Dit is zo ie zo noodzakelijk, gezien de moeder een poging tot zelfdoding heeft gedaan, terwijl er een hulpbehoevend kind in huis was, die niet zelfstandig voort kan.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:34 schreef bombmannl het volgende:
Ga a.u.b. zo snel mogelijk met jeugdzorg in gesprek. Die zijn niet alleen voor uit huis plaatsingen (wat veel mensen denken en ermee associëren) maar kunnen ook goed op psychologisch gebied helpen in deze situatie en daarbij ook helpen met praktischere zaken. Dit brengt rust voor de kinderen en voor jou als vader.
Absoluut!quote:Op maandag 10 december 2018 16:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Zorg alsjeblieft ook dat je dochter goed opgevangen wordt en nazorg krijgt, die heeft weer heel wat voor haar kiezen gekregen
Nee....zij maakte zelf de keuze.quote:Op maandag 10 december 2018 16:43 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Ja, ik had eerder in moeten grijpen, weten dat ze het haar zo raakte.ik ben schuldig.
Ja ik moet nu gedwongen meewerken aan pedagogische hulp bij ons thuis. Geen idee wat het precies inhoud.quote:Op donderdag 13 december 2018 23:34 schreef bombmannl het volgende:
Ga a.u.b. zo snel mogelijk met jeugdzorg in gesprek. Die zijn niet alleen voor uit huis plaatsingen (wat veel mensen denken en ermee associëren) maar kunnen ook goed op psychologisch gebied helpen in deze situatie en daarbij ook helpen met praktischere zaken. Dit brengt rust voor de kinderen en voor jou als vader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUS HULP REGELEN VOOR JE DOCHTER. OOK ALS ZE NIET WIL!!!
[ Bericht 16% gewijzigd door KapiteinIglo op 15-12-2018 09:44:51 ]Op anoniem
Nou ja in de praktijk betekent het dat er gekeken gaat worden hoe jullie met elkaar omgaan dagelijks, praten met iemand die bij jullie thuis komt, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 06:14 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Ja ik moet nu gedwongen meewerken aan pedagogische hulp bij ons thuis. Geen idee wat het precies inhoud.
Heel goed, zie dit als een kans, voor je kinderen en jullie relatie.quote:Op zaterdag 15 december 2018 06:14 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Ja ik moet nu gedwongen meewerken aan pedagogische hulp bij ons thuis. Geen idee wat het precies inhoud.
Precies dit.quote:Op zaterdag 15 december 2018 08:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou ja in de praktijk betekent het dat er gekeken gaat worden hoe jullie met elkaar omgaan dagelijks, praten met iemand die bij jullie thuis komt, dat soort dingen.
Gewoon openhartig blijven, vriendelijk zijn, maar ook gewoon eerlijk zijn over hoe het is en gaat.
De kinderen zullen hetzelfde doen neem ik aan.
Tenzij je ze allemaal mishandelt, en daar ga ik niet van uit, is er weinig aan de hand behalve dat je dus toch op soort bezoekjes zal moeten inplannen als je werkt.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 08:24 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ze is ook heel erg boos ik krijg de schuld, ik haat dit leven nu. Niet eens mijn fout dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUS HULP REGELEN VOOR JE DOCHTER. OOK ALS ZE NIET WIL!!!
Dat.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:17 schreef Sarabi het volgende:
Het maakt niet uit wiens schuld het wel of niet is. Zorg dat je dochter goede hulp krijgt.
Het is niet mijn schuld, ze heeft haar koffers gepakt, ze is bij ons moeder, ik kan wel janken. Kutjong.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat.
De instanties gaan met jullie meedenken en begeleiden. Maak daar gebruik van. En heel veel sterkte ermee Dennis.
....gewoon geen woorden hier voorquote:Op zaterdag 15 december 2018 20:38 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld, ze heeft haar koffers gepakt, ze is bij ons moeder, ik kan wel janken. Kutjong.
Waarom nu weer kutjong?quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:38 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld, ze heeft haar koffers gepakt, ze is bij ons moeder, ik kan wel janken. Kutjong.
Of voelt zij zich in de steek gelaten en zoekt ze rust en steun?quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:43 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Ze laat mij gewoon in de steek.
Zoals eerder gezegd, het gaat niet om schuld. Je dochter zoekt nu de meest stabiele plek voor zichzelf. En jij bent dat nu niet voor haar. Gun haar de plek bij je moeder. Ze laat je niet in de steek. Ze weet waarschijnlijk absoluut niet wat te doen,hoe te reageren. Zij hoeft niet voor jou te zorgen. Zij is het kind in deze, jij bent de volwassene. Probeer dat zo te zien.quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:38 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Oh ik niet dacht je?quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of voelt zij zich in de steek gelaten en zoekt ze rust en steun?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |