullen hetzelfde doen neem ik aan.

Tenzij je ze allemaal mishandelt, en daar ga ik niet van uit, is er weinig aan de hand behalve dat je dus toch op soort bezoekjes zal moeten inplannen als je werkt.
  zaterdag 15 december 2018 @ 08:49:39 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183740499
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 06:14 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Ja ik moet nu gedwongen meewerken aan pedagogische hulp bij ons thuis. Geen idee wat het precies inhoud.
Heel goed, zie dit als een kans, voor je kinderen en jullie relatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183741943
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 08:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Nou ja in de praktijk betekent het dat er gekeken gaat worden hoe jullie met elkaar omgaan dagelijks, praten met iemand die bij jullie thuis komt, dat soort dingen.

Gewoon openhartig blijven, vriendelijk zijn, maar ook gewoon eerlijk zijn over hoe het is en gaat.
De kinderen zullen hetzelfde doen neem ik aan.

Tenzij je ze allemaal mishandelt, en daar ga ik niet van uit, is er weinig aan de hand behalve dat je dus toch op soort bezoekjes zal moeten inplannen als je werkt.
Precies dit.
Ik heb als leerkracht te maken met dergelijke instanties/gesprekken/verslagen/begeleiding. Voel het aub niet als falen maar als een hele grote kans!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_183750407
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 08:24 schreef PrisTheShiz het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DUS HULP REGELEN VOOR JE DOCHTER. OOK ALS ZE NIET WIL!!!
Ze is ook heel erg boos ik krijg de schuld, ik haat dit leven nu. Niet eens mijn fout dit.
pi_183750471
Het maakt niet uit wiens schuld het wel of niet is. Zorg dat je dochter goede hulp krijgt.
pi_183750647
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:17 schreef Sarabi het volgende:
Het maakt niet uit wiens schuld het wel of niet is. Zorg dat je dochter goede hulp krijgt.
Dat.

De instanties gaan met jullie meedenken en begeleiden. Maak daar gebruik van. En heel veel sterkte ermee Dennis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183751018
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat.

De instanties gaan met jullie meedenken en begeleiden. Maak daar gebruik van. En heel veel sterkte ermee Dennis.
Het is niet mijn schuld, ze heeft haar koffers gepakt, ze is bij ons moeder, ik kan wel janken. Kutjong.
pi_183751071
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:38 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Het is niet mijn schuld, ze heeft haar koffers gepakt, ze is bij ons moeder, ik kan wel janken. Kutjong.
....gewoon geen woorden hier voor

Arm kind
  zaterdag 15 december 2018 @ 20:40:22 #69
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_183751074
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:38 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Het is niet mijn schuld, ze heeft haar koffers gepakt, ze is bij ons moeder, ik kan wel janken. Kutjong.
Waarom nu weer kutjong?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_183751146
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom nu weer kutjong?
Ze laat mij gewoon in de steek.
  zaterdag 15 december 2018 @ 20:44:02 #71
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_183751161
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:43 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Ze laat mij gewoon in de steek.
Of voelt zij zich in de steek gelaten en zoekt ze rust en steun?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_183751181
Het is een kind, geen volwassene
pi_183751182
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:38 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Het is niet mijn schuld, ze heeft haar koffers gepakt, ze is bij ons moeder, ik kan wel janken. Kutjong.
Zoals eerder gezegd, het gaat niet om schuld. Je dochter zoekt nu de meest stabiele plek voor zichzelf. En jij bent dat nu niet voor haar. Gun haar de plek bij je moeder. Ze laat je niet in de steek. Ze weet waarschijnlijk absoluut niet wat te doen,hoe te reageren. Zij hoeft niet voor jou te zorgen. Zij is het kind in deze, jij bent de volwassene. Probeer dat zo te zien.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_183751186
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Of voelt zij zich in de steek gelaten en zoekt ze rust en steun?
Oh ik niet dacht je?
pi_183751207
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:45 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Oh ik niet dacht je?
Ben jij het kind hier?
pi_183751212
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:43 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Ze laat mij gewoon in de steek.
ze zoekt veiligheid bij mensen die ze vertrouwt. In dit geval lijkt me dat even belangrijker dan de vete tussen jou en je ouders. Het arme, arme kind, het zal je maar overkomen :'(
Alsjeblieft, ga nou eens inzien dat het echt om haar welzijn gaat
pi_183751219
[quote]0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:44 schreef Moonah het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd, het gaat niet om schuld. Je dochter zoekt nu de meest stabiele plek voor zichzelf. En jij bent dat nu niet voor haar. Gun haar de plek bij je moeder. Ze laat je niet in de steek. Ze weet waarschijnlijk absoluut niet wat te doen,hoe te reageren. Zij hoeft niet voor jou te zorgen. Zij is het kind in deze, jij bent de volwassene. Probeer dat zo te zien.
[/quote
Ik heb mijn zoon nog.
pi_183751244
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

ze zoekt veiligheid bij mensen die ze vertrouwt. In dit geval lijkt me dat even belangrijker dan de vete tussen jou en je ouders. Het arme, arme kind, het zal je maar overkomen :'(
Alsjeblieft, ga nou eens inzien dat het echt om haar welzijn gaat
En ik dan? .
pi_183751263
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:47 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

En ik dan? .
godsamme zeg, je klinkt als een dreinend kind. Grow up
pi_183751285
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:47 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

En ik dan? .
:{
pi_183751299
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:48 schreef Chia het volgende:

[..]

:{
x100
pi_183751307
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

godsamme zeg, je klinkt als een dreinend kind. Grow up
Pleur op. Ik kan mijn gevoelens niet uit doen ofzo.
pi_183751330
En 3 dagen geleden was je nog van 'het is mijn schuld, ik had het eerder moeten zien en mijn gedrag was ook niet helpend'
En nu draait het allemaal al weer om hoe zielig jij bent :N
pi_183751347
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:49 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Pleur op. Ik kan mijn gevoelens niet uit doen ofzo.
als je niet volwassen kunt doen en een keer verder dan jezelf kunt kijken had je geen kinderen moeten maken
pi_183751351
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:49 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Pleur op. Ik kan mijn gevoelens niet uit doen ofzo.
jij bent de ouder, zij is het kind. Duidelijk genoeg?
Echt, hoe haal je het in je hoofd om zo te reageren op de behoeftes van je dochter?
pi_183751369
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:38 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Het is niet mijn schuld, ze heeft haar koffers gepakt, ze is bij ons moeder, ik kan wel janken. Kutjong.
ik ben zo trots op je dochter, ze zoekt een veilige omgeving voor zichzelf.

De helft van de r&P "patienten" krijgt dit advies van hun therapeut of psych, dat je jezelf op de eerste plaats moet zetten.

Dat zo jonge meid, zonder moeder, zo voorzich zelf opkomt heb ik zoveel respect voor.
Hopelijk zal je ooit inzien wat een wijs besluit dit is van je dochter.

ps. als je wijst met een vinger naar een ander, wijzen er automatisch drie naar jezelf.
Hell To The Liars
pi_183751421
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:51 schreef Droopie het volgende:

[..]

ik ben zo trots op je dochter, ze zoekt een veilige omgeving voor zichzelf.

De helft van de r&P "patienten" krijgt dit advies van hun therapeut of psych, dat je jezelf op de eerste plaats moet zetten.

Dat zo jonge meid, zonder moeder, zo voorzich zelf opkomt heb ik zoveel respect voor.
Hopelijk zal je ooit inzien wat een wijs besluit dit is van je dochter.

ps. als je wijst met een vinger naar een ander, wijzen er automatisch drie naar jezelf.
met dit als ouder moet je wel
Ik ben blij dat ze de tegenwoordigheid van geest heeft om het zo aan te pakken maar het is te debiel voor woorden dat een meisje zo jong dit soort dingen al moet leren en regelen

Ze heeft geen jeugd en dat is nooit meer terug te draaien
Hopelijk neemt ze later een zorgverzekering met goeie dekking want ik voorzie vele uren therapie voor het arme kind
  Spellchecker zaterdag 15 december 2018 @ 20:56:59 #88
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_183751490
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:38 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Het is niet mijn schuld, ze heeft haar koffers gepakt, ze is bij ons moeder, ik kan wel janken. Kutjong.
Ook al heb jij daarmee gebroken, het is nog steeds haar oma .... ik vind het eigenlijk een heel goede keuze van S. .....
Maar desalniettemin sterkte!
pi_183751513
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:45 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Oh ik niet dacht je?
ga vooral lekker in de slachtofferrol
Het siert je....
Juin uit Eigen Tuin!
pi_183751605
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:49 schreef Allures het volgende:
En 3 dagen geleden was je nog van 'het is mijn schuld, ik had het eerder moeten zien en mijn gedrag was ook niet helpend'
En nu draait het allemaal al weer om hoe zielig jij bent :N
Het is mijn schuld maar ik heb geen shitload aan pillen in mijn smoel gestopt. Moet ik extra straf krijgen voor haar daden?
Maar ik begrijp het.
  zaterdag 15 december 2018 @ 21:05:30 #91
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_183751714
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:46 schreef BlackMolly77 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 15 december 2018 20:44 schreef Moonah het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd, het gaat niet om schuld. Je dochter zoekt nu de meest stabiele plek voor zichzelf. En jij bent dat nu niet voor haar. Gun haar de plek bij je moeder. Ze laat je niet in de steek. Ze weet waarschijnlijk absoluut niet wat te doen,hoe te reageren. Zij hoeft niet voor jou te zorgen. Zij is het kind in deze, jij bent de volwassene. Probeer dat zo te zien.
[/quote
Ik heb mijn zoon nog.
Als je deze houding blijft etaleren is de vraag hoe lang die nog bij je mag blijven.
Prrrrr
pi_183751736
Ik snap de emotie, maar kunnen we het een beetje netjes houden?

Ben ook genegen om het topic op deze manier te gaan sluiten, zonder verdere inhoudelijke discussie.
pi_183751781
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 21:01 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Het is mijn schuld maar ik heb geen shitload aan pillen in mijn smoel gestopt. Moet ik extra straf krijgen voor haar daden?
Maar ik begrijp het.
het is geen straf, dat je het zo ziet, slaat echt nergens op.
Als ouder moet je de gevoelens en behoeftes van je kinderen ook in situaties die voor jou moeilijk zijn boven die van jezelf zetten.
Omdat zij jou nodig hebben om op te steunen. Volwassenen moeten andere volwassenen zoeken waar zij op kunnen steunen.
compact en kleverig.
pi_183751808
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:38 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Het is niet mijn schuld, ze heeft haar koffers gepakt, ze is bij ons moeder, ik kan wel janken. Kutjong.
Het gaat niet om schuld, het gaat om verantwoordelijkheid nemen.
Niet alleen jij, geldt ook voor je gezinsleden.

Maar je dochter is een puber, en je vrouw is psychologisch nu een wrak. Jij lijkt nu een meer volwassen houding van hen te verwachten dan waartoe zij nu in staat zijn.

Al vind ook ik je dochter heel volwassen in haar beslissing om even ergens anders te logeren. Weg van een vader die alleen maar één smartlap lijkt te kunnen afdraaien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183751836
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 21:06 schreef STING het volgende:
Ik snap de emotie, maar kunnen we het een beetje netjes houden?

Ben ook genegen om het topic op deze manier te gaan sluiten, zonder verdere inhoudelijke discussie.
Daar is TS altijd al slecht toe in staat geweest.
Hij heeft zijn mening en zijn gevoelens en die worden hier (niet altijd subtiel) neergeplempt, maar echt open staan voor argumenten heb ik zelden bij hem gezien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183751883
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 21:06 schreef STING het volgende:
Ik snap de emotie, maar kunnen we het een beetje netjes houden?

Ben ook genegen om het topic op deze manier te gaan sluiten, zonder verdere inhoudelijke discussie.
Inhoudelijk discussiëren kan überhaupt niet met TS dus waarom dit topic nog open laten?
pi_183751920
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Daar is TS altijd al slecht toe in staat geweest.
Hij heeft zijn mening en zijn gevoelens en die worden hier (niet altijd subtiel) neergeplempt, maar echt open staan voor argumenten heb ik zelden bij hem gezien.
Oké laat maar weer. Zet er maar een slotje op moderator.
pi_183751953
Bij deze. Sterkte met alle toestanden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')