quote:Op maandag 3 december 2018 22:55 schreef Forbry het volgende:
Zoek a.u.b. tijdig adequate hulp, voor jullie als individuen, voor jullie als partners, voor jullie als ouders en voor jullie als gezin. Ik zie eea anders nog eens heel akelig aflopen allemaal en dat zeg ik niet om rot te doen.
!!!!!quote:Op maandag 10 december 2018 16:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Zorg alsjeblieft ook dat je dochter goed opgevangen wordt en nazorg krijgt, die heeft weer heel wat voor haar kiezen gekregen
Vreselijk D... heel erg veel sterkte voor jullie allemaal en ik hoop dat K. er weer helemaal bovenop komt!quote:Op maandag 10 december 2018 16:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eerst haar stabiel en als de tijd rijp is jullie samen in therapie. Maar wees er nu voor haar en je gezin door de boel draaiende te houden.
Als iemand al zover 'heen' is dan is er wel wat acuter hulp nodig.quote:Op maandag 10 december 2018 16:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eerst haar stabiel en als de tijd rijp is jullie samen in therapie.
Ze ligt op de icu. Ik ben zo bang dat ik haar kwijt raak.quote:Op maandag 10 december 2018 16:38 schreef Lienekien het volgende:
Waarom is ze niet naar het ziekenhuis?
Dat valt onder 'eerst haar stabiel'?quote:Op maandag 10 december 2018 16:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Als iemand al zover 'heen' is dan is er wel wat acuter hulp nodig.
’De wouten zijn net weg.’ Waar ben jij dan?quote:Op maandag 10 december 2018 16:40 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Ze ligt op de icu. Ik ben zo bang dat ik haar kwijt raak.
Ja, ik had eerder in moeten grijpen, weten dat ze het haar zo raakte.ik ben schuldig.quote:Op maandag 10 december 2018 16:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Als iemand al zover 'heen' is dan is er wel wat acuter hulp nodig.
Probeer te ontspannen man. Geef de moed niet op. Alles komt goed.quote:Op maandag 10 december 2018 16:40 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Ze ligt op de icu. Ik ben zo bang dat ik haar kwijt raak.
Hij kan moeilijk die baby meenemen naar ziekenhuis lijkt mequote:Op maandag 10 december 2018 16:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
’De wouten zijn net weg.’ Waar ben jij dan?
Of reageer lekker niet.quote:Op maandag 10 december 2018 16:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gestopt met lezen na 'mijn vrouwtje'.
Aangepast. Ik had nog niet alles gelezen. Ik had TS verward met iemand die altijd onzintopics opent.quote:Op maandag 10 december 2018 16:50 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Of reageer lekker niet.
@TS veel sterkte. hopelijk kunnen mensen in jouw omgeving jullie begripvol bijstaan.
Dit, alleen hebben velen dit al tig maal gezegd.quote:Op maandag 10 december 2018 16:43 schreef Zihuatanejo het volgende:
Wij zijn geen professionele hulpverleners, dus GGZ en huisarts inlichten. Dit is echt zware shit dus neem aub geen lulraak adviezen hier aan.
Hij vraagt wat hij nu moet doen. Als hij naar het ziekenhuis wil, wat ik zou doen als mijn man op de icu lag, zal hij dus oppas moeten regelen.quote:Op maandag 10 december 2018 16:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk die baby meenemen naar ziekenhuis lijkt me
En ze zullen wel onderzoek hebben gedaan. Is standaard dacht ik als er een minderjarige bij betrokken/aanwezig is
Ja ok, eensquote:Op maandag 10 december 2018 16:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij vraagt wat hij nu moet doen. Als hij naar het ziekenhuis wil, wat ik zou doen als mijn man op de icu lag, zal hij dus oppas moeten regelen.
Zo vatte ik het niet op, mijn fout dan. Je kan nu het acute gevaar weghalen, maar dat is geen stabiliteit en ik vrees dat dat voorlopig niet haalbaar zal zijn.quote:Op maandag 10 december 2018 16:40 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat valt onder 'eerst haar stabiel'?
S. en J. waren thuiyls de buurvrouw hield een oogje in het zeil. Politie heeft een melding gemaakt bij veilig thuis. Ze waren in het ziekenhuis. Korte ondervragingquote:Op maandag 10 december 2018 16:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk die baby meenemen naar ziekenhuis lijkt me
En ze zullen wel onderzoek hebben gedaan. Is standaard dacht ik als er een minderjarige bij betrokken/aanwezig is
zelden zo'n medelijden met iemand gehad op fok als met de dochter van TSquote:Op maandag 10 december 2018 16:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit, alleen hebben velen dit al tig maal gezegd.
Hoop ook dat je dochter nooit Fok! zal ontdekken (of een klasgenootje van haar), want je pleurt zoveel herkenbare informatie neer, dat kan zo op haar doorwerken (afgezien van de ellende die ze nu al heeft in haar eigen leventje).
Toch sterkte man
Heftig allemaal, sterkte en hoop dat jullie hulp krijgen en willen bij verdere traject na eerste acute zorg.quote:Op maandag 10 december 2018 16:58 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
S. en J. waren thuiyls de buurvrouw hield een oogje in het zeil. Politie heeft een melding gemaakt bij veilig thuis. Ze waren in het ziekenhuis. Korte ondervraging
Zo vatte IK het op, maar zeker weten of het idd ook zo bedoeld was doe ik niet, vandaar het vraagteken.quote:Op maandag 10 december 2018 16:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo vatte ik het niet op, mijn fout dan. Je kan nu het acute gevaar weghalen, maar dat is geen stabiliteit en ik vrees dat dat voorlopig niet haalbaar zal zijn.
heb je je dochter ‘alleen’ gelaten? Zeg me dat dat niet waar is. In het ziekenhuis wordt voor je vrouw gezorgd, jij moet je dochter opvangen.quote:Op maandag 10 december 2018 16:58 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
S. en J. waren thuiyls de buurvrouw hield een oogje in het zeil. Politie heeft een melding gemaakt bij veilig thuis. Ze waren in het ziekenhuis. Korte ondervraging
Dat bedoelde ik ook niet.quote:Op maandag 10 december 2018 16:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo vatte ik het niet op, mijn fout dan. Je kan nu het acute gevaar weghalen, maar dat is geen stabiliteit en ik vrees dat dat voorlopig niet haalbaar zal zijn.
Ah oké, dan vatte ik het inderdaad verkeerd op. Dat is de logische weg.quote:Op maandag 10 december 2018 17:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet.
Eerst de hulp op haar: medisch dan psychiatrisch en dan het systeem (oa TS) erbij behandelen.
Maar zij nu dus eerst.
Ja ik moest eerst naar m'n vrouw. Ik was in Utrecht.quote:Op maandag 10 december 2018 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je je dochter ‘alleen’ gelaten? Zeg me dat dat niet waar is. In het ziekenhuis wordt voor je vrouw gezorgd, jij moet je dochter opvangen.
Welke controle?quote:Op maandag 10 december 2018 17:01 schreef Sked het volgende:
Maar TS, je hebt gezien dat het niet goed met haar ging. Weet je ook waar dat vandaan komt, praten jullie daarover?
Ik wil je namelijk wel even een tip meegeven dat het handig is om voor jezelf op een rijtje te hebben wat er is en wat jij en anderen willen met deze situatie voordat je zelf naar de hulpverlening stapt. Anders ben je met de ggz in Nederland zo de controle kwijt.
en je dochter dan?quote:Op maandag 10 december 2018 17:08 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Ja ik moest eerst naar m'n vrouw. Ik was in Utrecht.
Sterkte!quote:Op woensdag 12 december 2018 23:00 schreef BlackMolly77 het volgende:
Een laatste poging voor ik mijn nest in duik, ze is nu lichamelijke weer goed genoeg, maar geestelijk is ze een wrak, ik heb met pijn in mijn hart verzocht om een ibs, dat weet ze nu en ze is heel erg boos op mij daarom, ik ben gewoon zo moegestreden. Ze wil mij niet zien (S. en J. ook niet trouwens) wat te doen met J. zijn eerste verjaardag? En kerst? Hopelijk heeft iemand zinnige antwoorden of adviezen. Ik ga nu slapen.
Ditquote:Op woensdag 12 december 2018 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterkte!
J. weet er later niets van als zijn verjaardag een week of een maand later gevierd is.
En anders maak je op de dag zelf sowieso even foto's met J. met een cupcake met een kaarsje erin.
Er is vast niemand die nu een feest verwacht.
Huh? Meen je dit?quote:Op maandag 10 december 2018 17:01 schreef Sked het volgende:
Maar TS, je hebt gezien dat het niet goed met haar ging. Weet je ook waar dat vandaan komt, praten jullie daarover?
Ik wil je namelijk wel even een tip meegeven dat het handig is om voor jezelf op een rijtje te hebben wat er is en wat jij en anderen willen met deze situatie voordat je zelf naar de hulpverlening stapt. Anders ben je met de ggz in Nederland zo de controle kwijt.
Dit inderdaad. En ontzettend veel sterkte toegewenst aan alle betrokkenen.quote:Op maandag 10 december 2018 16:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eerst haar stabiel en als de tijd rijp is jullie samen in therapie. Maar wees er nu voor haar en je gezin door de boel draaiende te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |